En pyydä paljoa edes

Anonyymi-ap

Hei Jumala. Ei se ole paljoa pyydetty. Eikä väärin.
Vain pieni asia. Kuitenkin on vain hiljaisuus.

17

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalahan ei ole apteekkari, tai sosiaalitoimisto.

Jumalaa lähestytään nöyrästi ja vakavin aikein. Ei niin, että vain pyydetään jotain asiaa ja sillä hyvä. "Mikset vastaa?!" / "Kiva kun vastasit!"

Jumalan antaman avun tarkoitus on johdattaa ihminen pysyvään elämänmuutokseen, Jeesuksen herruuden alaisuuteen ja tätä kautta sielun pelastukseen: jo täällä maan päällä että sitten myös iankaikkisuudessa.

Jumalalla on omat sääntönsä. Löytyvät Raamatun UT:sta.

• Anonyymi

Et tunne minua ja et tiedä kyseistä asiaa. Älä oleta mitään.

• Anonyymi

Ai jaa? Teillä on semmosta?

Minä olen Jumalani kanssa niin sinut, ettei minun tarvitse aina edes pyytää. Usein vain kiitän jo etukäteen siitä, mitä ajattelen Jumalan tekevän, ja Jumalahan tekee juuri sen, mistä olen kiittänyt.

• "Jumalahan ei ole apteekkari, tai sosiaalitoimisto."

Eli ilmeisesti et usko Jeesuksen selviin sanoihin "mitä tahansa te uskossa rukoillen pyydätte, sen te saatte". Kokemukseni mukaan hartainkaan Raamattuun uskova ei oikeasti uskon Raamattuun tässä kohtaa, vaan alkaa venkoilla siitä miten Jeesus oikeasti tarkoittaa että missään nimessä ei saa mitä tahansa.

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"Jumalahan ei ole apteekkari, tai sosiaalitoimisto."

Eli ilmeisesti et usko Jeesuksen selviin sanoihin "mitä tahansa te uskossa rukoillen pyydätte, sen te saatte". Kokemukseni mukaan hartainkaan Raamattuun uskova ei oikeasti uskon Raamattuun tässä kohtaa, vaan alkaa venkoilla siitä miten Jeesus oikeasti tarkoittaa että missään nimessä ei saa mitä tahansa.

Menestysteologiaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menestysteologiaa...

Mikä on kenellekin mitäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Menestysteologiaa...

"Menestysteologiaa"

Niin?

Voitko selventää: uskotko Jeesuksen selviä sanoja siitä että mitä tahansa uskossa rukoillen pyytää, se saa? Kyllä vai ei?

• Anonyymi

Minä neliraajahalvaannuin 14 vuotta sitten, Kun huomasin, että tämä jää pysyväksi tilakseni. rukoilin paranemista, niin sain tietoisuuteeni saman vastauksen, kuin Paavali. " Minun armossani on sinulle kyllin." Myöhemmin , "Kun olet heikko, olet vahvin". Maailmankaikkeuden suurin voima, on ollut minulle käsittämättömän armollinen. Kiitän Jumalaani riemullisesti, joskus jopa hypin pyörätuolissani. Hän antoi minulle erään armolahjan, jota voin käyttää Hänen ylistyksekseen. Olen onnellinen, vaikka elämäni on fyysisesti hankalaa ja yksinäistä.. Mutta Jumala siunaa ihmeellisesti kaikki asiani, ei aina niin, kuin itse haluaisin, vaan paljon paremmin. Tämä panee minut aina ratkeamaan riemusta, sillä tiedän, milloin Hän antaa minulle näitä "namujaan"

• Anonyymi

Mua ottaa oma sairauteni päähän ihan sairaasti. Valitettavasti tämä Jumala haluaa minun olevan sairas.

• Anonyymi

jumalia on joka lähtöön.

• Anonyymi

Oikein jumalia on paljon, mutta vain yksi elävä Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein jumalia on paljon, mutta vain yksi elävä Jumala.

Olet väärässä. Raamatun mukaan on myös paljon muitakin eläviä jumalia mutta on vain yksi JHWH.

• Anonyymi

"Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan."
      Mat. 6:31-33

• Anonyymi

Sanonpahan vain, ei se paljoa ollut pyydetty.

Näin on näreet.

• Anonyymi

Ei paljoa pyydetty, ei paljoa annettu, NIIN EI TULLA PALJOA VAATIMAAN.

Eräs mies 2000 vuotta sitten oli rukoillut 38 vuotta veden liikuttamista.....

Ystäväni 20 vuotta on pysynyt rinnallani toivoen mielenmuutosta, joka tulikin pari päivää sitten.....

Rukoilin kymmenen vuotta 80-luvulla tietoa ja nyt sitä on netissä pilvin pimein. Maksoi Suomelle 100 miljardia euroa tehdä mahdolliseksi IT. Olen tuon summan velkaa.... Raamatun mukaan jos en anna jokaiselle anteeksi heidän velkojaan joudun vankeuteen kunnes joka penni on maksettu....

Koskee myös aloittajaa. Jos Jeesus vastaa rukoukseesi niin annat kaiken anteeksi muille tai sinulta vaaditaan takaisin tosi paljon. .....

Mua kaduttaa kun rukoilin tietoa. Jeesus rakasti niin paljon että antoi koko elämänsä.
      Niin käy yhä uudestaan kun joku rukoilee jotakin .....
      Hän antaa elämänsä joka kerta vastatessaan rukoukseen. En kykene milloinkaan korvaamaan sitä hänelle.

• Anonyymi

Turha niitä plusmiinuslaskuja on etukäteen miettiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8870
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6176
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      75
      923
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe