Kolme (3) maailmanloppua

Anonyymi-ap

Kuulimme eilen Helsingissä ( 26.2.2023) tuoretta sanoma, että on kolme maailmanloppua. Onko joku kuullut sellaisesta ennen?
KOLME MAAILMANLOPPUA, jotka ovat meidän jokaisen edessä:

https://youtu.be/rVjeeng2LNc

15

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin huuhauta koko jutu, maailma aika päättyy Jeesusken toiseen tulemiseen, tänne jäävät kaikki ne jotka ovat kääntäneet sekänsä, evankelumille heitän nimiään ole karitsan elämän kirjassa. Sama kotalo kuin saatanallakin hlvetin osa ikuisesti.

      • Anonyymi

        Suuressa lampaankasvatuoppaassa kaikki on kerrottu ihan tarkkaan.
        Kannattaa lukea keritsimet kädessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuressa lampaankasvatuoppaassa kaikki on kerrottu ihan tarkkaan.
        Kannattaa lukea keritsimet kädessä.

        Maaliset lampaat keritään kerra kesääs luullakseni.


      • Anonyymi

        Ei nyt aivan sama. Saatanahan on planeetallamme 1000 vuotta ilman ihmisten läsnäoloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt aivan sama. Saatanahan on planeetallamme 1000 vuotta ilman ihmisten läsnäoloa.

        Missä kohtaan niin on että oli tunat vuotta maailmassa ettei ollut ihmistä vielä luotu,


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Missä kohtaan niin on että oli tunat vuotta maailmassa ettei ollut ihmistä vielä luotu,

        Ei tuo aikaa ennen luomista tarkoita, vaan aikaa Jeesuksen paluun jälkeen. Maa autioituu 1000 vuodeksi.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Missä kohtaan niin on että oli tunat vuotta maailmassa ettei ollut ihmistä vielä luotu,

        Ei missään. Käytin preesensissä, joka ei viittaa menneeseen mutta tarkoitin tulevaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo aikaa ennen luomista tarkoita, vaan aikaa Jeesuksen paluun jälkeen. Maa autioituu 1000 vuodeksi.

        Jeesuksen tulon jälkee, ei ole enään tänä maailmaa olemassakaan.
        jotka odottavat Jumalan päivää ja jouduttavat sen tuloa -- tuon päivän, joka saa taivaat liekehtien hajoamaan ja taivaankappaleet sulamaan kuumuudesta. 2.Piet3:12

        Mutta meillä on hänen lupauksensa, ja siihen luottaen me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus vallitsee.


    • Anonyymi

      On myös kolme lankeemusta, nii miksi ei kolmea maailmanloppuakin?

      Kukahan näitä oikein keksii?

      • Anonyymi

        Ne, jotka eivät välitä Raamatun opettamasta totuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne, jotka eivät välitä Raamatun opettamasta totuudesta.

        Itseasiassa Raamatusta löytyy itseasiassa kolme kapinaa:

        Adam ja Eeva lankesivat

        Vedenpaisumukseen jälkeen oli maapallolla vain kahdeksan ihmistä, ja he kaikki olivat Jumalalle uskollisia. Baabelin tornin kohdalla uusi lankeemus oli jo viimeistään tapahtunut. Mutta samalla Jumalan pojat, jotka olivat enkeleitä, kapinoivat Jumalaa vastaan. Uuden testamentin mukaan heidät laitettiin syvyyteen odottamaan tuomiotaan.

        Ilmestyskirjan mukaan Saatana heitettiin taivaasta ulos Marian synnyttäessä Jeesusta. Saatana ja enkelit olivat kapinoineet.

        Näistä kaikista voidaan sanoa, että he lankesivat ja lankeamuksia oli laskutavasta riippuen kolme tai neljä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa Raamatusta löytyy itseasiassa kolme kapinaa:

        Adam ja Eeva lankesivat

        Vedenpaisumukseen jälkeen oli maapallolla vain kahdeksan ihmistä, ja he kaikki olivat Jumalalle uskollisia. Baabelin tornin kohdalla uusi lankeemus oli jo viimeistään tapahtunut. Mutta samalla Jumalan pojat, jotka olivat enkeleitä, kapinoivat Jumalaa vastaan. Uuden testamentin mukaan heidät laitettiin syvyyteen odottamaan tuomiotaan.

        Ilmestyskirjan mukaan Saatana heitettiin taivaasta ulos Marian synnyttäessä Jeesusta. Saatana ja enkelit olivat kapinoineet.

        Näistä kaikista voidaan sanoa, että he lankesivat ja lankeamuksia oli laskutavasta riippuen kolme tai neljä.

        Mutta ei sieltä kolmea maailmanloppua löydy.


    • Mielipiteitä vain mitä ne kaksi muuta on sitten maailman lopuista.
      Todellisuutessa on vain yksi, taiavas ja katoavat.

    • Anonyymi

      Raamatussa yhdistetään taivaan ja maan katoaminen.
      Jumalan taivas myös katoaa ajan saatossa, kun kaikki alkaa alusta alkuräjähdystä myöten. "Kunnes taivas ja maa katoavat."

      Avaruuden ja planeettojen erkaneminen alkuräjähdyspisteestä on jo hidastunut merkittävästi ja pian suunta muuttuu ja koko avaruus alkaa mennä kohti lähtöpistettään. Alkuräjähdys tulee siis toistumaan täysin päinvastoin, 'reverse'.
      Se musta-aukko, johon kaikki materia avaruudesta lopulta päättyy, on valtaisa.
      Sen massa tulee olemaan yhtä suuri kuin kaikki avaruuden planeetat yhteensä.

    • Kaikkee hölynpölyä sitä ... vaan tämä aika kun on niin ei yllätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe