Tuli mieleen miten saisi helposti treffit jos, pyykkitupa...

Anonyymi-ap

Näen tyttöjä muutenkin tarpeeksi, mutta, katsoisi jostain pyykkituvan varauskirjasta että milloin joku tyttö on menemässä pesemään pyykkejään, niin sinne vahtimaan, vaanimaan :D

Minä yritän ajoittaa aina omat pyykinpesuni niin että ehdin ennen tyttöjen aikoja pesemän omat, koska ne valloittaneet lähes kokonaan koko pyykkituvan jokainen päivä kone pyörii..

27

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sitä varauskirjasta välttämättä selviä mikä on pyykkärin sukupuoli.
      Aika hyvin täytyy tuntea sit naapurit.

    • Anonyymi

      Randombypasser sun kaikki nikit on selvillä.

      • Anonyymi

        Fleda-typerys hiljaa.


    • Anonyymi

      Mun tuttuni. Tunnistettu.

      • Anonyymi

        Toki itsesi tunnistat.


      • Anonyymi

        Vuosaaressa löytyy tällainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosaaressa löytyy tällainen

        Ei kai siellä stringit riipu narulla :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai siellä stringit riipu narulla :o

        Eiuu, vaan hevonen ripustettu korvissaan


    • Anonyymi

      Tekee sellaisen ansan pyykkitypaan;: siellä onkin vastassa itseä sitten joku nato-tyyppi ja ladattu magnum research derert eagle tuijottaa nenääsi kohden :D

    • Jos olisin sinkku ja asuisin talossa, jossa on pyykkitupa, niin tuskin pesisin siellä mitään pyykkejäni. Ellei sitten mattoja saa harjata lattialla puhtaaksi. 😄

      Hommaisin pesukoneen kuivaus ominaisuudella tai pesutornin. Naisia voi "vaania" vaikka rappukäytävässä. Tai pihakeinussa. 😅

      • Niin ja matot voisi pestä kesällä matonpesupaikalla tai viedä ne pesulaan pestäviksi. Pyykkituvissa niitä ei yleensä saa pestä. Vaikka 80-luvulla muistan, että niin vain kaikki talon naisväki oli harjoineen niitä jynssäämässä lontsut jalassa pyykkituvan laattalattialla ja letkusta vettä perään.


      • "Anonyymi
        2023-03-01 16:40:19
        Olet mies säälittävä."

        -Taitaakin osua sopivaan kohtaan nämä mun palstailun lopettamisen aikeet. Vaikuttaa sille, että pöpilä on rantautunut palstalle ja lääkitykset epäkunnossa.


    • Anonyymi

      ...kun pyykkituvan ovi narahata, silloin nato-ihminen samaan ääneen piiloittaen lataa Desert *Eagle pistoolinsa.50" kaliiberisensa latausäänen, ristitäät on piipussa ja kapliiperi, suuri, tietäen että kun on pyykkityä on helppo siivota aivojähmnät pios suyikuttainen sittten...

    • Anonyymi

      JOOOO tuollaisesta saisi tehtyä jonkin pyykkitupa-kauhu elokuvan helpostikin :D

      • Anonyymi

        Vammainen olet myös.


      • Anonyymi

        JooO Pykkitupaporras tuoksuu vaaralliselta, butterchickeniä taivaallisen hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammainen olet myös.

        pyrin olemaan korrekti ja aasillinen !


    • Anonyymi

      Joo ja sitten joku operative "black" ei luuseereille kuten NSA tai CIA mikään muukaan vain suoraan NATO;n black officer suorittqamassa tehtävää, jotenn täysin rekisteroimättömät järeät käsiaseet...

      • Anonyymi

        Kuten untuvatyynyt molemmissa kainaloissa? :>


    • Anonyymi

      Pyykkitupa iskupaikkana? Pyykkärimuija ei itseään ehosta eikä tehosta, ei sellaisesta syty.

    • Anonyymi

      Tuota voisi kutsua vaanimisen lisäksi ahdisteluksi jos kun noin teet se on Suomen rikoslaissa ymmärtääkseni tuomittava teko

    • Stalkkaaminen ei kiinnosta, mutta mankelia vasten on hyvä kutea. Jos vaatteet rypistyy, saa ne nopeasti sileiksi taas.

    • Anonyymi

      Tulisi oikein jännitys kirja KRP... ei mikään saa tietoja tuollaisesta henkilöstä eli on joku ei edes CIA, on siis joku pitkän linjan NATO-operative, kuin jostain Robert Ludlubimin kirjastakin., ei saa tietoja koska pitkän linjan NATO-operative.
      kymm3niä vuosia jo :D

      • Anonyymi

        Noniin pitkän lin jan bugdum naatti Pertti :)


    • ..onnea on oma pyykinpesukone, näemmä..

      • Anonyymi

        Nyt sen näkee ihan uudessa valossa ja arvostaa entistä enemmän :D


    • Anonyymi

      ... pyykkihuonr-muthsdds: aseens on käyyryyu jotaisain järkyttävän kaliibrtisdysa trvolvrtia erli yli 50" tyuumaise4t paukuty ja ristipää luoteja jotta kohteen aivot armasti levätää aivoista kun amuu, eli revolceri tai joku isokaliiberinein pistooli, kun .. joku naton officerin ase...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe