Mistä löytää terveen miehen?

Anonyymi-ap

Etsin 47-55v välillä työssäkäyvää tervettä miestä. Kriteerit:osaakäydä pesulla, ajaa partansa, vaihtaa puhtaat vaatteet. Ei ryyppää, ei polta. Ei pieniä lapsia. Eikä ole Leo Lastumäen näköinen suu auki.

38

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      6/11 kriteereistäsi täyttyivät kun laskin nuo omalle kohdalleni :D. Eikös se ole ihan riittävästi :)? Ei se oo niin justiinsa.

      • Anonyymi

        Kerro lisää. T: ap


    • Anonyymi

      Tarkkana on mummeleiden oltava iän kanssa: 51v ± 4v.

    • Anonyymi

      Tossa ikäluokassa alkaa jo väkisin löytyä kaikenlaista pientä terveysongelmaa. Jos ei muuten, niin ainakin hampaita saa alkaa jo enemmän paikkaan ja rillit on jo lähes kaikilla.

      • Anonyymi

        Saa olla verenpainetautia ja pientä remppaa, mutta näitä loisijoita en jaksa katsella. Elämänkoululaisia, joille ei työt maistu.


    • Anonyymi

      Alotuksessa lukee, välillä työssäkäyvää miestä. Eli tässä ois yks. Oon jo pitempään lopputiliä ootellu. Ja sitten kun se tulee, niin meen tosiaan varamiehiin ja teen vaan sellasia pätkiä. Mulla kun on asunto maksettu ja ihan uus auto. Niin ei tota rahaa enää niin paljoo kulu. Toi ikähaarukka kun on jo sellanen ettei siinä enää kannata säästellä, kun mitään ei mukaan saa.

    • Anonyymi

      Voithan sä opettaa sen miehen pesulle. Hankit sellasen brittimallisen lavuaarin, jossa on erikseen hanat kuumalle ja kylmälle. Siinä on hyvä opettaa.

      • Anonyymi

        Kyllä tuossa iässä pitää osata jo käydä pesulla. Monella jää kädet pesemättä vessareissun jälkeen.


    • Eikö Leo Lastumäki suu auki ole lutunen ja muutenkin romanttinen ilmestys?

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole!


      • Anonyymi

        Ei ole. Mä en sellaista dinosaurusta huoli.


    • Anonyymi

      juuri kun tuon ikäistä miesta naiset niinkään kiinosta, mutta naisia kokemus kiinostaa,

    • Anonyymi

      Apua, mä en ymmärrä tätä Leo Lastumäki -juttua, oonks mä liian nuori tai jotain? Komia mieshän tuo oli.

    • Veminiskit kyl osaa kertoo, et millanen laatumiehen KUULUU olee, mut ei nekään usko, et sellasii oikeesti ois. 🌹👀

    • Anonyymi

      Olen 47v mies. Olen kylläkin työtön mutta teen kaikkea muuta kuten myyn kalaa ja kalastan. En ole koskaan polttanut tupakkaa ja viinaa en tosiaan juo.
      Parran ajan kyllä lähes joka päivä ja puhtaat vaatteet on aina. lapsiakaan ei ole koska en ole rikas niin ei kukaan ole huolinut lapsia tekemään.

      • Anonyymi

        Mikä pitää työttömänä? Nyt on monella alalla työvoimapula. Uudelleenkoulutastakin on ja paljon.


    • Anonyymi

      Naiset haluaa komean jännämiehen. Turha palstalta niitä on etsiä.

      • Anonyymi

        Mä en etsi mitään jännämiestä. Työpaikka pitää olla. Työllisyyspalveluja on vaikka kuinka paljon. Töihin vaan tai sitten kouluun.


    • Anonyymi

      Terve, minä oon terve. En polta enkä ryyppää. Kai köyhä sinulle kelpaa

      • Anonyymi

        En mä rupea elättämään ketään 🙃


    • No sulla ei oo kovin suuret kriteerit, joten luulis ainakin teoriassa tuollaisia miehiä olevan. Mutta Leo Lastumäen näköisistä et ilmeisesti pidä. Mikä sitten on sun miesihanne?

      Mulla löytyy mun ihanteen mukaisia eism. 1960-ja 70 -lukujen muusikoista ja etenkin rockmuusikoista. Muhun on iskenyt esim. Robert Plantin (Led Zeppelin, laulaja), Paul Rodgersin (Free, Bad Company, laulaja), Rory Gallagherin (kitaristi ja laulaja, Irlanti, 1948-1995), Paul McCartneyn (Beatles) ja Mick Ralphsin (kitaristi, Mott the hoople, Bad Company) nuoruuden ulkonäkö. Tosin noi Plant, Rodgers ja Rory ovat jo niin korkeaa sarjaa, ettei sen tyylisiä ole kuin hyvin harvassa, joten se Leo Lastumäen näköinen taitaa olla realistisempi asia. Mutta ainahan ihanteita voi olla ja minkäs sille voi, että tietyn tyyliset vetää puoleensa.

      • Anonyymi

        Ei ole sinänsä mitään ihannetta. Kunhan olis siisti, rehellinen, omillaan toimeentuleva ja hallitsee oman elämänsä. Näitä puliveivaria en jaksa katsella tai sitten ei haluta käydä töissä. Niskuroidaan minkä keretään. Haetaan terkkarista kaikenlaista B-todistusta työkkäriim ettei vaan tarvi mennä töihin.


    • Mä kanssa katoin että muuten osuu mutta oon 43v ja työtön tällä hetkellä.😄. Tai käyn mä 3pv viikossa kuntouttavassa työtoiminnassa kavilassa jeesimässä. Onnea etsintään.🙂.

      • Siis kahvilassa.


    • Anonyymi

      Tuossa 47-55v iässä miehillä (ja naisillakin) alkaa olla perussairauksia, verenpainetta, diabetesta, kolesterolia.. tai ainakin jotain näistä. Vai nuo mainitsemasi kriteerit muuten toteutuisi.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Kyllä saa olla tietenkin perussairautta. Monella sinkkumiehellä vaan on elämänhallinta karannut käsistä. Juurikin epäsiisteys, loisitaan nurkissa, juodaan kaljaa, naama on aivan turvonnut. Suutakaan ei muisteta pyyhkiä profiilikuvaan. Rikkinäinen T-paita päällä ja maha tulee ulos.


    • Anonyymi

      Olen ainakin terve savuton alkoton mutta työtön. Harmi etten kelpaa. Tienaan kyllä rahaa pimeillä töillä.

      • Anonyymi

        Kyllä töitä pitää tienata rehellisesti. Mene uudelleen kouluun. Töitä kyllä löytyy, jos vaan on halua.


    • Sieltä mistä löytyy yksisarviset, keijut, maahiset, tontut ja joulupukit. Sieltä.

      • Anonyymi

        Suvelassahan noita riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suvelassahan noita riittää.

        Ei taideta sitten puhua samasta Suvelasta... 🤣


    • Anonyymi

      Täällä.
      Ei tule partaa ja munan karvatkin ajelen.
      Ei ylipainoa eikä tupakkia.
      Kaikkiruokainen ja teen mielellään itsekin.
      Tanssit siis lavatanssit aikalailla ei.
      Omia lapsia siis perillisiä ei ole.
      Siisti ja käynnistyy hyvin.
      Erektiossa ei vaikeuksia.
      Tykkään leikkiä kielellä.
      Hämeenkyrössä, saa noutaa...

    • Anonyymi

      Vaikka mies näyttäisi päältäpäin terveeltä niin se voi olla sisältä päin mielenvikainen jännämies.

    • Anonyymi

      Hö, eikö edes nukkuessansa saa tuhisuttaa viiksikarvojaan niinkuin kaikkien tösikönsikkäitten esikuva Leo? Tai Nikkarin Esko?

      • Anonyymi

        Ei. Mä en halua mitään Turhapuroa.


    • Anonyymi

      Aloittajan kuvailemia miehiä on palstalla kymmeniä. Siitä vaan valitsemaan.

    • Anonyymi

      ei se mikään mies ole jos partansa ajaa silloin on neitimies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      14
      2119
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      188
      1809
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      130
      1704
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1611
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1562
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      178
      1179
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      316
      1178
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1133
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1044
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1035
    Aihe