Ukrainan sotaa kannattavat ihmiset Suomessa, jotka ovat hyötyneet terrosristivaltioista huomattavasti yhteiskunnassamme, silti olemme katsoneet läpisormien heidän röyhkeyttään.
Ukraina, Venäjä. Iran
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Auvo Niiniketo osti Långvikin kylpylän liiketoiminnan 1 eurolla Rotenbergien oligarkkisuvulta 2015 kun ko. oligarkit joutuivat USA:n ja EU:n pakotelistelle, eikä maksa vuokraa kiinteistöstä... Myös esitteli jotain suttuista paperia, jonka väittää olevan Ulkoministeriön todistus siitä, ettei Långvikin tapuksessa EU:n pakotteita tarvitse noudattaa.
https://www.hs.fi/talous/art-2000008667085.html?share=13aee8d3aeda04ba26590c5ac83fbf10
Kylpylää yrityksensä kautta pyörittävä Auvo Niiniketo kiistää, että hän olisi toiminut oligarkkiperhe Rotenbergien bulvaanina. ”Saattaa olla Monacossa”, Niiniketo arvioi Boris Rotenbergin sijaintia.
Oligarkkien kylpyläyhtiöt katosivat – Venäjä-pakotteet saivat Kirkkonummen kunnan tutkimaan Långvikin omistuksia
Kylpylää yrityksensä kautta pyörittävä Auvo Niiniketo kiistää, että hän olisi toiminut oligarkkiperhe Rotenbergien bulvaanina. ”Saattaa olla Monacossa”, Niiniketo arvioi Boris Rotenbergin sijaintia.
https://www.hs.fi/talous/art-2000008667085.html
Auvo Niiniketo on osakkaana venäläisessä turvabisneksessä. ”Ryssien kanssa voin ottaa pari snapsia, mutta alkoholi ei sovi minulle”, hän sanoo.
Ja tuossa on kuvia judoasuisesta Vladimir Putinista,
maahantuontitoiminnan (mm. elintarvikkeita ja metallia Iranista Venäjälle)
Pelotebisnes saa kulmat kohoamaan. Niiniketo vihjaa, että toiminnalle on poliisin hiljainen siunaus, kunhan ei tapahdu mitään ‘laitonta´.
"Eräässä tapauksessa Venäjällä toimiva suomalainen liikemies oli saanut pistoolin Kauniaisissa ohimolleen. Mafia katsoi, että heillä oli mieheltä saamisia. Hän ilmoitti asiasta poliisille, mutta virkavallan mahdollisuudet hoitaa asia olivat rajalliset. He vinkkasivat, että ehkä minä voisin auttaa."
Niiniketo asetti turvallisuuspalvelunsa miehen taloon, vei lapset turvaan ja selvitti uhkaajien henkilöllisyyden.
"Asia selvisi neuvottelemalla. Vastapuoli myönsi, että arvio saatavista oli väärä."
https://www.city.fi/ilmiot/taalla+vartioin+mina/1057
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448481
- 724916
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373580Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella513036Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme272955- 402900
- 412176
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827