Katselen MOT ohjelmaa

Anonyymi-ap

Täytyy sanoa, että veri hyytyy pelkästä vitutuksesta.

23

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö se silloin kiehu :D Ainakin oma huoltaja sanoi niin kun pannu keitti

    • Anonyymi

      En ole katsonut enää vuosiin.Ei kertakaikkiaan voi.

    • Anonyymi

      Maailma itsessään on niiiiiiin suuri rikos, että sitä ei voi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Kaikki on vielä paljon pahempaa kuin MOTit voi kertoa-

        mutta sentakia maailmassa on alkanut jo murtua tuo maailmaajohtava rikollinen-satanistinen mielipuolinen korruptio-valta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on vielä paljon pahempaa kuin MOTit voi kertoa-

        mutta sentakia maailmassa on alkanut jo murtua tuo maailmaajohtava rikollinen-satanistinen mielipuolinen korruptio-valta.

        Hyvä, että vähitellen sumuverho alkaa aueta ja tämä klopaalin eliitin umpikierous paljastua, pikkuhiljaa.


    • Anonyymi

      Vitu..aa eniten tää rikkaiden ja valtaapitävien bisnespelaaminen koko maailmassa.

      Maailman kauppa, vapaakauppa...

      Kaikki on loppujen lopuksi upporikkaiden ihmisten bisnespelaamista ja vielä lisää valtapelaamista itselleen.

      • Anonyymi

        Tavallinen duunari haluaisi vain elä rauhassa ja saada jokapäiväisen ruokansa...ja jokin luukku missä voisi lämpimässä asua.


      • Anonyymi

        Jos kaikkialla olisi meidän elintasomme, niin tarvittaisiin 3 maapalloa meidät elättämään, ja jos kaikki olisivat rikkaita, niin vähintään 10 maapalloa, täytyy ehkä vain tyytyä tähän nykyiseen systeemiin, ihmisiä on yksinkertaisesti liikaa.

        Ehkä joskus sitten, kun uusi teknologia mullistaa kaiken, voimme kaikki olla rikkaita, vaikka todellinen rikkaus on sisäistä, ulkoinen taas usein ahneutta., ,mieluummin olen vain tavallinen tallaaja, joka tyytyy vähempään, ei ole kateellisiakaan ympärillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikkialla olisi meidän elintasomme, niin tarvittaisiin 3 maapalloa meidät elättämään, ja jos kaikki olisivat rikkaita, niin vähintään 10 maapalloa, täytyy ehkä vain tyytyä tähän nykyiseen systeemiin, ihmisiä on yksinkertaisesti liikaa.

        Ehkä joskus sitten, kun uusi teknologia mullistaa kaiken, voimme kaikki olla rikkaita, vaikka todellinen rikkaus on sisäistä, ulkoinen taas usein ahneutta., ,mieluummin olen vain tavallinen tallaaja, joka tyytyy vähempään, ei ole kateellisiakaan ympärillä...

        Pääoma-piirien viher-valheaivopesu on uponnut suhun liikaa-

        muista että kaikki mitä uutisissa kerrotaan on valhetta.


      • Anonyymi

        Venäjällä vastaavaa MOT-ohjelmaa ei saa edes tehdä, koska siellä aineston ylitarjonta on ylitsepursuava.


      • Anonyymi

        Keskity sinä vain lähikauppaan, ja anna muiden hoitaa isommat asiat.:D


    • Anonyymi

      Itse en ole kateellinen. Se ei ole minulta pois vaikka toiset ovat minua rikkaampia.

      • Anonyymi

        Epäsuorasti on. Jos alat esim myymään banaaneita niin et saa banaanejasi myyntiin.

        Muut banaanin tuojat hoitavat homman.

        Tää siis oli esimerkki.
        Upporikkaat tekevät loppumetreilläbisnekset...
        Sulle ei jää markkinoita...sorry.


      • Anonyymi

        Mistä ihmeen "rikkaudesta" te horisette? Eihän se MOT ohjelma mitään rikkautta käsitellyt vaan rikollisuutta.


      • Anonyymi

        Joo, annetaanko vaan toisten röyhkeästi kävellä ylitse ja kahmia Suomenkin rikkaudet. Kyllä se silloin on suomalaisilta suuresti pois.


    • Anonyymi

      Korkeintaan nappikaupat ja pitzanmyynti jää "köyhille".

    • Anonyymi

      Minä katson A studiota ja pakko todeta, että Sirpa Pietikäinen on tosi hot.🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Käyttää hyvän väristä huulipunaa... 💋💋


    • Anonyymi

      Samaa mieltä... 😝😝🤔

      • Anonyymi

        Avaaja lisääL: mielestäsi en tiedä mutta miksi vanhempi virkamies Roland Derrick Lennox-Brown on tuolla? Motissan juuri nyt. Sammuin kännissä telkun eteeni na en ymmärrä


    • Anonyymi

      Kirjoittavat ekollien puudelit, Bandalissimukset!.

    • Anonyymi

      Röyhkeät perii
      Maan?

    • Anonyymi

      Mot ohjelmassa ei puhuttu rikollisuudesta vaan Venäjän vastaisista pakotteista. Putinin lähipiiriä yritetään rangaista koska Putin ei tottele Amerikkalaisia.
      Venäläinen liikemieskin on palkkansa ansainnut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe