Täytyy sanoa, että veri hyytyy pelkästä vitutuksesta.
Katselen MOT ohjelmaa
23
114
Vastaukset
Eikö se silloin kiehu :D Ainakin oma huoltaja sanoi niin kun pannu keitti
- Anonyymi
En ole katsonut enää vuosiin.Ei kertakaikkiaan voi.
- Anonyymi
Maailma itsessään on niiiiiiin suuri rikos, että sitä ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Kaikki on vielä paljon pahempaa kuin MOTit voi kertoa-
mutta sentakia maailmassa on alkanut jo murtua tuo maailmaajohtava rikollinen-satanistinen mielipuolinen korruptio-valta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on vielä paljon pahempaa kuin MOTit voi kertoa-
mutta sentakia maailmassa on alkanut jo murtua tuo maailmaajohtava rikollinen-satanistinen mielipuolinen korruptio-valta.Hyvä, että vähitellen sumuverho alkaa aueta ja tämä klopaalin eliitin umpikierous paljastua, pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Vitu..aa eniten tää rikkaiden ja valtaapitävien bisnespelaaminen koko maailmassa.
Maailman kauppa, vapaakauppa...
Kaikki on loppujen lopuksi upporikkaiden ihmisten bisnespelaamista ja vielä lisää valtapelaamista itselleen.- Anonyymi
Tavallinen duunari haluaisi vain elä rauhassa ja saada jokapäiväisen ruokansa...ja jokin luukku missä voisi lämpimässä asua.
- Anonyymi
Jos kaikkialla olisi meidän elintasomme, niin tarvittaisiin 3 maapalloa meidät elättämään, ja jos kaikki olisivat rikkaita, niin vähintään 10 maapalloa, täytyy ehkä vain tyytyä tähän nykyiseen systeemiin, ihmisiä on yksinkertaisesti liikaa.
Ehkä joskus sitten, kun uusi teknologia mullistaa kaiken, voimme kaikki olla rikkaita, vaikka todellinen rikkaus on sisäistä, ulkoinen taas usein ahneutta., ,mieluummin olen vain tavallinen tallaaja, joka tyytyy vähempään, ei ole kateellisiakaan ympärillä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikkialla olisi meidän elintasomme, niin tarvittaisiin 3 maapalloa meidät elättämään, ja jos kaikki olisivat rikkaita, niin vähintään 10 maapalloa, täytyy ehkä vain tyytyä tähän nykyiseen systeemiin, ihmisiä on yksinkertaisesti liikaa.
Ehkä joskus sitten, kun uusi teknologia mullistaa kaiken, voimme kaikki olla rikkaita, vaikka todellinen rikkaus on sisäistä, ulkoinen taas usein ahneutta., ,mieluummin olen vain tavallinen tallaaja, joka tyytyy vähempään, ei ole kateellisiakaan ympärillä...Pääoma-piirien viher-valheaivopesu on uponnut suhun liikaa-
muista että kaikki mitä uutisissa kerrotaan on valhetta. - Anonyymi
Venäjällä vastaavaa MOT-ohjelmaa ei saa edes tehdä, koska siellä aineston ylitarjonta on ylitsepursuava.
- Anonyymi
Keskity sinä vain lähikauppaan, ja anna muiden hoitaa isommat asiat.:D
- Anonyymi
Itse en ole kateellinen. Se ei ole minulta pois vaikka toiset ovat minua rikkaampia.
- Anonyymi
Epäsuorasti on. Jos alat esim myymään banaaneita niin et saa banaanejasi myyntiin.
Muut banaanin tuojat hoitavat homman.
Tää siis oli esimerkki.
Upporikkaat tekevät loppumetreilläbisnekset...
Sulle ei jää markkinoita...sorry. - Anonyymi
Mistä ihmeen "rikkaudesta" te horisette? Eihän se MOT ohjelma mitään rikkautta käsitellyt vaan rikollisuutta.
- Anonyymi
Joo, annetaanko vaan toisten röyhkeästi kävellä ylitse ja kahmia Suomenkin rikkaudet. Kyllä se silloin on suomalaisilta suuresti pois.
- Anonyymi
Korkeintaan nappikaupat ja pitzanmyynti jää "köyhille".
- Anonyymi
Minä katson A studiota ja pakko todeta, että Sirpa Pietikäinen on tosi hot.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Käyttää hyvän väristä huulipunaa... 💋💋
- Anonyymi
Samaa mieltä... 😝😝🤔
- Anonyymi
Avaaja lisääL: mielestäsi en tiedä mutta miksi vanhempi virkamies Roland Derrick Lennox-Brown on tuolla? Motissan juuri nyt. Sammuin kännissä telkun eteeni na en ymmärrä
- Anonyymi
Kirjoittavat ekollien puudelit, Bandalissimukset!.
- Anonyymi
Röyhkeät perii
Maan? - Anonyymi
Mot ohjelmassa ei puhuttu rikollisuudesta vaan Venäjän vastaisista pakotteista. Putinin lähipiiriä yritetään rangaista koska Putin ei tottele Amerikkalaisia.
Venäläinen liikemieskin on palkkansa ansainnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104