ei ollut ilmeisesti kannattavin hankkia diesel autoo...meinaa tulla vasarasta lohkoon😂
dieselin murheenkryyni
11
714
Vastaukset
- Anonyymi
ostettu mikä ostettu.kärsitään nyt vuosikymmen sitten ja ilkkukaa sit vielä.
- Anonyymi
kuka pakotti?miksi?
etkö seuraa uutisia vai mikä maksaa?
ja mikä oikeus on tuprutella nox syöpä partikkeleita toisten henkitettäväksi?
mä omistan hirsitalon joka henkittää ja uuden sähköisen auton,mun hiilijälki on ok, onko sun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka pakotti?miksi?
mä omistan hirsitalon joka henkittää ja uuden sähköisen auton,mun hiilijälki on ok, onko sun?Minua ei " hiilijalanjälki " kiinnosta vähääkään . Diiselini pakoputkesta tulee mitä tulee , ei kiinnosta . Sinnehän ne taakse jää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka pakotti?miksi?
mä omistan hirsitalon joka henkittää ja uuden sähköisen auton,mun hiilijälki on ok, onko sun?Siis sun taloosi on kaadettu suomen metsät ja sinulle rakennettu patteriauto, erittäin saastuttavalla tekniikalla. Jopa 30% dieseliä enemmän. Kaveri ajelee biodiesel-polttoaineella pienemmillä päästöillä dieselillään vuosikymmenien ajot ja on vasta sitten samoissa päästöissä kuin sinä. 2050 kun hän pysähtyy dieselillään punaisiin valoihin risteyksessä, joku on heti koputtamassa ikkunaan kysyäkseen: paljollako myisit tän mulle?? Sinun patteriautoissa on tuolloin jo kolmas akku menossa, ja sillä pääsee talvella noin 100km.
Ihmeellistä on tuo aivopesu noiden patteriautojen "saasteettomuudesta". Valmistus siis saastuttaa paljon enemmän, samoin kuin euroopasta tullut hiilisähkö akkuihin.
- Anonyymi
Diesel partikkelit ovat paksumpia kuin petroli mallissa, ne eivät leijaile ilmassa!🤡
- Anonyymi
Kahta en vaihda,toinen on portteri turbo diesel koneella.Halpaa vähäistä ajoa.
- Anonyymi
muista myös varaosat😂
- Anonyymi
Vähäisellä ajolla diesel-autollasi maksat paljon diesel-henkilöautoilla ajavien veroja omassa käyttövoimaverossasi. Miksi ihan vapaasta tahdostasi haluat tehdä näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muista myös varaosat😂
Halvat varaosat,ne mitä nyt joskus tarvii. Itse remppaan jos mitä rempattavaa on,transu on 2003vuodelta ja maksoi 500€.ei ole ruostetta ja kaikki toimii.Eberi pakkasella vähäksi aikaa päälle ja eikun menoks.
- Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin ? Sekavan oloista höpötystä kirjoittelet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869