Allekirjoita tämä ;
EUROOPPALAINEN KANSALAISALOITE
End The Slaughter Age (Lopetetaan eläinten teurastus)
https://eci.ec.europa.eu/025/public/#/screen/home
Lopetetaan eläinten teurastus
21
134
Vastaukset
- Anonyymi
En allekirjoita tuota, koska tykkään syödä punaista lihaa, on se niin hyvää ja ennenkaikkea terveellistä.
- Anonyymi
Laajojen kansainvälisten tutkimusten mukaan punaisen lihan ja prosessoidun lihan runsaan käytön on todettu lisäävän riskiä sairastua suolistosyöpiin, erityisesti paksusuolen syöpään. Viitteitä on myös punaisen lihan ja lihavalmisteiden yhteydestä muun ruoansulatuskanavan syöpiin.
https://www.lihatiedotus.fi/liha-ja-terveys/liha-ja-syopa.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laajojen kansainvälisten tutkimusten mukaan punaisen lihan ja prosessoidun lihan runsaan käytön on todettu lisäävän riskiä sairastua suolistosyöpiin, erityisesti paksusuolen syöpään. Viitteitä on myös punaisen lihan ja lihavalmisteiden yhteydestä muun ruoansulatuskanavan syöpiin.
https://www.lihatiedotus.fi/liha-ja-terveys/liha-ja-syopa.htmlOunainen liha tappaa siinä kuin punainen Marlboro.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.lihatiedotus.fi/liha-ja-terveys/liha-ja-syopa.htmlPelkkää kusetusta tuollaiset tutkimukset. Miksi japanissa suolistosyövät on yleisin syöpätyyppi, kasviksia kuitenkin syövät runsaasti, tämä jo kertoo millaisia törkeitä valheita lihasta meille yritetään syöttää, hävetkää.
Ihminen on lihaa syönyt tuhansia vuosia ja liha on aina ollut tärkein ravinnonlähde muinaisista ajoista lähtien.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Halavatun kannipaali, elävänäkö meinaat haukata possua? Kyllä nua anusmaliat on raakoja.
- Anonyymi
Kaupoissa lihat pitäisi olla poissa yleisestä tilasta ja lihan myynnintilan ovessa opastus ja varoitus,että oven takana myydään tapettua!
Vegaani haluaa olla puhdas! - Anonyymi
Eläinten teurastus kiduttamalla lopetettava.
- Anonyymi
Se olis sitten Atria, Hk, Pouttu jne......kiinni. No halal- teurastus tietenkin sallittaisiin.
Venäläiset marssii sitten Eurooppaan kun itujen heikentämät eurosotilaat kaatuvat puhaltamalla.- Anonyymi
Ne nyt on oikein vaarallisia ja tappavia! 😳 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huonoja-uutisia-ultraprosessoidun-ruoan-ystaville-naiden-ruokien-mattaminen-voi-haavauttaa-suolesi/8195006
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne nyt on oikein vaarallisia ja tappavia! 😳 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huonoja-uutisia-ultraprosessoidun-ruoan-ystaville-naiden-ruokien-mattaminen-voi-haavauttaa-suolesi/8195006
Paksusuolen syöpä on elintaso tauti ja se tappaa.
- Anonyymi
Kannatan. Kasvisruoka on parasta.
- Anonyymi
Vain itse metsästettyä riistaa luonnosta ja kalaa vesistä.
- AnonyymiUUSI
Lihaa on syöty aina ja sitä tullaan syömään maailman tappiin saakka.
Mistä sitä proteiiniä muulta saa. Ei mistään.
Kasvissyöjät on muuten räsistyneeen näköisiä, kun rauta-arvot on alhaalla.- AnonyymiUUSI
Housuus sulla on ränsistyneen näköinen!
- AnonyymiUUSI
Viherpiiperöt puhuu nykyään että perustuu tutkittuun tietoon. Itse olen yli 70 v. ja minun elinaikana on tutkittu tieto muuttunut useita kertoja.
Esim kananmuna on ollut monta kertaa epäterveellistä ja taas terveellistä.
Liha on terveellistä, samoin kasvikset eli syökää kaikkia monipuolisesti.- AnonyymiUUSI
Kananmunistahan löytyy harva se päivä matoja. Kuka hullu voi niitä syödä. Kanat on paljon kivempia elävänä.
- AnonyymiUUSI
Olen kanssasi samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Kohta 70v, samaa olen samaa mieltä. Vesivelliä, läskisoosia, perunaa, kaalta, porkkanaa, punajuurta ja sipulit. Kasvata niistä suurimman osan itse. Avomaalla kurkkua. Sorsaa, kyyhkystä ja hirvenlihaa. Kalaa kun on tarjolla tai tarjouksessa. Ruisleipä ja näkkäri voilla. Juustoa. Maitoa en juo, purkista, mutta suoraan tilalta kyllä, maitoa haen parilitraa viikos. Muuten vettä kraanasta, kotikaljan teen. Kyllä, viinakin menee kurkusta ja olutkin. Välillä.
Syökää te grillistä, pitsaa, kebabbia, heseltä tai pellekrillistä, päälle sitä käsiteltyä maitoa tai kokakolaa. Siitä se suolisto varmaan tykkää.
- AnonyymiUUSI
Sopii meikäläiselle että 50 prosenttia Lapualaisista jotka käyvät Seinäjoella töissä
Saavat potkut.Varsinkin Atrialla työskentelevät - AnonyymiUUSI
Liha on murha ja kuolet itsekin mahasyöpään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987