https://injektiopiikki.com/2022/03/25/paljastavat-symbolit-osa-1-pankit/
Tuossa se on ihan suomenkielellä koko pyramidi. Siis siitä miten raha luodaan ja valtion ja ihmiset velkaannutetaan käytännössä täysin tyhjästä. Hyötyjiä suojellaan, keitä kaikkia nykyään taustoilla lieneekään??!
Yläpuolella nk."pyramidin huipussa" on siis Sveitsin Baselissa sijaitseva Kansainvälinen järjestelypankki BIS, johon kaikki liittyvä on loukkaamatonta ja ylikansallista, eli ei liity mitenkään valtioihin tai niitten asukkaitten hyötyyn, vaan ylikansalliseen omistukseen, salailuun ja säätelyyn.
BIS määrää ja ohjailee omistajiensa avulla maailman talousrahastoja ja keskuspankkeja, siis aivan kaikella tavoin maailman rahapolitiikkaa.
BIS:in alla tulee Maailmanpankki sekä Kansainvälinen valuuttarahasto IMF, jotka lienevät taloususkovaisillekin tuttua kauraa, uutisissa nämä mainitaan monesti vähintään palvovaan sävyyn, kertoan siitä mihin nykymaailman haluttu uskovan.
"Nämä instituutiot "auttavat" valtioita valtiolainojen muodossa. Tosiasiassa jokaiselle valtiolle lainataan niin paljon, että yksikään ei pysty sitä kokonaan maksamaan takaisin."
Seuraavaan portaaseen numero 3 kuuluvat EU - alueen keskuspankki EKP ja Federal Reserve System eli USA;n yksityinen keskuspankki.
Sekä Vatikaanin pankki sekä maailman merkittävin talousalue ja maailman vanhin kunnallishallito City of London Corporation, jossa toimii työssään noin 350 000 talousalanihmistä.
Kansallisilla keskuspankeilla ei ole maailman talouden kannalta enää pitkään ollut mitään merkitystä. Ne ovat parhaimmillaankin mm.Suomen pankin tapauksessa nykyään ahkeria rahanpainajia.
Sitten tulevat tavalliset pankit ja pörssit, monikansalliset yritykset, valtioitten nykyiset nyhjäävät hallituset tossun alta, ja vihon viimeisenä Me tavan kansa !!!
"Syntynyt raha ei perustu mihinkään. Se luotiin tyhjästä. Näin luodaan kaikki olemassaoleva raha maailmassa - velkojen avulla."
BIS (Kansainvälinen järjestelypankki) - kaikin yläpuolella ...
Anonyymi-ap
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006