..voi kaiken muuttaa.. työntäyteinen päivä taas luvassa.. rahaa taskussa ja leveä hymy kasvoilla..
viikonloppuna voisi lähteä vaikka puistoon tai biitsille jos säätiedot pitää paikkansa..
uusi päivä
10
435
Vastaukset
- quistis
Töitä riittää koko loppuviikon...Eli tiedossa tosi hauskaa toimintaa;o))))
..tiedä kuinka pitkäks aikaa mulla mut kuitenkin.. nyt vaan pitää sijoittaa VIISAASTI rahat..
- ykstypy
mukava kuulla kun sinäkin olet tänään noin optimisella päällä :=)))
Annetaan mennä samaan tahtiin :=))..hyvällä päällä ollaan.. rahaa virtaa.. ei paljoa mutta kuitenkin.. ja luvassa lämmin viikonloppu kuulemma..
- sydänystävä
uusi päivä uudet kujeet:))
Leviääkö hymy aivan korviin saakka ja hykerteletkö aivan,sillon on asiat aikas hyvin ;)))..näin.. hykertelen, kihertelen ja toivon mukaan viikonloppuna myös kuhertelen.. oon aivan onnesta soikee..
- ykstypy
pervokki kirjoitti:
..näin.. hykertelen, kihertelen ja toivon mukaan viikonloppuna myös kuhertelen.. oon aivan onnesta soikee..
oot löytänyt naisen! Selvishän se positiivisuuden syy. Me naiset ollaan ni...n ihania. Eikö vain Pervokki :=))) No olette te miehetkin :=)))
Joten lycka till sulle vaan. - sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..näin.. hykertelen, kihertelen ja toivon mukaan viikonloppuna myös kuhertelen.. oon aivan onnesta soikee..
pidän peukkuja viikonlopun takia...jotta olis lämmin sää ja linnut laulas ja kukat ja mehiläiset pörräis ;))))
ykstypy kirjoitti:
oot löytänyt naisen! Selvishän se positiivisuuden syy. Me naiset ollaan ni...n ihania. Eikö vain Pervokki :=))) No olette te miehetkin :=)))
Joten lycka till sulle vaan...kuinka tässä käy..
sydänystävä kirjoitti:
pidän peukkuja viikonlopun takia...jotta olis lämmin sää ja linnut laulas ja kukat ja mehiläiset pörräis ;))))
..vaan ylöspäin.. joo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1532871Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.292767- 1811628
- 2051475
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3171410- 971363
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151178Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,671174Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711128- 761073