Trevligt när språkpolitik är så mångsidig,

Anonyymi-ap

både magproblem (fjärtande ) och problem i ett förhållande mellan finsk- och svenskspråkig passar in.

15

158

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vi instämmer. Jag har problem med båda, ibland till och med samtidigt.

• Anonyymi

Har ni fått hjälp redan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tältä palstalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

När vi bråkade ropade kvinnan åt mig: "Prata svenska!" Jag var så rädd och flippad att jag släppte ut en stor fis. Efter det blev han så arg att han inte pratade med mig på en hel vecka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

När vi bråkade ropade kvinnan åt mig: "Prata svenska!" Jag var så rädd och flippad att jag släppte ut en stor fis. Efter det blev han så arg att han inte pratade med mig på en hel vecka.

Lapsellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag förstår vad du menar. Samma sak har hänt mig ibland när kontorschefen har mobbat mig på jobbet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bra ändå att det inte vara diarre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bra ändå att det inte vara diarre.

Jag skulle precis komma till den sista scenen i berättelsen, men du kom dit först.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag skulle precis komma till den sista scenen i berättelsen, men du kom dit först.

Jag försökte komma på bra förklaringar och ursäkter, men allt jag kunde komma på var att allt berodde på den påtvingade svenskaundervisningen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag försökte komma på bra förklaringar och ursäkter, men allt jag kunde komma på var att allt berodde på den påtvingade svenskaundervisningen.

Alltid kan man skylla på pakkoruotsi.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17751079B

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Det värsta var när det hände mig på en restaurang. Gruppen som åt vid nästa bord gick därifrån utan att betala.

• Anonyymi

Olisit pyytänyt anteeksi ja sanonut, että kaikki oli paskoruotsin syytä, niin kuin olikin.

• Anonyymi

Konstateras detta lilla sak.

• Anonyymi

Vi t. o. m sjunger nu alla: bara bada bastu...!...ei saa peittää...!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      1340
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1097
    3. 64
      897
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      891
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      432
      790
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      649
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      625
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      82
      604
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      459
      588
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    Aihe