Tukka siistiksi halvalla passikuvaa varten? Nyt ei mene läpi.

Anonyymi-ap

Tarvitsen uuden henkilökortin ennen eduskuntavaaleja, mutta automaatilla otettua kuvaa ei hyväksytä, koska nähtävästi tukka rehottaa liikaa. Pää ei mahdu kunnolla siihen rajaukseen, jota automaatti ehdottaa.

Onneksi sen automaattikuvan voi uusia samaan hintaan yhä uudelleen ja uudelleen.

Vaan kun ei saa olla pipo päässä kuvassa, niin pitäisi jossain saada tukka tasoiteltua. Mutta sehän maksaa.

Miten saisi halvalla tukan sopivaksi, jottei silti näytä tyhmältä tai kaljupäältä?

Tiedän kyllä, että saksilla saa tukan pois päästä, mutta haluan iljetä käydä jatkossakin ihmisten ilmoilla, eikä itse leikattu tukka välttämättä kelpaa silti poIiisille, koska passikuvan pitää olla asiallinen.

9

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi mukamas pitää tukka siistiä passikuvaan? Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa passikuvien kanssa, oli hiukset tai parta miten hyvänsä.
      Pistä tukka vesikampauksella ojennukseen tai ponnarilla, niin ei rehota hiukset.
      Saahan niitä lupapalveluun kelpaavia kuvia työttömien yhdistyksen kautta tai jonkun nuorten työpajan kautta kohtuu hintaan ja kuva lähetetään sinne lupapalveluun. Ei tarvitse montaa kertaa käydä siellä automaatilla. On siinä vaivaa käydä tuolla automaatillakin ja odotella sähköpostia bumerangista.
      https://www.gigantti.fi/passikuva

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­­N­­y­m­f­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756700I

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ei ne parturihinnat miehillä montaa kymppiä maksa. Tietysti jos kylällä ei ole kuin yksi parturi niin kilpailua ei ole ja hinta saattaa sitten ollakin kalliimpi, mutta yleensä ne taitaa olla siinä 30-40 euroo, ainakin muualla kuin hesassa.

• Anonyymi

Kilpailuakin on . Pari turkkilaista parturia leikkaa miehet 15-20 € , joten miksi
        maksaa tuplahintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilpailuakin on . Pari turkkilaista parturia leikkaa miehet 15-20 € , joten miksi
        maksaa tuplahintaa.

Joku kevlar-kauluri syytä laittaa, jos lähi-itäläiseen parturiin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kevlar-kauluri syytä laittaa, jos lähi-itäläiseen parturiin menee.

Siistiä työtä tekevät ilman kevlariakin.

• Anonyymi

Aja itse pääsi kaljuksi. Kai sulla edes sakset on? Kynit pääsi ihan lyhyeksi saksilla.Sen jälkeen vaan ihan tavallinen höylä.Millä ajat partasi tai kainalokarvasi.Partureita joka lähiössä ostoskeskukset 15e. hiustenleikkuu.Kaljat röökit pois. Jää siihen rahaa.Jos vastaat ei nistu mikään.Kuminauhalla tukka kinni ja piste.

• Anonyymi

Passikuvaan pitäisi riittää se, että kasvon piirteet näkyvät selkeästi.
      Niin mulle ainakin sanottiin kerran kun hain henkkaria.

• Anonyymi

Halvimmillaan hiustenleikkuun saa noin 15 eurolla, miesten perusleikkuun siis.
      Ja jos sekin on liikaa eikä välitä jos näyttää joltain armeijan keropäältä, niin voihan sitä parturikoneella vetää itselleen muutaman millimetrin mittaisen siilitukan.
      Kai jollain tutulla on parturikone, jos sellaista ei itseltä löydy..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe