Eihän tänne jää mitään. Missä veikkaukset tehdäännn?
Nytkö R kioskikin lopettaa
10
661
Vastaukset
- Anonyymi
Myynnit ovat olleet liian pieniä. Myyjän palkka- vuokrat- vakuutukset -sähköt - eläkkeet ym ym. Ei ole paikalliset ostaneet tarpeeksi. Tappio.
- Anonyymi
Huonompi homma.Ärrällä oli kiva veikata.
- Anonyymi
Tuo on huono juttu ,harmi.
- Anonyymi
Ärrät on lähinnä nopeita Veikkauspisteitä ja soveltuvat nopeiksi postipisteiksi. Muuten useimmiten kallista ja se karkottaa maksavat asiakkaat.
- Anonyymi
Vimpeli vielä kovasti verorahotteinen kunta niin paikallisilla tahdo aikaa riittää notkua ärrällä.
- Anonyymi
Jäähän vielä grilliä joten ei murhetta se voi sitten vain paremmin ja voi jotain laajeta kun asiakasmäärä hieman kasvaa on villi veikkaus. Leijonanmieli Samburger. Samburger olisi ihan hyvä kansanedustaja mutta puolue hiukan väärä.
- Anonyymi
Koulujen lopettaminen syrjäkyliltä oli meillä lopun alkua.
- Anonyymi
Nou roblem, paikalle on tulossa Lidl suurmyymälä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nou roblem, paikalle on tulossa Lidl suurmyymälä.
Vimpeli on kovasti verorahotteinen kunta ,mutta paikalisilla on aikaa notkua nellussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726