Slinda: loppuuko läpivuoto ikinä

Anonyymi-ap

Yritin käyttää tätä syksyllä. Vuosin viikon tippaa, toisen viikon oikeasti, ja kolmannen tippaa. Kyllästuin ja jätin pois.

Lääkäri sanoi että läpivuoto asettuu 2 kk sisällä. Olen yrittänyt taas käyttöä. Ekan laatan aikana tiputtelua hivenen. Tyhjennysvuoto sattui niin saatanasti. Nyt toisen laatan aikana tiputtelu alkoi taas, eikä tokene vaikka tuplasin annoksen.

Söin ammoin Yasminea ja vuosin mustaa verta. Säilähdin ja syönti jäi vajaaseen liuskaan. Toinen Yasminen vaikuttavista aineista taitaa olla sama kuin tässä Slindassa.

Olisiko niin että minulle ei vaan tämä sovi...

11

7842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oletko kokeillut minipillereitä.Itselläni on cerazette ja ei tule vuotoa.

• Anonyymi

Slinda on minipilleri. Näitä on useampaa merkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Slinda on minipilleri. Näitä on useampaa merkkiä.

Kokeile toista merkkiä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­N­y­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17757500j

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Miksi täällä ei saa mainita muita minipilleritä kuin tuo jota aloittaja käyttää. Ylläpito poisti koska itselläni on toinen minipilleri käytössä jota täällä ei nähtävästi saa sanoa.

• Anonyymi

No johan on merkillistä. Yp on ilmeisesti kuvitellut että tässä ketjussa ei saa keskustella muusta kuin Slindasta. Jos olisin tämän arvannut, olisin sisällyttänyt otsikkoon (...ja muut minipillerit).

Itselleni Slindaa ei määrätty ehkäisyn takia, vaan koska on menossa vaihdevuodet ja niiden takia vuodot tulevat miten sattuvat. Eihän tämä nyt oikein tunnu toimivan tämä lääke, kun edelleenkin vuodot tulevat miten sattuvat.

Kokeilin vuosia sitten Terolutia, mutta siitä sain paiseita. Onhan näitä keltarauhashormoonia sisältäviä lääkkeitä muitakin, mutta joidenkin kohdalla ongelmana on se että niitä otetaan kk-kierron jonain tiettyinä päivinä, ja minulla on kierto niin sekaisin ettei siitä ota enää pirukaan selvää mikä päivä on mikäkin. Jos esim. vuotaa tipan tänään, eikä huomenna, niin eihän siinä sitten vuoto oikeasti alkanutkaan.

- aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan on merkillistä. Yp on ilmeisesti kuvitellut että tässä ketjussa ei saa keskustella muusta kuin Slindasta. Jos olisin tämän arvannut, olisin sisällyttänyt otsikkoon (...ja muut minipillerit).

Itselleni Slindaa ei määrätty ehkäisyn takia, vaan koska on menossa vaihdevuodet ja niiden takia vuodot tulevat miten sattuvat. Eihän tämä nyt oikein tunnu toimivan tämä lääke, kun edelleenkin vuodot tulevat miten sattuvat.

Kokeilin vuosia sitten Terolutia, mutta siitä sain paiseita. Onhan näitä keltarauhashormoonia sisältäviä lääkkeitä muitakin, mutta joidenkin kohdalla ongelmana on se että niitä otetaan kk-kierron jonain tiettyinä päivinä, ja minulla on kierto niin sekaisin ettei siitä ota enää pirukaan selvää mikä päivä on mikäkin. Jos esim. vuotaa tipan tänään, eikä huomenna, niin eihän siinä sitten vuoto oikeasti alkanutkaan.

- aloittaja

Mulla on cerazette ja viimeks tullut veristä vuotoa kesällä 2021. En usko että vaihdevuodet olis alkaneet kun ei ole mitään oireita. Pitänee kysyä seuraavassa papaseulonnassa kolmen vuoden kuluttua jos voiko minipillereitä jatkaa jos sattuu ettei veristä vuotoa enää tule.Viime vuonna tuli tiputteluvutoa pari päivää. En viittis lopettaa pillereitä jos sattuukin että vuodot alkaakin.Minipillerit pitäneet vuodot pois 12 vuotta tai hyvä jos kerran vuodessa tuli muutama päivä veristä vuotoa.Mutta nyt ei ole kesän 2021 jälkeen tullut vuotoa.Jos olis vaihdevuodet niin kait niissä oireita tulis vai voiko vaihdevuodet tulla ilman mitään oireita?Ikää on siis 46 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on cerazette ja viimeks tullut veristä vuotoa kesällä 2021. En usko että vaihdevuodet olis alkaneet kun ei ole mitään oireita. Pitänee kysyä seuraavassa papaseulonnassa kolmen vuoden kuluttua jos voiko minipillereitä jatkaa jos sattuu ettei veristä vuotoa enää tule.Viime vuonna tuli tiputteluvutoa pari päivää. En viittis lopettaa pillereitä jos sattuukin että vuodot alkaakin.Minipillerit pitäneet vuodot pois 12 vuotta tai hyvä jos kerran vuodessa tuli muutama päivä veristä vuotoa.Mutta nyt ei ole kesän 2021 jälkeen tullut vuotoa.Jos olis vaihdevuodet niin kait niissä oireita tulis vai voiko vaihdevuodet tulla ilman mitään oireita?Ikää on siis 46 vuotta.

Lueskelin juuri jostain että yleensä kuumia aaltoja ja hikoilua tulee kun kk-kierto on jo päättynyt, eli on siis ihka-aito menopaussi. En tiedä voiko vaihdevuosiaan viettää ihan täysin ilman mitään oireita. Täytän seuraavaksi 54 v, ja minulla oireena ovat juurikin nämä kk-kierron sekoilu, että tulee tippa silloin toinen tällöin ihan miten sattuu. Esivaihdevuosien aikana kuukautiset olivat usein erittäin runsaat, koska kohtu rakensi mahdottoman paksun limakalvon. Tämä kuulemma sen vuoksi että keltarauhashormonin määrä oli vähentynyt, se hormoni kun hillitsee sitä älytöntä kasvua.

Odottelin ikuisesti sitä menopaussia että pääsen kaikesta, mutta ei vaan ole tullut ja mennyt vain entistä hullummaksi näiden tippojen takia. Siksi yritän nyt rukata tilaa Slindalla, mutta eihän tämä nyt ainakaan kahden laatan aikana ole miksikään muuttunut.

Vaihdevuosiin kuuluu kyllä niin monenmoista oireilua, että kannattaa googletella sitä asiaa, niin sieltä voi sitten löytyä joku oire mitä ei olisi arvannutkaan. Mutta jos ei löydy mitään, niin sitten ei ole vielä vaihdevuodet. Joillakin kk-kierto kestää vaikka 60-vuotiaaksi asti.

- aloittaja

• Anonyymi

Ei ilmeisesti lopu. Ekan laatan kohdalla vain muutama ylimääräinen vuotopäivä, mutta tokan laatan aikana kun se kerran alkoi, sitä on kestänyt yhtäsoittoa yli 2 viikkoa. Nyt on pillerit loppu ja uusia en tätä sorttia osta, minulle riitti.

- aloittaja

• Anonyymi

Syön itse slindaa runsaiden kk vuoksi. Ensimmäisen paketin aikana oli tiputtelu vuotoa vähän väliä, mutta pienemmissä määrin. Sen jälkeen ei yhtään välivuotoa ja olen nyt vuoden käyttänyt slindaa.

• Anonyymi

Moikka! Olen itse ollut slindan käyttäjänä varmaan jo melkee kaksi vuotta ja menkat loppui melkein heti aloitettuani. Tuli ehkä kerran ekan luiskan loputtua. Nyt vuosin kaksi viikkoa putkeen ja paljon. Veri oli hyvin tummaa ja välillä kans mustaa. Säikähdin tätä, sillä vuotoni ei ole koskaan ollut suurta ja nyt verta tuli hirveitä määriä. Nyt on mennyt pari päivää vuotamatta, mutta ärsyttää, kun pitää miettiä kokoajan jatkuuko se pian..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe