Minulla on todettu vakava sairaus ja siinä on myös pieni madollisuus kuolla.
Yllättävä rauha on vallannut minut ja varsinainen halu kuolla on poistunut.
Huomasin, että kaikki negatiivinen ja kaikki kauna esimerkiksi puolisoa
kohtaa ovat poissa. Näen hänet mielessni, mutta kuin mykkäfilmissä. Hän
selittää jotain, mutten kuule mitä hän sanoo, eli kaikki riidan aiheet kaikki
harmit ovat ikäänkuin poissa, jäljellä on uskomaton rauha. Näen itseni mielessäni
Kolin huipulla, vaikken siellä koskeen ole käynyt. Aiemmin kuolema saattoi ahdistaa
myös jäljelle jäävien osalta, nyt näen vain mielessäni, kuinka kaikki järjestyy ja ikänkuin lutviutuu. Tuntuu, ettö olen valmis, olen kuin urheilija, joa tulee maaliin, tai samoilija, joka tulee viimeisen kerran leiriin.
vakava sairaus ja mahdollinen kuolema
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraan sanottuna et ole yksin joka odottaa kuolemaa innolla, itse olen pettynyt etten kuollut tuohon sairauteeni loppu kesästä koomassa kerkesin olemaan kuulemma reilun viikon herättyäni olin sisäisesti pettynyt kun sama elämän paska jatkuu.
Että et ole yksin ajatustesi kanssa me jotka haluttaisiin kuolla niin ihan kuin kiusaa lisätäkseen sitä ei sallita.- Anonyymi
Minulla elämän rankkuuden takia ollut viime aikoina joka ainoa päivä toive, voi kun pääsisi täältä pois. Aivan hirveän suuri kaipaus että saisi rauhan ja huolet loppuis. En nyt varsinaisesti haluais kuolla mutta ei tämä elämä ole sitä mitä elämältä odottaa.
Tässä epäoikeudenmukaisessa digitalisoituvassa kapitalistisessa vihamielisessä nettiyhteiskunnassa jossa on vain rahan valta ei tee mieli enää olla. Haluaisin erilleen koko systeemistä ja olla rauhassa erakkona tai sitten pois kokonaan kerran/jos ei mahdollisuuksia luonnonrauhaan ja omaan vaatimattomaan olemiseen. Eipä ole mitään mieltä nälissään yrittää selviytyä päivästä toiseen ja murehtia laskujen takia saako maksettua. Elämästä mennyt (melkein) kaikki ilo tyystin eikä paremmasta tietoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346