Trevligt när språkpolitik är så mångsidig,

Anonyymi-ap

både magproblem (fjärtande ) och problem i ett förhållande mellan finsk- och svenskspråkig passar in.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vi instämmer. Jag har problem med båda, ibland till och med samtidigt.

      • Anonyymi

        Har ni fått hjälp redan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Har ni fått hjälp redan ?

        Tältä palstalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Har ni fått hjälp redan ?

        När vi bråkade ropade kvinnan åt mig: "Prata svenska!" Jag var så rädd och flippad att jag släppte ut en stor fis. Efter det blev han så arg att han inte pratade med mig på en hel vecka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        När vi bråkade ropade kvinnan åt mig: "Prata svenska!" Jag var så rädd och flippad att jag släppte ut en stor fis. Efter det blev han så arg att han inte pratade med mig på en hel vecka.

        Lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        När vi bråkade ropade kvinnan åt mig: "Prata svenska!" Jag var så rädd och flippad att jag släppte ut en stor fis. Efter det blev han så arg att han inte pratade med mig på en hel vecka.

        Jag förstår vad du menar. Samma sak har hänt mig ibland när kontorschefen har mobbat mig på jobbet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        När vi bråkade ropade kvinnan åt mig: "Prata svenska!" Jag var så rädd och flippad att jag släppte ut en stor fis. Efter det blev han så arg att han inte pratade med mig på en hel vecka.

        Bra ändå att det inte vara diarre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bra ändå att det inte vara diarre.

        Jag skulle precis komma till den sista scenen i berättelsen, men du kom dit först.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jag skulle precis komma till den sista scenen i berättelsen, men du kom dit först.

        Jag försökte komma på bra förklaringar och ursäkter, men allt jag kunde komma på var att allt berodde på den påtvingade svenskaundervisningen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jag försökte komma på bra förklaringar och ursäkter, men allt jag kunde komma på var att allt berodde på den påtvingade svenskaundervisningen.

        Alltid kan man skylla på pakkoruotsi.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17751079B

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Det värsta var när det hände mig på en restaurang. Gruppen som åt vid nästa bord gick därifrån utan att betala.

      • Anonyymi

        Olisit pyytänyt anteeksi ja sanonut, että kaikki oli paskoruotsin syytä, niin kuin olikin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe