Josta ei enää verikokeilla saa kunnosta enää mitään eli näyttävät normaalia, eikö maksa silloin ole jo loppu?
Jos maksa on pelkkä kiinteä möykky
5
192
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä verikokeet maksan kunnosta kertovat aina.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17755287X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On se jossain terveyskirjaston sivuilla ja muuallakin mainittu, että siinä vaiheessa kun maksa on jo täysi toimintakyvytön, eli käyttökelvoton, saattavat maksa-arvot näyttää ihan normaaleilta.
Maksan mennessä huonoon kuntoon, se todellakin tavallaan möykkyyntyy, sinne kertyy sidekudosta, joka täyttäessään lopulta maksan kokonaan, myös tuhoaa sen.- Anonyymi
Ei haittais mua yhtään, ei kukaan nainen oo kiinnostunut mun kanssa olemaan yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittais mua yhtään, ei kukaan nainen oo kiinnostunut mun kanssa olemaan yhdessä.
No tuskin sen takia isoa, kivuliasta lisäriesaa haluat?
Nyt tuli vastaus ylempänä yhteen asiaan kun aikoinaan ihmettelin sitä kun eräs alkoholisti kertoi maksa-arvojensa olleen normaalit ja hetkeä myöhemmin sanoi että hänellä on maksakirrosi. Olin ihmeissäni että noinko se yhtä-äkkiä tulee tuosta noin vain. Valitettavasti hän ei saanut muutettua tapojaan vaan erilaisten onnettomuuksien edesauttamana menehtyi ennenaikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703