Jääkö siellä maksakirroosi kiinni, jos sellainen on?
Kun menee työterveyshuoltoon
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs työntekijäni oli kova ottamaan viinaa ja työterveystarkastuksessa kyselykaavakkeessa vastasi ettei käytä alkoholia.
No verikokeiden tuloksissa oli maksa-arvot koholla ja suunnittelivat sitten lisätutkimuksia kun tämä kaveri ilmoitti että kyllä hän käyttää reilusti alkoholia.
Jatkotutkimukset lyötiin jäihin.
Tämän kertoi siis itse työntekijä mulle, oli muuten minun luottotyöntekijä.
Eli kyllä jää kiinni ja hyvä siinä mielessä että pääset silloin jatkotutkimuksiin ja hoitoon.- Anonyymi
Puutut työntekijäsi vapaa-aikaan.
Kyllä on riitettävä hyvä työnteko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutut työntekijäsi vapaa-aikaan.
Kyllä on riitettävä hyvä työnteko.Miten minä puutun työntekijän vapaa-aikaan kun lakisääteinen työterveys havaitsee maksa-arvojen reilun ylittymisen?
Tiedoksi vain että kerran tämä työntekijä oli päissään toheltanut nuotiolla ja polttanut naamansa aika pahasti, tuli töihin ja kertoi avoimesti mitä oli käynyt.
Kertoi myös että itse toheltanut joten ei suostu saikulle mutta sanoi että jos olisi tullut töissä vastaava vahinko niin ilman muuta olisi sairauslomalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minä puutun työntekijän vapaa-aikaan kun lakisääteinen työterveys havaitsee maksa-arvojen reilun ylittymisen?
Tiedoksi vain että kerran tämä työntekijä oli päissään toheltanut nuotiolla ja polttanut naamansa aika pahasti, tuli töihin ja kertoi avoimesti mitä oli käynyt.
Kertoi myös että itse toheltanut joten ei suostu saikulle mutta sanoi että jos olisi tullut töissä vastaava vahinko niin ilman muuta olisi sairauslomalla.Noita ihmisiä aina riittää, jotka haluavat jotakuta syyttää kaikesta tapahtuneesta.
Eihän se todellakaan ole työnantajan vika, jos työntekijällä on alkoholiongelmaa.
Ja tuossahan kävi ehkäpä hyvin, jos se työntekijä pääsi hoitoon. Kaikki eivät kyllä mene hoidattamaan itseään, vaikka saisivat mahdollisuuden.
Ja hyvä työntekijä pystyy tekemään töitään niin kauan kuin pystyy, ongelmastaan huolimatta, ellei tule jossain kohtaa seinä vastaan. Ja valitettavasti aika monilla alkoholisteilla se kyllä tulee, lähtee työpaikka, joillain myös perhe, ja kenties lähes koko elämä.
- Anonyymi
Ei ne tee työterveydessä verikokeita.
Maksaa liikaa.- Anonyymi
Se riippuu täysin siitä, minkälainen sopimus työnantajalla on terveyslaitoksen kanssa.
Sopimus voi kattaa laajastikin kaikenlaista, tai toinen ääripää, että se voi olla hyvinkin suppea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886