..stadiin.. sitten töiden jälkeen.. ihan pakko.. oon ollut niin kiltisti ja olut maistuis..
tänään tuopille
4
414
Vastaukset
- Äklö-oluttako?
Suomalainen olut on entsyymeillä nopeutetusti, n. 5 vrk. valmistuvaa, ja entsyymeillä se myös tapetaan. Keskieurooppalainen olut on luonnontuote, jonka valmistus kestää n. 15 vrk aivan ilman lisäkemikaaleja. Tässä suomalaisessa oluen irvikuvassa on paljon kemiallisia jäämiä, mm. hartseja, jotka ovat vahingollisia elimistölle, eritoten munuaisille. Eikö ketään mietitytä, miksi tuolla suomalaisella teholitkulla ei ole vientimarkkinoita keskieuroopassa? Siksi, että sikäläisten arvojen mukaan se ei ole edes olutta. Aivan sama kohtalo, kuin suomalaisilla ns. makkaroilla, joita siellä ei luokitella lihatuotteiksi ollenkaan, koska niihin on työnnetty niin paljon lisätäyteaineita. "KYLLÄ SUOMALAISET ELINTARVIKKEET OVAT NIIIN PUHTAITA!" Hah hah haa!
- ONNEKSI
Meille rantautui LIDL!!!!..Jos joku haluaa noita puhtaita tuotteita käydä lattianrajasta poimimassa..Tosin sielläkin on syytä olla tarkkana; suomalainen kakka on naamioitu oudon näköisiin paketteihin.Ja taas suomalaista viedään.Ruvetaan porukalla vaan suosimaan ulkolaista, sehän on koko kansan etu!..Niin ja VINKKI: noita keski-eurooppalaisia kakkuja ym.leivonnaisia kannattaa ostaa kaappiin vierasvaraksi, säilyvät ainakin vähintään 5 vuotta...
- Äklö-oluttako?
ONNEKSI kirjoitti:
Meille rantautui LIDL!!!!..Jos joku haluaa noita puhtaita tuotteita käydä lattianrajasta poimimassa..Tosin sielläkin on syytä olla tarkkana; suomalainen kakka on naamioitu oudon näköisiin paketteihin.Ja taas suomalaista viedään.Ruvetaan porukalla vaan suosimaan ulkolaista, sehän on koko kansan etu!..Niin ja VINKKI: noita keski-eurooppalaisia kakkuja ym.leivonnaisia kannattaa ostaa kaappiin vierasvaraksi, säilyvät ainakin vähintään 5 vuotta...
Huomannet, että kirjoitinkin vain oluesta ja makkarasta. Muilta osin, valitettavasti, minun on oltava kanssasi samaa mieltä.
- sydänystävä
ansainnut,mutta vain yksi..no,olkoon kaksi :)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
