Josta ei enää verikokeilla saa kunnosta enää mitään eli näyttävät normaalia, eikö maksa silloin ole jo loppu?
Jos maksa on pelkkä kiinteä möykky
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä verikokeet maksan kunnosta kertovat aina.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17755287X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On se jossain terveyskirjaston sivuilla ja muuallakin mainittu, että siinä vaiheessa kun maksa on jo täysi toimintakyvytön, eli käyttökelvoton, saattavat maksa-arvot näyttää ihan normaaleilta.
Maksan mennessä huonoon kuntoon, se todellakin tavallaan möykkyyntyy, sinne kertyy sidekudosta, joka täyttäessään lopulta maksan kokonaan, myös tuhoaa sen.- Anonyymi
Ei haittais mua yhtään, ei kukaan nainen oo kiinnostunut mun kanssa olemaan yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittais mua yhtään, ei kukaan nainen oo kiinnostunut mun kanssa olemaan yhdessä.
No tuskin sen takia isoa, kivuliasta lisäriesaa haluat?
Nyt tuli vastaus ylempänä yhteen asiaan kun aikoinaan ihmettelin sitä kun eräs alkoholisti kertoi maksa-arvojensa olleen normaalit ja hetkeä myöhemmin sanoi että hänellä on maksakirrosi. Olin ihmeissäni että noinko se yhtä-äkkiä tulee tuosta noin vain. Valitettavasti hän ei saanut muutettua tapojaan vaan erilaisten onnettomuuksien edesauttamana menehtyi ennenaikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708