Nyt taitaa tulla sitä mainostettua konkurssia kohta autoalalla. Liikkeissä kuolemanhiljaista, ei mene käytetty eikä uusi kaupaksi sillä volyymillä että se bisnes kantaisi edes kulut.
Autoliikkeissä pelottavan hiljaista..
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Punikit kertovat että talous on hyvässä kunnossa :)
SDP tuhosi VIRHEÄn kanssa kaiken ja vasemmisto ja keskusta riemuitsivat mukana. - Anonyymi
Mites sun alalla menee. Sosiaali tuet juoksee ja vuokra- asunto kukoistaa. Älä huoli autoa menee ja tulee aivan kuten ennenkin .
- Anonyymi
Luulempa että minulla on isompi liike ja enemmän työntekijöitä kuin sinulla. Nyt puhuttiin liikkeistä, ei pimeistä huoltoaseman nurkalta myyjistä sillä teidän myynnit on kaikkien kannalta yhtä tyhjän kanssa ja tarinanne päättyy lähes poikkeuksetta ulosottoon ja vankilaan.
- Anonyymi
Merkkiliikkeiden huoltopuoli on selvästi hiljentynyt, ennen oli neljän viikon jono, nyt pääsee melkein heti. Varakas eläkeläinen näyttää olevan tyypillinen asiakas nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683