Miten saataisiin tuo Valokki pois kunnasta.
Asukkaat varastelee, sotkee ja teköö kaikenlaista pahaa kylillä.
Niiden johtajat vain kohauttelee olkapäitään.
Pitää alkaa tehdä kanteluita aluehallintovirastoon.
Lastensuojelulaitos
12
1150
Vastaukset
- Anonyymi
miks yleensäkkin etelä-pohjamaalla on niin paljon lastensuojelu pisteitä? no minä kerron,suhteellisen helposti saa rahaa jos nyt ei ihan noudata kaikkia pykäliä eikä hoida aktiviteettejä nuorille. kuten moni niissä ollut sanoo että niissä tehdään
- Anonyymi
Valviiraan se valitus. Sosiaali puolelle
Tai nimetön huoli ilmoitus kriisi päivystykseen Seinäjoelle.
AVI on hampaaton - Anonyymi
Mikä helevetin nurkan takana käteen tumputtaja näitä postauksia tänne jakaa
- Anonyymi
Siellä töissä ihmisiä, joilla ei ole koulutus kunnossa. Esim koulussa ei ole yhtään koulutukseltaan pätevää henkilöä. Tosin kuka tuonne haluaisi töihin.
- Anonyymi
Läiskiä niitä lapsia pitää
- Anonyymi
portti vankilaan
- Anonyymi
Ei sen enempää pahaa tee ku muutkaan. Kuten Kiuaskalliolla taannoin ja Jalasjärven koulukeskuksella - ei taida valokkilaisilla olla iskän traktoria käytössä.
- Anonyymi
Rahastusta kunnilta.
Usein karkaavat kersat jos vaan pääsevät.
Valtion osuutta joka kerrasta tulee kuntaan n 30.000e.
Kun tulevat muualta, ne ovat tärkeitä pitää kurikassa. - Anonyymi
hirviöitä koko työporukka, mainetta pakenevia ihmisiä töissä
- Anonyymi
Ensin älyvapautui naiset sitten lapset, ette pysty edes kuvittelemaan minkälainen sekoilu tästä naisten vapautumista tulee seuraamaan.
Vapaus on valtameri, ei sinne pidä naisia päästää, hukkuvat valikkoihin. - Anonyymi
Koulutus on Kurikas aiva toissijaanen asia, isoja vuokrataloyhtiöitäkin voidaan johtaa kokin koulutuksella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude26215262Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089391Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766258Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281962IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717