Katselin noiden autoliikkeiden hinnoittelua.Ihmettelen kuka pääsee kauppoihin kyseisissä liikkeissä,Hj-autotalossa esim. muutama Bmw/ Mersu 10-15 tuhatta kalliimpia kun vastaavat muualla.Kate on ainakin kohdallaan.
Hj-autotalo ja Korsumäenauto
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä, mikä on ns. "vastaava" on joskus vaikea sanoa, koska käytetyt autot ovat aina yksilöitä, jotka ovat saattaneet olla hyvinkin erilaisessa käytössä.
Ostin takavuosina 35.000 km ajetun auton, jossa oli vaaleat, etten sanoisi valkoiset istuimet.
Koska olimme lapsiperhe, niin hankin heti autoon mittaommellut päälliset, jotka omistusaikana kerran pesetin ns. kaupallisin ehdoin.
Penkit olivat suojien alla kuin uudet.
Möin auton niin, että minulle jäi mahdollisuus vähän seurata, mitä omistajaksi joutunut autoliike käsitteli penkkiasiaa.
Oli kyllä ottanut päälliset pois, mutta en tiedä, oliko säilyttänyt ja pesettänyt ne,
koska auto meni Pohjanmaalle.
Jos 200.000 ajetussa autossa penkit ovat kuin uudet, on se kalliimpi ja se antaa lisäksi viitteen siitä, että autoa on muutenkin pidetty enemmän huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368