Hei tyttö J

Vieläkö olet kaverini täällä? Vai menitkö pois?

499

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taasko se alkaa. Missä on emojit? Missä. haluun emojit viestiin.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­y­­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756770D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Äkkiä prinssillä vaihtuu mielialat.Ekaks ottaa päähän kaikki naiset ja sitten kun tyttö j palaa niin sitten ollaan taas niin onnellisia kun pääsee lapsen kanssa juttelee kun ekaks on haukkunut hänetkin samanlaiseksi kuin kaikki muutkin naiset. Mä arvaan kun tyttö j tulee tänne niin on taas nauravainen emoji viestissä.

      • Niin minähän en saisi olla onnellinen yhtään mistään? Parempi jos en olisi olemassa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin minähän en saisi olla onnellinen yhtään mistään? Parempi jos en olisi olemassa ollenkaan.

        Toki mutta nuoresta tytöstä jota et tule iknä näkemään.Jos ponit ja niistä puhuminen tekee sut onnelliseksi niin hieno homma.Puhukaa poneista ja hevosista.Johan siinä on puhumista kun tyttö kertoo käyvänsä tallilla ja revitte siitä juteltavaa,kun ei ole muuta aihetta mistä jutella kun kaikki lempiasiat on jo käyty läpi. Mutta kiva kuulla että elämä on ihanaa kuhan tyttö jii juttelee prinssin kanssa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin minähän en saisi olla onnellinen yhtään mistään? Parempi jos en olisi olemassa ollenkaan.

        Näinhän se olisi parempi kuin hyvä


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin minähän en saisi olla onnellinen yhtään mistään? Parempi jos en olisi olemassa ollenkaan.

        Sun pitäisi jättää se nuori tyttö rauhaan jos se on sanonut sulle ettei halua olla sun kanssa tekemisissä. Älä ainakaan lähesty häntä milläänlailla. Se että omassa päässäsi kuvittelet hänen olevan kiinnostunut niin se ei omien sanojesi mukaan pidä paikkaansa. Sun kannattaisi yrittää vapaita aikuisia sinkkuja.
        18 vuotias on aivan liian nuori 50 äijälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäisi jättää se nuori tyttö rauhaan jos se on sanonut sulle ettei halua olla sun kanssa tekemisissä. Älä ainakaan lähesty häntä milläänlailla. Se että omassa päässäsi kuvittelet hänen olevan kiinnostunut niin se ei omien sanojesi mukaan pidä paikkaansa. Sun kannattaisi yrittää vapaita aikuisia sinkkuja.
        18 vuotias on aivan liian nuori 50 äijälle.

        Sinä et tiedä tapaustani, niin voisit pysyä itse erossa minusta ja hänestä. Ja sinä et siitä päätä, ketä minun tulee katsella ja kehen ihastun ja ketä lähestyn. Se ei kuulu sinulle pätkänkään vertaa.


    • Hyvää yötä J:lle. Toivottavasti et mennyt kokonaan... Vaan nukkumaan. :)

      • Anonyymi

        Meinaatko että tyttö J olis kuollut vuorokauden sisällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että tyttö J olis kuollut vuorokauden sisällä?

        No, sitä tuskin tarkoitin... Vaan toivottavasti ei jättänyt palstaa...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No, sitä tuskin tarkoitin... Vaan toivottavasti ei jättänyt palstaa...

        Tyttö jiillä ei ole mikään velvollisuus olla suomi24:ssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö jiillä ei ole mikään velvollisuus olla suomi24:ssa.

        Sanoinko että on? Minä en nyt jaksa tuollaista yhtään. Masentaa ihan tarpeeksi muutenkin. Menen nukkumaan...


    • Anonyymi

      Olenhan minä.
      Hyvää huomenta!☀️ Ahh. Tänään alkaakin viikonloppu ja lähdemme Imatralle.
      Onko sinulla prinssi_J viikonloppu suunnitelmia?
      J

      • Hyvää huomenta. Kiva kun sinulla on viikonloppuna taas mukavaa tekemistä. Niin on minullakin reissu tiedossa. Lähden huomenna Tampereelle. Siellä on leiri jossa harjoitellaan uusia miekkailujuttuja. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Kiva kun sinulla on viikonloppuna taas mukavaa tekemistä. Niin on minullakin reissu tiedossa. Lähden huomenna Tampereelle. Siellä on leiri jossa harjoitellaan uusia miekkailujuttuja. 😊

        Uuu, tosi kivaa! 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuu, tosi kivaa! 😃

        Joo niin varmasti on. 😃


    • Anonyymi

      Tämä tyttö lähtee tänään tantsuihin, ihanaa.

      J

      • Mikäs se on?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikäs se on?

        Etkö sitä todella tiedä ? Minkä ikäinen oikein olet kun et tiedä ?
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitä todella tiedä ? Minkä ikäinen oikein olet kun et tiedä ?
        J

        En ole kuullut ennen tantsusta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole kuullut ennen tantsusta.

        Sitten olet melko tyhmä
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olet melko tyhmä
        J

        Et ole oikea tyttö j. Hän ei puhu noin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Et ole oikea tyttö j. Hän ei puhu noin.

        Hyvä huomio ätmi että tämä makaaberi keskustelu tytön kanssa ei välttämättä ole kovinkaan faktaperäinen. Kai tiedät tupajussi että seksuaalissävytteinen keskustelu alaikäistä esittäen on vähintään tutkintaan johtava seuraamus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huomio ätmi että tämä makaaberi keskustelu tytön kanssa ei välttämättä ole kovinkaan faktaperäinen. Kai tiedät tupajussi että seksuaalissävytteinen keskustelu alaikäistä esittäen on vähintään tutkintaan johtava seuraamus

        Siinä toinen idiootti. Täällä ei ole juteltu mistään seksuaalisesta kertaakaan. Voit poistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olet melko tyhmä
        J

        Tuo en ole minä!
        T: OIKEA J


      • Anonyymi

        Sinä olet väärennös. Maijuli...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo en ole minä!
        T: OIKEA J

        Joku yrittää pilata meidän välit täällä. :(


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joku yrittää pilata meidän välit täällä. :(

        Tää on julkinen palsta ja tänne voi kirjoittaa kuka tahansa.Te ette omista tätä palstaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on julkinen palsta ja tänne voi kirjoittaa kuka tahansa.Te ette omista tätä palstaa.

        Niin ja se oikeuttaa sinua törppöilemään ja sotkemaan keskusteluja?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin ja se oikeuttaa sinua törppöilemään ja sotkemaan keskusteluja?

        Suhteesi häneen on kieroutunut. Kyseessä on alaikäinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suhteesi häneen on kieroutunut. Kyseessä on alaikäinen

        Me olemme vain keskustelukavereita. Tämä on keskustelupalsta, jos et tiennyt. Saan olla kaveri kelle haluan. Sinä et siitä päätä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Me olemme vain keskustelukavereita. Tämä on keskustelupalsta, jos et tiennyt. Saan olla kaveri kelle haluan. Sinä et siitä päätä.

        Sinun viesteistä päätellen muualla Suomi24 palstoilla uskallan epäillä motiiviasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun viesteistä päätellen muualla Suomi24 palstoilla uskallan epäillä motiiviasi

        Epäile ihan rauhassa vaan... Olet ollut väärässä kaikessa koko ajan. Et tiedä minusta edelleenkään yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin ja se oikeuttaa sinua törppöilemään ja sotkemaan keskusteluja?

        älä mua syytä jos joku on esiintynyt tyttö jiinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä mua syytä jos joku on esiintynyt tyttö jiinä.

        No etpä erotu millään kun olet ilman nimimerkkiä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joku yrittää pilata meidän välit täällä. :(

        Niin yrittää, täällä on jo ties miten monta J:tä😔...
        Mutta kyllä sinä varmaan tunnistat minut Prinssi_J? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin yrittää, täällä on jo ties miten monta J:tä😔...
        Mutta kyllä sinä varmaan tunnistat minut Prinssi_J? 🤔

        No minä lähden nyt kotiin töistä. Uskon sen että olet menossa Imatralle, etkä ehdi kirjoittelemaan kuin vasta myöhemmin. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minä lähden nyt kotiin töistä. Uskon sen että olet menossa Imatralle, etkä ehdi kirjoittelemaan kuin vasta myöhemmin. 😊

        Kiitos! Mitäs sinulle kuuluu? Me olemme nyt hotellilla, ajattelimme mennä kohta vielä uimaan. 😃🌍🙂
        Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Mitäs sinulle kuuluu? Me olemme nyt hotellilla, ajattelimme mennä kohta vielä uimaan. 😃🌍🙂
        Ja

        Hei! Minä otin päikkärit ja ne venähti pitkäksi. Heräsin vasta. Minun täytyy alkaa pakkaamaan huomista varten ja käyn saunassa. Sinulla on varmasti kivaa nyt. 😃👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitä todella tiedä ? Minkä ikäinen oikein olet kun et tiedä ?
        J

        Hän on keski-ikäinen omien kirjoitustensa mukaan ainakin siis viisissäkymmenissä ehkä vähän yli jo


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Et ole oikea tyttö j. Hän ei puhu noin.

        Mistäs tiedät vai oletko itse tyttö j:kin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siinä toinen idiootti. Täällä ei ole juteltu mistään seksuaalisesta kertaakaan. Voit poistua.

        Tarviiko siihenkin kysyä sulta ja lastesi tarvittiin varmaan kysyä sulta lupa jopa saadakseen käydä vessassa kun se veskin vetäminen näkyy vesilaskussa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joku yrittää pilata meidän välit täällä. :(

        Sä osaat senkin itse ihan loistavasti siinä samalla itse itsesi kanssa kirjoitellessa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin ja se oikeuttaa sinua törppöilemään ja sotkemaan keskusteluja?

        Ihan yhtälailla kuin sinuakin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Epäile ihan rauhassa vaan... Olet ollut väärässä kaikessa koko ajan. Et tiedä minusta edelleenkään yhtään mitään.

        Kaikki täällä tietää susta enemmän kuin arvatkaan ja ihmiset jotka sut tietää oikeasti tietää vähintäänkin sun osoitteenkin jopa


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No etpä erotu millään kun olet ilman nimimerkkiä.

        Katot siltä toiselta laitteelta miltä tänne nimettömänä kirjoittelet niin tiedät kuka hän on jos osaat laskea 1+1


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei! Minä otin päikkärit ja ne venähti pitkäksi. Heräsin vasta. Minun täytyy alkaa pakkaamaan huomista varten ja käyn saunassa. Sinulla on varmasti kivaa nyt. 😃👍🏼

        👍🏾 tän värinen on se peukku jota itse käytän jos käytän näissä et vielä on sulla pitkä matka tuon kopioinnin opettelussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on keski-ikäinen omien kirjoitustensa mukaan ainakin siis viisissäkymmenissä ehkä vähän yli jo

        Lähempänä kuuta- kuin viittäkymppiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähempänä kuuta- kuin viittäkymppiä.

        Mistä sinäkin luulet tuon tietäväsi? Siinähän luulet mitä luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täällä tietää susta enemmän kuin arvatkaan ja ihmiset jotka sut tietää oikeasti tietää vähintäänkin sun osoitteenkin jopa

        Kyllä. Jotkut tietävät, missä päin liikkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Jotkut tietävät, missä päin liikkuu.

        Tietäkööt. Siinähän tulevat hakkaamaan ja tappamaan sitten.


    • Anonyymi

      Missä tyttö j on jos hän kerta haluaa jatkaa juttelua.Aika hiljaa on ollut.

      • Hän voi olla missä vaan.


      • Nyt en ole varma oletko oikeasti... Sotkija sai sen aikaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Nyt en ole varma oletko oikeasti... Sotkija sai sen aikaan.

        Ei ollut aito. Minä olen aito J🌟


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut aito. Minä olen aito J🌟

        Rekistöröin nimen niin kukaan ei voi esiintyä minuna


      • Anonyymi
        Tyttö_J kirjoitti:

        Rekistöröin nimen niin kukaan ei voi esiintyä minuna

        Ei Jiillä ollut prinssille mitään sanottavaa. Ennen juttelitte paljon ja nyt vaan ilmoitat että olet rekiteröinyt nimimerkin.


      • Tyttö_J kirjoitti:

        Rekistöröin nimen niin kukaan ei voi esiintyä minuna

        Se on oikein. 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jiillä ollut prinssille mitään sanottavaa. Ennen juttelitte paljon ja nyt vaan ilmoitat että olet rekiteröinyt nimimerkin.

        Tarviikos sitä aina ollakaan?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tarviikos sitä aina ollakaan?

        Sähän halusit jutella tyttö jiij kanssa ja sitten sulla ei olekaan mitään sanottavaa hänelle.Ensin itket yksinäisyyttä ja nyt sulle riittää että hän on rekiteröinyt nimimerkin.Voi luoja.Päätä jo mitä sä haluut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän halusit jutella tyttö jiij kanssa ja sitten sulla ei olekaan mitään sanottavaa hänelle.Ensin itket yksinäisyyttä ja nyt sulle riittää että hän on rekiteröinyt nimimerkin.Voi luoja.Päätä jo mitä sä haluut.

        Olen nyt matkalla niin en juttelemaan ennenkuin ollaan perillä ja hotellissa


      • Anonyymi

        Voi herran jestas! Ihan olen nytkin autossa matkalla Imatralle! Ja sori kun kävin kahvilassa ja nukuin!


      • Anonyymi
        Tyttö_J kirjoitti:

        Rekistöröin nimen niin kukaan ei voi esiintyä minuna

        En tuo ole minä! Minä olen oikea J, eli Ja, hah! Muutin nimeni!
        T: Ja


      • Anonyymi
        Tyttö_J kirjoitti:

        Olen nyt matkalla niin en juttelemaan ennenkuin ollaan perillä ja hotellissa

        Olemme vasta ajomatkalla, voi vittu mikä pelle sinä olet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän halusit jutella tyttö jiij kanssa ja sitten sulla ei olekaan mitään sanottavaa hänelle.Ensin itket yksinäisyyttä ja nyt sulle riittää että hän on rekiteröinyt nimimerkin.Voi luoja.Päätä jo mitä sä haluut.

        Minä en ole rekisteröitynyt!
        T: Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole rekisteröitynyt!
        T: Ja

        Onko hei ihan pakko tulla sotkemaan meidän keskustelua . Eihän tästä tule mitään kun väliin iskee kateellisia . Nyt järkeä päähän


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hän voi olla missä vaan.

        Just se joku viesti si laitto et Imatralla etkö ny tuon pitempää muistia omaa


      • Anonyymi
        Tyttö_J kirjoitti:

        Onko hei ihan pakko tulla sotkemaan meidän keskustelua . Eihän tästä tule mitään kun väliin iskee kateellisia . Nyt järkeä päähän

        Ettet vain olis prinssi j samalla tavalla uikutat kitiset ainakin


    • Anonyymi

      Hauskaa matkaa. Ihanuus . Oma karvakäteni ja ryppypyllyni. Minä jo matkalla.
      J

      • Anonyymi

        Olet paska
        T: Ja


    • Anonyymi

      tyttö jiiltä ei tule muita viestejä kuin tuo että ei ollut aito J tai minä olen aito J

    • Anonyymi

      Minä en nyt kirjoita enempää ennenkuin olen perillä Imatralla. Enkä tiedä kirjoitanko enää muutenkaan kun minuna esiinnytään ja sotketaan. Jos minusta ei prinssi- j kuulu mitään niin olen tehnyt päätöksen etten tänne kirjoittele. En tiedä onko se hyväksi mulle muutenkaan. Nyt keskityn matkan tekoon
      Ja

      • Anonyymi

        Olet ällöttävä. Etkä todellakaan aikuinen. Pysy sinä vaan Maijulina äläkä muutu minuksi, vaikka oletkin minun elämälle kateellinen!
        T: Se aito ja OIKEA Ja


      • Anonyymi

        Hah, minä en edes kirjoita noin huonosti! 🤣🤣🤣🤣
        T: Aito Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, minä en edes kirjoita noin huonosti! 🤣🤣🤣🤣
        T: Aito Ja

        Heh tiesin tämän 😃


    • Anonyymi

      heh prinssi j luuli että tyttö j on rekisteröitynyt mutta eipä olekaan.Nyt vaan prinssi arvailemaan kuka on oikea tyttö j . Nyt kaikki taas tietää että tyttö j kirjoittaa nimimerkikseen Ja

    • Anonyymi

      Luuleko alakoululainen että suomi24 tekee hyvää lapselle .Ainiin onhan täällä 50 vuotias prinssi_j. Kirjoita tyttö Ja hänelle ennen kuin hän kerkee vajoo taas itsesääliin.

    • Anonyymi

      Tyttö J eli Ja en ole esiintynyt sinuna.Joten hitto älä syytä mua jos jotkut esiintyy sinuna.

    • Anonyymi

      Aito Ja eli aitojaffa

      • Anonyymi

        Aha.


    • Anonyymi

      Tyttö J tai Ja miksi olisin kateellinen lapselle jolla ei ole edes murrosikä alkanut.Kyllä mä olen ihan onnellien että mulla on aikuisen vartalo. Eli en kaipaa aikaa ennen murrosikää tai sen jälkeistä aikaa. Mutta mitäpä tyttö j tai Ja tietää kun on vielä lapsen vartaloinen.Kuhan se murrosikä tulee niin loppuu sullakin se nauraminen ja pikkulapsena oleminen.

      • Miksi nauramisen täytyy loppua aikuisena? Kylläpä saat kuulostamaan tylsältä. 😄
        Minulla on ollut todella hauskaa töissä ja harrastuksissa monien aikuiseksi kasvaneiden kanssa. Ja olen nauranut enemmän kuin koskaan. Ei ole pakko olla tylsä ja totinen aina. 😅 Sinä ilmeisesti olet ja se on yksi syy, miksi ikäisiini naisiin on vaikeaa ihastua. Te olette tylsiä. 😅


      • Joo ja sulla on pakkomielle ja traumoja menkoista. Olen nauranut, viimeksi tänään hyvän tuulisen ja iloisen naispuolisen työkaverin kanssa... Hän on jopa aikuinen 25 v.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi nauramisen täytyy loppua aikuisena? Kylläpä saat kuulostamaan tylsältä. 😄
        Minulla on ollut todella hauskaa töissä ja harrastuksissa monien aikuiseksi kasvaneiden kanssa. Ja olen nauranut enemmän kuin koskaan. Ei ole pakko olla tylsä ja totinen aina. 😅 Sinä ilmeisesti olet ja se on yksi syy, miksi ikäisiini naisiin on vaikeaa ihastua. Te olette tylsiä. 😅

        Sä siis haluat puhua tytön kanssa jolla ei ole murrosikä alkanut koska hän ei ole kokenut menkkoja.Mä puhuin sulle myös PMS oireista.Pitääkö mun kerrata nekin sulle.Tyttö jii ei pýsy ikuisesti lapsena ja hänellekin tulee murrosikä jolloin mieliala vaihtelee ja tätä voi tulla kuule joka kuukaudi ennen menkkoja. Huomaa ettet tiedä tyttöjen kehityksestä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä siis haluat puhua tytön kanssa jolla ei ole murrosikä alkanut koska hän ei ole kokenut menkkoja.Mä puhuin sulle myös PMS oireista.Pitääkö mun kerrata nekin sulle.Tyttö jii ei pýsy ikuisesti lapsena ja hänellekin tulee murrosikä jolloin mieliala vaihtelee ja tätä voi tulla kuule joka kuukaudi ennen menkkoja. Huomaa ettet tiedä tyttöjen kehityksestä mitään.

        Juuri kerroin että minulla on ollut hauskaa ja mukavaa jutella myös aikuisten, myös naisten kanssa. Eivät he ole minulle katkerina kertoneet miten menkka vie elämästä ilon ja valitelleet jostain pms oireista. Ei, vaan he ovat olleet hauskoja ja huumorintajuisia aikuisuudestaan huolimatta. Ehkä tuo keski-ikäisyys alkaa tehdä tepposet naiselle.


      • Anonyymi

        Sillä sun työkaverillakin on menkat kerran kuussa joten kyllä sun työkaverikin tietää miltä tuntuu kun veri valuu alapäästä.Miehet ei sitä tunnetta tiedä.


      • Minua ei nyt sun ohivuodot kiinnosta, ja tuskin kiinnostaa kovinkaan montaa muutakaan, edes naista. Koitahan päästä yli siitä jo, ja tsemppiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä sun työkaverillakin on menkat kerran kuussa joten kyllä sun työkaverikin tietää miltä tuntuu kun veri valuu alapäästä.Miehet ei sitä tunnetta tiedä.

        No se on todella valitettavaa että näin on. Eipä tuo kaveri, eikä kukaan muukaan nainen ole niistä minulle ennen valitellut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minua ei nyt sun ohivuodot kiinnosta, ja tuskin kiinnostaa kovinkaan montaa muutakaan, edes naista. Koitahan päästä yli siitä jo, ja tsemppiä.

        Kuule kun naiset tietää mutta sä et nyt osaa edes kuvitella vaikka mä annoin sulle vertauksen. Se että työkaverisi oli iloinen johtuu siitä ettei hänellä sattunut olee menkkoja.Kyllä nainen osaa nauraa mutta jos on vaikeat menkat niin se ei naurata. Jos sun työkaverilla ei ole runsaat menkat niin hieno homma.Nuorella tytöllä voi ekat menkat kestää yli viikon ja susta se on hauskaa.Niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun naiset tietää mutta sä et nyt osaa edes kuvitella vaikka mä annoin sulle vertauksen. Se että työkaverisi oli iloinen johtuu siitä ettei hänellä sattunut olee menkkoja.Kyllä nainen osaa nauraa mutta jos on vaikeat menkat niin se ei naurata. Jos sun työkaverilla ei ole runsaat menkat niin hieno homma.Nuorella tytöllä voi ekat menkat kestää yli viikon ja susta se on hauskaa.Niinkö?

        Tavallisimmat psyykkiset oireet ovat ärtyneisyys, masentuneisuus ja itkuherkkyys. Myös unettomuutta ja keskittymisvaikeutta voi esiintyä. Fyysisiä oireita ovat rintojen arkuus, rintojen turpoaminen, yleinen turvotus ja päänsärky. Ja susta nää oireet on naurun paikka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kun naiset tietää mutta sä et nyt osaa edes kuvitella vaikka mä annoin sulle vertauksen. Se että työkaverisi oli iloinen johtuu siitä ettei hänellä sattunut olee menkkoja.Kyllä nainen osaa nauraa mutta jos on vaikeat menkat niin se ei naurata. Jos sun työkaverilla ei ole runsaat menkat niin hieno homma.Nuorella tytöllä voi ekat menkat kestää yli viikon ja susta se on hauskaa.Niinkö?

        Mitäs se minua liikuttaa nyt tässä? Varmaan monellakin on tälläkin hetkellä menkat. En näe heitä itkemässä sitä missään. Varmasti osa on pahalla tuulella silloin, en sitä kiellä. Onhan se varmaan yksi tekosyykin alkaa rähistä miehelleen juuri silloin. Sinä se jaksat menkoista vääntää. Osaatko edes keskustella mistään muusta?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No se on todella valitettavaa että näin on. Eipä tuo kaveri, eikä kukaan muukaan nainen ole niistä minulle ennen valitellut.

        Niin kuka nainen nyt sanois miehelle kun verta valuu kuukautissuojaan. Onko teillä työpaikan vessassa roskis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisimmat psyykkiset oireet ovat ärtyneisyys, masentuneisuus ja itkuherkkyys. Myös unettomuutta ja keskittymisvaikeutta voi esiintyä. Fyysisiä oireita ovat rintojen arkuus, rintojen turpoaminen, yleinen turvotus ja päänsärky. Ja susta nää oireet on naurun paikka?

        Niinkö sanoin, että se on naurunasia? Tarkoitin ihan muuta sillä naurulla ja hauskalla, mutta ilmeisesti sinulla on menkat 24/7 ympärivuotisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuka nainen nyt sanois miehelle kun verta valuu kuukautissuojaan. Onko teillä työpaikan vessassa roskis?

        Naisilla on omat vessat yleensä... Niin kuin omat pukkaritkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitäs se minua liikuttaa nyt tässä? Varmaan monellakin on tälläkin hetkellä menkat. En näe heitä itkemässä sitä missään. Varmasti osa on pahalla tuulella silloin, en sitä kiellä. Onhan se varmaan yksi tekosyykin alkaa rähistä miehelleen juuri silloin. Sinä se jaksat menkoista vääntää. Osaatko edes keskustella mistään muusta?

        Sä sanoit että sua kiinostaa tyttöjwn sielunelämä. Etkö sä ymmärrä miten iso osa menkat on tytöllä/naisella kun ne alkaa. Eikö sua kiinnostakaan tyttöjen sielunelämä. Sä et halua kuulla faktoja tyttöjen elämästä. Sä haluut jutella lapsen kanssa jolla ei ole vielä mielialanvaihteluja ja esim. vatsakipuja ja muita fyysisiä kipuja psyykkeen lisäksi. Mä voin sanoa että se vatsakipu on yleinen oire ja kipu joka ikinen kuukausi .Mutta mitä sä voit tietää näistä kivuista kun oot mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoit että sua kiinostaa tyttöjwn sielunelämä. Etkö sä ymmärrä miten iso osa menkat on tytöllä/naisella kun ne alkaa. Eikö sua kiinnostakaan tyttöjen sielunelämä. Sä et halua kuulla faktoja tyttöjen elämästä. Sä haluut jutella lapsen kanssa jolla ei ole vielä mielialanvaihteluja ja esim. vatsakipuja ja muita fyysisiä kipuja psyykkeen lisäksi. Mä voin sanoa että se vatsakipu on yleinen oire ja kipu joka ikinen kuukausi .Mutta mitä sä voit tietää näistä kivuista kun oot mies.

        Sinä haluat vain puhua kaikesta ikävästä jatkuvasti. Etkö ymmärrä miten tylsistyttävää tuo on? Eikä ole tyttö jiille ajankohtainen asia. Hänen ei siitä tarvitse murehtia, ennen kuin tarttee, eikä varmaan minun kanssa siitä asiasta tule puhumaan paria sanaa enempää, jos sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sanoit että sua kiinostaa tyttöjwn sielunelämä. Etkö sä ymmärrä miten iso osa menkat on tytöllä/naisella kun ne alkaa. Eikö sua kiinnostakaan tyttöjen sielunelämä. Sä et halua kuulla faktoja tyttöjen elämästä. Sä haluut jutella lapsen kanssa jolla ei ole vielä mielialanvaihteluja ja esim. vatsakipuja ja muita fyysisiä kipuja psyykkeen lisäksi. Mä voin sanoa että se vatsakipu on yleinen oire ja kipu joka ikinen kuukausi .Mutta mitä sä voit tietää näistä kivuista kun oot mies.

        Lapsi voi haluta jäädä kotiin näiden kipujen takia. Jos sä olisit työelämässä ja sulle tulis kipuja joka kuukausi niin sä varmaan jäisit kotiin ja syöt kipulääkkeitä joka kuukausi.Ite en syönyt kipulääkkeitä nuorena vaan kestin ne kivut ja krampit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi voi haluta jäädä kotiin näiden kipujen takia. Jos sä olisit työelämässä ja sulle tulis kipuja joka kuukausi niin sä varmaan jäisit kotiin ja syöt kipulääkkeitä joka kuukausi.Ite en syönyt kipulääkkeitä nuorena vaan kestin ne kivut ja krampit.

        Minulla on aika korkea kipukynnys, johtuen siitä että saan iskuja ja mustelmia tämän tästäkin. En vähättele vaivojanne, mutta tuo alkaa olla aika pateettista jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi voi haluta jäädä kotiin näiden kipujen takia. Jos sä olisit työelämässä ja sulle tulis kipuja joka kuukausi niin sä varmaan jäisit kotiin ja syöt kipulääkkeitä joka kuukausi.Ite en syönyt kipulääkkeitä nuorena vaan kestin ne kivut ja krampit.

        Itselläni pillerit pitää vuodot pois.Ja yhdistelmäpillereissä tulee kuitenkin joka kuukausi vuoto,mutta minipillereissä ei tule välttämättä.Mutta e-pillereitä ei määrätä lapselle jotta mankat pysyis pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni pillerit pitää vuodot pois.Ja yhdistelmäpillereissä tulee kuitenkin joka kuukausi vuoto,mutta minipillereissä ei tule välttämättä.Mutta e-pillereitä ei määrätä lapselle jotta mankat pysyis pois.

        Ne pillerit voivat sekoittaa pään. Eksä lopetti niiden käyttämisen, kun koki että meni pää sekaisin niistä. Tuli ailahtelevaiseksi ja äkäiseksi ja vaikka mitä. Oli enemmän oma itsensä ilman niitä. Hormooneihin ne vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ne pillerit voivat sekoittaa pään. Eksä lopetti niiden käyttämisen, kun koki että meni pää sekaisin niistä. Tuli ailahtelevaiseksi ja äkäiseksi ja vaikka mitä. Oli enemmän oma itsensä ilman niitä. Hormooneihin ne vaikuttaa.

        Käyttikö yhdistelmäpillereitä vai minipillereitä,koska niissä on eri vaikuttavat aineet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttikö yhdistelmäpillereitä vai minipillereitä,koska niissä on eri vaikuttavat aineet?

        Minä en todellakaan muista mitä olivat... On siitä kuitenkin jo 27 vuotta aikaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en todellakaan muista mitä olivat... On siitä kuitenkin jo 27 vuotta aikaa.

        Yhdistelmäpillereissä on enemmän eri hormoneja kuin minipillereissä joissa on vaan keltarauhashormonia. Eli voisko ne mielialavaihtelut liittyä siihen että saa enemmän eri hormoneja verrattuna hormoniin mitä naisen elimistö tuottaa jo valmiiksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi nauramisen täytyy loppua aikuisena? Kylläpä saat kuulostamaan tylsältä. 😄
        Minulla on ollut todella hauskaa töissä ja harrastuksissa monien aikuiseksi kasvaneiden kanssa. Ja olen nauranut enemmän kuin koskaan. Ei ole pakko olla tylsä ja totinen aina. 😅 Sinä ilmeisesti olet ja se on yksi syy, miksi ikäisiini naisiin on vaikeaa ihastua. Te olette tylsiä. 😅

        Naisvihaan, vaikeaan kokonaisvaltaiseen naisvihaan on syy lapsuudessaan..
        Ei ole sitä käsitellyt. Identiteettinsä - myös sukupuolinen - on epäselvä.
        Patoutunutta vihaa mies täynnä.
        Kävelevä, pyörilevä, uiva aikapommi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minua ei nyt sun ohivuodot kiinnosta, ja tuskin kiinnostaa kovinkaan montaa muutakaan, edes naista. Koitahan päästä yli siitä jo, ja tsemppiä.

        Rinssit vitsit tuttuja.


    • Hyvää yötä tyttö J, eli Ja 😊

      • Anonyymi

        Mistä sä tiedät ettei feikit ole liikenteessä jatkossa kun tyttö Ja ei ole rekisteröinnyt nimimerkkiään.Kuka tahansa voi matkia tyttö Ja:ta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät ettei feikit ole liikenteessä jatkossa kun tyttö Ja ei ole rekisteröinnyt nimimerkkiään.Kuka tahansa voi matkia tyttö Ja:ta.

        En voi tietääkään. Paitsi olen jo sen verran jutellut että tiedän hänen tyylin kirjoittaa ja muuta...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En voi tietääkään. Paitsi olen jo sen verran jutellut että tiedän hänen tyylin kirjoittaa ja muuta...

        Johan sä oot tänään feikeille vastannut eli et näköjään tunnistanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan sä oot tänään feikeille vastannut eli et näköjään tunnistanut.

        Onko kivaa olla kiusaaja?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onko kivaa olla kiusaaja?

        Mitä sä mua syytät. Itepähän vastasit rekisteröityneelle tyttö jiille. eli uskoit häntä .Luuletko ettei ne feikit löydä tätä uutta tyttö Ja:ta.


      • Anonyymi

        Samoin sinulle Prinssi_J!🙂
        T: Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä mua syytät. Itepähän vastasit rekisteröityneelle tyttö jiille. eli uskoit häntä .Luuletko ettei ne feikit löydä tätä uutta tyttö Ja:ta.

        En luule. Ääliöt ei anna ihmisten olla rauhassa. En arvosta tuollaisia yhtään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En luule. Ääliöt ei anna ihmisten olla rauhassa. En arvosta tuollaisia yhtään.

        Jos täällä on feikkejä liikenteessä niin älkää syyttäkö mua.Tää on edelleen kaikkien käytössä ja minä en ole ainoa joka kirjoittelee tänne ja mä en ole kertaakaan esiintynyt tyttö ja:na.Te välillä syytätte mua näistä feikeistä.Ette halua uskoa että suomi24 ssa on muitakin kirjoittajia.Muistakaa että kaikki teidän viestit näkyy ja kuka tahansa voi niihin kirjoittaa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinulle Prinssi_J!🙂
        T: Ja

        Kiitos 🙂


    • Anonyymi

      Tänään prinssi j valitti elämäänsä ja nyt kaikki on taas hyvin kun alakoululainen vastasi 50 vuotiaalle. Taitaa tämä tyttö voittaa sen 25 vuotiaan naisen keskustelut kun prinssi on taas niin onnellinen kun lapsi on hänelle se ainoa ja oikea juttukumppani.

      • Ei, vaan olen muistellut sitä 25 vuotiaan kanssa live keskustelua. Siitä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa kun sai livenä jutella ja oli hauskaa. Hän on tosin varattu, että en kuvittele hänestä kumppania itselleni. Ei nähdä edes työajan ulkopuolella. Mutta on hyvä, että töissä viihtyy edes joskus.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei, vaan olen muistellut sitä 25 vuotiaan kanssa live keskustelua. Siitä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa kun sai livenä jutella ja oli hauskaa. Hän on tosin varattu, että en kuvittele hänestä kumppania itselleni. Ei nähdä edes työajan ulkopuolella. Mutta on hyvä, että töissä viihtyy edes joskus.

        Mitä ihmetttä eikö 25 vuotias ollutkaan kulahtanut,ryppyinen ja lihava kuten sun mielestä kaikki aikuiset naiset on. Ihme on tapahtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmetttä eikö 25 vuotias ollutkaan kulahtanut,ryppyinen ja lihava kuten sun mielestä kaikki aikuiset naiset on. Ihme on tapahtunut.

        Hei, en ole missään kohtaa sanonut sen olevan noin. 25 on sitä paitsi vielä todella nuori, kun itseeni vertaan. Tämä kyseinen tapaus on hoikka ja liikunnallinen ihminen. Ei tuossa iässä mitkään rypytkään näy, ei näy 30 vuotiaanakaan, jos ei tupakoi liikaa ja ota liikaa aurinkoa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei, en ole missään kohtaa sanonut sen olevan noin. 25 on sitä paitsi vielä todella nuori, kun itseeni vertaan. Tämä kyseinen tapaus on hoikka ja liikunnallinen ihminen. Ei tuossa iässä mitkään rypytkään näy, ei näy 30 vuotiaanakaan, jos ei tupakoi liikaa ja ota liikaa aurinkoa.

        Mua on luultu ikäsitäni nuoremmalta vaikka olen keski-ikäinen. Kaikki keski-ikäiset ei näytä vanhoilta. Vaikka olen keksi-ikäinenn niin mua tytötellään edelleen en olen esim edes täti tai rouva vaan tyttö vaikka ikää on.


    • Anonyymi

      Prinssi muista kysyä kun tyttö ja kävi uimassa että oliko siellä vesiliukumäkeä ja kävikö sellaisessa jo oli.

      • Kiitos vinkistä. ;)


      • Anonyymi

        On vesiliukumäki, mutta en mennyt siitä, kiitos kysymästä! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vesiliukumäki, mutta en mennyt siitä, kiitos kysymästä! :)

        Ai? Minä olisin mennyt monta kertaa 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ai? Minä olisin mennyt monta kertaa 😅

        Ok!😃


    • Kivaa päivää sinulle J.
      Minulla on aika ikävä päivä tänään, vaikka on ihan kiva olla reissussa.

      • Anonyymi

        Kiitos Prinssi_J!
        No mutta miksi ihmeessä?
        Hei muuten, kuka saisi sinun mielestäsi voittaa Umk:n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Prinssi_J!
        No mutta miksi ihmeessä?
        Hei muuten, kuka saisi sinun mielestäsi voittaa Umk:n?

        Ps äänestätkö jotain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Prinssi_J!
        No mutta miksi ihmeessä?
        Hei muuten, kuka saisi sinun mielestäsi voittaa Umk:n?

        Hei! Nyt en osaa vastata tähän. Täytyisi kuulla ne kaikki biisit. Voin huomenna kertoa kun olen taas kotona. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps äänestätkö jotain?

        Onko se äänestys milloin? 🙂


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei! Nyt en osaa vastata tähän. Täytyisi kuulla ne kaikki biisit. Voin huomenna kertoa kun olen taas kotona. 😊

        Selvä. Kerro vaan, mutta voittajahan on jo selvillä, hän on Käärijä! Piditkö hänen laulusta? Minä en...😔
        Minun mielestäni Keira, Kuumaa tai Portion Boys:in olisi pitänyt voittaa.😃 No, makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onko se äänestys milloin? 🙂

        No se oli joskus myöhään illalla.🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Kerro vaan, mutta voittajahan on jo selvillä, hän on Käärijä! Piditkö hänen laulusta? Minä en...😔
        Minun mielestäni Keira, Kuumaa tai Portion Boys:in olisi pitänyt voittaa.😃 No, makunsa kullakin.

        Ok. En muista kuulleeni tuota voittaja biisiä... Täytyy kotona kuunnella.


    • Anonyymi

      Ihana aamu. Sain
      T: Ja

      • Anonyymi

        Tuo en ole Prinssi_J minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo en ole Prinssi_J minä.

        Huomenta J. Joo en uskonutkaan että olisit.
        Vieläkö olet Imatralla? 😊
        Minä heräsin juuri ja täytyisi mennä aamupalalle. ☕


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta J. Joo en uskonutkaan että olisit.
        Vieläkö olet Imatralla? 😊
        Minä heräsin juuri ja täytyisi mennä aamupalalle. ☕

        Huomenta! ☀️🌍😃 Kiitos. 🙂 Joo, olemme Imatralla, mutta lähdemme muutaman tunnin päästä.
        Ok. Me kävimme jo aamupalalla. Hyvää oli!🤭😋😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! ☀️🌍😃 Kiitos. 🙂 Joo, olemme Imatralla, mutta lähdemme muutaman tunnin päästä.
        Ok. Me kävimme jo aamupalalla. Hyvää oli!🤭😋😛

        No kiva! 😊
        Minäkin nousen katsomaan mitä tuolla on tarjolla. 😄☕


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No kiva! 😊
        Minäkin nousen katsomaan mitä tuolla on tarjolla. 😄☕

        Ootte te kyllä vajaita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te kyllä vajaita

        On vajaa jos tykkää aamupalasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te kyllä vajaita

        Ei kiinnosta sinun saastainen mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sinun saastainen mielipiteesi.

        Ikävää ettei meidän rakkautta ymmärtetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää ettei meidän rakkautta ymmärtetä

        Lopeta tuo esittäminen!


    • Saavuin juuri kotiin. Hyvää yötä Jlle. 😊

      • Anonyymi

        Huomenta prinssi J minulla meni yö vähän huonosti. Ei oikein tullut uni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta prinssi J minulla meni yö vähän huonosti. Ei oikein tullut uni

        Huomenta. Minulle kävi samoin. Heräsin liian aikaisin. Onko sinulla vielä lomaa? Minä yritän vielä vähän nukkua lisää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta. Minulle kävi samoin. Heräsin liian aikaisin. Onko sinulla vielä lomaa? Minä yritän vielä vähän nukkua lisää.

        Huomasin että keskustelet jonkun muun naisen kanssa ikävä palstalla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että keskustelet jonkun muun naisen kanssa ikävä palstalla...

        Täh? En minä keskustellut äsken
        Laitoin vain kommenttia.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Täh? En minä keskustellut äsken
        Laitoin vain kommenttia.

        Ja heräsin nyt uudelleen...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja heräsin nyt uudelleen...

        Hei Prinssi_J!
        Oletko jo kuunnellut ne Umk biisit? Kuka/ketkä olivat sinun lemppareitasi?:))
        Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Prinssi_J!
        Oletko jo kuunnellut ne Umk biisit? Kuka/ketkä olivat sinun lemppareitasi?:))
        Ja

        Hei J.

        Ai niin, voisin alkaa nyt kuuntelemaan niitä. Kiva kun muistutit.
        Mitäs sinun päivään tänään kuuluu? :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei J.

        Ai niin, voisin alkaa nyt kuuntelemaan niitä. Kiva kun muistutit.
        Mitäs sinun päivään tänään kuuluu? :D

        Joo, kerro vaikka sitten, kun olet kuunnellut ne! Minua kiinnostaa tietää mielipiteesi. :)
        Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. Väsyttää vaan aika paljon. Mitäs sinulle? Onko työpäivä? 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kerro vaikka sitten, kun olet kuunnellut ne! Minua kiinnostaa tietää mielipiteesi. :)
        Ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. Väsyttää vaan aika paljon. Mitäs sinulle? Onko työpäivä? 😀

        Joo, nyt kuuntelen niitä. :) Tuo voittaja biisi oli ihan Ok, ainakin sellainen menevä. Koreografia oli vähän kökköä välillä :D

        Minuakin väsyttää ja kroppaa kolottaa, kun tuo viikonloppu oli aika kovaa treeniä sen 2 päivää... Mutta se kannatti. Onneksi nyt ei ole töitä tänään eikä huomennakaan vielä. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, nyt kuuntelen niitä. :) Tuo voittaja biisi oli ihan Ok, ainakin sellainen menevä. Koreografia oli vähän kökköä välillä :D

        Minuakin väsyttää ja kroppaa kolottaa, kun tuo viikonloppu oli aika kovaa treeniä sen 2 päivää... Mutta se kannatti. Onneksi nyt ei ole töitä tänään eikä huomennakaan vielä. 😅

        Ok. Minusta se voittajan biisi oli aika huono, mutta ok.
        Kiva juttu. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Minusta se voittajan biisi oli aika huono, mutta ok.
        Kiva juttu. 😃

        Joo, ei se sellainen ollut jonka itse olisin valinnut. Eikä todennäköisesti pärjää euroviisuissa. Sellainen ok kuitenkin. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, ei se sellainen ollut jonka itse olisin valinnut. Eikä todennäköisesti pärjää euroviisuissa. Sellainen ok kuitenkin. 😅

        Niinpä. Saa nähdä! :) Mutta mielestäni esitys oli "vähän" omituinen. :/
        Mitä sinä Prinssi_J meinasit tänään tehdä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Saa nähdä! :) Mutta mielestäni esitys oli "vähän" omituinen. :/
        Mitä sinä Prinssi_J meinasit tänään tehdä?

        Tänään en ole suunnitellut mitään. Varmaankin koitan toipua tuosta viikonloppu treenileiristä. Olen ihan mustelmilla joka paikasta. Voisin koittaa siivota tätä kämppää.😅
        Mitä sinulla on suunnitelmissa tänään?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tänään en ole suunnitellut mitään. Varmaankin koitan toipua tuosta viikonloppu treenileiristä. Olen ihan mustelmilla joka paikasta. Voisin koittaa siivota tätä kämppää.😅
        Mitä sinulla on suunnitelmissa tänään?

        Ok. 😆
        Noh, ei minulla hirveämmin ole mitään suunnitelmia. Voisin vaikka tehdä sitä timanttityötä ja lukea vaan. 🙃😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. 😆
        Noh, ei minulla hirveämmin ole mitään suunnitelmia. Voisin vaikka tehdä sitä timanttityötä ja lukea vaan. 🙃😌

        Joo, minäkin varmaan kuuntelen musaa ja teen ruokaa, siivoilen... Voisi vähän käydä ulkona kävelyllä vaikka. :)


    • Tykkäsin tuosta Lxandran kappaleesta. Ei se voittajakaan huono ollut... Robinin biisi oli aika tylsä. Keiran kappale oli kiva kanssa. :)

      • Anonyymi

        Okei. Minä en välittänyt niinkään siitä Lxandrasta, koska se oli vähän tylsä. (Itse tykkään pop musiikista.)
        Ja minusta Robin on tyhmä laulaja. :/
        Itse tykkäsin eniten Keirasta, Kuumaasta ja Portion Boys:istä, Itseasiassa minun mielestäni jonkun niistä olisi pitänyt voittaa. :)
        Noh, kaikilla oma makunsa!👍😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Minä en välittänyt niinkään siitä Lxandrasta, koska se oli vähän tylsä. (Itse tykkään pop musiikista.)
        Ja minusta Robin on tyhmä laulaja. :/
        Itse tykkäsin eniten Keirasta, Kuumaasta ja Portion Boys:istä, Itseasiassa minun mielestäni jonkun niistä olisi pitänyt voittaa. :)
        Noh, kaikilla oma makunsa!👍😊

        Niinhän se juuri on. Jokaiselle jotakin ja se on hyvä. 😊


    • Hei! Mitäs J:lle kuuluu? Kysyn kun tässä taas koneella istun. Mitä kirjoja tykkäät lukea? :)

      • Anonyymi

        Ihan hyvää. Rupean nyt nukkumaan! :) Tykkään lukea romaaneja, eniten hevosaiheisia. Entä sinä?

        Hyvää yötä sinulle Prinssi_J!😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvää. Rupean nyt nukkumaan! :) Tykkään lukea romaaneja, eniten hevosaiheisia. Entä sinä?

        Hyvää yötä sinulle Prinssi_J!😃

        Minä luen enimmäkseen tietokirjoja 😅

        Hyvää yötä J. 😊


    • Anonyymi

      Huomenta!☀️☀️☀️

      • Anonyymi

        T: Ja


      • Huomenta! 😄🌞


    • Hei taas!
      Miten tyttö Jiin päivä on mennyt?
      Minulla ihan mukavasti. Kävin vähän salilla jumppaamassa, ja muuten olen ollutkin vain kotona. :)

      • Anonyymi

        Hei! Ihan kiva päivä oli! Kiitos kysymästä. :)
        Okei, itse oli kaverini kanssa ja kävin mummolla ja ukillani. :)
        Meillä päin oli tänään kylmä päivä, tuuli oli kylmä, mutta muuten oli aurinkoinen sää. 😶😕🥶☀️
        Millainen sää siellä päin on ollut? :)
        No mutta, hyvää yötä sinne! :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Ihan kiva päivä oli! Kiitos kysymästä. :)
        Okei, itse oli kaverini kanssa ja kävin mummolla ja ukillani. :)
        Meillä päin oli tänään kylmä päivä, tuuli oli kylmä, mutta muuten oli aurinkoinen sää. 😶😕🥶☀️
        Millainen sää siellä päin on ollut? :)
        No mutta, hyvää yötä sinne! :))

        Kiva kuulla. Ajattelinkin, että olet varmaan ollut tänään kaverin kanssa.
        Täällä on ollut aika lämmintä, mutta tuulista. Ehkä 0 astetta päivällä ja nytkin vain -3.

        Hyvää yötä sinullekin. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiva kuulla. Ajattelinkin, että olet varmaan ollut tänään kaverin kanssa.
        Täällä on ollut aika lämmintä, mutta tuulista. Ehkä 0 astetta päivällä ja nytkin vain -3.

        Hyvää yötä sinullekin. :)

        Prinssille tiedoksi että tyttö jiillä on muutakin elämää kuin suomi24 palstalle kirjoittelu.Yleensä jos ei ole koko ajan täällä niin silloin on yleensä muuta tekemistä. Prinssi voi roikkua täällä mutta muilla ihmisillä voi olla muutakin elämää kuin suomi24.


    • Hei taas ja kivaa päivää Jiille! Itse lähden nyt töihin. Ei minulla nyt muuta. 😁

      • Anonyymi

        Kiitos kiitos, samoin sinne! Joo, tänään onkin kiva päivä, kun pääsen taas ratsastamaan. 🐴😃😃Toivottavasti en nyt lennä p*rseelleen sinne. 🤭 Ps, minä en pelkää putoamista, kunhan vain naureskelen!😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kiitos, samoin sinne! Joo, tänään onkin kiva päivä, kun pääsen taas ratsastamaan. 🐴😃😃Toivottavasti en nyt lennä p*rseelleen sinne. 🤭 Ps, minä en pelkää putoamista, kunhan vain naureskelen!😊

        Onpas hienoa sulla 😊👍🏼
        Hyvää heppailua 🏇😄


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onpas hienoa sulla 😊👍🏼
        Hyvää heppailua 🏇😄

        Kiitos!


    • Hei J!

      Pysyitkö hevosen selässä? Toivottavasti 😅
      Toivottavasti sinulla oli kiva päivä.
      Minulla työ jatkuu... Hyvää yötä. 🐴

      • Anonyymi

        Heh, pysyin!😄😁👌
        Oli ihan hyvä päivä. :)
        Aijaa, moneen asti olet töissä?
        Hyvää yötä sinullekin!:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, pysyin!😄😁👌
        Oli ihan hyvä päivä. :)
        Aijaa, moneen asti olet töissä?
        Hyvää yötä sinullekin!:)

        Olen 0:00 saakka töissä. 😊
        Mukava kun sinulla oli hyvä päivä. Minullakin ihan ok. 😊


    • Anonyymi

      Mä ennustin aikoja sitten että te puhutte vaan hevosista.Mutta jos muuta ei ole elämässä kuin hevoset ja ratsastus niin eihän sille voi mitään. Ei prinssi j pääse tyttö jiin sielunelämään selvittää kun tekemiset on tyttö jiillä koulu ja ratsastus ja prinssi jiillä työssä käynti. Tuo tyttö jiin hevosharrastus ei kerro tyttöjen elämästä mitään muuta kuin että hevoset on ihania ja ratsastaminen on mukava harrastus. Meinaatteko puhua jatkossakin vaan hevosista ja siitä miten mukavaa se on. Muistakaa toki huomennakin kysyä sää koska sehän kertoo ihmisen sielunelämästä todella paljon. Sää on aina hyvä puheenaihe kun aiheet on lopussa.On aina kiva tietää millanen sää on toisen paikkakunnalla. Ja olla pahoillaan jos on huono ilma tai olla iloinen jos on hyvä ilma. Kuka nyt huonosta säästä tykkäis.Teidän jutut on itsestään selvyyksiä. Mutta jos toi juttujen taso kelpaa niin hieno homma. Olkaa taas huomennakin iloisia toistenne puolesta tai pahoillanne jos ei ole niin mukavaa.

      • Anonyymi

        Joo!


      • 😅👍🏼 älä huoli, kyllä me jotain keksitään.


    • Anonyymi

      Moikka Prinssi_J!
      Mitkä ovat lemppari pihapelejäsi? Entä lempi lautapeliäsi? Mikä liikunta on parasta, top 3?
      Ja

      • Anonyymi

        Anteeksi kun näin utelen mutta kiinnostaa tietää


      • Moi J!
        Pihapeleistä lemppareita, mölkky, pesäpallo... Ei ole aikoihin tullut näitä pelattua. Frisbee on myös kivaa heitellä.
        Lautapeleistä olen tykännyt, Kimble, Afrikan tähti, Lotus, Monopoli... Kaikkien nimiä en muista.
        Kuntosali, miekkailu ja lenkkeily on lemppari liikuntaa ja miksei tietysti pyöräily.

        Älä välitä noista jotka arvostelee meidän jutustelua täällä. Eivät ymmärrä, että voin olla kaveri ja ovat kateellisia.


    • Anonyymi

      Oletko ja jotenkin traumatisoitunut lapsena ? Sinullahan on selvästi kieroutunut suhde miehiin kun kirjoittelet monta kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa.
      Onko sinua käytetty seksuaalisesti hyväksi? Onko huono isä suhde?
      Jostain tuo perversiyys kumpuaa.

      Älä tuhlaa aikaasi eläke ukkoon jonka ainoa syy kirjoitella kanssasi on se, että pääsisi kanssasi sänkyyn

      • Anonyymi

        Olen täydellisesti kunnossa. Sinusta en kyllä tiedä.
        Kommenttisi on ilmoitettu ylläpidolle.


      • Minua ei kiinnosta sänkyyn pääsy alaikäisten kanssa. Sitäpaitsi minulla on rakkauden kohde muualla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta sänkyyn pääsy alaikäisten kanssa. Sitäpaitsi minulla on rakkauden kohde muualla.

        Sä itse sanoit että voisit mennä 16-vuotiaan tytön kanssa sänkyyn jos tyttö vaan itse haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä itse sanoit että voisit mennä 16-vuotiaan tytön kanssa sänkyyn jos tyttö vaan itse haluaa.

        Niin, se oli esimerkki, että jos sellainen tilanne olisi irl elämässä. Vaan kun ei ole.
        En tarkoittanut Jiitä sillä, enkä tätä meidän keskustelua täällä.
        Ja jii ei ole 16 tietääkseni edes. Miksi pitää lukea kuin piru raamattua, ja tulkita väärin sen mitä sanon? Olen väärinymmärretyin ihminen koko maailmassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin, se oli esimerkki, että jos sellainen tilanne olisi irl elämässä. Vaan kun ei ole.
        En tarkoittanut Jiitä sillä, enkä tätä meidän keskustelua täällä.
        Ja jii ei ole 16 tietääkseni edes. Miksi pitää lukea kuin piru raamattua, ja tulkita väärin sen mitä sanon? Olen väärinymmärretyin ihminen koko maailmassa.

        Miksi haluaisit edes lapsen kanssa sänkyyn? 16 vuotias on alaikäinen. Pitää olla pahasti piuhat sekaisin että sekaantuisi lapseen vaikka laki sen sallisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisit edes lapsen kanssa sänkyyn? 16 vuotias on alaikäinen. Pitää olla pahasti piuhat sekaisin että sekaantuisi lapseen vaikka laki sen sallisi.

        Jaa, mitä sanot siihen, että Traci Lords oli 15 v kun teki aikuisvideoita? Piuhat sekaisin? Joo, mutta sellaista tapahtuu maailmalla paljon. En ole niin ahdasmielinen ja pikkusieluinen kuin te.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jaa, mitä sanot siihen, että Traci Lords oli 15 v kun teki aikuisvideoita? Piuhat sekaisin? Joo, mutta sellaista tapahtuu maailmalla paljon. En ole niin ahdasmielinen ja pikkusieluinen kuin te.

        Eiks se ole rikos jos kattelet noita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ole rikos jos kattelet noita?

        En ole katsellut niitä. Kerroin vaan miten asia on ollut, esimerkkinä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole katsellut niitä. Kerroin vaan miten asia on ollut, esimerkkinä.

        Eipä ole tullut tytön nimi ikinä vastaan. Varmaan siis alan ihmisten keskuudessa vain tunnettu, joten hiukan epäilyttävää. Lapsiporno on yksinkertaisesti täysin hyväksymätöntä ja sairasta, jonkunlainen pahuuden kulminoituma.


      • Edelleen haluat vääristellä totuutta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Edelleen haluat vääristellä totuutta.

        Tiedä nyt mikä oli totuudenvääristelyä, mutta onneksi laki rajoittaa sen pienen osan väestöstä toimintaa, joka on vinksallaan. Ei se ettei hyväksy umpisairaita asioita ole ahdasmielisyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä nyt mikä oli totuudenvääristelyä, mutta onneksi laki rajoittaa sen pienen osan väestöstä toimintaa, joka on vinksallaan. Ei se ettei hyväksy umpisairaita asioita ole ahdasmielisyyttä.

        No pidä sinä minua umpisairaana sitten. Ihan sama minulle. Mitä enemmän valitatte, sitä enemmän kapinoin ja tulen sellaiseksi mistä ette tykkää. Onko se sitten hyvä asia? Luulette että tuo valitus jotenkin korjaa minua ihmisenä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No pidä sinä minua umpisairaana sitten. Ihan sama minulle. Mitä enemmän valitatte, sitä enemmän kapinoin ja tulen sellaiseksi mistä ette tykkää. Onko se sitten hyvä asia? Luulette että tuo valitus jotenkin korjaa minua ihmisenä?

        Yleensä kai nuoret kapinoi kunnes saa järkeä päähänsä, ellei sitten vedä jotain huumeyliannostusta ennen järkiintymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kai nuoret kapinoi kunnes saa järkeä päähänsä, ellei sitten vedä jotain huumeyliannostusta ennen järkiintymistä.

        Osaatko muuta kuin tuomita ihmisiä? Aika köyhältä sinunkin elämä vaikuttaa. Täällä vaan vietät aikaasi ja arvostelet minua kaikesta mitä sanon ja vääristelet totuutta minusta. Et oikeasti tunne minua tipan tippaakaan. Ei sillä, en minäkään haluaisi tuntea sinunlaistasi yhtään. Sinä olet mielestäsi niin täydellinen aikuinen ihminen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Osaatko muuta kuin tuomita ihmisiä? Aika köyhältä sinunkin elämä vaikuttaa. Täällä vaan vietät aikaasi ja arvostelet minua kaikesta mitä sanon ja vääristelet totuutta minusta. Et oikeasti tunne minua tipan tippaakaan. Ei sillä, en minäkään haluaisi tuntea sinunlaistasi yhtään. Sinä olet mielestäsi niin täydellinen aikuinen ihminen.

        Ei tuossa edellä sinua arvosteltu, vaan tietyn tyyppisiä ihmisiä ja asioita. Eivät lapset omasta tahdostaan osallistu noihin aikuisten iljetyksiin. Heidät painostetaan ja pakotetaan, tuhotaan ihmisenalku.

        Sinähän se kai täydellinen olet, kun on varaa morkata puolet Suomen naisväestöstä maanrakoon.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin, se oli esimerkki, että jos sellainen tilanne olisi irl elämässä. Vaan kun ei ole.
        En tarkoittanut Jiitä sillä, enkä tätä meidän keskustelua täällä.
        Ja jii ei ole 16 tietääkseni edes. Miksi pitää lukea kuin piru raamattua, ja tulkita väärin sen mitä sanon? Olen väärinymmärretyin ihminen koko maailmassa.

        Olet lasten hyväksi käyttäjä mieti muutama vuosi taaksepäin tyttö oli 14 vuotias.
        Sunlaisella ei ole kuin seksi mielessä monet ovat aivan kokemattomia vielä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jaa, mitä sanot siihen, että Traci Lords oli 15 v kun teki aikuisvideoita? Piuhat sekaisin? Joo, mutta sellaista tapahtuu maailmalla paljon. En ole niin ahdasmielinen ja pikkusieluinen kuin te.

        15 vuotias on lapsi niin kuin 16 kaikki alle 18 vuotiaat ovat todella nuoria. Eivät sinua varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        15 vuotias on lapsi niin kuin 16 kaikki alle 18 vuotiaat ovat todella nuoria. Eivät sinua varten.

        Ei ole ei. Minua varten ei ole enää mitään.


    • Anonyymi

      Kommentteini poistettiin .Tyttö jii on itse kertonut ettei biologinen isä ole hänen elämässään.

      • Anonyymi

        No se selittää paljon


    • Anonyymi

      Antaa 50 vuotiaan miehen keskustella max 12 vuotiaan tytön kanssa.Koska prinssin mielestä se on ihan luonnollista.

      • Keskusteleminen minkä ikäisen tahansa kanssa on luonnollista. Rajoita sinä vaan sitä omaa elämääsi parhaaksi katsomallasi tavalla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Keskusteleminen minkä ikäisen tahansa kanssa on luonnollista. Rajoita sinä vaan sitä omaa elämääsi parhaaksi katsomallasi tavalla.

        Eli sä kehotat mua juttelee ala-aste ikäisten poikien kanssa.Sori mutta mä en ole kiinnostunut pikkupoikien sielunelämästä. Musta on kiva että mun ystävät ovat aikuisia.Muutaman vuoden mua nuorempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä kehotat mua juttelee ala-aste ikäisten poikien kanssa.Sori mutta mä en ole kiinnostunut pikkupoikien sielunelämästä. Musta on kiva että mun ystävät ovat aikuisia.Muutaman vuoden mua nuorempia.

        Missä kohtaa kehotin sinua tekemää yhtään mitään? Haloo? Kannattaisiko jo vaihtaa ne vettyneet sahajauhot päästä?


    • Tämä kaikki arvostelu on vähän sitä samaa, kuin että viiskymppinen äijä ei sais enää katsella kauniita naisia. Pitäisi vaan tyytyä siihen omaan ns tasoonsa jne.

      • Anonyymi

        On huomatta että olet ikäsistäsi lapsellisempi. En tunne aikuisia jotka tykkää katsoa 50 vuotiaana disneyn piirettyjä.


      • Anonyymi

        Siis susta alakoululainen on nainen. Tyttö jiillä ei ole edes murrosikä alkanut ja pidät häntä jo naisena.Hän on nuori tyttö joka on kasvuiässä.Herranen aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis susta alakoululainen on nainen. Tyttö jiillä ei ole edes murrosikä alkanut ja pidät häntä jo naisena.Hän on nuori tyttö joka on kasvuiässä.Herranen aika.

        En ole häntä pitänyt naisena missään kohtaa... Ihme vääristelyä taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On huomatta että olet ikäsistäsi lapsellisempi. En tunne aikuisia jotka tykkää katsoa 50 vuotiaana disneyn piirettyjä.

        Niin, entä sitten jos olenkin? Tiedän etten ole normaali tylsä viiskymppinen paskamaha, joka katselee jotain politiikkajuttuja rillit vinossa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin, entä sitten jos olenkin? Tiedän etten ole normaali tylsä viiskymppinen paskamaha, joka katselee jotain politiikkajuttuja rillit vinossa.

        Kuka on käskenyt sua katsoo politiikkaa. Joo et ole normaali. Ei ole ihme että olet yksinäien kun ajattelet aikuisten elämästä noin. Ei ole ihme että se nainen jätti sut.Eihän noin lapsellisen miehen kanssa jaksa olla joka elää pikkupojan ajatusmaailmassa. Sun ei tartte seurata aikuisten asioita jos sua kiinnostaa piirretyt niin katso toki niitä.Niissä on asiat niin mukavia ja kaukana pahasta maailmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on käskenyt sua katsoo politiikkaa. Joo et ole normaali. Ei ole ihme että olet yksinäien kun ajattelet aikuisten elämästä noin. Ei ole ihme että se nainen jätti sut.Eihän noin lapsellisen miehen kanssa jaksa olla joka elää pikkupojan ajatusmaailmassa. Sun ei tartte seurata aikuisten asioita jos sua kiinnostaa piirretyt niin katso toki niitä.Niissä on asiat niin mukavia ja kaukana pahasta maailmasta.

        Ja nyt kuvittelet, että katson vain pelkästään piirrettyjä? Miten voi olla noin yksiulotteinen ajatusmaailma?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja nyt kuvittelet, että katson vain pelkästään piirrettyjä? Miten voi olla noin yksiulotteinen ajatusmaailma?

        Koska sua ei kiinnosta aikuisten jutut. Koska kaikki aikuiset on vakavavia ja huumorintajuttomia. Ystäväni soitti taas tänään ja taas sai nauraa.Kaikki aikuiset ei ole vakavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sua ei kiinnosta aikuisten jutut. Koska kaikki aikuiset on vakavavia ja huumorintajuttomia. Ystäväni soitti taas tänään ja taas sai nauraa.Kaikki aikuiset ei ole vakavia.

        No hyvä sinulle... Ihan kun en olisi muka aikuisten kanssa tekemisissä? Onneksi olen, ja sellaisten jotka ovat samanlaisia kuin itse olen. Ei ole tuollaista riidan haluista minun elin piirissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sua ei kiinnosta aikuisten jutut. Koska kaikki aikuiset on vakavavia ja huumorintajuttomia. Ystäväni soitti taas tänään ja taas sai nauraa.Kaikki aikuiset ei ole vakavia.

        Sä vaikutat muutenkin pinnalliselta ihmiseltä. Ystävilläni (molemmat miehiä) on mahaa mutta eivät tee heistä yhtään sen huonompia ihmisiä saatika ystäviä. Mistä sä teidät minkä kokoinen tyttö jii on. Ratsastus ei kerron kehon koosta mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat muutenkin pinnalliselta ihmiseltä. Ystävilläni (molemmat miehiä) on mahaa mutta eivät tee heistä yhtään sen huonompia ihmisiä saatika ystäviä. Mistä sä teidät minkä kokoinen tyttö jii on. Ratsastus ei kerron kehon koosta mitään.

        En tiedäkään, eikä sillä ole väliä tässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En tiedäkään, eikä sillä ole väliä tässä.

        Sä siis voit vaikka kirjoitella ylipainoisen tytön kanssa mutta et ylipainoisen naisen kanssa.Just.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä siis voit vaikka kirjoitella ylipainoisen tytön kanssa mutta et ylipainoisen naisen kanssa.Just.

        Se riippuu siitä mitä kirjoitellaan. Jos alkaa jotain rakkausjuttua minulle lepertelemään sellainen jota en ole edes nähnyt ikinä ja tavannut missään, niin onhan se vähän outoa.
        Ja minulla saa olla mieltymykseni naisten suhteen, niin kuin saa olla naisillakin oma miesmakunsa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se riippuu siitä mitä kirjoitellaan. Jos alkaa jotain rakkausjuttua minulle lepertelemään sellainen jota en ole edes nähnyt ikinä ja tavannut missään, niin onhan se vähän outoa.
        Ja minulla saa olla mieltymykseni naisten suhteen, niin kuin saa olla naisillakin oma miesmakunsa.

        Kuitenkin suutuit kun joku sanoi että olet liian pieni hänen makuunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä siis voit vaikka kirjoitella ylipainoisen tytön kanssa mutta et ylipainoisen naisen kanssa.Just.

        Kiitosta vaan. Sanot minua läskiksikin vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitosta vaan. Sanot minua läskiksikin vielä!

        No sori mutta nykyään lapset voin olla ylipainoisia ainakin mitä kaupungilla näkee.Mutta hei hienoa kun olet hoikka.Prinssi j tykkää kun olet hyvässä kunnossa ja varmasti susta kasvaa kaunis nainen.


    • Anonyymi

      Prinssi kertoo olevansa nuorekas mutta miten ihmeessä hän ei saa naista eikä edes ystäviä? Ja prinssi j vetoa aettä on vain yksi nainen jota rakastaa mutta jota ei tule ikinä saamaan.Eli prinsii j roikkuu menneisyydessä. Vinkkinä että jos haluaa liveystäviä niin mielummin täysyi-ikäisiä kuin alakouluikäisiä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Sen täytyy olla trolli. Ei täs ole mitään järkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen täytyy olla trolli. Ei täs ole mitään järkee.

        Prinssi itse myöntää että tulee lasten kanssa paremmin toimeen,koska aikuiset on vakavia ja ilottomia.Lapset on iloisia ja eivät ole ahdistuneista mistään esim tämä tyttö jii joka käy ala-astetta ja joka ei vielä kokenut murrosikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi itse myöntää että tulee lasten kanssa paremmin toimeen,koska aikuiset on vakavia ja ilottomia.Lapset on iloisia ja eivät ole ahdistuneista mistään esim tämä tyttö jii joka käy ala-astetta ja joka ei vielä kokenut murrosikää.

        Sinä olet tahallasi iskenyt päähäsi kaikki maailman paskimmat asiat Prinssi_J:stä. Et voi yhtään ymmärtää mitään, noh ei ihme, haluat vielä viimeisillä voimillasi puolustaa itse itseäsi. Että olet raukkis!


    • Moi Jii.
      Onkos päivä mennyt mukavasti?
      Vastailin sun kysymyksiin aiemmin.
      Minä olen taas töissä myöhään.
      Kivaa iltaa sinulle. 😊

      • Anonyymi

        Moi!
        Ihan kivasti, olin taas kaverini kanssa 18.00 asti. Entä sinulla?
        Joo, niin huomasinkin että olet vastannut. :))
        Ok. Itse pidän eniten sulkapallosta. :) Ja lempi lautapelejäni ovat esimerkiksi se Afrikan tähti, Neljän suora sekä Yatzy. Korttipeleistä hyviä ovat mielestäni Skipbo ja Uno, oletko sinä pelannut näitä?
        Lemppari liikuntalajini ovat tietysti ratsastus, sulkapallo sekä uinti. Myös lenkkeily ja pyöräily on mukavaa.
        Niin, tulikin mieleeni pari kysymystä! ;) Oletko sinä keilannut? Tykkäätkö keilaamisesta? Oletko siinä hyvä?
        Hyvää yötä sinulle! Itse rupean Ihan kohta nukkumaan! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!
        Ihan kivasti, olin taas kaverini kanssa 18.00 asti. Entä sinulla?
        Joo, niin huomasinkin että olet vastannut. :))
        Ok. Itse pidän eniten sulkapallosta. :) Ja lempi lautapelejäni ovat esimerkiksi se Afrikan tähti, Neljän suora sekä Yatzy. Korttipeleistä hyviä ovat mielestäni Skipbo ja Uno, oletko sinä pelannut näitä?
        Lemppari liikuntalajini ovat tietysti ratsastus, sulkapallo sekä uinti. Myös lenkkeily ja pyöräily on mukavaa.
        Niin, tulikin mieleeni pari kysymystä! ;) Oletko sinä keilannut? Tykkäätkö keilaamisesta? Oletko siinä hyvä?
        Hyvää yötä sinulle! Itse rupean Ihan kohta nukkumaan! 😊

        Ainiin, ja tosiaankin tykkään tehdä semmoisia hienoja kuva palapelejä. Tällä hetkellä suurin palapelini on ollut 500 tai 600 palainen. Tykkään maisema-ja eläinaiheisista. Tykkäätkö sinä tehdä palapelejä, vai eikö ole juttusi? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin, ja tosiaankin tykkään tehdä semmoisia hienoja kuva palapelejä. Tällä hetkellä suurin palapelini on ollut 500 tai 600 palainen. Tykkään maisema-ja eläinaiheisista. Tykkäätkö sinä tehdä palapelejä, vai eikö ole juttusi? ;)

        Hei!

        Joo sulkapallo on kiva laji ja olen myös käynyt keilailussa. Se on mukavaa kyllä. Uiminen ja sukeltelu on kivaa, odotan kovasti kesää että pääsee järveen.

        Jutellaan huomenna taas lisää. Kiva kun olit taas kaverin kanssa. Minulla on ollut aika kiireinen ilta töissä. Hyvää yötä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin, ja tosiaankin tykkään tehdä semmoisia hienoja kuva palapelejä. Tällä hetkellä suurin palapelini on ollut 500 tai 600 palainen. Tykkään maisema-ja eläinaiheisista. Tykkäätkö sinä tehdä palapelejä, vai eikö ole juttusi? ;)

        En ole itse tehnyt isoja palapelejä. Tykkään niistä kuvista niissä kyllä. Ne onkin aikaa vieviä projekteja. Kiva kun sulla on kärsivällisyyttä. 😊


    • Anonyymi

      Prinssi Jii miksi valitat yksinäisyyttä jos olet tekemisissä aikuisten kanssa?Voitko kertoa. Sanot itseäsi yksinäiseksi ja nyt sitten sanotkin olevasi tekemisissä aikuisten kanssa.Vai ovatko vain työkavereita.Missä on vika kun et saa työn ulkopuolelta ystäviä? Olet nuorekas ja hyvän näköinen mutta missä on vika kun olet yksinäinen?

      • Ei minulla ole montaa ystävää. Työ- ja harrastuskaverit on tekemisissä vain silloin kun on työtä tai harrastan, ei juuri muuten. Osa vanhoista kavereista asuu monen sadan km päässä. Näen harvoin. Minä en väitä olevani hyvännäköinen. Eipä naiset näytä olevan kiinnostuneita yhtään minusta. En osaa lähestyä enkä mennä tutustumaan ihmisiin... En käy yksin juuri missään. Siinä vastauksia. ⚜️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei minulla ole montaa ystävää. Työ- ja harrastuskaverit on tekemisissä vain silloin kun on työtä tai harrastan, ei juuri muuten. Osa vanhoista kavereista asuu monen sadan km päässä. Näen harvoin. Minä en väitä olevani hyvännäköinen. Eipä naiset näytä olevan kiinnostuneita yhtään minusta. En osaa lähestyä enkä mennä tutustumaan ihmisiin... En käy yksin juuri missään. Siinä vastauksia. ⚜️

        Niin ja tiedät varmasti ettet tule tyttö jiitä ikinä näkemään. Netti on täynnä sivustoja joilta voi hakea seuraa. Mutta jos kiinnostus on alaikäiset tytöt niin valitettavasti sivustoilta et löydä heitä koska niille voi olla ikärajat. Mutta näköjään tyttö jiin kirjoitukset poistaa sun yksinäisyyttä mutta kuule ei se sun yksinäsiyyttä poista. Sinuna hakisin edes täysi-ikäsisitä sitä seuraa. Mutta jos alle 12 vuotiaan tytön nettikaveruus riittää niin hienoa.

        Itse tykkään kun voi nähdä ystäviä.Rupatella ja nauraa livenä ilman että pitää emojilla kertoa tunnetilansa. Ihan vaan nätisti sanon että jossain vaiheessa teillä loppuu jutut ja alatte puhumaan taas hevosista ja ratsastuksesta.Tyttö jii on niin nuori ettei hän tiedä puhua muusta kuin lapsen elämästä. Hänellä on koulu ja hevoset. Ne ovat hänen elämäänsä. Hän käy mummollaan ja papallaan. Jos oikein ennustan niin tyttö jii kirjoittaa taas hevosista kun menee ratsastaa. Hän ei ole puhunut mitään muuta kuin pinnallisia asioita koska ei halua paljastaa kuinka nuori hän oikeasti on. Olette nettikavereita mutta hän ei uskalla paljastaa ikäänsä.Siksi koska on todella nuori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tiedät varmasti ettet tule tyttö jiitä ikinä näkemään. Netti on täynnä sivustoja joilta voi hakea seuraa. Mutta jos kiinnostus on alaikäiset tytöt niin valitettavasti sivustoilta et löydä heitä koska niille voi olla ikärajat. Mutta näköjään tyttö jiin kirjoitukset poistaa sun yksinäisyyttä mutta kuule ei se sun yksinäsiyyttä poista. Sinuna hakisin edes täysi-ikäsisitä sitä seuraa. Mutta jos alle 12 vuotiaan tytön nettikaveruus riittää niin hienoa.

        Itse tykkään kun voi nähdä ystäviä.Rupatella ja nauraa livenä ilman että pitää emojilla kertoa tunnetilansa. Ihan vaan nätisti sanon että jossain vaiheessa teillä loppuu jutut ja alatte puhumaan taas hevosista ja ratsastuksesta.Tyttö jii on niin nuori ettei hän tiedä puhua muusta kuin lapsen elämästä. Hänellä on koulu ja hevoset. Ne ovat hänen elämäänsä. Hän käy mummollaan ja papallaan. Jos oikein ennustan niin tyttö jii kirjoittaa taas hevosista kun menee ratsastaa. Hän ei ole puhunut mitään muuta kuin pinnallisia asioita koska ei halua paljastaa kuinka nuori hän oikeasti on. Olette nettikavereita mutta hän ei uskalla paljastaa ikäänsä.Siksi koska on todella nuori.

        Niin???? En minä hänestä seuraa hae. Minä elän yksin, kun minusta ei kukaan missään välitä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin???? En minä hänestä seuraa hae. Minä elän yksin, kun minusta ei kukaan missään välitä.

        Olet nähtävästi kokeillut seuranhakusivustot. Ainiin sullehan yli 30 vuotias on liian vanha.Jos näin on niin oletko ajatellut että 30 vuotiaat naiset ei välttämättä innostu 20 vuotta vanhemmista miehistä ja jos kiinnostuu niin susta nämä naiset on ylipainoisia. Silloinj jää yksin. Ystävyys ei pitäsisi katso painoa.Mutta jos haluaa muuta kuin ystävyyttä niin sitten se ylipaino on sulle ongelma. Mä en vois ikinä hylätä mun ystäviä sen takia että heillä on ylimääräistä vatsan seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nähtävästi kokeillut seuranhakusivustot. Ainiin sullehan yli 30 vuotias on liian vanha.Jos näin on niin oletko ajatellut että 30 vuotiaat naiset ei välttämättä innostu 20 vuotta vanhemmista miehistä ja jos kiinnostuu niin susta nämä naiset on ylipainoisia. Silloinj jää yksin. Ystävyys ei pitäsisi katso painoa.Mutta jos haluaa muuta kuin ystävyyttä niin sitten se ylipaino on sulle ongelma. Mä en vois ikinä hylätä mun ystäviä sen takia että heillä on ylimääräistä vatsan seudulla.

        Hän on sanonut että on mieluummin yksin kuin huolii yli-ikäisen tai ylipainoisen; etsinee itsensä vastakohtaa. Anna hänen ja hänen kaltaistensa pitää parinvalintakriteerinsä. Aikuiset naiset ovat varmasti jo riittämiin katselleet pinnallisia tonttuja, parempi vain jos pysyvät poissa tieltä nuorempien vaivoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sanonut että on mieluummin yksin kuin huolii yli-ikäisen tai ylipainoisen; etsinee itsensä vastakohtaa. Anna hänen ja hänen kaltaistensa pitää parinvalintakriteerinsä. Aikuiset naiset ovat varmasti jo riittämiin katselleet pinnallisia tonttuja, parempi vain jos pysyvät poissa tieltä nuorempien vaivoina.

        Tiedän tuon.Mutta jos prinssi j ei ole komeas niin miksi naisen pitää olla kaunis ja hoikka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon.Mutta jos prinssi j ei ole komeas niin miksi naisen pitää olla kaunis ja hoikka?

        Siksi että en ihastu muihin kuin kauniisiin naisiin. En ala olemaan huvikseni jonkun kanssa, vain syystä että joku pitää olla. Jos ei omaa silmää miellytä ja ole mukava ja ei kiihota, niin mitä järkeä olisi olla yhdessä? Pärjään yksinkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siksi että en ihastu muihin kuin kauniisiin naisiin. En ala olemaan huvikseni jonkun kanssa, vain syystä että joku pitää olla. Jos ei omaa silmää miellytä ja ole mukava ja ei kiihota, niin mitä järkeä olisi olla yhdessä? Pärjään yksinkin.

        Jos itsekin olet komea niin miksi naiset ei ihastu suhun?Etkö sä ollut ystäviä vailla vai vaimoako etsit.Jos et saa naisesta edes ystävää niin ei sitä vaimokaan saa. Pärjäät yksin,mutta kuitenkin valitat ja haukut kaikki naiset täällä suomi24:ssa.Miksi noin toimit jos viihdyt yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon.Mutta jos prinssi j ei ole komeas niin miksi naisen pitää olla kaunis ja hoikka?

        Ihan kivan näkönen se on, mutta en kyllä varmaan itsekään olisi parikymppisenä kiinnostunut...makuja on kuitenkin monia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos itsekin olet komea niin miksi naiset ei ihastu suhun?Etkö sä ollut ystäviä vailla vai vaimoako etsit.Jos et saa naisesta edes ystävää niin ei sitä vaimokaan saa. Pärjäät yksin,mutta kuitenkin valitat ja haukut kaikki naiset täällä suomi24:ssa.Miksi noin toimit jos viihdyt yksin?

        Mikä minä olen vastaamaan siihen, olenko komea, tai miksi kukaan ei ihastu?! Olen aika jäävi sanomaan siihen mitään. En ole niin itserakas ihminen.
        Olen ollut ihastunut erääseen nuorikkoon jo pidemmän aikaa tässä. Minkä voin sille ettei kukaan osoita kiinnostusta minuun?
        Ja milloin olen viimeksi haukkunut naisia täällä? Ainoastaan ärsytettynä olen sivaltanut takaisin. Olet kyllä yksi jankuttaja. Tarkoitan, että jos en saa sellaista, mistä itse tykkään, niin silloin olen mieluummin yksin. En aio tyytyä parisuhteissani. Siinä ei ole järkeä. Sellainen ei tulisi kestämään. Olisiko se naisestakin kivaa olla miehen kanssa, joka ei halua häntä edes kosketella?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos itsekin olet komea niin miksi naiset ei ihastu suhun?Etkö sä ollut ystäviä vailla vai vaimoako etsit.Jos et saa naisesta edes ystävää niin ei sitä vaimokaan saa. Pärjäät yksin,mutta kuitenkin valitat ja haukut kaikki naiset täällä suomi24:ssa.Miksi noin toimit jos viihdyt yksin?

        Onhan tässä eron jälkeen jo menty yli 10 vuotta kokonaan ilman... Näyttää siltä, että mennään loppuun saakka. Paskaahan tämä on, mutta minkäs elämälle mahtaa. Voisin kuolla poiskin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan tässä eron jälkeen jo menty yli 10 vuotta kokonaan ilman... Näyttää siltä, että mennään loppuun saakka. Paskaahan tämä on, mutta minkäs elämälle mahtaa. Voisin kuolla poiskin.

        Tyttö J tule pelastamaan prinssi j. Hän haluaa sinut tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö J tule pelastamaan prinssi j. Hän haluaa sinut tänne.

        Ei hänen tarvitse minua mistään pelastaa. Sinä olet vaan kateellinen pikku tytölle kun on jutellut minun kanssa. Miksi et itse menen keskustelemaan aikuisten kanssa? Täällä vaan haastat riitaa minulle ja Jiille. Taitaa olla ainoa hupisi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse minua mistään pelastaa. Sinä olet vaan kateellinen pikku tytölle kun on jutellut minun kanssa. Miksi et itse menen keskustelemaan aikuisten kanssa? Täällä vaan haastat riitaa minulle ja Jiille. Taitaa olla ainoa hupisi.

        Eilen kuule juttelin viimeks ystäväni kanssa. Miksi olisin kateellinen pienelle lapselle jolla ei ole edes murrosikä alkanut.Pitääkö mun taas kertoa sulle menkoista ja murrosiästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kuule juttelin viimeks ystäväni kanssa. Miksi olisin kateellinen pienelle lapselle jolla ei ole edes murrosikä alkanut.Pitääkö mun taas kertoa sulle menkoista ja murrosiästä.

        Juttele kuule sen pikku jiin kanssa niistä menkoista, kun niin kovasti haluat häntä siinä opastaa. Minua ei kiinnosta. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse minua mistään pelastaa. Sinä olet vaan kateellinen pikku tytölle kun on jutellut minun kanssa. Miksi et itse menen keskustelemaan aikuisten kanssa? Täällä vaan haastat riitaa minulle ja Jiille. Taitaa olla ainoa hupisi.

        Olen pahoillani etten ole kiinnostunut juttelee alle 12 vuotiaiden poikien kanssa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juttele kuule sen pikku jiin kanssa niistä menkoista, kun niin kovasti haluat häntä siinä opastaa. Minua ei kiinnosta. Hyvästi.

        Luuletko että lähden täältä.Koska viimeksi näit ystäviäsi tai puhunut heidän kanssaan puhelimessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että lähden täältä.Koska viimeksi näit ystäviäsi tai puhunut heidän kanssaan puhelimessa?

        Eikö palsta nimi ole yksinäisyys?! Harvoin näen ja juttelen. Yksikin vanha ystävä, taisi seota päästänsä, eikä pidä enää yhteyttä ollenkaan. Johan kerroin että ystäväni eivät asu tässä lähellä, joten on vaikea nähdä joka viikko, tai edes joka kuukausi. Ei ole kuin harrastus ja työkavereita, joita ei heitäkään näe kuin ohi mennen töissä. Teen itsenäistä työtä yksin. Vaikka ihmisiä on ympärillä, ei niitä voi kavereiksi kutsua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eikö palsta nimi ole yksinäisyys?! Harvoin näen ja juttelen. Yksikin vanha ystävä, taisi seota päästänsä, eikä pidä enää yhteyttä ollenkaan. Johan kerroin että ystäväni eivät asu tässä lähellä, joten on vaikea nähdä joka viikko, tai edes joka kuukausi. Ei ole kuin harrastus ja työkavereita, joita ei heitäkään näe kuin ohi mennen töissä. Teen itsenäistä työtä yksin. Vaikka ihmisiä on ympärillä, ei niitä voi kavereiksi kutsua.

        Sulla ei ole puhelinta?Tyttö jiillä on kavereita ja hän on yksinäisyyspalstalla.Ja hän on snaonut ettei ole yksinäinen. Eikö hän saa tarpeeksi huomiota aikuisilta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole puhelinta?Tyttö jiillä on kavereita ja hän on yksinäisyyspalstalla.Ja hän on snaonut ettei ole yksinäinen. Eikö hän saa tarpeeksi huomiota aikuisilta?

        Kysy häneltä... En soittele läheskään joka päivä kellekään, eikä kukaan soittele minulle joka päivä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kysy häneltä... En soittele läheskään joka päivä kellekään, eikä kukaan soittele minulle joka päivä.

        Ei hän oel muutenkaan vastannut mun kysymyksiin niin ei hän halua henkeviä puhua,Hän haluaa puhua vaan hevosista. Joka päivä ei tartte soitella.Tosin ystäväni soitti juuri äskön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän oel muutenkaan vastannut mun kysymyksiin niin ei hän halua henkeviä puhua,Hän haluaa puhua vaan hevosista. Joka päivä ei tartte soitella.Tosin ystäväni soitti juuri äskön.

        Juttele sitten ystäviesi kanssa. Miksi täällä roikut?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juttele sitten ystäviesi kanssa. Miksi täällä roikut?

        Koska mua kiinnostaa koska alatte puhumaan muusta kuin hevosista.Kun itse en ole veilä päässyt kiinni tyttö jiin sielunelämästä.Lempivärit,vaatteet ja harrastukset ei kerro muuta kuin pinnallisista asioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska mua kiinnostaa koska alatte puhumaan muusta kuin hevosista.Kun itse en ole veilä päässyt kiinni tyttö jiin sielunelämästä.Lempivärit,vaatteet ja harrastukset ei kerro muuta kuin pinnallisista asioista.

        Ei voi mitään. Me ollaan jiin kanssa liian pinnallisia siinä tapauksesa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei voi mitään. Me ollaan jiin kanssa liian pinnallisia siinä tapauksesa.

        Sähän tykkäät vain hoikista ja kauniista naisista niin eikö se ole pinnallista. Jos tavallisen näköinen ei kelpaa ystäväksi.Mä jatkan nyt omia puuhia.Koita keksiä tekemistä kunne sun nettikaveri pääsee koulusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän tykkäät vain hoikista ja kauniista naisista niin eikö se ole pinnallista. Jos tavallisen näköinen ei kelpaa ystäväksi.Mä jatkan nyt omia puuhia.Koita keksiä tekemistä kunne sun nettikaveri pääsee koulusta.

        Niin, jokaisella on oma makunsa mistä tykkää ja mistä kiinnostuu. Minulla on tavallisen näköisiä ja rumiakin todella lihavia ystäviä. Ei se ole ongelma. He eivät kiinnosta minua seurustelu/seksuaalisessa mielessä yhtään. Miksi pitäisikään?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin, jokaisella on oma makunsa mistä tykkää ja mistä kiinnostuu. Minulla on tavallisen näköisiä ja rumiakin todella lihavia ystäviä. Ei se ole ongelma. He eivät kiinnosta minua seurustelu/seksuaalisessa mielessä yhtään. Miksi pitäisikään?

        Vttu sää oot kyllä mitä masentavin henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vttu sää oot kyllä mitä masentavin henkilö.

        Ai sillon on masentava, kun ei halua seurustelukumppaniksi sellaista joka ei viehätä riittävästi?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ai sillon on masentava, kun ei halua seurustelukumppaniksi sellaista joka ei viehätä riittävästi?

        Ei kun ihan ylipäätään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ihan ylipäätään.

        No ei voi mitään... Olen paskaa. Olen tiennyt sen aina. Olisi parempi kun en olisi edes syntynyt.


      • Itse olet sekopää kun kuvittelet tuollaista. Minä olen täällä vain jutellut tuon tytön kanssa, ja sinäkin tulet tänne syyttämään minua hyväksikäyttäjäksi yms. paskaa mitä en ole. Menisit nyt sinäkin jo helvettiin oikeasti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Itse olet sekopää kun kuvittelet tuollaista. Minä olen täällä vain jutellut tuon tytön kanssa, ja sinäkin tulet tänne syyttämään minua hyväksikäyttäjäksi yms. paskaa mitä en ole. Menisit nyt sinäkin jo helvettiin oikeasti.

        Tyttö ei ole kokenut eka suudelmaa tai seurustelua. Sulla seksi mielessä. Hän on viaton jota sinä pelkästään himoitset.
        Häntä varten on hänen ikäinen sitten kun ihastuu ja sellainen kiinnostaa ei sinun ikäinen vanha kääkkä.
        Olet samanlainen ajatuksiltasi kuin minun eka mies. Olin alle 18 kun rupesin olemaan hänen kanssaan erosimme hän otti minua nuoremman muistaakseni tyttö oli 16 teki sen kanssa lapsen siitäkin erosi. Hän oli mieleltään sellainen että vaikka ikää hänelle tulee niin aina häntä varten on nuoria naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö J tule pelastamaan prinssi j. Hän haluaa sinut tänne.

        Sorry vaan, mutta velvollisuuteni oli olla tuohon aikaan koulussa!
        Ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole puhelinta?Tyttö jiillä on kavereita ja hän on yksinäisyyspalstalla.Ja hän on snaonut ettei ole yksinäinen. Eikö hän saa tarpeeksi huomiota aikuisilta?

        Minähän sanoin jo miten tämä meni! Eli ensin olin jollain eri aiheisella sivustolla täällä Suomi24, sitten kun sinne aina tulee ylös näkyviin ne uusimmat ja "trendaavat" keskustelut, niin sitten vaan huvikseni luin Prinssi_J:n keskustelun ja ajattelin vain jutustella hänen kanssaan, mikäli hän tahtoisi. Siinä on tämän koko keskustelun tarkoitus, ei se, että te rupeatte arvostelemaan ihmisiä.
        Ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu sää oot kyllä mitä masentavin henkilö.

        Mikä jonne sinäkin olet? Älä sekaannu tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin jo miten tämä meni! Eli ensin olin jollain eri aiheisella sivustolla täällä Suomi24, sitten kun sinne aina tulee ylös näkyviin ne uusimmat ja "trendaavat" keskustelut, niin sitten vaan huvikseni luin Prinssi_J:n keskustelun ja ajattelin vain jutustella hänen kanssaan, mikäli hän tahtoisi. Siinä on tämän koko keskustelun tarkoitus, ei se, että te rupeatte arvostelemaan ihmisiä.
        Ja

        Joko vastasit mikä kiinnostaa 50 vuotiaassa miehessä. Mikä tuon ikäisessä yksinäisessä miehessä kiinnostaa lasta joka on vielä kasvuiässä. Oletko prinssin kaveri täällä vain sen takia että saat häneltä huomiota.Etkö saa vanhemmiltasi huomiota vai miten sua kiinnostaa 40 vuotta vanhempi mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko vastasit mikä kiinnostaa 50 vuotiaassa miehessä. Mikä tuon ikäisessä yksinäisessä miehessä kiinnostaa lasta joka on vielä kasvuiässä. Oletko prinssin kaveri täällä vain sen takia että saat häneltä huomiota.Etkö saa vanhemmiltasi huomiota vai miten sua kiinnostaa 40 vuotta vanhempi mies?

        Voi herranenaika! En minä ole mikään huomiota kaipaava. Kunhan muuten vain jutustelen, kun välillä on vähän tylsääkin.
        Ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herranenaika! En minä ole mikään huomiota kaipaava. Kunhan muuten vain jutustelen, kun välillä on vähän tylsääkin.
        Ja

        Tiesitkö että suomi24:ssa on Nuoret palsta.Ovat nuoret liian nuoria sulle vai miksi kiinnostaa jutella 50 vuotiaan miehen kanssa. Mikä hänessä viehättää ?


    • Kivaa päivää sulle Ja!
      Minä vietän loppupäivän taas töissä. Yllätys. 😄

      • Anonyymi

        Prinssi kasva aikuiseksi. Kun työssä kävijöillä on työajat niin niitä pitää noudattaa. Olet varmasti tietoinen sun työajoista niin miten voi tulla yllätyksenä että menet töihin ,jos haluat saada palkan siltä päivältä. Tuleeko sulle työajat yllätyksenä?


      • Anonyymi

        Kiitos samoin!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin!😁

        Sori mutta mun ei tarvitse käydä töissä ja yllättyä työajoista.IOnko tyttö jii koskaan ollut yllättynyt että joutuu menee kouluun tiettyyn aikaan? Onko kouluun meneminen yllättänyt koskaan koska prinssi jii on yllättynyt hänen töihin menosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta mun ei tarvitse käydä töissä ja yllättyä työajoista.IOnko tyttö jii koskaan ollut yllättynyt että joutuu menee kouluun tiettyyn aikaan? Onko kouluun meneminen yllättänyt koskaan koska prinssi jii on yllättynyt hänen töihin menosta?

        Prinssi jii :Mä en sentään katso disneyn piirettyjä kuten itse teet. Mutta jos tykkää niistä 50 vuotiaana niin sehän on tosi aikuismaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori mutta mun ei tarvitse käydä töissä ja yllättyä työajoista.IOnko tyttö jii koskaan ollut yllättynyt että joutuu menee kouluun tiettyyn aikaan? Onko kouluun meneminen yllättänyt koskaan koska prinssi jii on yllättynyt hänen töihin menosta?

        Ööö. Enpä ihan tajunnut?
        Ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi jii :Mä en sentään katso disneyn piirettyjä kuten itse teet. Mutta jos tykkää niistä 50 vuotiaana niin sehän on tosi aikuismaista.

        Mutta tekeehän Disney muitakin kuin lasten leffoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööö. Enpä ihan tajunnut?
        Ja

        Tämä on ihan pimeä hölöttäjä. Änki tänne väliin ihan väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö. Enpä ihan tajunnut?
        Ja

        Kun prinssi j on yllättynyt että hänen piti mennä töihin. Oletko siis ikinä yllättynyt että joudut menee kouluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tekeehän Disney muitakin kuin lasten leffoja.

        Prinssi j kertonut näin:Tykkään myös Disneyn ja Pixarin animaatioista. Kun mun lapset olivat pieniä oli hyvä syy mennä leffaan katsomaan niitä. Kotonakin niitä tietty on katsottu moneen kertaan. Eli ei ole aikuisten disney piirretyistä kyse.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tämä on ihan pimeä hölöttäjä. Änki tänne väliin ihan väkisin.

        Tämä on edeleen vapaa palsta kaikille.annoit tyttö jiille sähköpostisi mutta hän ei halua kirjoitella yksityisesti sinulle.Viestinne näkyy edelleen kaikille ja prinssi kaikki viestit löytyy netistä helpommin kun hän on rekisteröitynyt.Googleta löytyy helposti hakusanoilla tietyt viestit nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j kertonut näin:Tykkään myös Disneyn ja Pixarin animaatioista. Kun mun lapset olivat pieniä oli hyvä syy mennä leffaan katsomaan niitä. Kotonakin niitä tietty on katsottu moneen kertaan. Eli ei ole aikuisten disney piirretyistä kyse.

        Aha, no jokaisella on oma makunsa. Siitä ei saa kiusata, soita soo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, no jokaisella on oma makunsa. Siitä ei saa kiusata, soita soo!

        Siis *soo soo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun prinssi j on yllättynyt että hänen piti mennä töihin. Oletko siis ikinä yllättynyt että joudut menee kouluun?

        No en, mutta eihän Prinssi_J:kään sanonut olevansa yllättynyt, vai sanoiko muka?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, mutta eihän Prinssi_J:kään sanonut olevansa yllättynyt, vai sanoiko muka?!

        sanoi viestin lopussa yllätys.Käypä lukee prinssin viesti uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoi viestin lopussa yllätys.Käypä lukee prinssin viesti uudelleen.

        Niin, mutta ei hän sanonut sitä tosissaan! Että olet vähän outo, kun et tajunnut...


    • Anonyymi

      Jos tyttö jiillä on tylsää niin miksi ihmeessä ei voi jutella netissä nuorempien ihmisten kanssa vaan 50 vuotiaan miehen kanssa. Eikö nuoremmat ihmiset kiinnosta tyttö j vaan pitää olla sitten kunnolla tyttö jiitä vanhempi.En edelleenkään ymmärrä mitä 40 vuotta nuorempi lapsi näkee aikuisessa miehessä. Asiat joista olette puhuneet sopii tuonne Nuoret palstalle.

      • Anonyymi

        Mistäs sinä tiedät keiden kanssa juttelen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät keiden kanssa juttelen?

        Hei todella hienoa että juttelet ikäistesi kanssa.Se on hyvä juttu. Mutta et edelleenkään vastaa kysymykseen mikä 50 vuotiaassa aikuisessa miehessä kiinnostaa näin paljon? Tylsyys ei ole vastaus jos juttelet nuorten kanssa.Eli mikä kiinnostaa 50 vuotiaassa miehessä? Etkä ole miehisyydestä oppinut esim isäpuoleltasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei todella hienoa että juttelet ikäistesi kanssa.Se on hyvä juttu. Mutta et edelleenkään vastaa kysymykseen mikä 50 vuotiaassa aikuisessa miehessä kiinnostaa näin paljon? Tylsyys ei ole vastaus jos juttelet nuorten kanssa.Eli mikä kiinnostaa 50 vuotiaassa miehessä? Etkä ole miehisyydestä oppinut esim isäpuoleltasi?

        Olet ällöttävä... Minä en ole hänestä ikänsä puolesta kiinnostunut, enhän minä ihan alussa tiennyt, että hän on joku 50-vuotias mies. Ja olisi ollut aika ilkeää ja tyhmää lopettaa keskustelu en hänen kanssaan, "koska hän on vanha mies".
        Voitko pliide vaan häipyä täältä, et saa minua ikinä muutttaamaan mieltäni, koska minä päätän _oman elämäni_ asioista itse!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ällöttävä... Minä en ole hänestä ikänsä puolesta kiinnostunut, enhän minä ihan alussa tiennyt, että hän on joku 50-vuotias mies. Ja olisi ollut aika ilkeää ja tyhmää lopettaa keskustelu en hänen kanssaan, "koska hän on vanha mies".
        Voitko pliide vaan häipyä täältä, et saa minua ikinä muutttaamaan mieltäni, koska minä päätän _oman elämäni_ asioista itse!!!

        Päätät sitten kymmenen vuoden päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätät sitten kymmenen vuoden päästä.

        Ei mene enää edes kymmentä vuotta, ja sitä paitsi jokaisen lapsenkin pitäisi saada vaikuttaa elämäänsä, siitähän yhteiskuntaopissakin puhutaan!


    • Huomenta ja kivaa lauantaita Jii tytölle reippaalle. 😄🌞

      • Anonyymi

        Kiitos samoin! 😊🙃 Oletko sinä viikonlopun vapaalla? Mitä ajattelit tehdä viikonloppuna?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin! 😊🙃 Oletko sinä viikonlopun vapaalla? Mitä ajattelit tehdä viikonloppuna?

        Hei!

        En ole vapaalla vaan edelleen töissä tämän ja huomisen illan. Ei tarvitse miettiä mitä teen. 😄
        Mitä suunnitelmia sinulla on?


    • Anonyymi

      Tyttö jii prinss j on antanut sulle sähköpostinsa niin kirjoita sinne jos et kestä täällä olla.

    • Anonyymi

      Tyttö Jii niin kauan kun olet lapsi ja varsinkin alle 12 vuotias niin vanhempasi ovat sinusta elatusvelvollisia.Jos kerta saat päättää asioista niin miksi asut vielä kotona kun olet niin aikuinen.Miksi et muuta yksin asuu jos kerta sulla on kyvyt elättää itsesi?

      • Anonyymi

        En tarkoittanut asiaa noin. Et tajua, heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut asiaa noin. Et tajua, heh!

        Kerro mulle miksi et voi paljastaa ikääsi kun olet niin aikuinen? Olet kuitenkin ala-koulussa ja sinulla ei ole murroikä alkanut niin taidat olla joku 10 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle miksi et voi paljastaa ikääsi kun olet niin aikuinen? Olet kuitenkin ala-koulussa ja sinulla ei ole murroikä alkanut niin taidat olla joku 10 vuotias.

        Ei osunut oikeaan!


    • Moi J! Miten on ilta mennyt? 😊
      Minulla ihan kivasti. Töissä rauhallista tänään.

      • Anonyymi

        Moikka! :)
        Kivasti minullakin! Kävimme tänään keilaamassa tätini kanssa. Tämä oli vasta toinen keilaus kertani, huomenna menemme uudestaan! 😃😃😃
        Kiva juttu. Hyvää illan jatkoa Prinssi_J! 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! :)
        Kivasti minullakin! Kävimme tänään keilaamassa tätini kanssa. Tämä oli vasta toinen keilaus kertani, huomenna menemme uudestaan! 😃😃😃
        Kiva juttu. Hyvää illan jatkoa Prinssi_J! 😊

        Kuulosti kyllä mukavalta. Hyvä.
        Kiitos, sinulle myös illanjatkoja. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kuulosti kyllä mukavalta. Hyvä.
        Kiitos, sinulle myös illanjatkoja. 😊

        Prinssillä ne mielialat vaihtelee.Toisessa ketjussa haluaa kuolla ja tässä niin hymyilyttää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kuulosti kyllä mukavalta. Hyvä.
        Kiitos, sinulle myös illanjatkoja. 😊

        Hyviä öitä sinne!🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä öitä sinne!🙂

        Hyvää yötä. 😊🙏


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvää yötä. 😊🙏

        Moikka taas Prinssi_J! Onko päivän suunnitelmia? Oletko tänään töissä? Itse menen aamusta sinne toiselle tallille vaan hoitamaan hevosia, sekä hiihtämään ja keilaamaan menemme tänään.
        Tänään onkin todella aurinkoinen sää! Onko teillä?🌍☀️😀
        Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka taas Prinssi_J! Onko päivän suunnitelmia? Oletko tänään töissä? Itse menen aamusta sinne toiselle tallille vaan hoitamaan hevosia, sekä hiihtämään ja keilaamaan menemme tänään.
        Tänään onkin todella aurinkoinen sää! Onko teillä?🌍☀️😀
        Ja

        Moi.
        Onpas sinulla taas paljon mukavaa tekemistä. Se on hienoa. 😊
        Minä menen vielä tänään illaksi töihin. Täällä näyttää aika pilviseltä nyt. Heräsin juuri ja menen laittamaan aamupalaa. Vietä kiva päivä. 🐴😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Moi.
        Onpas sinulla taas paljon mukavaa tekemistä. Se on hienoa. 😊
        Minä menen vielä tänään illaksi töihin. Täällä näyttää aika pilviseltä nyt. Heräsin juuri ja menen laittamaan aamupalaa. Vietä kiva päivä. 🐴😊

        "Taaspa" hyvinkin! 🤣😅 Yleensä minulla on todella tylsää, mutta on nyt kyllä ihanaa kun on sitä tekemistä!😃 Okei, noh eihän kaikkialla nyt voikaan aurinko paistaa. Täällä kyllä paistaa oikein nätisti, eilen ei.
        Kiitos samoin! Tallilla olikin oikein mukavaa, opinkin uusia juttuja sekä sen tallin käytänteistä. :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Taaspa" hyvinkin! 🤣😅 Yleensä minulla on todella tylsää, mutta on nyt kyllä ihanaa kun on sitä tekemistä!😃 Okei, noh eihän kaikkialla nyt voikaan aurinko paistaa. Täällä kyllä paistaa oikein nätisti, eilen ei.
        Kiitos samoin! Tallilla olikin oikein mukavaa, opinkin uusia juttuja sekä sen tallin käytänteistä. :))

        Oikein hyvä. Minäkin haluaisin päästä ratsastamaan. En tiedä milloin seuraavan kerran on mahdollista. Ehkä keväämmällä. 🐴Täällä on satanut lunta kovasti yön aikana ja lisää on luvassa. 🌨️
        Lähden kuntosalille kaverin kanssa nyt. 🏋️‍♂️
        😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oikein hyvä. Minäkin haluaisin päästä ratsastamaan. En tiedä milloin seuraavan kerran on mahdollista. Ehkä keväämmällä. 🐴Täällä on satanut lunta kovasti yön aikana ja lisää on luvassa. 🌨️
        Lähden kuntosalille kaverin kanssa nyt. 🏋️‍♂️
        😊

        Joo, niin minunkin tekisi mieli ratsastaa vielä useammin. Toisaalta käyn joka viikko kerran ratsastamassa, ja tällä tulevalla viikolla kun onkin hiihtoloma, niin pääsen semmoselle leirille se on kiva juttu! :)
        Kiva juttu, että näet kaveriasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin minunkin tekisi mieli ratsastaa vielä useammin. Toisaalta käyn joka viikko kerran ratsastamassa, ja tällä tulevalla viikolla kun onkin hiihtoloma, niin pääsen semmoselle leirille se on kiva juttu! :)
        Kiva juttu, että näet kaveriasi.

        Muistankin kun kerroit siitä leiristä. 😊


    • Anonyymi

      Eli tyttö j on 11 tai alle 10 vuotias. Koska 12 ja 10 oli väärin.

      • Anonyymi

        Siinäpähän mietit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpähän mietit.

        En mieti.Mutta tyttö jii yrittää esittää niin aikuista vaikka on vasta lapsi joka ei tiedä elämän vastoinkäymisistä mitään.Paitsi että biologinen isä oli huono isä ja puoliso tytön äidille.Kuhan tyttö jii kasvaa muutaman vuoden niin huomaa murrosiän tultua että kaikki ei ole niin kivaa ja mukavaa.Tiedän hyvin naisena mitä on tytön murrosikä.Joten tyttö jii nauttii lapsuudestaan vielä kun voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mieti.Mutta tyttö jii yrittää esittää niin aikuista vaikka on vasta lapsi joka ei tiedä elämän vastoinkäymisistä mitään.Paitsi että biologinen isä oli huono isä ja puoliso tytön äidille.Kuhan tyttö jii kasvaa muutaman vuoden niin huomaa murrosiän tultua että kaikki ei ole niin kivaa ja mukavaa.Tiedän hyvin naisena mitä on tytön murrosikä.Joten tyttö jii nauttii lapsuudestaan vielä kun voi.

        Ihan kuin minulla ei vielä olisi alkanut murrosikä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin minulla ei vielä olisi alkanut murrosikä...

        Sinähän sanoit ettei sulla ole tullut valkovuotoa ja menkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sanoit ettei sulla ole tullut valkovuotoa ja menkkoja.

        Että olet tyhmä! Onhan murrosiässä muutakin kuin menkat. Eihän pojillekaan tule menkkoja, mutta heilläkin on murrosikä. Ai että miten hölmö olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että olet tyhmä! Onhan murrosiässä muutakin kuin menkat. Eihän pojillekaan tule menkkoja, mutta heilläkin on murrosikä. Ai että miten hölmö olet!

        joo tiedän että rinnat alkaa kasvaa ja karvoitusta tulemaan.Sanoit vaan ettei sulla ole vielä moneen vuoteen tulossa menkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo tiedän että rinnat alkaa kasvaa ja karvoitusta tulemaan.Sanoit vaan ettei sulla ole vielä moneen vuoteen tulossa menkkoja.

        Voi jessus. En ole sanonut. Niin, ja unohdit vielä pari muutakin murrosiän vaihetta.


    • Anonyymi

      Prinssi J : n IP osoite pitäisi selvittää

      • Anonyymi

        Mitä sillä tiedolla tekisit?


    • Anonyymi

      Onko normaalia että keski-ikäinen mies keskustelee 12 vuotiaan tytön kanssa? Tekoäly vastaa:

      Ei, se ei ole normaalia. On tärkeää kunnioittaa ikärajaa ja sukupuolirajoja netissä, samoin kuin kasvokkaisessa vuorovaikutuksessa. Aikuisten ei tulisi aloittaa keskusteluja lasten kanssa, jotka ovat selvästi alaikäisiä, sillä tämä voi johtaa moniin riskeihin ja epäasialliseen käyttäytymiseen. Lisäksi tällainen käyttäytyminen voi olla rikos monissa maissa. Jos havaitset tällaista käyttäytymistä netissä, ilmoita siitä välittömästi viranomaisille tai lastensuojelujärjestöille.

      • Mitä selität? Mistä sinä tiedät anonyymipalstalla minkä ikäisen kanssa keskustelet milloikin? Täällä ei ole mitään ikärajoja. Olet täysin naurettava.


      • Teet tästä jutusta tarkoituksellusesti törkeämpää, kuin mitä se on.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Teet tästä jutusta tarkoituksellusesti törkeämpää, kuin mitä se on.

        Tyttö j on paljastunut 12 vuotiaaksi. Kun häneltä petti hermot niin ikä paljastui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö j on paljastunut 12 vuotiaaksi. Kun häneltä petti hermot niin ikä paljastui.

        Ok ja mistään seksuaalisesta ei ole kysymys.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok ja mistään seksuaalisesta ei ole kysymys.

        Mitä sä siitä mulle räyhäät.Ihmettelen vaan että miksi ei voinut kertoa heti kun on 12-vuotias. Miksi hän halusi sen salata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä siitä mulle räyhäät.Ihmettelen vaan että miksi ei voinut kertoa heti kun on 12-vuotias. Miksi hän halusi sen salata?

        Sori, en räyhää. En voinut tietää että olet eri kirjoittaja, kuin tuo ip osoitteen kyselijä. Kuvittelee että olen joku lapsiinsekaantuja. 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö j on paljastunut 12 vuotiaaksi. Kun häneltä petti hermot niin ikä paljastui.

        Hmmm. Vai sitä mieltä olet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Vai sitä mieltä olet...

        No miksi et kertonut ikääsi kun sitä silloin alussa kyselin?Paljastit asuinpaikkankasi mutta ikä olisi paljastanut susta enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et kertonut ikääsi kun sitä silloin alussa kyselin?Paljastit asuinpaikkankasi mutta ikä olisi paljastanut susta enemmän?

        Ehkä koska hän on 80-vuotias mies ja huijailee nuorisoa, eli tässä rinssiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et kertonut ikääsi kun sitä silloin alussa kyselin?Paljastit asuinpaikkankasi mutta ikä olisi paljastanut susta enemmän?

        Noh, jos kertoisinkin ikäni, niin mitä _SINÄ_ sillä tiedolla tekisit, kun se ei ole Prinssi_J: llekään ongelma??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä koska hän on 80-vuotias mies ja huijailee nuorisoa, eli tässä rinssiä.

        Ööö...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä koska hän on 80-vuotias mies ja huijailee nuorisoa, eli tässä rinssiä.

        Lol joopa joo...🤪😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Lol joopa joo...🤪😅

        Junnu hiljaa, aikuiset juttelee nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö...

        Aha! Paljastuit. Soo soo, ei saa jekuttaa hyväuskosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, jos kertoisinkin ikäni, niin mitä _SINÄ_ sillä tiedolla tekisit, kun se ei ole Prinssi_J: llekään ongelma??

        Siis kiinnostaa sen takia koska prinssi_j on 50 vuotias sinä olet vielä lapsi.Sen takia kiinnosti tietää kuinka nuori tyttö haluaa jutella melkein 40 vuotta vanhemman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kiinnostaa sen takia koska prinssi_j on 50 vuotias sinä olet vielä lapsi.Sen takia kiinnosti tietää kuinka nuori tyttö haluaa jutella melkein 40 vuotta vanhemman miehen kanssa.

        Hän taitaa olla vanhempi kuin isäpuolesi?vai olenko väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän taitaa olla vanhempi kuin isäpuolesi?vai olenko väärässä.

        Olet oikeassa, mutta mitä sitten? 😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kiinnostaa sen takia koska prinssi_j on 50 vuotias sinä olet vielä lapsi.Sen takia kiinnosti tietää kuinka nuori tyttö haluaa jutella melkein 40 vuotta vanhemman miehen kanssa.

        No ok, olen 11-vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ok, olen 11-vuotias.

        Tästä unohtui varmastikin nolla. Siis 110-vuotias? Ihan ymmärrettävää, eihän nolla siis oikeastaan ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ok, olen 11-vuotias.

        Tyttö j vois päättää että minkä ikäinen on.Mutta hieno homma että vartalo on muuttumassa jo naisellisemmaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö j vois päättää että minkä ikäinen on.Mutta hieno homma että vartalo on muuttumassa jo naisellisemmaksi.

        Ja kukahan se peto täällä nyt taas on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö j vois päättää että minkä ikäinen on.Mutta hieno homma että vartalo on muuttumassa jo naisellisemmaksi.

        Se on yli 100-vuotiaana tissitkin sillain ku kärpäslätkät jotta ne voi heittää olan yli selkäpuolelle pois tieltä ratsastaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö j vois päättää että minkä ikäinen on.Mutta hieno homma että vartalo on muuttumassa jo naisellisemmaksi.

        Aika kiva että 11-vuotias jolla jo karvoistus alkaa kasvaa kehtaa vielä käydä äidin ja isän kanssa saunassa. Yleensä kun tytöllä alkaa karvoitus kasvaa ja rinnat kehittyy niin ei kehdata käymään vanhempien kanssa saunassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva että 11-vuotias jolla jo karvoistus alkaa kasvaa kehtaa vielä käydä äidin ja isän kanssa saunassa. Yleensä kun tytöllä alkaa karvoitus kasvaa ja rinnat kehittyy niin ei kehdata käymään vanhempien kanssa saunassa.

        Sua ei taida muu nyt kiinnostaa, kuin nuoren biologinen kehittyminen?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sua ei taida muu nyt kiinnostaa, kuin nuoren biologinen kehittyminen?

        Tiedän kyllä naisena miltä tuntuu kun murrosikä alkaa.Mua ei tartte kiinnostaa kun olen itse kokenut tytön/naisen murrosiän ja kehon muutokset. Prinssiä kiinnostaa tytön sielunelämä mutta myös fyysinen muutos tytöstä naiseksi vaikuttaa tytön psyykkeeseen.Ihan tiedoksi prinssille.Esim rintojen kasvaminen saattaa aiheuttaa kipua tytössä ja kipu vaikuttaa siten psyykkeeseen.Tiesitkö sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä naisena miltä tuntuu kun murrosikä alkaa.Mua ei tartte kiinnostaa kun olen itse kokenut tytön/naisen murrosiän ja kehon muutokset. Prinssiä kiinnostaa tytön sielunelämä mutta myös fyysinen muutos tytöstä naiseksi vaikuttaa tytön psyykkeeseen.Ihan tiedoksi prinssille.Esim rintojen kasvaminen saattaa aiheuttaa kipua tytössä ja kipu vaikuttaa siten psyykkeeseen.Tiesitkö sitä.

        Kyllä minä tiedän, että mieli ja keho toimivat yhdessä. Jonkin verran biologiasta tiedän ja aivokemiasta yms ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva että 11-vuotias jolla jo karvoistus alkaa kasvaa kehtaa vielä käydä äidin ja isän kanssa saunassa. Yleensä kun tytöllä alkaa karvoitus kasvaa ja rinnat kehittyy niin ei kehdata käymään vanhempien kanssa saunassa.

        Tiedoksesi vain, etten käy saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä naisena miltä tuntuu kun murrosikä alkaa.Mua ei tartte kiinnostaa kun olen itse kokenut tytön/naisen murrosiän ja kehon muutokset. Prinssiä kiinnostaa tytön sielunelämä mutta myös fyysinen muutos tytöstä naiseksi vaikuttaa tytön psyykkeeseen.Ihan tiedoksi prinssille.Esim rintojen kasvaminen saattaa aiheuttaa kipua tytössä ja kipu vaikuttaa siten psyykkeeseen.Tiesitkö sitä.

        Mössö mössö mössö möö. Kukaan ei kysynyt...


    • Anonyymi

      Miksi täällä pitää ruveta puhumaan minun kehostani??! Ette edes tiedä minusta mitään!

      • Anonyymi

        Yritin vaan kertoa prinssille jota kiinostaa sun sielunelämä että murrosiän muutokset kehossa vaikuttaa myös psyykkeeseen. Mutta jos olet välttynyt niiltä niin hieno homma. Kerroit itse että sinulla on alkanut murrosikä. Mutta jos sun rintojen kasvu ei arista niin hieno homma.Odota vaan kun alkaa pahemmat oireet niin sitten ei ole enää niin mukavaa. Nauti vielä kun valkovuoto ja menkat ei sotke sun housuja. Et halua vielä ajatella niitä mutta ne on sulla vielä tulossa ja voin sanoa että se valkovuoto on vielä pahempaa kuin menkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vaan kertoa prinssille jota kiinostaa sun sielunelämä että murrosiän muutokset kehossa vaikuttaa myös psyykkeeseen. Mutta jos olet välttynyt niiltä niin hieno homma. Kerroit itse että sinulla on alkanut murrosikä. Mutta jos sun rintojen kasvu ei arista niin hieno homma.Odota vaan kun alkaa pahemmat oireet niin sitten ei ole enää niin mukavaa. Nauti vielä kun valkovuoto ja menkat ei sotke sun housuja. Et halua vielä ajatella niitä mutta ne on sulla vielä tulossa ja voin sanoa että se valkovuoto on vielä pahempaa kuin menkat.

        Voisit rajottaa. Murrosiän muutoksiin ei mitään kummempia fyysisiä kipuja tyypillisesti liity. Ihan turha pelotella toista. Ja mikä ihmeen valkovuoto? Jos sinulla tuosta on ollut jotain ongelmia niin silloin on syytä mennä lääkärille. Ei ole normaalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit rajottaa. Murrosiän muutoksiin ei mitään kummempia fyysisiä kipuja tyypillisesti liity. Ihan turha pelotella toista. Ja mikä ihmeen valkovuoto? Jos sinulla tuosta on ollut jotain ongelmia niin silloin on syytä mennä lääkärille. Ei ole normaalia.

        Oon tästä samaa mieltä... Turhaa pelottelua... Ihme fiksaatio hänellä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oon tästä samaa mieltä... Turhaa pelottelua... Ihme fiksaatio hänellä.

        Mjoo... Vai olisiko pitänyt vastata että odotapa sinä vaan kun ne osteoporoosit, dementiat ja muut iskee, sitten ei enää ole niin mukavaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo... Vai olisiko pitänyt vastata että odotapa sinä vaan kun ne osteoporoosit, dementiat ja muut iskee, sitten ei enää ole niin mukavaa :)

        Se on jo vähän liian karua. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit rajottaa. Murrosiän muutoksiin ei mitään kummempia fyysisiä kipuja tyypillisesti liity. Ihan turha pelotella toista. Ja mikä ihmeen valkovuoto? Jos sinulla tuosta on ollut jotain ongelmia niin silloin on syytä mennä lääkärille. Ei ole normaalia.

        Kiitos sinulle! Olit ystävällinen minulle! 🙂 Hyvää illan jatkoa sinulle!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oon tästä samaa mieltä... Turhaa pelottelua... Ihme fiksaatio hänellä.

        Jep jep...
        Ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Olit ystävällinen minulle! 🙂 Hyvää illan jatkoa sinulle!

        Kiitos samoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :)

        Hyvää huomenta myös sinulle! :))


    • Hyvää yötä Jii ja toivottavasti sinulla oli hauska päivä. 😊👋

      • Anonyymi

        Kiitos kysymästä, kyllä oli, toivottavasti sinullakin! 😊
        Hyvää yötä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, kyllä oli, toivottavasti sinullakin! 😊
        Hyvää yötä!

        Ihan ok minullakin ja jatkuu vielä puoleen yöhön. 🐇


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan ok minullakin ja jatkuu vielä puoleen yöhön. 🐇

        Huomenta!😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta!😃

        Mitä suunnitelmia sinulla on tälle päivälle Prinssi_J? Itse olen kysymässä ystäviäni olemaan kanssani, mutta en ole varma pääsevätkö he.🤔
        Ja nyt muutama kysymys:
        1.Kissat vai koirat?
        2.Karkki vai suklaa?
        3.Hevoset vai ponit?
        4.Hyvä, mutta lyhyt elämä vai pitkä, mutta tuskainen elämä?
        5.Pallot vai raidat?
        6.Kuolisit hukkuen vai kuolisit palaen?
        7.Olisit lento-onnettomuudessa vai olisit uppoavassa laivassa merellä?

        Heh heh, innolla odotan mitä vastaat! (Vastaukseni:)
        1. Koirat.
        2. Suklaa.
        3. Hevoset, tai lähes hevosen kokoiset ponit, mutta pikkuponeista en välitä ihan niiiiiin paljon.
        4. Hyvä ja lyhyt elämä.
        5. Raidat.
        6. Hukkuen.
        7. Uppoavassa laivassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suunnitelmia sinulla on tälle päivälle Prinssi_J? Itse olen kysymässä ystäviäni olemaan kanssani, mutta en ole varma pääsevätkö he.🤔
        Ja nyt muutama kysymys:
        1.Kissat vai koirat?
        2.Karkki vai suklaa?
        3.Hevoset vai ponit?
        4.Hyvä, mutta lyhyt elämä vai pitkä, mutta tuskainen elämä?
        5.Pallot vai raidat?
        6.Kuolisit hukkuen vai kuolisit palaen?
        7.Olisit lento-onnettomuudessa vai olisit uppoavassa laivassa merellä?

        Heh heh, innolla odotan mitä vastaat! (Vastaukseni:)
        1. Koirat.
        2. Suklaa.
        3. Hevoset, tai lähes hevosen kokoiset ponit, mutta pikkuponeista en välitä ihan niiiiiin paljon.
        4. Hyvä ja lyhyt elämä.
        5. Raidat.
        6. Hukkuen.
        7. Uppoavassa laivassa.

        Perustavanlaatuista vikaa on ätmikäisessä joka leikkii nuorta tyttöä keskustelupalstalla. Miliisitkin kiinnostunee tästä funktiosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta!😃

        Huomenta ilopilleri. 😄🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suunnitelmia sinulla on tälle päivälle Prinssi_J? Itse olen kysymässä ystäviäni olemaan kanssani, mutta en ole varma pääsevätkö he.🤔
        Ja nyt muutama kysymys:
        1.Kissat vai koirat?
        2.Karkki vai suklaa?
        3.Hevoset vai ponit?
        4.Hyvä, mutta lyhyt elämä vai pitkä, mutta tuskainen elämä?
        5.Pallot vai raidat?
        6.Kuolisit hukkuen vai kuolisit palaen?
        7.Olisit lento-onnettomuudessa vai olisit uppoavassa laivassa merellä?

        Heh heh, innolla odotan mitä vastaat! (Vastaukseni:)
        1. Koirat.
        2. Suklaa.
        3. Hevoset, tai lähes hevosen kokoiset ponit, mutta pikkuponeista en välitä ihan niiiiiin paljon.
        4. Hyvä ja lyhyt elämä.
        5. Raidat.
        6. Hukkuen.
        7. Uppoavassa laivassa.

        Tänään on vapaapäivä. Kiva kivaa! Käyn varmaankin kuntosalilla. Sitten siivoilen asuntoani, käyn kaupassa. Otan rennosti. 😊

        1. Molemmat, mutta koirat on seurallisia, niin kuitenkin ne.
        2. Karkit
        3. Hepat
        4. Hyvä ja lyhyt elämä
        5. Raidat
        6. Hukkuen
        7. Lento-onnettomuudessa, jos siis ei selviäisi hengissä. Nopeampi lähtö. Uppoavassa laivassa voisi ehtiä pelastusveneeseen.

        Olipa kiva kyssäri kiitos 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustavanlaatuista vikaa on ätmikäisessä joka leikkii nuorta tyttöä keskustelupalstalla. Miliisitkin kiinnostunee tästä funktiosta

        Olen ihan oikeasti 11-v. Tätä minä epäilinkin, heti kun kerron ikäni, niin väitetään etten oikeasti ole sen ikäinen mitä sanon! Voi jessus.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tänään on vapaapäivä. Kiva kivaa! Käyn varmaankin kuntosalilla. Sitten siivoilen asuntoani, käyn kaupassa. Otan rennosti. 😊

        1. Molemmat, mutta koirat on seurallisia, niin kuitenkin ne.
        2. Karkit
        3. Hepat
        4. Hyvä ja lyhyt elämä
        5. Raidat
        6. Hukkuen
        7. Lento-onnettomuudessa, jos siis ei selviäisi hengissä. Nopeampi lähtö. Uppoavassa laivassa voisi ehtiä pelastusveneeseen.

        Olipa kiva kyssäri kiitos 😄

        Kiva juttu, että on sinullakin vapaapäivä! :)
        Kiva juttu. Ok, aika samat vastaukset kuin minulla.
        Olepa hyvä! 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu, että on sinullakin vapaapäivä! :)
        Kiva juttu. Ok, aika samat vastaukset kuin minulla.
        Olepa hyvä! 😊

        Niin ja kivaa lomaa sinulle 😊


    • Anonyymi

      Mä en pelottele tyttö jiitä. Valkovuoto kuuluu murrosikään ja edeltää kuukautisia.Valkovuto alkaa yleensä muutama vuosi ennen kuukautisia ja tulee joka tytölle.Ja se on normaalia murrosiäsä ja sen takia ei tarvi käydä lääkärissä.Tyttö jii ei halua hyväksyä murrosikää ja sen tuomia muutoksia.Tyttö j on 11 ja hänelläkin alkaa valkovuoto parin vuoden sisällä. En pelottele vaan tämä on tosiasia.

      • Anonyymi

        Emättimessä on aina jonkin verran valkovuotoa. Emättimen limakalvot erittävät nestettä, kohdunkaula erittää limaa, ja limakalvojen pinnasta irtoaa kuolleita soluja. Valkovuodon määrä vaihtelee kuukautiskierron eri vaiheissa. Lievän valkovuodon ilmaantuminen on ensimmäisiä merkkejä käynnistyvästä munasarjojen toiminnasta murrosiässä.


      • Anonyymi

        Kyllä nämä asiat käydään läpi peruskoulun terveystiedon tunneilla. Ihan urpoa demonisoida normaaleja kasvuun ja kehitykseen liittyviä asioita. Vaihdat kalsarit päivittäin, niin kuin normaaliin hygieniakäytäntöön kuuluu, niin et edes huomaa koko valkovuotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä asiat käydään läpi peruskoulun terveystiedon tunneilla. Ihan urpoa demonisoida normaaleja kasvuun ja kehitykseen liittyviä asioita. Vaihdat kalsarit päivittäin, niin kuin normaaliin hygieniakäytäntöön kuuluu, niin et edes huomaa koko valkovuotoa.

        Alakoulussa ei ole terveystietoa.Ei ainakaan ollut minun aikana. Ja tiedoksi kyllä sen valkovuodon tuntee kun housut kastuu limasta jos ei ole pikkuhousunsuojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alakoulussa ei ole terveystietoa.Ei ainakaan ollut minun aikana. Ja tiedoksi kyllä sen valkovuodon tuntee kun housut kastuu limasta jos ei ole pikkuhousunsuojaa.

        Voit lukea aiheesta netistä kokemuksia siitä että valkovuoto tuntuu kuin olisi pissanut housuun. Eli ei ole mitenkään miellyttävä tunne. En halua pelotella tyttöä mutta hänen olisi hyvä tietää tämä asia ,koska tämä on tulossa hänelle eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alakoulussa ei ole terveystietoa.Ei ainakaan ollut minun aikana. Ja tiedoksi kyllä sen valkovuodon tuntee kun housut kastuu limasta jos ei ole pikkuhousunsuojaa.

        Ei kuulosta normaalilta, suosittelen käyntiä gynellä. Tai ainoa tilanne missä tuo on nähdäkseni normaalia on mikäli erityisen mukava miesyksilö (tai suuntautumisesta riippuen nais- tai muunsukupuolinen yksilö) tulee lähietäisyydelle. Pikkuhousunsuojia ei tule käyttää kuin kuukautisten aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lukea aiheesta netistä kokemuksia siitä että valkovuoto tuntuu kuin olisi pissanut housuun. Eli ei ole mitenkään miellyttävä tunne. En halua pelotella tyttöä mutta hänen olisi hyvä tietää tämä asia ,koska tämä on tulossa hänelle eteen.

        Ja se ettei ole kipuja niin kyllä kuule kun kuukautiset alkaa niin vatsa voi olla kipeä ja rintoja aristaa.Eli hän joka väittää ettei murrosiässä ole kipuja niin ei tiedä asiasta mitään.Ja se että vatsaa sattuu ennen menkkoja on ihan normaalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja se ettei ole kipuja niin kyllä kuule kun kuukautiset alkaa niin vatsa voi olla kipeä ja rintoja aristaa.Eli hän joka väittää ettei murrosiässä ole kipuja niin ei tiedä asiasta mitään.Ja se että vatsaa sattuu ennen menkkoja on ihan normaalia.

        Jos tekisitte ihan ikioman ketjun näille pillulimajutuillenne? Kiitos.🤓


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jos tekisitte ihan ikioman ketjun näille pillulimajutuillenne? Kiitos.🤓

        Eikö aikuinen mies olekaan kiinnostunut tyttöjen elämästä kuten alussa väitti. Prinssi jii ei halua kuulla tosisasioita tyttöjen elämästä. Prinsiis jii taitaa olla tosi herkkä kun ei halua tietää. Hän haluaa vaan puhua vaan mukavista asioista ja ohittaa ne ei niin mukavat asiat jotka kuuluu tyttöjen elämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö aikuinen mies olekaan kiinnostunut tyttöjen elämästä kuten alussa väitti. Prinssi jii ei halua kuulla tosisasioita tyttöjen elämästä. Prinsiis jii taitaa olla tosi herkkä kun ei halua tietää. Hän haluaa vaan puhua vaan mukavista asioista ja ohittaa ne ei niin mukavat asiat jotka kuuluu tyttöjen elämään.

        No ok... Kyllä kiinnostaa pimppi kun mies olen. Mutta täällä oli tarkoitus jutella jiin kanssa... Eikä minun kuulu jutella alaikäisen kanssa alapääasioista. Vaikka kuinka sitä yritätte.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ok... Kyllä kiinnostaa pimppi kun mies olen. Mutta täällä oli tarkoitus jutella jiin kanssa... Eikä minun kuulu jutella alaikäisen kanssa alapääasioista. Vaikka kuinka sitä yritätte.

        Nämä ei ole sinulle.Tyttö j kysyi valkovuodosta ja mitä se on. Ja minä vastasin hänelle.Koska sinä et pysty siihen vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei ole sinulle.Tyttö j kysyi valkovuodosta ja mitä se on. Ja minä vastasin hänelle.Koska sinä et pysty siihen vastaamaan.

        2023-03-05 20:56:25 tässä hän kysyi sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei ole sinulle.Tyttö j kysyi valkovuodosta ja mitä se on. Ja minä vastasin hänelle.Koska sinä et pysty siihen vastaamaan.

        Jokohan se aihe olisi jo käsitelty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei ole sinulle.Tyttö j kysyi valkovuodosta ja mitä se on. Ja minä vastasin hänelle.Koska sinä et pysty siihen vastaamaan.

        Nykynuoret osaavat hakea itse luotettavaa tietoa vaikkapa netistä. Sinun levittämästäsi mis- tai disinformaatiosta ei ole kuin haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykynuoret osaavat hakea itse luotettavaa tietoa vaikkapa netistä. Sinun levittämästäsi mis- tai disinformaatiosta ei ole kuin haittaa.

        Tyttö j on vasta lapsi ja 11 vuotias.Hän kysyi minulta ja minä vastasin. Hän olisi voinut sanoa että tietää asiasta mutta ei sanonut. Miksi jos kerta on netistä lukenut.


      • Aika uskomatonta, millaiseksi tämä nyt meni täällä...🤦🏻‍♂️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Aika uskomatonta, millaiseksi tämä nyt meni täällä...🤦🏻‍♂️

        Jotkun ei voi hyväsyä tytön murrosikää. Mä olen sanonut monta kertaa että kehon muutokset vaikuttavat tytön psykkeeseen.Mutta tätä ei uskota koska eivät itse ole olleet nuoria murrosiäsäs olevia tyttöjä. Psyykkeeseen vaikutta niin monet asiat ja murrosikä on niistä yksi lapsilla. Kaikki ei ole aina niin mukavaa ja ihanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkun ei voi hyväsyä tytön murrosikää. Mä olen sanonut monta kertaa että kehon muutokset vaikuttavat tytön psykkeeseen.Mutta tätä ei uskota koska eivät itse ole olleet nuoria murrosiäsäs olevia tyttöjä. Psyykkeeseen vaikutta niin monet asiat ja murrosikä on niistä yksi lapsilla. Kaikki ei ole aina niin mukavaa ja ihanaa.

        Kyllä se vaikuttaa poikien psyykeeseen yhtälailla, murrosikä. Testosteroni lisääntyy kehossa. Kasvaa karvat ja ääni madaltuu. On aggressioita, ja mielialan vaihteluita. Naiset alkaa kiinnostamaan ja tekee mieli 24/7.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa poikien psyykeeseen yhtälailla, murrosikä. Testosteroni lisääntyy kehossa. Kasvaa karvat ja ääni madaltuu. On aggressioita, ja mielialan vaihteluita. Naiset alkaa kiinnostamaan ja tekee mieli 24/7.

        Niin ja sä vertaat sitä siihen että tyttö vuotaa verta kerran kuukaudessa ja valkovuotoa on päivittäin. Eli susta olis kiva että sulta valuis limaa alapäästä joka ikinen päivä muulloin kuin kuukautisten aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sä vertaat sitä siihen että tyttö vuotaa verta kerran kuukaudessa ja valkovuotoa on päivittäin. Eli susta olis kiva että sulta valuis limaa alapäästä joka ikinen päivä muulloin kuin kuukautisten aikaan.

        Missä kohtaa sanoin, että sellaista haluan?! Vedät yhtäläisyysviivoja ihan mielivaltaisesti asioista toisiin, joihin ne ei liity.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Missä kohtaa sanoin, että sellaista haluan?! Vedät yhtäläisyysviivoja ihan mielivaltaisesti asioista toisiin, joihin ne ei liity.

        Kun sä vertaat poikien ja tyttöjen murrosikää toisiinsa.Luulet että molemmilla on yhtä helppo murrosikä.Pojilla ei ole asioita joita tulee joka kuukausi tai joka päivä.Sitä tarkoitan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä vertaat poikien ja tyttöjen murrosikää toisiinsa.Luulet että molemmilla on yhtä helppo murrosikä.Pojilla ei ole asioita joita tulee joka kuukausi tai joka päivä.Sitä tarkoitan.

        Niin, mutta pojilla on silti omat murheensa ja kasvukipunsa...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin, mutta pojilla on silti omat murheensa ja kasvukipunsa...

        Mutta kestääkö ne nuoruudesta seuraavat 40 vuotta joka kuukausi tai päivä?Mitä sellaisia kehon toimintoja miehillä on joita tulee joka päivä/kuukausi seuraavat 40 vuotta nuoruudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä asiat käydään läpi peruskoulun terveystiedon tunneilla. Ihan urpoa demonisoida normaaleja kasvuun ja kehitykseen liittyviä asioita. Vaihdat kalsarit päivittäin, niin kuin normaaliin hygieniakäytäntöön kuuluu, niin et edes huomaa koko valkovuotoa.

        Ai että kun olet ystävällinen! :))
        Oletko se sama kuin eilen, joka ymmärsi asioita? ;)
        Ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lukea aiheesta netistä kokemuksia siitä että valkovuoto tuntuu kuin olisi pissanut housuun. Eli ei ole mitenkään miellyttävä tunne. En halua pelotella tyttöä mutta hänen olisi hyvä tietää tämä asia ,koska tämä on tulossa hänelle eteen.

        Joo joo, tuli jo selväksi, lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei ole sinulle.Tyttö j kysyi valkovuodosta ja mitä se on. Ja minä vastasin hänelle.Koska sinä et pysty siihen vastaamaan.

        En minä ole kysynyt!!!!!!!!! Hiton vääristelijä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykynuoret osaavat hakea itse luotettavaa tietoa vaikkapa netistä. Sinun levittämästäsi mis- tai disinformaatiosta ei ole kuin haittaa.

        Tuo on totta! Minä etsin mieluummin netistä luotettavalta sivulta tietoa, kuin joltain kiusaajalta...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa poikien psyykeeseen yhtälailla, murrosikä. Testosteroni lisääntyy kehossa. Kasvaa karvat ja ääni madaltuu. On aggressioita, ja mielialan vaihteluita. Naiset alkaa kiinnostamaan ja tekee mieli 24/7.

        On totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä vertaat poikien ja tyttöjen murrosikää toisiinsa.Luulet että molemmilla on yhtä helppo murrosikä.Pojilla ei ole asioita joita tulee joka kuukausi tai joka päivä.Sitä tarkoitan.

        Miehet ovat herkempiä kuin naiset, silloin ollaan tasoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kysynyt!!!!!!!!! Hiton vääristelijä...

        No kuitenkin joku kysyi. Eikö täällä saa vastata jos muut ihmiset kysyy.

        Murrosiän muutoksiin ei mitään kummempia fyysisiä kipuja tyypillisesti liity. Ihan turha pelotella toista. Ja mikä ihmeen valkovuoto? Jos sinulla tuosta on ollut jotain ongelmia niin silloin on syytä mennä lääkärille. Ei ole normaalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ovat herkempiä kuin naiset, silloin ollaan tasoissa!

        Ja miehet ovat lapsellisempia, kuin naiset, etenkin nuorina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuitenkin joku kysyi. Eikö täällä saa vastata jos muut ihmiset kysyy.

        Murrosiän muutoksiin ei mitään kummempia fyysisiä kipuja tyypillisesti liity. Ihan turha pelotella toista. Ja mikä ihmeen valkovuoto? Jos sinulla tuosta on ollut jotain ongelmia niin silloin on syytä mennä lääkärille. Ei ole normaalia.

        Hitot...


    • Anonyymi

      Hänelle joka sanoo ettei valkovuoto ole normaali asia murrosiässä on hemmetin väärässä.Onko hän meis kun väittää tuollaista.

      • Anonyymi

        Tarkoititko meis vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko meis vai mies?

        mies. Sori kun tulee kirjoitusvirheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies. Sori kun tulee kirjoitusvirheitä.

        Ok... Noh eihän sille aina mitään mahda.


    • Anonyymi

      Moi Prinssi_J.
      Miten menee?
      Hei muuten, millainen olit lapsena?;))
      Ja

      • Moi J!

        Menee ihan mukavasti. Entä sinulla?
        Kävin kaupalla. Kohta teen ruokaa ja käyn siellä salilla myöhemmin.

        Olin lapsena, kiltti ja rauhallinen. Tykkäsin piirtää paljon ja elin ihan omissa maailmoissani. Viihdyin paljon yksin. Tykkäsin asua mummon ja papan luona kaikki kesät. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Moi J!

        Menee ihan mukavasti. Entä sinulla?
        Kävin kaupalla. Kohta teen ruokaa ja käyn siellä salilla myöhemmin.

        Olin lapsena, kiltti ja rauhallinen. Tykkäsin piirtää paljon ja elin ihan omissa maailmoissani. Viihdyin paljon yksin. Tykkäsin asua mummon ja papan luona kaikki kesät. 😊

        Jännää hihihii


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Moi J!

        Menee ihan mukavasti. Entä sinulla?
        Kävin kaupalla. Kohta teen ruokaa ja käyn siellä salilla myöhemmin.

        Olin lapsena, kiltti ja rauhallinen. Tykkäsin piirtää paljon ja elin ihan omissa maailmoissani. Viihdyin paljon yksin. Tykkäsin asua mummon ja papan luona kaikki kesät. 😊

        Prinssi viihtyi lapsena yksin mutta eipä viihdy enää. Mutta jos prinssi vaikka ajattelis sitä lapsuutta kun viihtyi yksin niin josko se auttais yksinäisyyteen.Ei taida olla enää pappa ja mummo elossa kuten on tyttö jiillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi viihtyi lapsena yksin mutta eipä viihdy enää. Mutta jos prinssi vaikka ajattelis sitä lapsuutta kun viihtyi yksin niin josko se auttais yksinäisyyteen.Ei taida olla enää pappa ja mummo elossa kuten on tyttö jiillä.

        Kyllä viihdyn edelleenkin myös yksin. Tälläkin hetkellä istun yksin kotona. Eikö silti saisi kaivata rakkautta? Pitäisikö minun vaan tyytyä olemaan yksin koko elämäni? Eivät tietenkään ole enää mummo ja pappa elossa. Olleet enää aikoihin. Ei se mikään kiva juttu ole. Mutta elämä on mitä se on. Elämä antaa ja elämä ottaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä viihdyn edelleenkin myös yksin. Tälläkin hetkellä istun yksin kotona. Eikö silti saisi kaivata rakkautta? Pitäisikö minun vaan tyytyä olemaan yksin koko elämäni? Eivät tietenkään ole enää mummo ja pappa elossa. Olleet enää aikoihin. Ei se mikään kiva juttu ole. Mutta elämä on mitä se on. Elämä antaa ja elämä ottaa.

        Nii jos prinssin pappa ja mummo olis elossa niin olisivat jo aika vanhoja. Vai olenko väärässä.Onhan prinssikin jo 50 vuotias.Joo saa kaivata rakkautta mutta oisko kuitenkin täysi-ikäinen se jolta hakisit sitä rakkautta kun tyttö jii taitaa olla nyt liian väärää seuraa siihen tarkoitukseen.Mutta saatpahan häneltä huomiota ja tosi ihanaa että saat huomiota 11-vuotiaalta tytöltä.Se on tosi mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii jos prinssin pappa ja mummo olis elossa niin olisivat jo aika vanhoja. Vai olenko väärässä.Onhan prinssikin jo 50 vuotias.Joo saa kaivata rakkautta mutta oisko kuitenkin täysi-ikäinen se jolta hakisit sitä rakkautta kun tyttö jii taitaa olla nyt liian väärää seuraa siihen tarkoitukseen.Mutta saatpahan häneltä huomiota ja tosi ihanaa että saat huomiota 11-vuotiaalta tytöltä.Se on tosi mukavaa.

        Täysi-ikäistä tietenkin rakastan/rakastaisin. Olen jo kertonut että minä kaipailen ihastustani, joka on täysi-ikäinen. Tyttö Jii on kaverini ja mukava onkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Täysi-ikäistä tietenkin rakastan/rakastaisin. Olen jo kertonut että minä kaipailen ihastustani, joka on täysi-ikäinen. Tyttö Jii on kaverini ja mukava onkin.

        Eikö susta tunnu pahalta kun hän ei kerro vanhemmilleen susta. Eikö se tunnu ikävältä kun kaveri häpeää sua niin paljon ettei voi kertoa vanhemmilleen kaveristaan? Minusta aikankin tuntuisi pahalta tuollainen käytös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö susta tunnu pahalta kun hän ei kerro vanhemmilleen susta. Eikö se tunnu ikävältä kun kaveri häpeää sua niin paljon ettei voi kertoa vanhemmilleen kaveristaan? Minusta aikankin tuntuisi pahalta tuollainen käytös.

        En ole ajatellut sitä asiaa ollenkaan. Hän kertoo jos haluaa kertoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö susta tunnu pahalta kun hän ei kerro vanhemmilleen susta. Eikö se tunnu ikävältä kun kaveri häpeää sua niin paljon ettei voi kertoa vanhemmilleen kaveristaan? Minusta aikankin tuntuisi pahalta tuollainen käytös.

        Mistäs sinä tiedät olenko kertonut perheelleni?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Täysi-ikäistä tietenkin rakastan/rakastaisin. Olen jo kertonut että minä kaipailen ihastustani, joka on täysi-ikäinen. Tyttö Jii on kaverini ja mukava onkin.

        Minä ainakin uskon...
        Ja


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä viihdyn edelleenkin myös yksin. Tälläkin hetkellä istun yksin kotona. Eikö silti saisi kaivata rakkautta? Pitäisikö minun vaan tyytyä olemaan yksin koko elämäni? Eivät tietenkään ole enää mummo ja pappa elossa. Olleet enää aikoihin. Ei se mikään kiva juttu ole. Mutta elämä on mitä se on. Elämä antaa ja elämä ottaa.

        Tuo on totta...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Moi J!

        Menee ihan mukavasti. Entä sinulla?
        Kävin kaupalla. Kohta teen ruokaa ja käyn siellä salilla myöhemmin.

        Olin lapsena, kiltti ja rauhallinen. Tykkäsin piirtää paljon ja elin ihan omissa maailmoissani. Viihdyin paljon yksin. Tykkäsin asua mummon ja papan luona kaikki kesät. 😊

        Kiva juttu. Mekin kävimme tänään kaupoilla ja kirppareilla. :)
        Uu, sehän on ollut mukavaa. :) Itsekin olen aina mummolla ja ukillani kesällä niin paljon, kun heillä on vain lomaa. :) Käymme yhdessä aina ulkomailla, tätini on myös kanssamme.
        Juu, tänä kesänäkin menemme Kreikkaan, sinne Naxokselle. Odotan innolla, mutta samalla vähän pelkään...:(/)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu. Mekin kävimme tänään kaupoilla ja kirppareilla. :)
        Uu, sehän on ollut mukavaa. :) Itsekin olen aina mummolla ja ukillani kesällä niin paljon, kun heillä on vain lomaa. :) Käymme yhdessä aina ulkomailla, tätini on myös kanssamme.
        Juu, tänä kesänäkin menemme Kreikkaan, sinne Naxokselle. Odotan innolla, mutta samalla vähän pelkään...:(/)

        Tosi kiva kun menette porukalla ulkomaille. Pelkäätkö sitä lentämistä sinne? Kyllähän se aina vähän jännittää, mutta hyvin se tulee menemään. Oletteko pitkän aikaa Kreikassa?
        Minunkin tekisi mieli matkustaa jonnekin... Täytyy varmaan alkaa suunnittelemaan matkaa. :)
        Onko sinulla sisaruksia? Minulla on vain 1 nuorempi veli.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tosi kiva kun menette porukalla ulkomaille. Pelkäätkö sitä lentämistä sinne? Kyllähän se aina vähän jännittää, mutta hyvin se tulee menemään. Oletteko pitkän aikaa Kreikassa?
        Minunkin tekisi mieli matkustaa jonnekin... Täytyy varmaan alkaa suunnittelemaan matkaa. :)
        Onko sinulla sisaruksia? Minulla on vain 1 nuorempi veli.

        Niin, onhan se. :)
        Joo, jännitän lentämistä aina alussa ihan hikoilen ja sydän pamppaillen, kunnes keho ja mieli tajuaa ettei ole mitään hätää ja rentoudun. Silloin nautin matkustamisesta, mutta aina kuitenkin jännitän. :/
        Kiitos jälleen kysymästä, olemme viikon Kreikassa, olemme aina olleet viikon. :)
        Suunnittelehan ihmeessä, tekee hyvää! ;))😂😊
        Minulla ei ole yhtään sisaruksia eikä edes serkkuja, olen ihan ainut, minusta se on oikein mukavaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onhan se. :)
        Joo, jännitän lentämistä aina alussa ihan hikoilen ja sydän pamppaillen, kunnes keho ja mieli tajuaa ettei ole mitään hätää ja rentoudun. Silloin nautin matkustamisesta, mutta aina kuitenkin jännitän. :/
        Kiitos jälleen kysymästä, olemme viikon Kreikassa, olemme aina olleet viikon. :)
        Suunnittelehan ihmeessä, tekee hyvää! ;))😂😊
        Minulla ei ole yhtään sisaruksia eikä edes serkkuja, olen ihan ainut, minusta se on oikein mukavaakin.

        Minä jännitän eniten siinä laskeutumisvaiheessa, varsinkin jos se kone heittelehtii tuulessa mihin sattuu. Sitten kun on pyörät maassa, voi pyyhkiä hien otsalta. :D
        Minun tekisi mieli olla joskus vähän pitempään kuin viikon jossain. Viikossakin kyllä ehtii nauttia.😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä jännitän eniten siinä laskeutumisvaiheessa, varsinkin jos se kone heittelehtii tuulessa mihin sattuu. Sitten kun on pyörät maassa, voi pyyhkiä hien otsalta. :D
        Minun tekisi mieli olla joskus vähän pitempään kuin viikon jossain. Viikossakin kyllä ehtii nauttia.😊

        Jep. Huh huh.
        Joo, niin minäkin. :)


    • Hei tyttö Jii.
      Toivottavasti sinulla oli mukava päivä. Hyvää yötä, sitten kun nukkumaan käyt. :)

      • Anonyymi

        Hyvää yötä sinullekin! :)


    • Anonyymi

      Prinssi j oletko sinä kertonut kellekkään että sinulla on 11-vuotias lapsi nettiystävänä ja miten ovat suhtautuneet tähän. Koska kehut tyttö jiitä ikäistään fiksummaksi niin miten muut ovat suhtautuneet tähän teidän nettiystävyyteen?Ovatko iloisia että sinulla on nettiystävä jonka kanssa vaihtaa ajatuksia.

      • En ole tästä huudellut minnekään, niin kuin en palstasta muutenkaan. Tämä on minun oma juttuni. Saatan kertoa hyvälle ystävälle joskus, mutta tuskin ihan kenelle tahansa. Ja tyttö Jii vaikuttaa oikein fiksulta nuorelta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole tästä huudellut minnekään, niin kuin en palstasta muutenkaan. Tämä on minun oma juttuni. Saatan kertoa hyvälle ystävälle joskus, mutta tuskin ihan kenelle tahansa. Ja tyttö Jii vaikuttaa oikein fiksulta nuorelta.

        Eli sua hävettää suomi24 sivusto ja sitten tyttö jiin ikä. Luulen ettei aikuiset joiden kanssa olet tekemisissä voi ymmärtää että juttelet 11-vuotiaan tytön kanssa ja sen takia et hänestä puhu.Sano toki jos olen täysin väärässä. Itse pystyn kertoo ystävilleni suomi24 sivustossa ja keskusteluista. Mitä hävettävää on suomi24 sivustossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sua hävettää suomi24 sivusto ja sitten tyttö jiin ikä. Luulen ettei aikuiset joiden kanssa olet tekemisissä voi ymmärtää että juttelet 11-vuotiaan tytön kanssa ja sen takia et hänestä puhu.Sano toki jos olen täysin väärässä. Itse pystyn kertoo ystävilleni suomi24 sivustossa ja keskusteluista. Mitä hävettävää on suomi24 sivustossa?

        En häpeile tyttö jiitä, enkä suomi24. Mutta en näe sitä asiakseni kertoa jokaiselle kaverille. Ei ole montaakaan kaveria joille voisin tästä kertoa, ja kyllä osa jo tietääkin jotain. Puolituttujen ei tarvitse tietää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En häpeile tyttö jiitä, enkä suomi24. Mutta en näe sitä asiakseni kertoa jokaiselle kaverille. Ei ole montaakaan kaveria joille voisin tästä kertoa, ja kyllä osa jo tietääkin jotain. Puolituttujen ei tarvitse tietää.

        no miten nämä ovat suhtautuneet tähän ajatuksen vaihtoon?Kiinnostaa tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miten nämä ovat suhtautuneet tähän ajatuksen vaihtoon?Kiinnostaa tietää.

        En minä ole tyttö jiistä ehtinyt vielä kertoa kellekään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minä ole tyttö jiistä ehtinyt vielä kertoa kellekään.

        Ei sinun tarvitsekaan, jos et halua. Teet omalla elämälläsi juuri niinkuin tahdot, kunhan et vain tee kenellekään pahaa!😉😊 Näin se menee kukkoileva akka!😝


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minä ole tyttö jiistä ehtinyt vielä kertoa kellekään.

        Niin kun sulla on niin kiireinen elämä.Just. Epäilen vahvasti ette aio kertoakaan aikuisille tutuillesi. Jos mulla olis nettikaveri ja on niitä ollut niin mä oon kertonut ystävilleni niistä ja eikä siinä ole mitään outoa. Kuitenkin ihmiset on nykyään paljon netissä niin nettiystävyys ole mikään outoa asia. Miksi teidän nettikaveruudesta ei voi puhua muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun sulla on niin kiireinen elämä.Just. Epäilen vahvasti ette aio kertoakaan aikuisille tutuillesi. Jos mulla olis nettikaveri ja on niitä ollut niin mä oon kertonut ystävilleni niistä ja eikä siinä ole mitään outoa. Kuitenkin ihmiset on nykyään paljon netissä niin nettiystävyys ole mikään outoa asia. Miksi teidän nettikaveruudesta ei voi puhua muille?

        Et sit vissiin osaa lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sit vissiin osaa lukea?

        Niin et ole ehtinyt kertoa. Se tarkoittaa silloin sitä että olet niin kiireinen. Mutta hei onnea teidän nettikaveruudelle.Kumpikaan ei halua kertoa kellekkään ja tyttö jiikään ei ole kertonut kavereilleen koska häntä ei kiinnosta kertoa että on tutustunut netissä 50 vuotiaaseen mukavaan mieheen jonka kaa on mukava kirjoitella.Eikö ihmiset enää kerro omille ystävilleen uusista tuttavuuksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et ole ehtinyt kertoa. Se tarkoittaa silloin sitä että olet niin kiireinen. Mutta hei onnea teidän nettikaveruudelle.Kumpikaan ei halua kertoa kellekkään ja tyttö jiikään ei ole kertonut kavereilleen koska häntä ei kiinnosta kertoa että on tutustunut netissä 50 vuotiaaseen mukavaan mieheen jonka kaa on mukava kirjoitella.Eikö ihmiset enää kerro omille ystävilleen uusista tuttavuuksista.

        Ei minullekaan kaikki kaverit, kerro kenen kanssa ovat päivittäin tekemisissä, niin miksi minäkään kertoisin heille? Kerron jos on sopiva hetki ja sopii aiheeseen, edelleenkään, tuskin kaikille menen höpöttämään kaikista omista asioistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et ole ehtinyt kertoa. Se tarkoittaa silloin sitä että olet niin kiireinen. Mutta hei onnea teidän nettikaveruudelle.Kumpikaan ei halua kertoa kellekkään ja tyttö jiikään ei ole kertonut kavereilleen koska häntä ei kiinnosta kertoa että on tutustunut netissä 50 vuotiaaseen mukavaan mieheen jonka kaa on mukava kirjoitella.Eikö ihmiset enää kerro omille ystävilleen uusista tuttavuuksista.

        On ihan luonnollista kertoa jos on jutellut jonkun uuden henkilön kanssa mutta teillä näyttää olevan ongelmia sen kanssa että kertoisitte kelleekkään teidän kirjoittelusta. Mitä pelättävää teillä on kertoa että teillä on mukava nettikaveri.Itse olette sanoneet että juttelunne on ihan luonnollista niin miksi siitä ei voi kertoa muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et ole ehtinyt kertoa. Se tarkoittaa silloin sitä että olet niin kiireinen. Mutta hei onnea teidän nettikaveruudelle.Kumpikaan ei halua kertoa kellekkään ja tyttö jiikään ei ole kertonut kavereilleen koska häntä ei kiinnosta kertoa että on tutustunut netissä 50 vuotiaaseen mukavaan mieheen jonka kaa on mukava kirjoitella.Eikö ihmiset enää kerro omille ystävilleen uusista tuttavuuksista.

        Voi jessus...🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan luonnollista kertoa jos on jutellut jonkun uuden henkilön kanssa mutta teillä näyttää olevan ongelmia sen kanssa että kertoisitte kelleekkään teidän kirjoittelusta. Mitä pelättävää teillä on kertoa että teillä on mukava nettikaveri.Itse olette sanoneet että juttelunne on ihan luonnollista niin miksi siitä ei voi kertoa muille?

        Ei kertomisessa olekaan mitään ongelmaa, mutta ihan turhaakin siitä olisi puhua. Eivät ystäväni tee mitään sillä tiedolla, että juttelen niitä näitä tuntemattoman miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kertomisessa olekaan mitään ongelmaa, mutta ihan turhaakin siitä olisi puhua. Eivät ystäväni tee mitään sillä tiedolla, että juttelen niitä näitä tuntemattoman miehen kanssa.

        Eli sun samanikäiset kaverit hyväsyisi sen että kirjoittelet 50 vuotiaan miehen kanssa. Miksi et kerro vanhemmillesi jos se ei ole ongelma.Kyllähän sun vanhemmat hyväksyy prinssi jiin koska hän on sinusta mukava. Meinaatko ettei sun vanhempia kiinnosta kenen kaa juttelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun samanikäiset kaverit hyväsyisi sen että kirjoittelet 50 vuotiaan miehen kanssa. Miksi et kerro vanhemmillesi jos se ei ole ongelma.Kyllähän sun vanhemmat hyväksyy prinssi jiin koska hän on sinusta mukava. Meinaatko ettei sun vanhempia kiinnosta kenen kaa juttelet?

        Hänen vanhempansa, voivat tulla lukemaan mitä ollaan kirjoiteltu. Eikä tarvitse hävetä mitään eikä ihmetellä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole tästä huudellut minnekään, niin kuin en palstasta muutenkaan. Tämä on minun oma juttuni. Saatan kertoa hyvälle ystävälle joskus, mutta tuskin ihan kenelle tahansa. Ja tyttö Jii vaikuttaa oikein fiksulta nuorelta.

        Oma tyttäresi on 23


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma tyttäresi on 23

        Ei ole tytärtä edelleenkään.


    • Anonyymi

      Vajaa kasi viikoa mmax. Kaikki loppu.
      Jatka. Onnra matkaasi.

      T: iso tyttö

      • Anonyymi

        Häh?


    • Anonyymi

      Ei mutta nyt menee silmät väkisin kiinni. Heräsin liian aikaisin. Vielä kerran hyvää yötä Prinssi_J!😴😴😴
      Ja

      • Hyvää yötä Jii tyttönen. :)


    • Anonyymi

      Tyttö jii ei kerro kavereilleen saatika vanhemmilleen prinssi jiistä koska tietää miten siihen suhtaudutaan. Väitätte muuta mutta tiedätte etti teidän nettikaveruutta hyvällä katsota. Te puhutte koko ajan siitä että on luonnollista ja laillista että 11 vuotias lapsi ja 50 vuotias mies juttelee mutta pidätte sen salassa koska tiedätte ettei kukaan hyväsy sitä,Tiedätte sen itekin mutta ette voi sanoa sitä ääneen.

      • Kyllä pitää olla ahdasmielistä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä pitää olla ahdasmielistä.

        No miksi ette kerro kellekkään kun teidän nettikaveruus kerta on kaikkien muiden mielestä ok ja hieno juttu? Susta on ahdasmielistä kun minä en ole kiinnostunut lapsista ja halua jutella poikien kanssa.Sekö on susta akdasmielisyyttä? Oikeesti


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä pitää olla ahdasmielistä.

        Sori nyt vaan etten voi ymmärtää vieraan lapsen ja vieraan miehen kirjoittelua? En näe siinä mitään luonnollista.Vaikka ei ole seksuaalista niin en vaan ymmärrä. No etpä sä ole saanut muilta huomiota kuin 11 vuotiaalta lapselta jolla sattuu olee tylsää.Kuten hän itse on sanonut miksi on täällä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä pitää olla ahdasmielistä.

        Leikitään ajatuksella että sulla olis 11-vuotias tyttö ja hän juttelisi 50 vuotiaan miehen kanssa niin oisko se susta ok ja hyväksyttävä asia? Eli vanhempana hyväksyisit heidän kaveruutensa:olisko se hyvä juttu vanhemman mielestä? Vositko kertoa mielipiteesi. Jos hyväksyt niin eikö lapselle tartte asettaa rajoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikitään ajatuksella että sulla olis 11-vuotias tyttö ja hän juttelisi 50 vuotiaan miehen kanssa niin oisko se susta ok ja hyväksyttävä asia? Eli vanhempana hyväksyisit heidän kaveruutensa:olisko se hyvä juttu vanhemman mielestä? Vositko kertoa mielipiteesi. Jos hyväksyt niin eikö lapselle tartte asettaa rajoja?

        Keskustelee täällä julkisesti niitä näitä. Ihan hyvin oltaisiin voitu olla puhumatta iästä yhtään mitään. Kuitenkin hyvä että tiedän hänen olevan noin nuori, niin en kirjoita hänelle mitään sopimatonta, edes vahingossa. Mitään pahaa kun ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Jos hänen vanhemmilleen ei sovi, että tyttö jii kirjoittelee minun kanssa, niin sitten ei enää kirjoitella. Yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Keskustelee täällä julkisesti niitä näitä. Ihan hyvin oltaisiin voitu olla puhumatta iästä yhtään mitään. Kuitenkin hyvä että tiedän hänen olevan noin nuori, niin en kirjoita hänelle mitään sopimatonta, edes vahingossa. Mitään pahaa kun ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Jos hänen vanhemmilleen ei sovi, että tyttö jii kirjoittelee minun kanssa, niin sitten ei enää kirjoitella. Yksinkertaista.

        No kerro aikuisena että miksi tyttö jii ei voi kertoa mitä puuhailee netissä.Vanhemmat on varmasti kysyneet häneltä mitä tekee netissä. Eli susta on ihan ok että oma lapsesi juttelee vanhemman miehen kanssa netissä.Ymmärsinkö oikein että hyväksyisit sen oman tyttösi/lapsesi kohdalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro aikuisena että miksi tyttö jii ei voi kertoa mitä puuhailee netissä.Vanhemmat on varmasti kysyneet häneltä mitä tekee netissä. Eli susta on ihan ok että oma lapsesi juttelee vanhemman miehen kanssa netissä.Ymmärsinkö oikein että hyväksyisit sen oman tyttösi/lapsesi kohdalla?

        Ei olisi mikään ongelma tällaisessa paikassa. Hyväksyisin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei olisi mikään ongelma tällaisessa paikassa. Hyväksyisin.

        okei.just. Eli jos sun pojilla olis vaikka 40 vuotta vanhempi tyttöystävä tosielämässä niin se kävis sulle.Niin että poikasi olisivat jo 18 vuotiaita jas seurustelisivat noin 60 vuotiaan naisen kanssa niin sekin olis susta ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        okei.just. Eli jos sun pojilla olis vaikka 40 vuotta vanhempi tyttöystävä tosielämässä niin se kävis sulle.Niin että poikasi olisivat jo 18 vuotiaita jas seurustelisivat noin 60 vuotiaan naisen kanssa niin sekin olis susta ok?

        Ei tässä seurustelusta ole kyse.


    • Anonyymi

      Olen sitten ahdasmielien kun en ymmärrä ja hyväksy lapsen ja aikuisen kirjoittelua.Taidan olla ainoa joka ei ymmärrä ja hyväksy. Minä en aikuisena saa olla tiukkapipoinen lapsen ja aikuisen välisestä keskustelusta. Jos sun pojilla kun olivat nuoria olis ollut tällänen samanlainen keskustelu 50 vuotiaan naisen kaa nii totta kai olisit hyväsynyt sen.Eikö vaan.

    • Anonyymi

      Huomenta prinssi J
      Tänään meille tulee uusi pesukone.

      • Huomenta.
        Sehän kiva. Minunkin pitäisi ostaa uusi pesukone. Osaatko käyttää sitä itse? 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta.
        Sehän kiva. Minunkin pitäisi ostaa uusi pesukone. Osaatko käyttää sitä itse? 😊

        Ei se kovin vaikeaa ole ja onhan siinä ohjekirja mukana 🤔 opin nopeasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kovin vaikeaa ole ja onhan siinä ohjekirja mukana 🤔 opin nopeasti

        Hyvä asenne tuo. Pesetkö omat vaatteesi aina? Tai siis konehan ne pesee. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä asenne tuo. Pesetkö omat vaatteesi aina? Tai siis konehan ne pesee. 😊

        Liikut vaarallisilla vesillä. Hoitoon tai linnaan pääsee helpommallakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikut vaarallisilla vesillä. Hoitoon tai linnaan pääsee helpommallakin

        Sinä voit painua sinne ikävä palstalle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä asenne tuo. Pesetkö omat vaatteesi aina? Tai siis konehan ne pesee. 😊

        Tuo en ole minä Prinssi_J...
        Ja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo en ole minä Prinssi_J...
        Ja

        Ok... Outoa mietin että kukahan tuokin sitten, kun tuollaisia kertoo minulle?
        No kysynkin sitten sinulta samaa, että oletko käyttänyt pesukonetta ja pessyt omia pyykkejä? :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok... Outoa mietin että kukahan tuokin sitten, kun tuollaisia kertoo minulle?
        No kysynkin sitten sinulta samaa, että oletko käyttänyt pesukonetta ja pessyt omia pyykkejä? :)

        En ole käyttänyt pesukonetta. Mutta ripustan usein pyykit yms.


    • Anonyymi

      Prinssi J jos sulla olis 11-vuotias tyttö niin eikö hänellä olisi mitään rajoja kun saisi jutella isäänsä vanhemman ikäisen miehen kanssa netissä? Miksi susta on hyvä että lapsi juttelee aikuisen miehen kanssa netissä? Se että tyttö sanoo että hänellä on tylsää riitä perusteluksi koska suomi24 on palsta nuorille. Hän on vaan täällä koska saa yhden ihmisen huomion.

      • Anonyymi

        Nähtävästi hänen isäpuolensa ei anna tarpeeksi huomiota kun pitää hakea netistä sitä huomiota vanhemmalta mieheltä. Ikäsi tuli selville melko alussa niin hän ei voi vedota ettei tiennyt minkä ikänen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi hänen isäpuolensa ei anna tarpeeksi huomiota kun pitää hakea netistä sitä huomiota vanhemmalta mieheltä. Ikäsi tuli selville melko alussa niin hän ei voi vedota ettei tiennyt minkä ikänen olet.

        Tuo meni jo liian pitkälle! Etkö osaa kunnioittaa ihmisiä???!!!!! TÄÄLLÄ ruudun takana on ihan elävä ihminen, jolla on myös tunteet. Noh, siellä puolella ruutua on kylmäsydäminen ihminen, joka ei kunnioita muita, joten sinulle voi sanoa ihan mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo meni jo liian pitkälle! Etkö osaa kunnioittaa ihmisiä???!!!!! TÄÄLLÄ ruudun takana on ihan elävä ihminen, jolla on myös tunteet. Noh, siellä puolella ruutua on kylmäsydäminen ihminen, joka ei kunnioita muita, joten sinulle voi sanoa ihan mitä vaan.

        Puhutaanko tunteista?


      • Anonyymi

        Rinssin tytär on 23


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinssin tytär on 23

        Sori vaan, ei ole tytärtä.


    • Anonyymi

      Tyttö j tule heti tänne kun pääset koska prinssi jiillä on yksinäistä ja juttelee toisella palstalla itsekseen. Hän on seonnut kun kukaan muu ei juttele sille kuin sinä.

      • Ei hänen tarvitse tulla, jos ei halua. Hän osaa itse päättää kelle juttelee ja milloin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse tulla, jos ei halua. Hän osaa itse päättää kelle juttelee ja milloin.

        Kyllä hän tulee mutta ymmärrät että läksyt pitää tehdä myös. Olihan sinullakin läksyjä kun kävit koulua.Eikös? Koita nyt vaan jaksaa odottaa että hän tulee kysyy miten sun päivä on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tulee mutta ymmärrät että läksyt pitää tehdä myös. Olihan sinullakin läksyjä kun kävit koulua.Eikös? Koita nyt vaan jaksaa odottaa että hän tulee kysyy miten sun päivä on mennyt.

        Voi jessus!!! En EDELLEENKÄÄN ole koulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jessus!!! En EDELLEENKÄÄN ole koulussa.

        Miksi olet antanut prinssin odotuttaa sinua tänne. Hei hienoa että olet lomalla niin voitte puhua poneista ja hevosista.vai onko ratsastuskin tauolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet antanut prinssin odotuttaa sinua tänne. Hei hienoa että olet lomalla niin voitte puhua poneista ja hevosista.vai onko ratsastuskin tauolla?

        Itseasiassa menen huomenna, torstaina ja perjantaina sinne leirille koko päiväksi, niin en jaksa täällä roikkua. Käytän kaiken vapaa-aikani mieluusti hevosten kanssa touhuamiseen enkä sinun kaltaisiin mäkättäjiin.


    • Vietä tyttö J. Kiva lomapäivä!
      Älä välitä tuosta yhdestä yhtään nyt.

      • Anonyymi

        Kiitos Prinssi_J. 😊 Sinullakin on tänään siis vapaata? Vietä sinäkin oikein mukava ja aurinkoinen vapaapäivä! 😃☀️ Meillä paistaa aurinko, entä teillä?
        Mitä meinasit tehdä tänään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Prinssi_J. 😊 Sinullakin on tänään siis vapaata? Vietä sinäkin oikein mukava ja aurinkoinen vapaapäivä! 😃☀️ Meillä paistaa aurinko, entä teillä?
        Mitä meinasit tehdä tänään?

        Kiitos J.
        Täälläkin paistaa aurinko tänään. 😃☀️
        Minulla on ainakin miekkailua tänään myöhemmin. Pitäisi lähteä ulkoilemaan, kun on noin hyvä ilma nyt. Se voisi piristää mieltä, kun on aika apeana tänään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiitos J.
        Täälläkin paistaa aurinko tänään. 😃☀️
        Minulla on ainakin miekkailua tänään myöhemmin. Pitäisi lähteä ulkoilemaan, kun on noin hyvä ilma nyt. Se voisi piristää mieltä, kun on aika apeana tänään.

        Ole hyvä vaan. 😊
        Kiva juttu, nätti ilmahan tuolla on, toivottavasti huomennakin.
        Ai, sinulla on sitä miekkailua? Onpa kiva juttu! 😃
        Mene vaan ulkoilemaan, niin menen minäkin vielä tänään! 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan. 😊
        Kiva juttu, nätti ilmahan tuolla on, toivottavasti huomennakin.
        Ai, sinulla on sitä miekkailua? Onpa kiva juttu! 😃
        Mene vaan ulkoilemaan, niin menen minäkin vielä tänään! 👍

        Joo, koitan mennä, kunhan nyt ensin aamupalan ja kahvin tässä nautin. Nousin aika myöhään sängystä. Nukuin taas vähän huonosti. Minun pitäisi hommata pimentävät verhot makkariin, kun aurinko alkaa paistamaan aikaisin kirkkaasti huoneeseen, herään siihen aina. 😃
        Mitä ajattelit tänään tehdä. Luin että huomenna lähdet sinne leirille. Se on kyllä kiva juttu. :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, koitan mennä, kunhan nyt ensin aamupalan ja kahvin tässä nautin. Nousin aika myöhään sängystä. Nukuin taas vähän huonosti. Minun pitäisi hommata pimentävät verhot makkariin, kun aurinko alkaa paistamaan aikaisin kirkkaasti huoneeseen, herään siihen aina. 😃
        Mitä ajattelit tänään tehdä. Luin että huomenna lähdet sinne leirille. Se on kyllä kiva juttu. :)

        Ok, kiva juttu. Joo, minäkin herään aina aurinkoon, vaikka minulla onkin unilaput, mutta ne lähtevät päästäni pois aina yön aikana. Kerran kun heräsin ne laput olivat peiton ja tyynyjen alla niin, että en melkein edes löytänyt niitä!😂😂😂 Silti on tosi mukavaa, että aurinko on taas pimeän talven jälkee ruvennut paistamaan! Keväthän nyt jo on, onneksi! 😌😉
        Ajattelin ruveta tekemään sitä timanttityötä, sitten käymme tänään taas mummolla ja ukillani ja jotain sellaista. :)
        Joo, niin menen sinne leirille. Jännittää kyllä vähän mitä se opettaja sanoo, mielessä vain pyörii koko ajan lause: Mitä jos en osaakaan mitään ja nolaan itseni?! Mutta sisimmissäni tiedän ettei se ole totta. Kyllähän minä olen ratsastanut paljon erilaisilla hevosilla ja poneilla... Ja itseasiassa taisinkin jo viimeksi löytää sieltä tallilta lempparini, vaikka en ole siellä vielä millään hevosella ratsastanutkaan!😂😉🤭🐴🐎💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiva juttu. Joo, minäkin herään aina aurinkoon, vaikka minulla onkin unilaput, mutta ne lähtevät päästäni pois aina yön aikana. Kerran kun heräsin ne laput olivat peiton ja tyynyjen alla niin, että en melkein edes löytänyt niitä!😂😂😂 Silti on tosi mukavaa, että aurinko on taas pimeän talven jälkee ruvennut paistamaan! Keväthän nyt jo on, onneksi! 😌😉
        Ajattelin ruveta tekemään sitä timanttityötä, sitten käymme tänään taas mummolla ja ukillani ja jotain sellaista. :)
        Joo, niin menen sinne leirille. Jännittää kyllä vähän mitä se opettaja sanoo, mielessä vain pyörii koko ajan lause: Mitä jos en osaakaan mitään ja nolaan itseni?! Mutta sisimmissäni tiedän ettei se ole totta. Kyllähän minä olen ratsastanut paljon erilaisilla hevosilla ja poneilla... Ja itseasiassa taisinkin jo viimeksi löytää sieltä tallilta lempparini, vaikka en ole siellä vielä millään hevosella ratsastanutkaan!😂😉🤭🐴🐎💖

        Hauskaa. 😂 Onhan se totta että kivahan tuo aurinko nyt on. Kevät on hienoa aikaa ja koko ajan paranee vaan. Kesää tässä jo odottaa kovasti. Näin unta että olin uimassa. 😂
        Hyvin sinä siellä leirillä pärjäät varmasti. On kokemusta hepoista ja opettelet uusia juttuja. Sitä vartenhan se leiri on. Eikä kannata vertailla itseään muihin, koska aina on joku joka osaa kaiken paremmin. Sellaiselta voi oppia taas uutta. Sama se on minulla tuon oman harrastuksen kanssa. :)
        Varmasti kivaa kun saa olla heppojen kanssa noin monta päivää, mutta älä sitten putoa hepan kyydistä 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiva juttu. Joo, minäkin herään aina aurinkoon, vaikka minulla onkin unilaput, mutta ne lähtevät päästäni pois aina yön aikana. Kerran kun heräsin ne laput olivat peiton ja tyynyjen alla niin, että en melkein edes löytänyt niitä!😂😂😂 Silti on tosi mukavaa, että aurinko on taas pimeän talven jälkee ruvennut paistamaan! Keväthän nyt jo on, onneksi! 😌😉
        Ajattelin ruveta tekemään sitä timanttityötä, sitten käymme tänään taas mummolla ja ukillani ja jotain sellaista. :)
        Joo, niin menen sinne leirille. Jännittää kyllä vähän mitä se opettaja sanoo, mielessä vain pyörii koko ajan lause: Mitä jos en osaakaan mitään ja nolaan itseni?! Mutta sisimmissäni tiedän ettei se ole totta. Kyllähän minä olen ratsastanut paljon erilaisilla hevosilla ja poneilla... Ja itseasiassa taisinkin jo viimeksi löytää sieltä tallilta lempparini, vaikka en ole siellä vielä millään hevosella ratsastanutkaan!😂😉🤭🐴🐎💖

        Tyttö jii olet sanonut mulle ette kommentoi mulle mutta miksi sitten kommentoit kun sanot ettet kommentoi.Mitenköhän prinssi pärjää kun et ole pitämässä hänelle seuraa.Hän vaipuu taas itsesääliin ja halua kuolla pois. Jos näin ei kirjoita tuonne toiseen ketjuun niin ihmettelen kovasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö jii olet sanonut mulle ette kommentoi mulle mutta miksi sitten kommentoit kun sanot ettet kommentoi.Mitenköhän prinssi pärjää kun et ole pitämässä hänelle seuraa.Hän vaipuu taas itsesääliin ja halua kuolla pois. Jos näin ei kirjoita tuonne toiseen ketjuun niin ihmettelen kovasti.

        Älä syyllistä tyttö Jiitä tuollaisella asialla. Ei ole hänen vastuulla minun hyvinvointini yhtään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Älä syyllistä tyttö Jiitä tuollaisella asialla. Ei ole hänen vastuulla minun hyvinvointini yhtään.

        En syyllistä mutta miksi vaivut itsesääliin ja valitat ettei kukaan välitä sinusta. Vai kiellätkö ettet ole sanonut ettei kukaan välitä sinusta. Voin kyllä laittaa tänne ajankohdat jos et muista sanoneesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En syyllistä mutta miksi vaivut itsesääliin ja valitat ettei kukaan välitä sinusta. Vai kiellätkö ettet ole sanonut ettei kukaan välitä sinusta. Voin kyllä laittaa tänne ajankohdat jos et muista sanoneesi.

        Jos et sen vertaa ymmärrä niin ei voi mitään. Et ilmeisesti ikinä ole ihastunut kehenkään ja saanut pakkeja ja pettynyt elämään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jos et sen vertaa ymmärrä niin ei voi mitään. Et ilmeisesti ikinä ole ihastunut kehenkään ja saanut pakkeja ja pettynyt elämään.

        Olen ihastunut ja olen saanut kokea pettymyksiä. Mutta mä ei itsesäälissä ryve niin kuin sä. Mä olen mennyt elämässä eteenpäin. Eli itsesäälissä rypeminen on siis ihan ok susta? Jos sä saat siitä nautintoa niin jatka toki itsessälissä rypemistä.


    • Anonyymi

      Käpylän Park Hotel on halpa ja hyvä panopaikka, siis, pakopaikka också.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe