Mikähän voisi olla vikana, kun tässä usein silloin tällöin tuntuu, että hengitys ikäänkuin salpautuu. kun vetää oikein syvälle henkeä, niin seuraa yskimistä.
Juon usein viinaa ja yhdistäisin sen, ehkä limakalvojen kuivumiseen tai närästys?
nyt tällä hetkellä minulla on jonkinasteinen flunsssa. Pientä nuhaa ja juuri tuota hengityksen salpaantumista, josta seuraa yskää, limaa poistuu,
Astmasta en tiedä, mutta omalla puhallusmittarilla lukemat on aina olleet hyvät.
Minulla on pysyvä flimmeri ja siihen lääkkeet, joilla se on pysynyt kurissa. Pulssi on normaali alkoholin juonnista riippumatta. samoin verenpaineet laskeneet lähes normaalitasolle.
Lihava mies olen, etenkin vatsa on aina pömpötttänyt.
Silti usin on tunne, että keuhkot tai rintalasta olisi jotenkin tulehtunut. Venyttää olen koitellut,. joskus tuntuu sen hieman auttavan.
En tupakoi, mutta pussinuuskaa käytän.
Siitä seuraa mukava olo, mutta samalla tuo hengen salpaantuminen.
Pelkästään nuuska ei tuota tee, koska aloitin sitä käyttämään vasta viime aikoina.
Yskästä....
Anonyymi-ap
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433948Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141998Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar68974Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71829
- 44794