Kun menee työterveyshuoltoon

Anonyymi-ap

Jääkö siellä maksakirroosi kiinni, jos sellainen on?

6

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs työntekijäni oli kova ottamaan viinaa ja työterveystarkastuksessa kyselykaavakkeessa vastasi ettei käytä alkoholia.
      No verikokeiden tuloksissa oli maksa-arvot koholla ja suunnittelivat sitten lisätutkimuksia kun tämä kaveri ilmoitti että kyllä hän käyttää reilusti alkoholia.
      Jatkotutkimukset lyötiin jäihin.
      Tämän kertoi siis itse työntekijä mulle, oli muuten minun luottotyöntekijä.

Eli kyllä jää kiinni ja hyvä siinä mielessä että pääset silloin jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

• Anonyymi

Puutut työntekijäsi vapaa-aikaan.

Kyllä on riitettävä hyvä työnteko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puutut työntekijäsi vapaa-aikaan.

Kyllä on riitettävä hyvä työnteko.

Miten minä puutun työntekijän vapaa-aikaan kun lakisääteinen työterveys havaitsee maksa-arvojen reilun ylittymisen?
        Tiedoksi vain että kerran tämä työntekijä oli päissään toheltanut nuotiolla ja polttanut naamansa aika pahasti, tuli töihin ja kertoi avoimesti mitä oli käynyt.
        Kertoi myös että itse toheltanut joten ei suostu saikulle mutta sanoi että jos olisi tullut töissä vastaava vahinko niin ilman muuta olisi sairauslomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten minä puutun työntekijän vapaa-aikaan kun lakisääteinen työterveys havaitsee maksa-arvojen reilun ylittymisen?
        Tiedoksi vain että kerran tämä työntekijä oli päissään toheltanut nuotiolla ja polttanut naamansa aika pahasti, tuli töihin ja kertoi avoimesti mitä oli käynyt.
        Kertoi myös että itse toheltanut joten ei suostu saikulle mutta sanoi että jos olisi tullut töissä vastaava vahinko niin ilman muuta olisi sairauslomalla.

Noita ihmisiä aina riittää, jotka haluavat jotakuta syyttää kaikesta tapahtuneesta.
        Eihän se todellakaan ole työnantajan vika, jos työntekijällä on alkoholiongelmaa.
        Ja tuossahan kävi ehkäpä hyvin, jos se työntekijä pääsi hoitoon. Kaikki eivät kyllä mene hoidattamaan itseään, vaikka saisivat mahdollisuuden.
        Ja hyvä työntekijä pystyy tekemään töitään niin kauan kuin pystyy, ongelmastaan huolimatta, ellei tule jossain kohtaa seinä vastaan. Ja valitettavasti aika monilla alkoholisteilla se kyllä tulee, lähtee työpaikka, joillain myös perhe, ja kenties lähes koko elämä.

• Anonyymi

Ei ne tee työterveydessä verikokeita.
      Maksaa liikaa.

• Anonyymi

Se riippuu täysin siitä, minkälainen sopimus työnantajalla on terveyslaitoksen kanssa.
        Sopimus voi kattaa laajastikin kaikenlaista, tai toinen ääripää, että se voi olla hyvinkin suppea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe