Vitun Ärrä

Anonyymi-ap

Miten on mahdollista, että R-kioski näyttää lasten katsomisaikaan mainoksia jossa huudetaan vitun ämmä? Seinillä heillä lukee isolla sama mainos. Onko rahat noin tiukilla että pitää uhrata kaikki. Minä 28v pienen tytön äiti olen kauhuissani kiroilusta mainoksessa ja ämmä sanan käytöstä.

36

2844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei enää tule ärrä visiittejä ton mainoksen jälkeen.

• Anonyymi

sama täällä. naurettavaa mainontaa. Jos joku minua sanoisi vitun ämmä niin se olisi entinen tuttu.

• Anonyymi

Monet R kioskit omistaa persunatsi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet R kioskit omistaa persunatsi !

Lapset ja nuoret oppii hyvin vihan ja rasismin !! Persunatsit tehnyt hyvää työtä !
        Nuorisorikollisuus ja alaikäisten väkivaltarikokset lisääntyneet huimasti !! Niin myös nuorten mielenterveys ongelmat !! Hitlerin opeilla persunatsit menee !

• Anonyymi

Voi hemmetti kun mainonta on alas vajonnut.

• Anonyymi

Aika pitkälle on R-kioski mennyt mainonnassa. Minä ainakin turvaan lapseni pois kiroilusta joten R-kioski boikottiin!

• Anonyymi

Lapsesi ei varmaan ole päiväkodissa eikä koulussa vaan kotihoidossa ja -koulussa. Päästätkö lastasi edes pyhäkouluun, jos sitä pidetään muualla kuin teillä kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsesi ei varmaan ole päiväkodissa eikä koulussa vaan kotihoidossa ja -koulussa. Päästätkö lastasi edes pyhäkouluun, jos sitä pidetään muualla kuin teillä kotona?

Lasten käyttämä kieli on samanlaista,vaikka huoltajat toista luulee.

• Anonyymi

en vaan ymmärrä minen mikään firmaa haluaa käyttää näin haventavaa nimeä naisesta tai edes kiroilla mainoksessa. Melkoisen noloa toimintaa? Vai pitääkö joku tätä kivana markkinointina. Minua ainakin kuvottaa sanat vitun ämmä. En edes tiedä kuka tämä vitun ämmän huutaja on, mutta sillä tuskin on väliä kun kiroillaan. TV primetimeen tulevat mainokset ovat myrkkyä lasten korviin. Ja kun vielä kioskin seinässä lukee vitun äämmä niin suljen kauniisti 6v tyttöni korvat joka kumminkin osaa jo lukea. voisiko ärrä poistaa nämä naurettavat manoikset kiitos HETI! Kierrän lapseni kanssa nyt yrityksenne kaukaa, koska en halua hänen oppia kiroilemaan tai sanoa naisia ämmiksi!!!!!

• Anonyymi

Todella on mainosmiehet menneet sekaisin. Ja kuka tää vitun ämmä on ja miten se liittyy ärrään?

• Anonyymi

Naurettavaa mainontaa R-kioskilta. Kiroilu ei ole kaunista. Ämmittely menee kuvastaa heikkolahjaisten mainostyyppien kieroutuneita fantasioja. Minä en ole vitun ämmä vaikka asennetta on!

• Anonyymi

Onneksi en ole enää R-kioski yrittäjä.... En ikinä olisi laittanut kioskini seinälle vitun ämmä sanoja sisältäviä mainoksia. Naurattaa Ärrävaaran touhu nyt totaalisesti. Naurettavaa se oli jo ennekin, mutta tämä vei jo voiton.

• Anonyymi

Sama täällä. Mainoksessa olevat croissantit paistetaan edellisenä iltana ja aamulla kun ne ovat vanhoja laitetaan niihin täytteet. Vitun ämmät nähtävästi tahtovat syödä vanhoja kumisia croissantteja. Huonoa mainontaa, mutta mainostettavat tuotteet ovat vielä huonompia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Mainoksessa olevat croissantit paistetaan edellisenä iltana ja aamulla kun ne ovat vanhoja laitetaan niihin täytteet. Vitun ämmät nähtävästi tahtovat syödä vanhoja kumisia croissantteja. Huonoa mainontaa, mutta mainostettavat tuotteet ovat vielä huonompia.

Kerran kokeilin kumista croissua ja toista kertaa wn sitä virhettä tee. Ärrä myy vanhoja tuotteita. Onneksi muista kahviloista saa tuoretta eikä yön yli levännyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paistetaan edellisenä iltana WTF? No eipä tartte niitä ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä työntekijänä voin kertoa, että ne todella paistetaan tuotrpääliköidwn käskystä jo edellisenä iltana. Tuote on siis vanha jo kun se laitetaan myyntiin. Tämä oli minulle entiselle kahvilatyöntekijälle käsittämätöntä. Minulle sanottiin, että näin tehdään kun on aina tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä työntekijänä voin kertoa, että ne todella paistetaan tuotrpääliköidwn käskystä jo edellisenä iltana. Tuote on siis vanha jo kun se laitetaan myyntiin. Tämä oli minulle entiselle kahvilatyöntekijälle käsittämätöntä. Minulle sanottiin, että näin tehdään kun on aina tehty.

No jo on aikoihin eletty. Ärrä boikottiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli R-Kioski myy vanhaa kamaa uutena. Mitähän mieltä ovat terveysviranomaiset tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä firma haluaa myydä vanhaa kamaa uutena? Kantsis ärrän miettiä mainostoimiston uusimisen ohella tuotekehittelijöiden uusintaa.

• Anonyymi

R-kioski yrittää nyt kaikkensa että konkursseja ei tulisi. Valitettavasti nyt mentiin mauttomuuden puolelle. Mainonnan pitäisi aina olla hyvä tavan mukaista. Tämä mainonta ei sitä ole. Ei rumilla sanoilla pelasteta mitään yhtiötä.

• Anonyymi

Mikä ihmisiä vaivaa? Onko järjettömyys nykypäivän suola. Kamalaa katsottavaa.

• Anonyymi

Kuka se mainoksen White trash bitch on joka kiroilee telkkarissa R-kioskin mainoksessa? Kuvottava tyyppi.

• Anonyymi

eihän se mikään white ole.

• Anonyymi

LÄHETTÄKÄÄ hyvät ihmiset PALAUTETTA SUORAAN sinne R-kioskiin, mikä ikinä
      sen nyt omistaakaan. Ei täällä kukaan R-kioskin johtajistosta lue teidän kommenttejanne. Ymmärrän harmistuksenne, mutta anteeksi nyt vaan
      MINÄ, OLEN REILUSTI ÄMMÄ, mua se ei haittaa ja tarvittaessa olen
      myös VITUN ÄMMÄ.

• Anonyymi

Kauniisti itsestäsi puhut. Käy sua sääliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti itsestäsi puhut. Käy sua sääliksi.

Sehän on vaan voimaannuttava koko se Ärrän ämmä mainos.
        Ja kiitoksia, sääli ihan vapaasti vaan, sehän on vain sulta pois. Sääliksi käy
        kaikki, jotka ovat pahoittaneet mielensä tästä ämmä mainoksesta.

• Anonyymi

Nato norjalaisten omistama r kioski, eikä niin väliä mitä mainoksia Suomeen tusaavat.

• Anonyymi

Lähettäkää norskeiile sitten palautetta tästä Ämmä mainoksesta.

• Anonyymi

Ala-arvoinen mainos, itse ainakin yritän aina boikotoida sellaisia firmoja joissa mennään huonon maun puolelle.

• Anonyymi

Närästys... sohii rintamustaan hölmönä... voi pieksut kun on tyhmä mainos...

• Anonyymi

LOL! etin aina tämän kommentin, kun haluaan päivääni piristystä, kiitos tästä kommentista
        ja alkaa naurattaa, kun näen sen mainoksen mielessäni. Ai, että jos nainen muikistaan
        suutaan, niin häntä närästää? Enpä ole tuotakaan ennen tiennyt, mutta nyt tiedän,kiitos
        sinun ja närkästyksesi. Voin sanoa samaa: voi..pieksut miten voi olla tyhmiä ja ennenkaikkea suvaitsemattomia mainoksia. Taitaa osaa kommentoitia ärsyttää enemmän tuon Ettan etnisyys,vaikka sitä ei ole mainittu missään, en ole ainakaan itse löytänyt, kuin se että
        lause v..n Ärrä. Voi ..hyvänen aika näitä kommentteja ja ihmisten suvaitsemattomuutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LOL! etin aina tämän kommentin, kun haluaan päivääni piristystä, kiitos tästä kommentista
        ja alkaa naurattaa, kun näen sen mainoksen mielessäni. Ai, että jos nainen muikistaan
        suutaan, niin häntä närästää? Enpä ole tuotakaan ennen tiennyt, mutta nyt tiedän,kiitos
        sinun ja närkästyksesi. Voin sanoa samaa: voi..pieksut miten voi olla tyhmiä ja ennenkaikkea suvaitsemattomia mainoksia. Taitaa osaa kommentoitia ärsyttää enemmän tuon Ettan etnisyys,vaikka sitä ei ole mainittu missään, en ole ainakaan itse löytänyt, kuin se että
        lause v..n Ärrä. Voi ..hyvänen aika näitä kommentteja ja ihmisten suvaitsemattomuutta!

suvaitsemattomia ihmisiä siis.

• Anonyymi

Inhottava mainos, poistakaa se heti.
      En käy enää Ärrällä!!!!!

• Anonyymi

Olen ihan samaa mieltä haluaako joku teistä tehdä valituksen tästä asiasta?

• Anonyymi

Mainonnan eettinen neuvosto, R:n norjalainen pääomistaja, Suomen Ärrä. Näköjään joku/jotkut ovat jo tehneet, kun mainos on kadonnut.

• Anonyymi

Oaska pulju sais kuolla jo pois. Riistohinnat. Vesipullo ja 12kpl purukumia 7,95e

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe