Voi tätä suomen kansaa

Anonyymi-ap

Nyt kun uusi translaki astuu voimaan ja ihmiset haluaa päättää mitä ovat, ja vaihtelevat välillä hametta välillä pitkiähousuja millä päällä sattuuvat heräämään, ollakko mies vai nainen vai siltä ja väliltä. Ja eikö näille hurahtaneille voi perustaa omia saunoja ja uimahallia etteivät sotke normaali ihmisten ja perheiden yksityisyyttä jotka vielä luottavat että normaali perhe perustuu isän ja äidin ja lasten olemassa oloon. Eli mies ja nainen jotka saavat lapsia. Pitääkö koko maailman normaalit asiat muuttaa päälaelleen. Perustakaa uusia uimahalleja saunoja ja eläkää siellä ja olkaa ketä haluatte, näin kaikki saa olla omia itsejään ja jokainen voi normaalisti mennä uimahalliin niin kui on vuosikymmeniä käyty, ilman pelkoa. Ajatelkaa hyvät ihmiset mihin maailma on menossa.

14

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuit kyllä painavaa asiaa.

    • Anonyymi

      Paras ostaa molempien vaateet ja vaihtaa porukan mukaan, voi tätä hulluutta.

    • Anonyymi

      Bomban kylpylässä on jo vuosikymmeniä ollut sekasauna, jossa käyvät niin naiset kuin miehetkin, hiukan peittelevät aarteitaan pyyhkeellä, siinä kaikki.

    • Anonyymi

      Vai on vaihdeltu pitkienhousujen ja hameen välillä?
      Naiset ovat käyttäneet pitkiä housuja kymmeniä vuosia. Harvemmin naisoletetuilla enää hametta näkee.

      Millä vuosisadalla mahdat elellä? Vai etkö ajatellut pätkääkään, mitä kiihkoissasi kirjoittelit?

    • Anonyymi

      Bibliassa lukee että jaakob valmisti hameen tälle
      Suosikkipojalleen.

    • Anonyymi

      Öö, Suomi24 Ylläpito pyydän siirtoa tuolle kirjoitukselle sillä perusteella, että tuo on jonkun mielipidekirjoitus, ei sisällä profetiaa.
      Joten jos siirrät sen vaikka Maailmanmenoa palstalle tai jonnekin, kiitos.

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset eivät ole aina saaneet päättää mitä ovat?

      • Anonyymi

        Se kun ei ole kenenkään päätöksestä riippuvainen mitä on, sitä on vain joko mies tai nainen!


    • Anonyymi

      Hienoa ei ole kuin mies tai nainen, sukupuolia. Kaikki muu höpö höpö juttuja ja synnin aikaan saannosta. Miltä tämä kuulostaa kun alaluokkalainen sanoi, oli tytöstä siis kyse. Haluan olla vanha mies ja muutti äänensä vanhaksi mieheksi ja kohta sano ei minulla ole sukupuolta mikä minä olen kun on monta sukupuolta minussa, oli kai koulussa puhuttu
      Kyllä lapset on vaarallisessa asemassa tässä raskaassa Suomen maassa ja aivopesun ja valheen verkossa

      • Anonyymi

        On teillä kyllä kummat pelot? Uskontoko teistä tekee tuollaisia?


    • Anonyymi

      Saunantaa ja hame korviin .

    • Anonyymi

      Uutisten lukija oli onnellinen kun sanoi ettei enää jussigaalassakaan tarvitse välittää sukupuolista.

      Jokainen on vapaa kun saa olla sukupuoleton.
      Kummallinen perusta vapaudelle. Ei tarvitse sananvapautta, ei demokratiaa, ei omaisuutta, ei itsenäisyyttä. Onnen tuo sukupuolettomuus!

    • Anonyymi

      Nämä trans- ja homolain ovat vain jäävuoren huippuja. Niiden alla on paljon muuta moraalitonta siveettömyyttä, jota tavalliset heterot harjoittavat. Kaikkien pitää tehdä parannus- ei vain pelkkien LGBT-vahemmistön. Miksi emme kuuluta tätä parannuksen tekoa ja sen vaikutksia elämään ja Suomen tialnteeseen.

      Uskovaisen on haastava löytää kumppani, joka kunnioittaa seurusteluvaiheessa vaiheessa toisen arvoja eikä painosta seksiin. En voi ymmärtää, miksi lähes jokaisen iltapäivälehden numerossa on juttu seksistä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe