Tirpuusten pörhennys.

Anonyymi-ap

Minä oon lauralla kattellu koko talaven kun tirpuuset on pörhentäny tavallista enämpi.
Onko kukaa muu huamannu samaa ? Onko tämä enne jostaki ? Tulooko mailmanloppu kohta vain monet katovuodet.
Tirpuusten pörhennystä ei sovi kenkään ohittaa tuasta nuan vain , siihen pitää hakia selevyys.
Muuten mei pärijätä.

11

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen toki itsekin huomannut lintujen käyttäytyvän oudolla tavalla, esim talitiaisen liverrys on muuttunut ebtisestä titityystä vaikka miksi oudoiksi versioiksi.
      Olen liki varma että tässä on luojan viesti , joka kertoo saapuvasta kauheasta hirveyden ajasta.
      Joka nyt ei pakene , ei tule pelastuman.

• Anonyymi

Ateistit juosta pötkikööt siksakkia karkuun, kun Jeesushan sanoi omilleen, että " Älkää mitään pelätkö".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateistit juosta pötkikööt siksakkia karkuun, kun Jeesushan sanoi omilleen, että " Älkää mitään pelätkö".

Tämä täytyy nyt ottaa toresta , ryssä on niin kauhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä täytyy nyt ottaa toresta , ryssä on niin kauhia.

Älä pelkää , sanna on sinun kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelkää , sanna on sinun kanssasi.

Se nyt on kokoaijan juovuksis , tanssii ja nenä on valakoonen , mitenkä se onki niin soukan oloonen , eikö se koskaa mitää syä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt on kokoaijan juovuksis , tanssii ja nenä on valakoonen , mitenkä se onki niin soukan oloonen , eikö se koskaa mitää syä ?

Piripäät ei syö.

• Anonyymi

Sen perse tervataan viälä.
      Mutta talitintit on amerikkalaisten vakoojia.

• Anonyymi

No minä sitä ajattelin jotta ei ne oo oikeeta, amerkkalaasten tekemiä muka-lintuja, istuvat tuas vain oksalla ja vahtaa tupahan.
        Livertääki niin kummasti " sirpysärpytytytyy" ja lähettää kokoaijan dataa yhrysvaltoihin.
        Kattokaas ku amerikkalaaset pelekää jotta tänne avattaas mailman suurin pernajauhoteheras ja ruvettaas viemähän sitä venäjälle kun sielei oo enää pernajauhoja ollenkaa.
        Pernajauho on elintärkiää sora s ja elämäs yleensäkki.

• Anonyymi

Soon kumminki hilijenny se sapsun putiainen.

• Anonyymi

Mää olen aika varma jottaa jumala rankaasoo ja varsinkin alavuren sodomalaista menoa.
      Kyllä täällä parannusta pitääs paljon enämpi harrastaa, muuten olemma karotuksis joka ainua.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      43
      5329
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      414
      4624
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3849
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      165
      3194
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2536
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2108
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2032
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1950
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1479
    Aihe