..voi kaiken muuttaa.. työntäyteinen päivä taas luvassa.. rahaa taskussa ja leveä hymy kasvoilla..
viikonloppuna voisi lähteä vaikka puistoon tai biitsille jos säätiedot pitää paikkansa..
uusi päivä
10
426
Vastaukset
- quistis
Töitä riittää koko loppuviikon...Eli tiedossa tosi hauskaa toimintaa;o))))
..tiedä kuinka pitkäks aikaa mulla mut kuitenkin.. nyt vaan pitää sijoittaa VIISAASTI rahat..
- ykstypy
mukava kuulla kun sinäkin olet tänään noin optimisella päällä :=)))
Annetaan mennä samaan tahtiin :=))..hyvällä päällä ollaan.. rahaa virtaa.. ei paljoa mutta kuitenkin.. ja luvassa lämmin viikonloppu kuulemma..
- sydänystävä
uusi päivä uudet kujeet:))
Leviääkö hymy aivan korviin saakka ja hykerteletkö aivan,sillon on asiat aikas hyvin ;)))..näin.. hykertelen, kihertelen ja toivon mukaan viikonloppuna myös kuhertelen.. oon aivan onnesta soikee..
- ykstypy
pervokki kirjoitti:
..näin.. hykertelen, kihertelen ja toivon mukaan viikonloppuna myös kuhertelen.. oon aivan onnesta soikee..
oot löytänyt naisen! Selvishän se positiivisuuden syy. Me naiset ollaan ni...n ihania. Eikö vain Pervokki :=))) No olette te miehetkin :=)))
Joten lycka till sulle vaan. - sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..näin.. hykertelen, kihertelen ja toivon mukaan viikonloppuna myös kuhertelen.. oon aivan onnesta soikee..
pidän peukkuja viikonlopun takia...jotta olis lämmin sää ja linnut laulas ja kukat ja mehiläiset pörräis ;))))
ykstypy kirjoitti:
oot löytänyt naisen! Selvishän se positiivisuuden syy. Me naiset ollaan ni...n ihania. Eikö vain Pervokki :=))) No olette te miehetkin :=)))
Joten lycka till sulle vaan...kuinka tässä käy..
sydänystävä kirjoitti:
pidän peukkuja viikonlopun takia...jotta olis lämmin sää ja linnut laulas ja kukat ja mehiläiset pörräis ;))))
..vaan ylöspäin.. joo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656