Seksiseuraksi kuukausipalkalla ?

Anonyymi-ap

Mä oon, 19 v. nainen. Mulla ois yks pappa, joka haluis mut seuraksi / seksiseuraksi / matkaseuraksi. Kysymys oli "palkasta" ? Vuosi tai kuukausi palkka, mitä vois olla ?

83

4772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko sillä olis varaa maksaa? Halvallahan et siis myy. Kaiken otat mikä irti lähtee.

      • Anonyymi

        Tuosta aloittajan jutusta en tiedä, mutta mä oon saanut tonnin viikossa ja kulut. Ihan hyvä liksa, jos on mukava kumppani. Ja tuota ikäeroa minä 23 v ja hän 65 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta aloittajan jutusta en tiedä, mutta mä oon saanut tonnin viikossa ja kulut. Ihan hyvä liksa, jos on mukava kumppani. Ja tuota ikäeroa minä 23 v ja hän 65 v.

        Et kai sentään joudu nussimaan muumiota?


    • Anonyymi

      U­­u­s­i s­­ek­­­si­tea­­tteri ava­­­utu­u Suome­en! Ku­­­tsumme kai­­­kki­­. Il­­moit­tau­­­tum­­­ine­n ry­hmä­­ämme tä­­äl­­l­­­ä 👉 http://al-dzakirah.com/H/P1z5A5

    • Anonyymi

      Valtion ammattipalkkausjärjestelmästä voisi kurkkia

    • Anonyymi

      Onko kyse seksipalkasta tai seurapalkasta

      Mihin muuten ilotytöt lukeutuvat, hoitoalaan?

    • Anonyymi

      en osaa edes ajatella rakastelevani 19 v

      nuori on niin nuori että ei osata olla yhdessä

    • Anonyymi

      19 vuotiaan kanssa ei osata puhua mistään tai jakaa asioita mitenkään

      eri intressit ja menot

    • Anonyymi

      19 v kertoo äidille kaiken ja veljellä sekä tyttökaverille

      sitten 19 v ottaa päähän ja alkaa vihata kaikki miehet

      onko sekin viha suhde loppujen lopuksi

      kuinka vihassa voi elää?

      tulee paha olo

      tyttö ei ymmärrä eikä edes rupea ymmärtämään mitään suhteesta

      edes ei yritä...

      raha ja ostovoima ratkaisee, mutta mitä järkeä?

      • Anonyymi

        pitää olla niin, että vanhempi mies tapaa vanhemman rouvan, jolla on 19 vuotias tytär

        vanhempi mies seurustelee äidin kanssa, mutta makaa 19 v tyttöä

        19 v tyttö tulee raskaaksi ja synnyttää terveen lapsen

        hän synnyttää koska äiti on vierellä ja kertoo tyttärelle, miten olla suhteessa

        19 v on nuori ja lapsi syntyy terveenä

        mies sen sijaan on vanha ja älykäs, kokenut, turvallinen - kaikki sopii

        samassa tytöllä on tuki ja turva äidistä, joka on erittäin suvaitsevainen ihminen
        kuten naiset perimältään ovat

        mutta kuin nuoren pojan käy, joka jäi ilman 19 vuotiasta tyttöystävää, koska vanhempi mies vei sen?
        vain luonto äiti ratkaisee sen karmallisen yhtälön, vain luonto äiti
        missä vaiheessa esimerkiksi nuori naiseton kärsivä poika saa nuorta tyttöä sydämekseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää olla niin, että vanhempi mies tapaa vanhemman rouvan, jolla on 19 vuotias tytär

        vanhempi mies seurustelee äidin kanssa, mutta makaa 19 v tyttöä

        19 v tyttö tulee raskaaksi ja synnyttää terveen lapsen

        hän synnyttää koska äiti on vierellä ja kertoo tyttärelle, miten olla suhteessa

        19 v on nuori ja lapsi syntyy terveenä

        mies sen sijaan on vanha ja älykäs, kokenut, turvallinen - kaikki sopii

        samassa tytöllä on tuki ja turva äidistä, joka on erittäin suvaitsevainen ihminen
        kuten naiset perimältään ovat

        mutta kuin nuoren pojan käy, joka jäi ilman 19 vuotiasta tyttöystävää, koska vanhempi mies vei sen?
        vain luonto äiti ratkaisee sen karmallisen yhtälön, vain luonto äiti
        missä vaiheessa esimerkiksi nuori naiseton kärsivä poika saa nuorta tyttöä sydämekseen?

        Liian monimutkainen ajattelumalli. Kysymyshän on yksinkertainen: rahaa pillua vastaan. Vaikka viiskymppiä laaki. Hinta vaan täytyy sopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää olla niin, että vanhempi mies tapaa vanhemman rouvan, jolla on 19 vuotias tytär

        vanhempi mies seurustelee äidin kanssa, mutta makaa 19 v tyttöä

        19 v tyttö tulee raskaaksi ja synnyttää terveen lapsen

        hän synnyttää koska äiti on vierellä ja kertoo tyttärelle, miten olla suhteessa

        19 v on nuori ja lapsi syntyy terveenä

        mies sen sijaan on vanha ja älykäs, kokenut, turvallinen - kaikki sopii

        samassa tytöllä on tuki ja turva äidistä, joka on erittäin suvaitsevainen ihminen
        kuten naiset perimältään ovat

        mutta kuin nuoren pojan käy, joka jäi ilman 19 vuotiasta tyttöystävää, koska vanhempi mies vei sen?
        vain luonto äiti ratkaisee sen karmallisen yhtälön, vain luonto äiti
        missä vaiheessa esimerkiksi nuori naiseton kärsivä poika saa nuorta tyttöä sydämekseen?

        Joku kieroutunu hullu kirjoittelee.. onko sulla kaikki muumit laaksossa, oikeesti?? Ja aloittaja, jos oot oikeesti 19v nainen etkä joku mies joka hauskuuttaa itteään näillä jutuilla niin ei kannata papparaisen seuraksi rahasta lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää olla niin, että vanhempi mies tapaa vanhemman rouvan, jolla on 19 vuotias tytär

        vanhempi mies seurustelee äidin kanssa, mutta makaa 19 v tyttöä

        19 v tyttö tulee raskaaksi ja synnyttää terveen lapsen

        hän synnyttää koska äiti on vierellä ja kertoo tyttärelle, miten olla suhteessa

        19 v on nuori ja lapsi syntyy terveenä

        mies sen sijaan on vanha ja älykäs, kokenut, turvallinen - kaikki sopii

        samassa tytöllä on tuki ja turva äidistä, joka on erittäin suvaitsevainen ihminen
        kuten naiset perimältään ovat

        mutta kuin nuoren pojan käy, joka jäi ilman 19 vuotiasta tyttöystävää, koska vanhempi mies vei sen?
        vain luonto äiti ratkaisee sen karmallisen yhtälön, vain luonto äiti
        missä vaiheessa esimerkiksi nuori naiseton kärsivä poika saa nuorta tyttöä sydämekseen?

        Voi nuori poikakin panna samaa tyttöä.
        Ei vanha mies panee koko aikaa ja voi tytön äiti tuurata tyttöjen välillä molempien miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kieroutunu hullu kirjoittelee.. onko sulla kaikki muumit laaksossa, oikeesti?? Ja aloittaja, jos oot oikeesti 19v nainen etkä joku mies joka hauskuuttaa itteään näillä jutuilla niin ei kannata papparaisen seuraksi rahasta lähteä.

        Miksi ei?


    • Anonyymi

      19v ja aikuinen mies, vähän hankala yhtälö kuten monet toteaa. Eri intressit ja eri meininki aika pitkälle ja tuskin koko ajan toimisikaan.

      Itse olen asiaa mielessäni pyöritellyt mutta en ole lähtenyt viemään eteenpäin. Olen itse lähemmäs 50v suhteellisen hyvin toimeentuleva mies. Matkustelen jonkin verran työn puolesta ja välillä toki lomailenkin. Otin viimeksi vaimon matkaan työmatkalle ja varasin hyvät hotellit jne. Tämä mäkätti koko matkan milloin mistäkin, mikä ei ollut hyvin. Oikeasti liian hyvälle tottunut piallle leilitty ämmä. Päätin, että se oli viimeinen kerta kun lähden yhtään minnekään.

      Sensijaan olisi mukava ottaa matkoille mukaan hieman nuorempi nainen, joka arvostaisi sitä, että pääsee näkemään kivoja uusia paikkoja, syömään hyvin asumaan mukavasti ja naimaan paljon. Välillä pitää hoitaa tietenkin töitäkin pois ja hän voi tehdä mitä haluaa. Homma voisi toimia muutenkin arjessa. Itse en haluaisi maksaa pelkästä seksistä satunnaisen sutturan kanssa. Sensijaan olisi mukava viettää aikaa kivan naisen kanssa joka arvostaa sitä, asiat on just silloin kivasti ja tietää, että tästä ei tarvi tehdä mitään story of the lifeä molemmin puolin, mutta sinä hetkenä saisimme pitää kivaa ja antaa hotellilla nahkavisan laulaa.

      • Anonyymi

        And i'm in!
        Mikä ois parempaa, olla uudessa paikassa, tutkia ympäristöä, syödä ja jutella ja naida niin paljon ettei tarvitsisi kotona surra seuraavina viikkoina kun sitä seksiä ei saa.

        Oispa mulla hyvää seksiä tarjoava matkakaveri. Vois lähteä lämpimään vaikka heti. Tai edes matkaseuraa. Tässä vaiheessa elämää kun abaut kaikki kaverit on mahat pystyssä tai pikkulasten vanhempia kukaan ei pääse mihkään.


    • Anonyymi

      Mulla on vähän sama tilanne. Mutta maksupuoli on hoidettu siten että olen Papan firmassa töissä. Tosin koko ajan "etätöissä" enkä siis koskaan konttorilla.
      https://www.tradenomi.fi/tradenomiopiskelijat/jasenyys/palkkaneuvonta-ja-palkkasuositukset/
      Mulla palkka on 2700€/kk. Sopivasti se minkä saan kun valmistun ja työllistyn. Ei liian iso että kiinnittäisi huomiota. Itse en vielä eläkkeestä välitä mutta Pappa tykkäs et on hyvä että sitä alkaa myös mulle kertyä.
      -Vertaa palkkaa siihen mitä saat kun valmistut. Siis jos opiskelet.
      -Jos et opiskele niin sitten jonkun tutun palkkaan
      Muista säästää. Liika rahan käyttö herättää kysymyksiä eikä Papat halua selitellä mitään.-

    • Anonyymi

      U­­­us­­i s­ek­­si­­­tea­tteri avautuu Su­­­ome­­­en! Kutsumme kaikk­­i­. Il­­mo­­­it­tau­­tumine­­n ryhmä­­ämme tä­äl­­l­­ä 👉 http://seisinka.net/H/H0c2U4

    • Anonyymi

      Onhan noita kaikenlaisia. Minun työkaverillani on 35 vuotta nuorempi tyttöystävä. Ei tuo neito ole missään työssä, mutta opiskelee kuulema nykyisin. Yhdessä asuvat ja elävät. En tiedä, että mies maksaisi kuukausipalkkaa ? Varmaankin normaalit elämiseen liittyvät kulut... jotka tässä tapauksessa eivät ole sieltä halvemmasta päästä.

    • Anonyymi

      Mä saan kaks donaa kuussa keskimäärin. Ei oo mikään huippuduuni palkan puolesta, utta ei siinä työtkään rasita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on ollut jo vuosia tuollainen vanhempi vakituinen miesystävä. Ihan hyvin meillä menee 37 vuoden ikäerosta huolimatta. Ja rahaa, no... en tarvitse paljon, olisko 600,- - 800,- / KK. Seksiä, no... kerran viikossa enintään. Sekin mulle riittää. Palkka voi olla neuvottelukysymys, eli vaikea sanoa tarkaa lukua. Kysy mitä tarjottaisi ?

    • Anonyymi

      Tuollainen Danny / Helmi suhde ? Mä voin kertoo , millast se on ? Ok. vanhempi mies on kokenut ja nähnyt maailmaa, eikä hänellä ole enään tuota hormoonikoheltamista. Yleensä he ovat myös varakkaita, ainakin ne jotka etsivät nuorta naisseuraa. Kerta ja karkuun jutut eivät kiinnosta tuossa kuudenkympin luokassa. Ovat siis luetettavia. Minulla on tuollainen karismaattinen ja komea paljon vanhempi miesystävä tai elämäntoveri, ihan miten vain. Jos jostakin olemme eri mieltä, niin entäs sitten. Elämä on ratkaisuhakuista. Ei tuosta kannata muiden ihmisten ottaa pulttia. Ranskassa voimme esiintyä aivan hyvin parina, ketään ei kiinnosta. Suomessa olen hänen tyttärensä jos esim. varaamme hotellihuoneen.

      • Anonyymi

        Voihan noita yhteisiä harrastuksia seksin lisäksi olla esim. musiikki, taide, historia jne. Ei tuollaista suhdetta kannata peilata vain seksiä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan noita yhteisiä harrastuksia seksin lisäksi olla esim. musiikki, taide, historia jne. Ei tuollaista suhdetta kannata peilata vain seksiä varten.

        Minä olin tuollaisen evp. toimitusjohtajan, 60 v. taiteilijan, seuralaisena ja muusana 3 vuotta. Kierreltiin ympäri Eurooppaa. Kymmeniä maalauksia minusta ja tuhansia valokuvia mitä erilaisimmissa paikoissa. Seksiä oli meidän välillämme oli hyvin harvoin. Varmaan enemmän tuona aikana ikäisteni kanssa. Mutta... sellaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin tuollaisen evp. toimitusjohtajan, 60 v. taiteilijan, seuralaisena ja muusana 3 vuotta. Kierreltiin ympäri Eurooppaa. Kymmeniä maalauksia minusta ja tuhansia valokuvia mitä erilaisimmissa paikoissa. Seksiä oli meidän välillämme oli hyvin harvoin. Varmaan enemmän tuona aikana ikäisteni kanssa. Mutta... sellaista...

        Mä olin poikakaverini kanssa tuollaisen vanhemman pariskunnan seuralaisena matkoilla ja muulloinkin. Poikakaverini paneskeli rouvan kanssa aikansa ja sitten kyllästyi koko touhuun. Minä jäin pariskunnan seuraksi ja olen vieläkin. Seksiä, no joo... miehen kanssa ja vaimon kanssa ostoksilla ja muuta sellaista. Saan palkkaa noin 1200,- euroa kuussa, ja minulla on oma huone ja auto käytössä ilmaiseksi. Olen sellainen seksikäs "seksi" kotiapulainen, kuten rouva asian ilmaisi. Matkoilla olen 4-5 kuukautta vuodessa heidän mukanaan. Maksavat kaikki kuluni. Alkuun minusta oli vaivaannuttavaa rakastella vanhan miehen kanssa... se tuntui perverssiltä ja toisaalta kiihottavalta. Nyttemmin ole siihen tottunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin poikakaverini kanssa tuollaisen vanhemman pariskunnan seuralaisena matkoilla ja muulloinkin. Poikakaverini paneskeli rouvan kanssa aikansa ja sitten kyllästyi koko touhuun. Minä jäin pariskunnan seuraksi ja olen vieläkin. Seksiä, no joo... miehen kanssa ja vaimon kanssa ostoksilla ja muuta sellaista. Saan palkkaa noin 1200,- euroa kuussa, ja minulla on oma huone ja auto käytössä ilmaiseksi. Olen sellainen seksikäs "seksi" kotiapulainen, kuten rouva asian ilmaisi. Matkoilla olen 4-5 kuukautta vuodessa heidän mukanaan. Maksavat kaikki kuluni. Alkuun minusta oli vaivaannuttavaa rakastella vanhan miehen kanssa... se tuntui perverssiltä ja toisaalta kiihottavalta. Nyttemmin ole siihen tottunut.

        Tuntuu sopivan sulle. Hieno homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin poikakaverini kanssa tuollaisen vanhemman pariskunnan seuralaisena matkoilla ja muulloinkin. Poikakaverini paneskeli rouvan kanssa aikansa ja sitten kyllästyi koko touhuun. Minä jäin pariskunnan seuraksi ja olen vieläkin. Seksiä, no joo... miehen kanssa ja vaimon kanssa ostoksilla ja muuta sellaista. Saan palkkaa noin 1200,- euroa kuussa, ja minulla on oma huone ja auto käytössä ilmaiseksi. Olen sellainen seksikäs "seksi" kotiapulainen, kuten rouva asian ilmaisi. Matkoilla olen 4-5 kuukautta vuodessa heidän mukanaan. Maksavat kaikki kuluni. Alkuun minusta oli vaivaannuttavaa rakastella vanhan miehen kanssa... se tuntui perverssiltä ja toisaalta kiihottavalta. Nyttemmin ole siihen tottunut.

        Jees,niin se oikein, löytyykö vielä tilaa aikoja ,ei juo o asiakas näet sen nopeasti nuorehko sportti kiireinen herras henkilö.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­a stream. Sisää­­nkäynti kaiki­­lle, jotk­­a haluavat pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/C8u9A8

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuukausipalkallla seksikäs matka-asistentti. Tuo kuullostaisi kannatettavalta idealta. Olen kohta 60 v. mies, rauhallinen, mukava, karismaattinen, valokuvaaja, kirjailija, toimittaja. muusikko entisessä elämässä. Nykyisin vain viis ensimmäistä adjektiivia sopii minuun parhaiten. Voisin tarjota mielenkiintoista seuraa introventille 18-30 v. naiselle. Ja tuo aloittajan palkkakysymys... 2000,- - 5000,- kuukaudessa erilaisine omaisuusjärjestelyneen ja etuisuuksina + palkkana yhteensä. Minulla ei ole perijöitä, ja omaisuutta kiinteistöissä ja osakkeissa

      • Anonyymi

        Luulisi tuollaiseen olevan tarjokkaita yllinkyllin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi tuollaiseen olevan tarjokkaita yllinkyllin ?

        Minä lähtisin kyllä, mutta, olen 43 v. eli liian vanha tuohon juttuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä lähtisin kyllä, mutta, olen 43 v. eli liian vanha tuohon juttuun.

        Hei
        Älä heitä kirvestä kaivoon. Ei kaikki halua tuota 20-kymppistä. Kyllä 43-vuotiaallekkin on kysyntää.


      • Anonyymi

        Olen syrjäytynyt 19 v. nainen. En osaa kieliä, enkä paljon muutakaan, mutta olen hyvävartaloinen ja kaunis. Kyllästynyt nykyiseen elämääni totaalisesti, lähden noilla ehdoilla mukaasi mihin vain tahdot. Yhteystietosi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syrjäytynyt 19 v. nainen. En osaa kieliä, enkä paljon muutakaan, mutta olen hyvävartaloinen ja kaunis. Kyllästynyt nykyiseen elämääni totaalisesti, lähden noilla ehdoilla mukaasi mihin vain tahdot. Yhteystietosi ?

        Meet siis jonkun vanhan äijän pantavaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meet siis jonkun vanhan äijän pantavaksi...

        En jonkun, vaan tuon, joka esitteli itsensä. Ja pantavaksi... voin kyllä harrastaa seksiä tuon ikäisen kanssa, en ole ikärasisti tuossa asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jonkun, vaan tuon, joka esitteli itsensä. Ja pantavaksi... voin kyllä harrastaa seksiä tuon ikäisen kanssa, en ole ikärasisti tuossa asiassa.

        Tiäksä, oot Huora oikein isolla kirjaimella. Joudut helvettiin huoraamalla saaminensi rahojen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäksä, oot Huora oikein isolla kirjaimella. Joudut helvettiin huoraamalla saaminensi rahojen kanssa.

        Voi olla, mutta jos tuosta suhteesta helvetin portille pääsee, niin uskon, että sillä tiellä on pitkä jono ennen minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta jos tuosta suhteesta helvetin portille pääsee, niin uskon, että sillä tiellä on pitkä jono ennen minua.

        Sanoit, että et osaa mitään ? Kirjalliset kykysi ainakin ovat kunnossa. Lähde vain tuon Paapan mukaan. Sinusta voisi olla paljon muutakin iloa, kuin seksi. Jos sitä seksiä nyt tuon ikäinen enään paljoa kaipaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit, että et osaa mitään ? Kirjalliset kykysi ainakin ovat kunnossa. Lähde vain tuon Paapan mukaan. Sinusta voisi olla paljon muutakin iloa, kuin seksi. Jos sitä seksiä nyt tuon ikäinen enään paljoa kaipaakaan.

        Minä voisin olla ikäni puolesta Äitisi. Ja sinun asemassani suostuisin tuohon tarjoukseen. Ei kat se ikuinen sopimus ole, pääseehän siitä eroon, jos ei miellytä.


      • Anonyymi

        Olen kohta 18 vuotias muodokas blondi. Takapuoltani kehutaan tosi paljon, se on kookas ja uhkea. Olen myös posliini. Ja pidän vanhemmista miehistä. Olen kiinnostunut tarjouksesta. 18 täytän toukokuun lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kohta 18 vuotias muodokas blondi. Takapuoltani kehutaan tosi paljon, se on kookas ja uhkea. Olen myös posliini. Ja pidän vanhemmista miehistä. Olen kiinnostunut tarjouksesta. 18 täytän toukokuun lopussa.

        Kerro ihan rohkeasti enemmänkin miten yhteyttä jne


      • Anonyymi

        Jos tuo tarjous on vielä ajankohtainen, niin olen 166 /54 kokoinen, tummahiuksinen, 21 v. nainen. En tupakoi, en käytä alkoholia... seksi kyllä käy. Yhteystietosi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meet siis jonkun vanhan äijän pantavaksi...

        No mitäpä tuo asia sulle kuuluu? Poika on selvästi kateellinen 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kohta 18 vuotias muodokas blondi. Takapuoltani kehutaan tosi paljon, se on kookas ja uhkea. Olen myös posliini. Ja pidän vanhemmista miehistä. Olen kiinnostunut tarjouksesta. 18 täytän toukokuun lopussa.

        Isot hyllyvät perseet on rumia. Samoin lihavat ihmiset niin miehet kuin naiset ovat täysin turn off


    • Anonyymi

      H­­ei! Kuts­­­um­­me sinu­­­t kä­­ymään uude­­­ss­­­a chatissa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z4w4K7

    • Anonyymi

      Mä saan kaks tonnii kuukaudessa. Tussua annan siihen hintaan n kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa myydä perseesi. Toisilla on kaikki myytävänä 💸. Sen kun annat runtata pillu- ja persereikäsi tohjoksi.

    • Anonyymi

      Onko pappa Eero Heinäluoma?

      • Anonyymi

        Ei kun spede niuvanniemestä


    • Anonyymi

      Pappa nussii persereikäsi paskaksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä olen harrastanut seksiä 60 v. miehen kanssa, itse olen 20 v. Entäs sitten, mies tietää mitä tekee ja jotakin todella kiihottavaa on tuon ikäisessä. Osaaminen, karismaattisuus, jne.

      • Anonyymi

        Kerro ihan rohkeasti vaan itsestäsi enemmänkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heips täällä terve fixu mies,yrittäjä urheilija ja eronnut vuosi sitten ja tarvitsen seuraa,voitko käydä esittäytymässä korvaan kulut

    • Anonyymi

      Kokeile ensin lyhyt seura turvallisen miehen kanssa,tarvitsen seuraa ajoittain ei missään piilossa.ota yhteyttä ja käy tutustumassa.Faster

    • Anonyymi

      Täällä kateelliset äidin hellan nurkassa asuvat peräkammarin pojat ovat katkerina päätään aukomassa. Harmittaahan se jos joku toinen saa nuorta naista. Ei se ole teiltä pois. Ette te saa kuitenkaan saa kaunista nuorta naista itsellenne.

    • Peseytymismahdollisuus , muutama rätti millä pyyhkiä vaarin tahnat vitun syrjästä veks , aamulla puuroa ja ehkä lounaskin jos hyvin käyttäydyt, nettiaikaa kun tik tokkia pelailet mukulana kuitenkin...Jos vaari reilu on niin vie sinut kerran kuukauteen kirpputorille katsomaan sopivia hepeneitä ja siinä se .
      Arvoisesi palkka ja ehkä kymppi päälle.

      • Anonyymi

        Ei tuollaiseen tarvitse suostua.


    • Anonyymi

      Mun kokemus noista sugar sedistä on hyvin kaksijakoinen. Löytyy varmasti ihan älyttömiä tyyppejä, joten kannattaa olla varovainen. Mutta voi sitten olla myös toisin, kuten mulla neljännen kokelaan kohdalla. Hän oli puhelimessa hiukan hiljainen ja kuunteli enimmäkseen minun höpinöitäni. Tapasimme kahvilassa, valokuvaa en saanut etukäteen, mutta kuvauksen kyllä. Ajallaan mies asteli reippaasti pöytääni ja esitteli itsensä. Hän oli hauskaa seuraa ja ei puhunut seksistä yhtikäs mitään. Olisin siltä istumalta lähtenyt hänen mukaansa. Mutta hän lähti kahden tunnin jutustelun jälkeen pois. Luulin jo, että hänellä oli joku toinen tyttö tiedossa. Kahden viikon päästä hän soitti ja kysyi, mitä olin ajatellut asiasta ? Ja loppu onkin sitten... no historiaa. Siitä on viisi vuotta aikaa, ja rahasta en ole puhunut kertaakaan. Ei hän myöskään. Minulla on hänen luottokorttinsa ja sen saldosta voi päätellä, että raha ei ole kuitenkaan hänelle se eka juttu maailmassa. Ehkä rahakin menettää merkityksensä, kun sitä on tarpeeksi paljon.

    • Anonyymi

      Kyllä se vain on niin, että "raha ratkaisee" ja "näkö on se joka naitattaa". Aloittelijalle sanoisin, ja nyt kerron kokemuksesta. Jos onnistut hankkimaan pidempiaikaisen "seuralaisen" tuollaisesta sugar daddystä. Siinä ei kuukausiapalkalla ole paljoa merkitystä. Varakas mies voi turvata tulevaisuutesi " rikkaana nuorena leskenä" muutoinkin. Minun kohdallani se tapahtui erilaisilla omaisuuden siirroilla. Nyt kahdeksan vuotta myöhemmin "leskenä" tulevaisuuteni on turvattu, vaikka en tekisi päivääkään työtä. Ja olen vasta 28 v. vanha.

    • ’Palkka’ voi olla oikeestaa mitä tahansa, minkä pidät kohtuutena itse. Tavallaan tämä pappa ostaa sulta seuraa, joten miten paljon haluat hänen maksavan siitä?

      Myöskin, mistä tämän kaltaisia maksajia löytää, voisin itsekin haluta sellaisen :)

      • Anonyymi

        Niin, rahalla saa ja hevosella pääsee. Tuollainen vaihtelunhaluinen daddy saa seuraa pienellä rahalla. Muutama kerta ja sitten hän poistuu kuvioista. Pidempiaikainen suhde daddyyn on varmasti järkevin ja turvallisin vaihtoehto. Mun pikkusiskolla on tuollainen ollut jo vuosia. Hyvin niillä näyttää synkkaavan. En tiedä, miten ja paljonko siitä maksetaan ? Mutta hyvä kauppa on sellainen, jossa kumpikin hyötyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, rahalla saa ja hevosella pääsee. Tuollainen vaihtelunhaluinen daddy saa seuraa pienellä rahalla. Muutama kerta ja sitten hän poistuu kuvioista. Pidempiaikainen suhde daddyyn on varmasti järkevin ja turvallisin vaihtoehto. Mun pikkusiskolla on tuollainen ollut jo vuosia. Hyvin niillä näyttää synkkaavan. En tiedä, miten ja paljonko siitä maksetaan ? Mutta hyvä kauppa on sellainen, jossa kumpikin hyötyy.

        Näinhän se on, et pidempiaikainen on lyhytaikaisempaa parempi. Molemmat hyötyy tavalla tai toisella.
        Ja maksu on vähä tapauskohtanen, nopeella googlauksella oli et 100-300e/tapaaminen, riippuen mitä sisältönä on (esim ravintolakäynti, shoppaus, muu).


      • Anonyymi
        Ameebaameeba kirjoitti:

        Näinhän se on, et pidempiaikainen on lyhytaikaisempaa parempi. Molemmat hyötyy tavalla tai toisella.
        Ja maksu on vähä tapauskohtanen, nopeella googlauksella oli et 100-300e/tapaaminen, riippuen mitä sisältönä on (esim ravintolakäynti, shoppaus, muu).

        No mitäpä sulta jalkovälistä löytyy vajakki


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä sulta jalkovälistä löytyy vajakki

        Miten tämä kysymys liittyi keskusteluun 😂


      • Anonyymi
        Ameebaameeba kirjoitti:

        Miten tämä kysymys liittyi keskusteluun 😂

        Tietenkin liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin liittyy.

        Todellakin liittyy. Mitä suurimmissa määrin liittyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin liittyy. Mitä suurimmissa määrin liittyy.

        Lähinnä tuossa kyseisessä kommentissa vastasin annettuun kommenttiin, missä oli yleisesti keskustelua aiheesta. Toki jos kovin kiinnostaa, niin heppiä ei löydy itseltä


      • Anonyymi
        Ameebaameeba kirjoitti:

        Lähinnä tuossa kyseisessä kommentissa vastasin annettuun kommenttiin, missä oli yleisesti keskustelua aiheesta. Toki jos kovin kiinnostaa, niin heppiä ei löydy itseltä

        No mitä sit löytyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sit löytyy

        Esimerkiksi pillu löytyy


    • Anonyymi

      Tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Ei varmaan kannata hinnoitella itse itseään. Tuollainen miljonääri setä, jolla ei ole perillisiä, jolloinka valtio vie koko omaisuuden, ei tuolle rahalle anna juurikaan arvoa. Jos hän matkustelee paljon, niin ei taatusti lähde raahaamaan seksin takia ketään Suomesta. Seksiä saa muualtakin ihan niin paljon kuin huvittaa ja pikkurahalla. Mutta nuori kaunis nainen seuralaisena saattaa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Tuota seuralaisasiaa ei kannata miettiä vain seksin kannalta. Kyllä tuollaisiin ihmisuhteisiin liitty paljon muutakin.


      • Anonyymi

        Työkaveri pääsi puoli vuotta sitten eläkkeelle. Osti purjeveneen ja löysi jostakin tuollaisen 20 v. , voisi kait sanoa työttömän ja kouluttautumattoman naisen. Kyllä käy kateeksi, kun talvella tuli kortteja jostakin välimereltä ja valokuvia tuon missin seurassa. Ikäeroa on tuollainen 47 vuotta. Taksasta en tiedä, mutta valistunut arvaus on, että mies maksaa kaikki elämiseen ja matkustamiseen liittyvät kulut, tuskin mitään palkkaa.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti kaiki­­lle, jotk­­­a haluav­at pitää ha­­uskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z3p1P4

    • Anonyymi

      Minä olen ollut nyt jo 70 vuotiaan miehen seuraneitinä, kaikilla asiaan kuuluvilla herkuilla. Joskus seksiäkin, mutta nykyisin harvemmin. Kuusi vuotta tuli juuri maaliskuussa täyteen tuota seurustelua. Ei kaduta, olen saanut kaikea, mitä olen joskus haaveillut, ilman, että olen koskaan pyytänyt mitään. Sellaista elämä vaan joskus voi olla.

    • Anonyymi

      Moi
      Kertakorvaus, pilluahan käytännössä myyt
      Sun pitää itse neuvotella arvosi,,
      Tosin onko sitä jos sitö myy, kaikilla ei moraalia ole

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuollainen hauska ja nätti 20 v. tyttö kyllä kelpaisi matkaseuraksi, vaikka ilman seksivaatimusta. Olisko mitään 2000,- kuukaudessa ja kaikki matkakulut ?
      M. 64v.

    Ketjusta on poistettu 193 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe