En voi lähteä minnekkään lomalle

Anonyymi-ap

Enkä voi matkustella koska ei ole kumppania. En ole omaa naista löytänyt ja yksin ei kiinnosta minnekkään lähteä. Tulee taas tylsä kesä koska ei voi matkustella ja on ollut tylsä talvikin.
Baareissa olen käynyt mutta ei naisia kiinnosta jos ei juo kaksin käsin alkoholia. Naisilla on baareissa pöydät ja miehiä jotka juo kaksin käsin olen meinaan seuraillut. Yhden naisen kanssa tutustuin mutta se katosi jonnekkin vaikka puhuttiin että voisi lähtee yhdessä reissuun.

47

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olisi ihanaa rakastella tapailunaista jossain karibialla autioilla saarella. Tai jopa tahitilla rannalla.

    • Anonyymi

      Se ettet voi lähteä minnekään lomalle yksin johtuu tasan sun omasta asenteestasi. Muuta sitä, lähde yksin matkalle ja huomaa, että niinkin voi matkustaa.

      T: useita kertoja yksin matkaillut

      Kirjautumaton palstalutka

    • Voisin hyvin lähteä Eurooppaan reppumatkalle yksin. Eurooppaan lentää parissa tunnissa ja useimmissa paikoissa on naisenakin turvallista kävellä myös iltaisin. Valmiille pakettimatkalle rantakohteeseen en kuitenkaan yksin lähtisi. Työasioissa joskus aiemmin tuli matkustettua yksin ja siinä on puolensa myös.

      Silti nautin myös hyvästä seurasta ja matkustan mielellään lasten tai rakastetun (jos sellainen olisi) kanssa.

      Mikä sinua ap pelottaa yksin matkustamisessa?

    • Ootko kelannut että sieltä matkalta se kumppanikin vois löytyä. Esimerkiks ite oon ajatellut sinkkujuhannukseen ilmoittautumista.🙂.

    • Ymmärrän ja jaan täysin tuon fiiliksen, että minua ei kiinnostaisi lähteä matkalle yksin eikä itse asiassa edes pitää lomaa, koska ei ole mitään suunnitelmia.

      En kuitenkaan enää ajattele niin, ettenkö Voisi lähteä.

      Juuri viikolla keskustelin aiheesta työkaverin kanssa ja hän kysyi enkö ole koskaan matkustanut yksin lomalle. Ensin muistin etten olisi, mutta sitten muisti alkoi palautua pätkittäin 🙂 Olenhan minä joskus 90-luvulla ennen miestä ja lapsia matkustanut yksin mm. Norjassa ja UK:ssa. Ja ihan hauskaa oli. 👍

      Toki on aina kivaa, jos on matkaseuraa. Kun kokee jonkin vaikuttavan luontoelämyksen tai katsoo hienoa maisemaa, on ihanaa jakaa se hetki toisen kanssa. Rantalomalla on tylsää kun joutuu maksamaan yhden hengen majoituksesta puolentoista hengen kustannukset kahden hengen matkaan verraten jne.

      Mutta mikään ei estä minua lähtemästä yksin vaikka kaupunkilomalle Lontooseen, Amsterdamiin, Nizzaan, Milanoon, Müncheniin tai vaikka Prahaan 🙂
      Kotimaassakin on kivoja kohteita. Pariin sellaiseen minulla on jo suunnitelmakin tälle kesälle👍
      Tsemppiä sinullekin lomasuunnitelmiin Anonyymi-ap 🙂

      • Mihin oot meinannut mennä? Mä lähtisin hyvin mielellään matkaseuraksi jos mut vaan sellaiseksi kelpuutettaisiin.😉. Oon miettinyt että joku kesä olis mukava suomea kiertää. Suomessakin on tosiaan paljon nähtävää varsinkin kesällä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mihin oot meinannut mennä? Mä lähtisin hyvin mielellään matkaseuraksi jos mut vaan sellaiseksi kelpuutettaisiin.😉. Oon miettinyt että joku kesä olis mukava suomea kiertää. Suomessakin on tosiaan paljon nähtävää varsinkin kesällä.🙂.

        Suolahti tai Ämmänsaari ovat sopivia kohteita palstan k&k-pojille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suolahti tai Ämmänsaari ovat sopivia kohteita palstan k&k-pojille.

        En tiedä mitä niissä mahtaa olla mutta kyllä mä useampia muita mielenkiintoisia kohteita tiedän ja joskus vois olla mukava kierrellä ihan ilman mitään sen tarkempaa tiettyä kohdetta.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mihin oot meinannut mennä? Mä lähtisin hyvin mielellään matkaseuraksi jos mut vaan sellaiseksi kelpuutettaisiin.😉. Oon miettinyt että joku kesä olis mukava suomea kiertää. Suomessakin on tosiaan paljon nähtävää varsinkin kesällä.🙂.

        Kiitos vinkistä Mikkojuhan 😄

        Heinäkuussa menen Pori Jazzeille kuuntelemaan mm. Aili Ikosta & Robbie Williamsia. Elokuussa lähden yhden isomman ryhmän mukana pitkäksi viikonlopuksi (pe-su) hyvinvointikoulutukseen Herrankukkaroon. Odotan sitä innostuneena, koska sinne ei juuri muuten yksittäisenä asiakkaana pääsekään kuin satunnaisiin tapahtumiin. 🙂
        Vielä on siis lomakalenterissa paljonkin vapaata 👍😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Mikkojuhan 😄

        Heinäkuussa menen Pori Jazzeille kuuntelemaan mm. Aili Ikosta & Robbie Williamsia. Elokuussa lähden yhden isomman ryhmän mukana pitkäksi viikonlopuksi (pe-su) hyvinvointikoulutukseen Herrankukkaroon. Odotan sitä innostuneena, koska sinne ei juuri muuten yksittäisenä asiakkaana pääsekään kuin satunnaisiin tapahtumiin. 🙂
        Vielä on siis lomakalenterissa paljonkin vapaata 👍😉

        Pidä mielessä jos reissukaverista tulee pulaa.😊.

        Mielenkiintoiselta kuulostaa. Mä en oo koskaan jazzeilla käyny mutta olis hauska joskus käydä kattoon mikä meno siellä on. Mitä siihen hyvinvointi koulutukseen sisältyy? Tai siis keskittyykö se kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vai henkiseen tai fyysiseen?

        Se on hyvä että lomakalenterissa on tilaa siihenhän siis vois sitten jotain kehittää ja suunnitella.😉. Mulla on itellä heinäkuu vapaata enkä oo vielä sen kummempia suunnitelmia tehnyt mutta kovasti jotain kyllä haluttais keksiä.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Mikkojuhan 😄

        Heinäkuussa menen Pori Jazzeille kuuntelemaan mm. Aili Ikosta & Robbie Williamsia. Elokuussa lähden yhden isomman ryhmän mukana pitkäksi viikonlopuksi (pe-su) hyvinvointikoulutukseen Herrankukkaroon. Odotan sitä innostuneena, koska sinne ei juuri muuten yksittäisenä asiakkaana pääsekään kuin satunnaisiin tapahtumiin. 🙂
        Vielä on siis lomakalenterissa paljonkin vapaata 👍😉

        Tomppa Jones on kesän absolute must-listalla Jazzeilla. Samaa tasoa kuin männä vuosilta Aguilera, Seal, Kylie Minogue ja John Legend. Ikonen ja Robbie parasta A-ryhmää myös, samoin kuin Sam Smith.

        Pidän normaalia pidemmän kesäloman ja ajattelin kyllästää sen elävällä musiikilla. Lionel Richie kiertää ympäri Eurooppaa kesällä, siinä yksi potentiaalinen.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Pidä mielessä jos reissukaverista tulee pulaa.😊.

        Mielenkiintoiselta kuulostaa. Mä en oo koskaan jazzeilla käyny mutta olis hauska joskus käydä kattoon mikä meno siellä on. Mitä siihen hyvinvointi koulutukseen sisältyy? Tai siis keskittyykö se kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vai henkiseen tai fyysiseen?

        Se on hyvä että lomakalenterissa on tilaa siihenhän siis vois sitten jotain kehittää ja suunnitella.😉. Mulla on itellä heinäkuu vapaata enkä oo vielä sen kummempia suunnitelmia tehnyt mutta kovasti jotain kyllä haluttais keksiä.🙂.

        Pidän mielessä, kiitos.👍
        Siinä meidän Herrankukkaro-viikonlopussa on sekä työhyvinvointia (stressinhallintaa) että fysioterapeutin osuus triggerpalloilla, joten aika kokonaisvaltaista hyvinvointipakettia odotan 🙂

        Pori Jazz on iso kokonaisuus, missä on musiikkia aika laajalle maulle usealla eri lavalla. Kaupunki on silloin ihan nuijalla lyöty ja majoitukset myydään loppuun laajalta alueelta, joten kannattaa olla melko early bird, jos aikoo viettää siellä useamman päivän. Suosittelen ehdottomasti poikkeamaan. 👍
        Aiemmin siellä osui samoille päiville myös SuomiAreena, jolloin kaupungilla oli ihan mielettömästi ohjelmaa. Tänä vuonna se on kuitenkin jo pari viikkoa aiemmin, mikä varmaankin on majoittajien ja yrittäjien mieleen.

        Minä en ole vielä sopinut loma-aikaani, koska meidän täytyy vähän katsoa kollegojen kanssa, että joku ainakin on tavoitettavissa ympäri kesänkin. Siksi otinkin nuo Jazz liput viikonlopulle, niin ainakin pääsen lähtemään. 🙂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tomppa Jones on kesän absolute must-listalla Jazzeilla. Samaa tasoa kuin männä vuosilta Aguilera, Seal, Kylie Minogue ja John Legend. Ikonen ja Robbie parasta A-ryhmää myös, samoin kuin Sam Smith.

        Pidän normaalia pidemmän kesäloman ja ajattelin kyllästää sen elävällä musiikilla. Lionel Richie kiertää ympäri Eurooppaa kesällä, siinä yksi potentiaalinen.

        Christina Aguilera on sattumalta minun sekä tyttäreni suuri suosikki, joten sillä keikalla kävimmekin. 👍👍
        Tom Jones olisi huippu, mutta koska en varmaksi tiennyt lomistani, niin otin ainakin varman päälle liput lauantaille. Silloin pääsen itsekin ja eiköhän sinne joku seuraksi lähde. 😄

        Oih! Olen ihan vihreänä kateudesta, jos pääset Lionel Richien keikalle.. 🤩 Se olisi kyllä kova. Minulla ei vaan niin paljon riitä seikkailuhenkeä, että lähtisin tuollaiseen yksin.

        Minulla ei tosiaan ole muuta lomaa vielä varmaksi mietittynä kuin tyttären muutto toukokuussa 😂 Tai siis, pitämätöntä lomaa olisi kyllä kuusi viikkoa, mutta en tiedä koska sitä pitäisin. Todennäköisesti joskus kesä-heinä-elokuussa kuitenkin 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Christina Aguilera on sattumalta minun sekä tyttäreni suuri suosikki, joten sillä keikalla kävimmekin. 👍👍
        Tom Jones olisi huippu, mutta koska en varmaksi tiennyt lomistani, niin otin ainakin varman päälle liput lauantaille. Silloin pääsen itsekin ja eiköhän sinne joku seuraksi lähde. 😄

        Oih! Olen ihan vihreänä kateudesta, jos pääset Lionel Richien keikalle.. 🤩 Se olisi kyllä kova. Minulla ei vaan niin paljon riitä seikkailuhenkeä, että lähtisin tuollaiseen yksin.

        Minulla ei tosiaan ole muuta lomaa vielä varmaksi mietittynä kuin tyttären muutto toukokuussa 😂 Tai siis, pitämätöntä lomaa olisi kyllä kuusi viikkoa, mutta en tiedä koska sitä pitäisin. Todennäköisesti joskus kesä-heinä-elokuussa kuitenkin 🙂

        Olisit vilkuttanut, olin siinä lavasta katsottuna vasemmalla puolella olleessa vipissä Leeran Akia katsomassa 😀

        Nyt iänestää rytkäytetään, että mikä on Lionel Richien paras biisi. Mun ääni menee tälle:

        https://m.youtube.com/watch?v=-C6CYYyqj4U&pp=ygUOc2F5IHlvdSBzYXkgbWU=

        Toi vielä erityisen hieno liveveto, jossa pariutuneiden naisten korvat on taatusti vaarassa 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olisit vilkuttanut, olin siinä lavasta katsottuna vasemmalla puolella olleessa vipissä Leeran Akia katsomassa 😀

        Nyt iänestää rytkäytetään, että mikä on Lionel Richien paras biisi. Mun ääni menee tälle:

        https://m.youtube.com/watch?v=-C6CYYyqj4U&pp=ygUOc2F5IHlvdSBzYXkgbWU=

        Toi vielä erityisen hieno liveveto, jossa pariutuneiden naisten korvat on taatusti vaarassa 🤭

        Lavasta vasemmalle jossakin loungessa mekin olimme, mutta toki sitten siirryimme lähemmäs lavaa, kun show alkoi 🙂 Vilkuilin toki sinne vippiin, mutta tytär vaati, että minun täytyy käyttäytyä 🤭

        No nyt pistit pahan. Jos olisin saanut äänestää ensin, olisi ääneni todennäköisesti mennyt tuolle biisille myös. 🤔
        Laitetaan silti toinenkin vaihtoehto, mikä tämäkään ei ole ihan huono 😉

        https://youtu.be/tfL080oD1Fo


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pidän mielessä, kiitos.👍
        Siinä meidän Herrankukkaro-viikonlopussa on sekä työhyvinvointia (stressinhallintaa) että fysioterapeutin osuus triggerpalloilla, joten aika kokonaisvaltaista hyvinvointipakettia odotan 🙂

        Pori Jazz on iso kokonaisuus, missä on musiikkia aika laajalle maulle usealla eri lavalla. Kaupunki on silloin ihan nuijalla lyöty ja majoitukset myydään loppuun laajalta alueelta, joten kannattaa olla melko early bird, jos aikoo viettää siellä useamman päivän. Suosittelen ehdottomasti poikkeamaan. 👍
        Aiemmin siellä osui samoille päiville myös SuomiAreena, jolloin kaupungilla oli ihan mielettömästi ohjelmaa. Tänä vuonna se on kuitenkin jo pari viikkoa aiemmin, mikä varmaankin on majoittajien ja yrittäjien mieleen.

        Minä en ole vielä sopinut loma-aikaani, koska meidän täytyy vähän katsoa kollegojen kanssa, että joku ainakin on tavoitettavissa ympäri kesänkin. Siksi otinkin nuo Jazz liput viikonlopulle, niin ainakin pääsen lähtemään. 🙂

        Varmaan tulee kyllä mielenkiintoinen viikonloppu ja siellähän te ootte kuin herrankukkarossa.😄.(heh heh oli ihan pakko en kyennyt vastustamaan kiusausta) Ja hyödyllinenkin varmasti.

        Näin mä oon käsittäny että aikamoista vilskettä siellä silloin on jazzien aikaan. Ja tosiaan on monenlaista musaa vähän laidasta laitaan. On siellä joskus sellasia yllättäviäkin artisteja ollu et on miettiny että miten ne jossain jazzfestareilla esiintyy. Ja joo tekee yrittäjille kyllä varmaan hyvää kun areena on eri aikaan ja saa enemmän tuloja.

        Sehän se monessa työpaikassa on toi lomien sopiminen kun ei kaikki voi olla samaan aikaan lomalla. Sit joku aina vähän pettyy kun ei kaikki voi saada haluamaansa. Tosin on kyllä ihmisiä ketkä mielellään pitää lomansa silloin kun ei oo ns. pahin lomakausi ihmisillä ja tungosta vähän kaikkialla.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Lavasta vasemmalle jossakin loungessa mekin olimme, mutta toki sitten siirryimme lähemmäs lavaa, kun show alkoi 🙂 Vilkuilin toki sinne vippiin, mutta tytär vaati, että minun täytyy käyttäytyä 🤭

        No nyt pistit pahan. Jos olisin saanut äänestää ensin, olisi ääneni todennäköisesti mennyt tuolle biisille myös. 🤔
        Laitetaan silti toinenkin vaihtoehto, mikä tämäkään ei ole ihan huono 😉

        https://youtu.be/tfL080oD1Fo

        Lapset osaavat sitten olla puritaaneja, huomattu on 😄

        Samasta konsertista, vautsi. Ei todellakaan huono, ihan alkaa Pavlovin koirareaktiota puskea, jos korvia ajattelee 😆

        Laitan vielä bonarina LR:n tekemän kappaleen, jonka Commodores hylkäsi, mutta tässä vanhoilla päivillään yhdessä Lionelin kanssa esiintyvä taiteilija otti. Harva biisi on yhtä tunnistettava kuin tämä.

        https://m.youtube.com/watch?v=WI2CvL6UYvE&pp=ygUfa2Vubnkgcm9nZXJzIGxpb25lbCByaWNoaWUgbGFkeQ==


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Varmaan tulee kyllä mielenkiintoinen viikonloppu ja siellähän te ootte kuin herrankukkarossa.😄.(heh heh oli ihan pakko en kyennyt vastustamaan kiusausta) Ja hyödyllinenkin varmasti.

        Näin mä oon käsittäny että aikamoista vilskettä siellä silloin on jazzien aikaan. Ja tosiaan on monenlaista musaa vähän laidasta laitaan. On siellä joskus sellasia yllättäviäkin artisteja ollu et on miettiny että miten ne jossain jazzfestareilla esiintyy. Ja joo tekee yrittäjille kyllä varmaan hyvää kun areena on eri aikaan ja saa enemmän tuloja.

        Sehän se monessa työpaikassa on toi lomien sopiminen kun ei kaikki voi olla samaan aikaan lomalla. Sit joku aina vähän pettyy kun ei kaikki voi saada haluamaansa. Tosin on kyllä ihmisiä ketkä mielellään pitää lomansa silloin kun ei oo ns. pahin lomakausi ihmisillä ja tungosta vähän kaikkialla.🙂.

        Minulla ja kollegoillani on kyllä yleensä sopineet lomat tosi hyvin limittäin. Aiemmin olin useimmiten lomalla heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin, mutta nyt en sitten tosiaan tiedä.. sattuneesta syystä.

        Viime kesänä tehtiin pari kivaa muutaman päivän reissua kotimaassa tyttären kanssa, mutta tietysti hänelläkin alkaa olla jo omat kuviot, kun valmistuu, eikä tiedä vielä missä työt sitten ovat. 🙂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Lapset osaavat sitten olla puritaaneja, huomattu on 😄

        Samasta konsertista, vautsi. Ei todellakaan huono, ihan alkaa Pavlovin koirareaktiota puskea, jos korvia ajattelee 😆

        Laitan vielä bonarina LR:n tekemän kappaleen, jonka Commodores hylkäsi, mutta tässä vanhoilla päivillään yhdessä Lionelin kanssa esiintyvä taiteilija otti. Harva biisi on yhtä tunnistettava kuin tämä.

        https://m.youtube.com/watch?v=WI2CvL6UYvE&pp=ygUfa2Vubnkgcm9nZXJzIGxpb25lbCByaWNoaWUgbGFkeQ==

        Odotas.. yritänpä saada tämän sulan vahan ensin kasaan ja kommentoin sitten...

        No niin. Asiallisesti nyt, asiallisesti Xena! 😉

        Minä en ollut edes ajatellut, muistanut tai tiennyt, että tuo biisi on Lionel Richien tekemä. Olipa mahtavaa, että se päätyi Kenny Rogersille ❣️ Varmasti tiedätkin, että tuo on aika täsmäisku jokaisen naisoletetun sieluun 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulla ja kollegoillani on kyllä yleensä sopineet lomat tosi hyvin limittäin. Aiemmin olin useimmiten lomalla heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin, mutta nyt en sitten tosiaan tiedä.. sattuneesta syystä.

        Viime kesänä tehtiin pari kivaa muutaman päivän reissua kotimaassa tyttären kanssa, mutta tietysti hänelläkin alkaa olla jo omat kuviot, kun valmistuu, eikä tiedä vielä missä työt sitten ovat. 🙂

        Joissain työpäikoissa se sopiminen on kuulemma aina tosi hankalaa mutta se on tietysti paljon kiinni myös paikan työilmapiiristä ja ihmisistä ketä siellä työskentelee.

        Niinhän siinä tuppaa käymään että se oma elämä vie sitten enemmän ja enemmän aikaa. Mä oon tosiaan miettiny että sellanen roadtrip tyyppinen juttu suomen kesässä ilman mitään sen tarkempaa määränpäätä vois olla hieno. Kiertää vaikka leirintä alueita ja semmosia pikku paikkakuntia läpi. Mutta kun ei itellä oo korttia eikä autoo niin se on vähän hankalampi juttu. Jollain asuntoautolla vois olla kiva kiertää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joissain työpäikoissa se sopiminen on kuulemma aina tosi hankalaa mutta se on tietysti paljon kiinni myös paikan työilmapiiristä ja ihmisistä ketä siellä työskentelee.

        Niinhän siinä tuppaa käymään että se oma elämä vie sitten enemmän ja enemmän aikaa. Mä oon tosiaan miettiny että sellanen roadtrip tyyppinen juttu suomen kesässä ilman mitään sen tarkempaa määränpäätä vois olla hieno. Kiertää vaikka leirintä alueita ja semmosia pikku paikkakuntia läpi. Mutta kun ei itellä oo korttia eikä autoo niin se on vähän hankalampi juttu. Jollain asuntoautolla vois olla kiva kiertää.🙂.

        Mun yhdellä työkaverilla on asuntoauto ja hän liikkuu sillä säännöllisesti vaimon ja koiran kanssa lomareissuja. 🙂
        Käyvät kesäisin Norjassakin, kun heillä on siellä lähisukua. - Minä en kyllä Norjassa sellaisella ajaisi. - Joskus henkilöautolla ajellut ja katsellut kauhulla niitä onnettoman matalia aidantapaisia, mitkä erottavat ajokaistan rotkosta..
        Suomessa matkailuauto varmaan onkin ihan kätevä. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Odotas.. yritänpä saada tämän sulan vahan ensin kasaan ja kommentoin sitten...

        No niin. Asiallisesti nyt, asiallisesti Xena! 😉

        Minä en ollut edes ajatellut, muistanut tai tiennyt, että tuo biisi on Lionel Richien tekemä. Olipa mahtavaa, että se päätyi Kenny Rogersille ❣️ Varmasti tiedätkin, että tuo on aika täsmäisku jokaisen naisoletetun sieluun 😄

        Juu, vähäisen kokemukseni mukaan tuon biisin tenhovoimaa naisoletettujen piirissä, hämärän hyssyssä soitettuna, kykenee edes jotenkin lähestymään vain Bee Geesin How deep is your love. Mutta koska on vain yksi *Hän*, Lady on thee song nimestä alkaen. Sellainen flaksilaulu 🥰😄

        Todellinen match made in heaven biisi ja esittäjä. Ja käänsi hiipumassa olleen kantritähden uran loppuelämän loistoon.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Juu, vähäisen kokemukseni mukaan tuon biisin tenhovoimaa naisoletettujen piirissä, hämärän hyssyssä soitettuna, kykenee edes jotenkin lähestymään vain Bee Geesin How deep is your love. Mutta koska on vain yksi *Hän*, Lady on thee song nimestä alkaen. Sellainen flaksilaulu 🥰😄

        Todellinen match made in heaven biisi ja esittäjä. Ja käänsi hiipumassa olleen kantritähden uran loppuelämän loistoon.

        ..vähäisen..🤣

        Kyllä Rogersilla oli 1970-80 luvullakin jo hienoja biisejä, mutta tuo on tosiaan legendaarinen 1990-luvulta, eikö. 🤩
        Mies ja ääni 😘


      • Xena-183 kirjoitti:

        ..vähäisen..🤣

        Kyllä Rogersilla oli 1970-80 luvullakin jo hienoja biisejä, mutta tuo on tosiaan legendaarinen 1990-luvulta, eikö. 🤩
        Mies ja ääni 😘

        Kiistän kaikkinaisen elostelun suurten naisoletettujoukkojen kanssa 😌

        Lady julkaistiin 1986. Tässä livetaltioinnissa vuodelta -86 hän kertoo, että biisi on julkaistu 10 päivää sitten.

        https://m.youtube.com/watch?v=roqqACI1ABY&pp=ygURbGFkeSBrZW5ueSByb2dlcnM=

        Mies ja ääni.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Mun yhdellä työkaverilla on asuntoauto ja hän liikkuu sillä säännöllisesti vaimon ja koiran kanssa lomareissuja. 🙂
        Käyvät kesäisin Norjassakin, kun heillä on siellä lähisukua. - Minä en kyllä Norjassa sellaisella ajaisi. - Joskus henkilöautolla ajellut ja katsellut kauhulla niitä onnettoman matalia aidantapaisia, mitkä erottavat ajokaistan rotkosta..
        Suomessa matkailuauto varmaan onkin ihan kätevä. 👍

        Kyllä varmaan olis joo kun noita leirintäalueita ja pysähdyspaikkoja on paljon ja jos mitään sellasta ei löydy niin kyllä sillä melkein missä vaan järvenrannassa tai pellonlaidassakin yöpyy. Kaikkiin paikkoihin ei tietysti oo luvallista "leiriytyä" mutta huono säkä saa olla jos et mitään paikkaa löydä. En koskaan oo ollu asustoautolla reissussa mutta asuntovaunulla kyllä kummitädin ja sen perheen kanssa kierrettiin kesällä lapissa 2 viikkoo. Se oli kyllä hieno reissu.🙂.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kiistän kaikkinaisen elostelun suurten naisoletettujoukkojen kanssa 😌

        Lady julkaistiin 1986. Tässä livetaltioinnissa vuodelta -86 hän kertoo, että biisi on julkaistu 10 päivää sitten.

        https://m.youtube.com/watch?v=roqqACI1ABY&pp=ygURbGFkeSBrZW5ueSByb2dlcnM=

        Mies ja ääni.

        No olisihan tuo pitänyt päätellä.. Juuri noihin aikoihin sitä on ehkä tullut kuunneltuakin ja haaveiltua 😉 Kymmenen vuotta myöhemmin olinkin jo vakiintunut.

        Kiitos ihanasta linkistä. 👍 Eipä juuri tuon parempaan tunnelmaan illan lopuksi voi varmaan päästä 🤩

        Nyt minun on kuutenkin siirryttävä Nukku-Matin viereen. 😉 Huomenna on rikkonainen työpäivä, joten venyin tänään konttorilla 11 tuntia ja alkaa silmä painaa. Hyvää yötä 😘


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä varmaan olis joo kun noita leirintäalueita ja pysähdyspaikkoja on paljon ja jos mitään sellasta ei löydy niin kyllä sillä melkein missä vaan järvenrannassa tai pellonlaidassakin yöpyy. Kaikkiin paikkoihin ei tietysti oo luvallista "leiriytyä" mutta huono säkä saa olla jos et mitään paikkaa löydä. En koskaan oo ollu asustoautolla reissussa mutta asuntovaunulla kyllä kummitädin ja sen perheen kanssa kierrettiin kesällä lapissa 2 viikkoo. Se oli kyllä hieno reissu.🙂.

        Varmasti 👍
        Minäkin matkustin lapsena vanhempieni kanssa usein Lapissa, koska etenkin äiti piti siitä kovasti. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        No olisihan tuo pitänyt päätellä.. Juuri noihin aikoihin sitä on ehkä tullut kuunneltuakin ja haaveiltua 😉 Kymmenen vuotta myöhemmin olinkin jo vakiintunut.

        Kiitos ihanasta linkistä. 👍 Eipä juuri tuon parempaan tunnelmaan illan lopuksi voi varmaan päästä 🤩

        Nyt minun on kuutenkin siirryttävä Nukku-Matin viereen. 😉 Huomenna on rikkonainen työpäivä, joten venyin tänään konttorilla 11 tuntia ja alkaa silmä painaa. Hyvää yötä 😘

        Nukku-Matti voi ottaa Kenny Rogersin habituksen ja supatella Ladya unen läpi aamuun asti 😉 Sikeitä unia 😴


      • Xena-183 kirjoitti:

        Varmasti 👍
        Minäkin matkustin lapsena vanhempieni kanssa usein Lapissa, koska etenkin äiti piti siitä kovasti. 🙂

        Joo kyllä siellä on ihan omanlaistaan taikaa siinä fiiliksessä siellä.🙂.


    • Anonyymi

      Kyllä mä oon matkustellut yksin, vain oman aikatauluni mukaan. Rannalla ja uidessa olen käyttänyt t-paita, kun en saa yksin koko selkääni hierottua aurinkorasvaa.

      Ravintolassakin saa yksinäisenä naisena ihan hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Ongelmansa kullakin.
      Minähän pysyisin mieluiten kotona ja autotallissa, mutta tuo muori on aina patistelemassa jonnekin.
      No totta kai minä tällaisena unelma-avovävypoikana välillä suostun muorin höpötyksiin :) Se on taito elämässä sekin, että pidetään muori tyytyväisenä.

      Mutta aina muistutan sinkkuja heidän onnellisesta asemastaan.
      Ajattele. Sinäkin saat ihan itse päättää ettet pysty matkustamaan yksin :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Eiköhän kannattaisi purkaa noita itse itsellesi asettamia esteitä ja ehtoja. Saattaisi tulla valoisampia näköaloja.

    • Anonyymi

      Mies voi lähtee thaimaaseen panolomalle aina.

    • Anonyymi

      Enemmän olen reissaillut yksikseni kuin toisten kanssa.

      Yksikseen menemisestä on ihan oma taikansa. Tekee hyvää 😊

      xLiner

    • Anonyymi

      Onhan se kiva pariskuntana matkustaa, mutta itse matkustelen myös lapseni, sisarusteni perheiden sekä ystävien kanssa. Ei tarvitse yksin mennä. Työreissuja teen yksin, mutta se on tietty eri asia.

      On minullakin aika korkea kynnys lähteä yksin reissuun. Ei siksi, ettenkö uskaltaisi, mutta olen kai niin tottunut siihen, että matkustelu on myös aina tietyllä tavalla jaettu kokemus, niin se tuntuu parhaalta jonkun kanssa. Miehen kanssa en ole matkustanut yli 10 vuoteen, joten olisihan se kiva pitkästä aikaa lähteä vähän romanttisemmalle reissulle..

    • Anonyymi

      Voithan mennä matkalle jonkun mies puolisen kaveri kanssa niin ei tarvitse yksin mennä.

    • Anonyymi

      Kyllä on ihmisen elämä vaikeaa, kun ei kykene elämää ilman parisuhdetta elämään. No ei siten auta kuin jättää elämä elämättä. Tosin se parisuhdekin voisi löytyä, kun eläisi sitä elämäänsä.

    • Anonyymi

      Mä taas ilen matkustellut yksinäni parisuhteessa ollessanikin, kun eivät nuo lomamaut oikein osu yksiin.

    • Anonyymi

      Yksin ei jaksa matkustaa. Olen käynyt yksin reissulla ja oli todella tylsää. Enää en lähde yksin minnekkään.

      • Anonyymi

        Mene seuramatkalle 👍


    • Yksinkin voi matkustaa, varsinkin kun kaipaa jotain täysin omilla ehdoilla tapahtuvaa irtiottoa kaikesta. Vau-efektin jakaminen on parasta seurassa matkustamisessa; se sitten puuttuu, mutta ei haittaa kun sen tietää.

    • Kuten tuolla jo joku sanoikin, niin oma asenne siihen yksin matkailuun vaikuttaa. Musta olis ihanaa matkustella yksin ja tutustua uusiin ystäviin. Joskus toteutan haaveeni, otan passin, matkatavarat ja lähden jonnekin. Toki kivahan se kaveri siellä on, mutta yksinkin voi lähteä.

    • Anonyymi

      Tekosyy vain, ei muuta.

    • Anonyymi

      Turkuun voi matkustaa yksin.

      • Anonyymi

        Ja Tampereelle, Porvooseen, Tukholmaan, Tallinnaan. Oikeasti mihin vaan kunhan vaan matkustaa.


    • Anonyymi

      Liftaamalla pääsee lähes minne vaan eikä maksa mitään.

    • Anonyymi

      Senkus lähet vaan, tartu hetkeen ja sillee! Meet sinne hyvällä fiiliksellä ilman odotuksia, ehkä tapaat ihanan naisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe