Ja yritän parhaani mukaan aina pestä hampit ennen käyntiä 2x tahnalla ja puheutua kunnollisesti ja.... muutenkin olla kohtelias.
Koska ovat ns. kivunpoistajia, ammatiltaan. Heitä on syytä kunnioittaa, kuten hammaspeikkoja ei ole syytä kunjnioittaa eikäå sääliä hammaharjoillakaan"!
Minä pidän hammaslääkäreistä.
Anonyymi-ap
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
tämä selvä.Itse pesen joka päivä hampaat enkä vaan silloin kun menen suuhygienistille.
- Anonyymi
Älä unohda käydä suihkussa ja vaihtaa kakkaisia haisevia alushousujasi!
Kun poltan tupakkaa, niin myös varustaudun lakritsan makuisella nikotiinipurukumilla aina, jotta henki ei haise niin paljon tupakalle, aivan vain kunnioittaakseni hammaslääkäreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805