Minä oon lauralla kattellu koko talaven kun tirpuuset on pörhentäny tavallista enämpi.
Onko kukaa muu huamannu samaa ? Onko tämä enne jostaki ? Tulooko mailmanloppu kohta vain monet katovuodet.
Tirpuusten pörhennystä ei sovi kenkään ohittaa tuasta nuan vain , siihen pitää hakia selevyys.
Muuten mei pärijätä.
Tirpuusten pörhennys.
11
296
Vastaukset
- Anonyymi
Olen toki itsekin huomannut lintujen käyttäytyvän oudolla tavalla, esim talitiaisen liverrys on muuttunut ebtisestä titityystä vaikka miksi oudoiksi versioiksi.
Olen liki varma että tässä on luojan viesti , joka kertoo saapuvasta kauheasta hirveyden ajasta.
Joka nyt ei pakene , ei tule pelastuman.- Anonyymi
Ateistit juosta pötkikööt siksakkia karkuun, kun Jeesushan sanoi omilleen, että " Älkää mitään pelätkö".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit juosta pötkikööt siksakkia karkuun, kun Jeesushan sanoi omilleen, että " Älkää mitään pelätkö".
Tämä täytyy nyt ottaa toresta , ryssä on niin kauhia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä täytyy nyt ottaa toresta , ryssä on niin kauhia.
Älä pelkää , sanna on sinun kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää , sanna on sinun kanssasi.
Se nyt on kokoaijan juovuksis , tanssii ja nenä on valakoonen , mitenkä se onki niin soukan oloonen , eikö se koskaa mitää syä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on kokoaijan juovuksis , tanssii ja nenä on valakoonen , mitenkä se onki niin soukan oloonen , eikö se koskaa mitää syä ?
Piripäät ei syö.
- Anonyymi
Sen perse tervataan viälä.
Mutta talitintit on amerikkalaisten vakoojia.- Anonyymi
No minä sitä ajattelin jotta ei ne oo oikeeta, amerkkalaasten tekemiä muka-lintuja, istuvat tuas vain oksalla ja vahtaa tupahan.
Livertääki niin kummasti " sirpysärpytytytyy" ja lähettää kokoaijan dataa yhrysvaltoihin.
Kattokaas ku amerikkalaaset pelekää jotta tänne avattaas mailman suurin pernajauhoteheras ja ruvettaas viemähän sitä venäjälle kun sielei oo enää pernajauhoja ollenkaa.
Pernajauho on elintärkiää sora s ja elämäs yleensäkki. - Anonyymi
Soon kumminki hilijenny se sapsun putiainen.
- Anonyymi
Mää olen aika varma jottaa jumala rankaasoo ja varsinkin alavuren sodomalaista menoa.
Kyllä täällä parannusta pitääs paljon enämpi harrastaa, muuten olemma karotuksis joka ainua. - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975888Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2811184