Allekirjoita tämä ;
EUROOPPALAINEN KANSALAISALOITE
End The Slaughter Age (Lopetetaan eläinten teurastus)
https://eci.ec.europa.eu/025/public/#/screen/home
Lopetetaan eläinten teurastus
25
228
Vastaukset
- Anonyymi
En allekirjoita tuota, koska tykkään syödä punaista lihaa, on se niin hyvää ja ennenkaikkea terveellistä.
- Anonyymi
Laajojen kansainvälisten tutkimusten mukaan punaisen lihan ja prosessoidun lihan runsaan käytön on todettu lisäävän riskiä sairastua suolistosyöpiin, erityisesti paksusuolen syöpään. Viitteitä on myös punaisen lihan ja lihavalmisteiden yhteydestä muun ruoansulatuskanavan syöpiin.
https://www.lihatiedotus.fi/liha-ja-terveys/liha-ja-syopa.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laajojen kansainvälisten tutkimusten mukaan punaisen lihan ja prosessoidun lihan runsaan käytön on todettu lisäävän riskiä sairastua suolistosyöpiin, erityisesti paksusuolen syöpään. Viitteitä on myös punaisen lihan ja lihavalmisteiden yhteydestä muun ruoansulatuskanavan syöpiin.
https://www.lihatiedotus.fi/liha-ja-terveys/liha-ja-syopa.htmlOunainen liha tappaa siinä kuin punainen Marlboro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.lihatiedotus.fi/liha-ja-terveys/liha-ja-syopa.htmlPelkkää kusetusta tuollaiset tutkimukset. Miksi japanissa suolistosyövät on yleisin syöpätyyppi, kasviksia kuitenkin syövät runsaasti, tämä jo kertoo millaisia törkeitä valheita lihasta meille yritetään syöttää, hävetkää.
Ihminen on lihaa syönyt tuhansia vuosia ja liha on aina ollut tärkein ravinnonlähde muinaisista ajoista lähtien.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Halavatun kannipaali, elävänäkö meinaat haukata possua? Kyllä nua anusmaliat on raakoja.
- Anonyymi
Kaupoissa lihat pitäisi olla poissa yleisestä tilasta ja lihan myynnintilan ovessa opastus ja varoitus,että oven takana myydään tapettua!
Vegaani haluaa olla puhdas! - Anonyymi
Eläinten teurastus kiduttamalla lopetettava.
- Anonyymi
Se olis sitten Atria, Hk, Pouttu jne......kiinni. No halal- teurastus tietenkin sallittaisiin.
Venäläiset marssii sitten Eurooppaan kun itujen heikentämät eurosotilaat kaatuvat puhaltamalla.- Anonyymi
Ne nyt on oikein vaarallisia ja tappavia! 😳 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huonoja-uutisia-ultraprosessoidun-ruoan-ystaville-naiden-ruokien-mattaminen-voi-haavauttaa-suolesi/8195006
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne nyt on oikein vaarallisia ja tappavia! 😳 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huonoja-uutisia-ultraprosessoidun-ruoan-ystaville-naiden-ruokien-mattaminen-voi-haavauttaa-suolesi/8195006
Paksusuolen syöpä on elintaso tauti ja se tappaa.
- Anonyymi
Kannatan. Kasvisruoka on parasta.
- Anonyymi
Vain itse metsästettyä riistaa luonnosta ja kalaa vesistä.
- Anonyymi
Lihaa on syöty aina ja sitä tullaan syömään maailman tappiin saakka.
Mistä sitä proteiiniä muulta saa. Ei mistään.
Kasvissyöjät on muuten räsistyneeen näköisiä, kun rauta-arvot on alhaalla.- Anonyymi
Housuus sulla on ränsistyneen näköinen!
- Anonyymi
Viherpiiperöt puhuu nykyään että perustuu tutkittuun tietoon. Itse olen yli 70 v. ja minun elinaikana on tutkittu tieto muuttunut useita kertoja.
Esim kananmuna on ollut monta kertaa epäterveellistä ja taas terveellistä.
Liha on terveellistä, samoin kasvikset eli syökää kaikkia monipuolisesti.- Anonyymi
Kananmunistahan löytyy harva se päivä matoja. Kuka hullu voi niitä syödä. Kanat on paljon kivempia elävänä.
- Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
Kohta 70v, samaa olen samaa mieltä. Vesivelliä, läskisoosia, perunaa, kaalta, porkkanaa, punajuurta ja sipulit. Kasvata niistä suurimman osan itse. Avomaalla kurkkua. Sorsaa, kyyhkystä ja hirvenlihaa. Kalaa kun on tarjolla tai tarjouksessa. Ruisleipä ja näkkäri voilla. Juustoa. Maitoa en juo, purkista, mutta suoraan tilalta kyllä, maitoa haen parilitraa viikos. Muuten vettä kraanasta, kotikaljan teen. Kyllä, viinakin menee kurkusta ja olutkin. Välillä.
Syökää te grillistä, pitsaa, kebabbia, heseltä tai pellekrillistä, päälle sitä käsiteltyä maitoa tai kokakolaa. Siitä se suolisto varmaan tykkää.
- Anonyymi
Sopii meikäläiselle että 50 prosenttia Lapualaisista jotka käyvät Seinäjoella töissä
Saavat potkut.Varsinkin Atrialla työskentelevät - Anonyymi
Liha on murha ja kuolet itsekin mahasyöpään.
- Anonyymi
Jännää, miten tutkittu tieto, joka ei vastaa omia uskomuksia, aiheuttaa vastustusta! Näin jopa Lapualla, joka on perinteinen koulukaupunki.
- Anonyymi
Tutkittu tieto vaan muuttuu laidasta laitaan 5v. välein.
- Anonyymi
Ituhipit syököön salaattia ja pössytelkööt ruohoa, heillä ei energiaa kulu kun istuvat päivät pitkät. Toisin on ruumiillista työtä tekevät, he tarvitsee energiaa jaksaakseen touhuta.. pelkällä salaatilla alkaa pian lapa tärisemään!!
- Anonyymi
Plösö hiljaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841