Laatua Italiasta

Anonyymi-ap

Sanoi Deltan huoltopäällikkö,ja arpajaiset jatkuu. Elikkä auto Fiat 2.8 Jtd vm 2006 ajettu 33 tuhatta. Auton kojetauluun syttyi ruiskutuksen häiriömerkkivalo ja auto sammui suoraan ajosta.Sain auton kuitenkin nilkutellen (sammui n.10 kertaa 30km matkalla)Delta-auton pihaan. He saivatkin auton heti työn alle ja hetken päästä ilmoittivat että polttoaineen siirtopumppu pitää vaihtaa...Tilataan. No autoa pois hakiessani parin päivän päästä, autoon olikin vaihdettu polttoainesuodattimen jalka.(olikin se vika siinä) Enpä päässyt kun noin 20 km ja taas sama vika.Nilkutellen taas Deltalle.Nyt menikin viikko että sain ajan korjaamolle. Auto on nyt kunnossa, Deltalta soiteltiin viime perjantaina. Oli polttoaineen paineensäädin vaihdettu, kun olikin se vika kuulemma ollut siinä. Enpä päässyt Deltan parkkipaikalta ulos kun valo syttyi ja auto sammui.Voi per.... Sellaista ihmeen kurlutustakin pitää kun laittaa virran päälle tai kun auto sammuu.Ilmaa ilmeisesti? Mutta mistä se sitä ilmaa hörii? Ihan jännittää taas,missä vika on tällä kertaa? Onko muilla ollut outoja sammumisia?(tai kuinka monilla ei) viat.in omistajilla. Arvailkaapa kyseistä vikaa? Kerron sen sitten joskus,jos pääsen autollani kotipihaan asti. Palstavahti Kuopiosta

15

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko Reino vaihtamassa Fordiasi Fiattiin?
      Mutta miksi menit Kuopioon, olisit pysynyt vaan asuinkaupungissasi Kotkassa, niin olisit säästynyt tuoltakin harmilta.

    • Anonyymi

      Pakko Reinon kanss joskus saada Joksulta .

    • Anonyymi

      Joo ja sitä herkkua saa Joksulta ainoastaan Kuopiossa-

    • Anonyymi

      Oletko nähnyt muuten minun Fiattini vikalistaa
      Pystytko nauramatta lukemaan``

      • Anonyymi

        Kyllä se sinun listasi on nähty jo ainakin sata kertaa, Reino, eikä se ketään enää edes naurata.


    • Anonyymi

      Älä Joksu masennu. Se lista on niin hauskasti kerrottu, että me viisaammatkin ymmärtävät sen kun olet masennuksessasi ja kova koomassa kirjoittanut.
      Varmasti totta joka sana , mitä kirjoitit

      Joksufani

    • Anonyymi

      Ei kukaan minun reuhuani varasta

      Kyllä tämä on tämän vuoden paras juttu tapahtuma
      Voi v.ittu kun tulee iloiseksi sen luettuani

      Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

      Ei koskaan Fiatia

      VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
      6900 km ulkooven toppari irtosi
      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

      Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

      Rumatikki sökähti

      Palstavahti Joksu

    • Anonyymi

      Täytyy todeta tuon Jokisen olevan todella yksinkertainen maan asukki, mutta senhän me kaikki olemme jo tienneetkin.

    • Anonyymi

      Joksulle terveiset. Minulla 133 000 km ajettu 2.8jtd.
      Mulla ei ole koskaan sammunut auto miitoin kuin virta-avaimesta käännettäessä.
      Mutta mulla sellainen vika että ei tahdo lähteä käyntiin. Starttaa starttaa mutta ei käynnisty.
      En vienyt Deltalle. Purin ihan itse omin käsin ratin ympäriltä muovit pois ja putsatin virtalukon ympärillä olevan anturin ja liittimen töhäytin kontaktisprayta niin nyt on toiminut vuoden jo moitteetta.
      Ainoa vika on että polttoaine tankista häviää dieseliä.

      • Anonyymi

        Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.

        Etuteltan puheet > Matkailuautot / JOKINEN REINO 01.12.2010 19:29


      • Anonyymi

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää.

        Palstavahti Joksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää.

        Palstavahti Joksu

        Mutta oliko siinä 200 000 ajetussa ropottivaihteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oliko siinä 200 000 ajetussa ropottivaihteet?

        No siellä Palstavahti Joksu taas kommentoi
        Olimme jo huolissamme sinusta ja Fiatistasi,
        Kävitkö hakemassa lisää viinaa Petosen ABC ltä??

        Säälimme alkoholistia , tosin ei sinulla muuta tekemistä ole kuin olla Palstalla , kun sinulla on se kuuluisia rumatikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.

        Etuteltan puheet > Matkailuautot / JOKINEN REINO 01.12.2010 19:29

        Tiedän tapauksen, ei tuo kyseinen kahjo ole koskaan ostanut uutta autoa.


    • Anonyymi

      No nyt palstavahti Joksu innostu. Joksu saa pian orgun.
      Joksulla ollut tänään kiirepäivä palstalla

      Säälimme Joksua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe