Tappakaa venäläisiä paljon!
venäläiset kiduttaa koiria ukrainassa
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Nyky hallitus kiduttaa omaa kansaa ja maata. Muistakaa kun olette äänestyskopissa.
- Anonyymi
Äänestyskopissa tiedän mitä puoluetta EN äänestä =vihreät,vasemisto ja sdp siinä on pahuuden kolmio. Mikä puolue puolustaa suomea ja haluaa suomen pysyvän turvallisena maana jne mutta puoluetta en sano mutta jussi on tervepäinen mies ja riikka on tervepäinen nainen ja yllätys heillä on ihan oikeat sukupuolet kuten luonto asian on tehnyt. Helpo ja terveellä järjellä voi asian todeta.
- Anonyymi
Minä muistan, enkä äänestä kepua , kommareita, vihreitä enkä edes sekoilevia persuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan, enkä äänestä kepua , kommareita, vihreitä enkä edes sekoilevia persuja
Persuja pitää äänestää jos
haluaa asua hyvinvointi suomessa ja on demokraattinen oikeusvaltio.
- Anonyymi
Juuri näin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346