Miten tarkastaa onko yhtään oikeassa säädössä? Ei halua vaihtaa pienemmälle vaikka nopeus hiipuu mäkeä noustessa. 5l 140hv kone joten aika äkkiä saisi vaihtaa ylivaihteelta pois hmm ja irrottaa lukitus ja ellei riitä vaihtaa 3 vaihteelle ? Joku selkeä vinkki itse tarkastamiseen.
TH200-4R kick down säätö?
6
809
Vastaukset
- Anonyymi
you tuubi on täynnä videota TV vaijerin säätämisestä.myös googlella löytyy jokunen ohje.on varaa valita ihan itse niin selkä ohjeistus kun haluaa.
- Anonyymi
Jotenkin haluaisin tarkat ohjeet kun rikki voi mennä väärällä säädöllä. Tunnen youtben ja monta videoa katsonut mutta en yhtään hyvää selkeää ohjetta. Netissä tahtoo olla englannin kielisiä ja en osaa sanaakaan. Youtuben osaan kyllä kääntää suomen kielelle ja monta katsonutkin ja liki laatta lentää kun kuva heiluu miten sattuu eikä näytä miten säätö tapahtuu. Kukahan osaa nuo jenkit?
- Anonyymi
Tuohon ei mitään osata tarvitse. Kiristä sitä vähän ja käyt kokeilemassa. Loota leviää vain, jos on kokonaan irti se vaijeri tai tanko.
- Anonyymi
Se voi se lukkoturbiinin solenoidi tai sen ohjauskin olla rikki jos se ei meinaa irrottaa. Ensiavuksi voi irroittaa sen töpselin vaihdelaatikon kyljestä.
- Anonyymi
Tätä epäilen itsekkin että ei olekkaan kick down säätö. Tullut vain nyt ajeltua mutta toiminta ei ole likikään oikean tyyppistä. Silti mukava cruisilla . Hmm pitääpä kokeilla tuota töpseli kikkaa niin näkee mitä tekee,tack.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä epäilen itsekkin että ei olekkaan kick down säätö. Tullut vain nyt ajeltua mutta toiminta ei ole likikään oikean tyyppistä. Silti mukava cruisilla . Hmm pitääpä kokeilla tuota töpseli kikkaa niin näkee mitä tekee,tack.
Samalla kertaa voisit tarkistaa, että se kickdownin vaijeri liikkuu esteettömästi edes takas, omassani oli säikeitää poikki kuoren sisällä, ja takerteli sen vuoksi. Vihdoin sen uuteen ja pelasi hienosti niin kauan, kun se minulla oli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774