Olen alkanut kärsimään nukkuessa yhtäkkiä tapahtuvista lisähenkäyksistä. Välillä tämä saattaa tapahtua maatessa silmät kiinni. Lisähenkäys voi tulla, vaikka tiedottaisin hengittävänä aivan normaalisti. Vaiva on jatkunut jo kuukauden, eikä tapahdu joka yö. Itse en usko uniapneaan eikä tapaamani unihoitaja. Lääkäri nostaa kädet ylös ja sanoo, että menee ajan kanssa ohi. Itseäni tämä jo pelottaa, koska henkäykset ovat välillä niin voimakkaita, että rintani sattuu keskeltä ja kylkiluiden alta. Vaivaan auttaa, että nukun selälläni kädet sivuilla, koko rinnan alueen tulee siis olla auki. Jos menen kyljelleni niin, että kädet sulkevat rintakehän oireet pahenevat. Mitään muita lihaskipuja ei ole. Keuhkot ja verenpaine ok.
Nukkuessa refleksinomainen nopea lisähengitys
Anonyymi-ap
4
267
Vastaukset
- Anonyymi
Uniapnea kyseessä.
- Anonyymi
Itselläni samaa. Auttaa, kun vain rauhoittaa itsensä.
- Anonyymi
Selvä apnean oire.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237