Olisi tarvetta luonnollisen kokoiselle pahvimallille Erdoganista. Mistä saisi ostettua?
Mistä voisi ostaa Erdoganin kuvan?
21
51
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, että saisit sitten mennä polttamaan sen jonnekin torille vai? :D Sinä se Pahvimalli olet.
- Anonyymi
Lopeta tuo turha vouhkaaminen ja ala ajatteleen aivoilla jos niitä on.
- Anonyymi
Oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle vai minulle, siis vastaajalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle vai minulle, siis vastaajalle?
Aloittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle.
OK . :) Ei aloittajalla ole aivoja. Tai sitten ne on Made in Turkki
- Anonyymi
Turkin suurlähetystöstä myyvät niitä, mene ajoissa sinne.
- Anonyymi
Riippuu vähän kuvan käyttötarkoituksesta. Tehdastekoisia, siistejä Pahvi-Saulin mallisia kuvia yleensä käytetään vaalimainonnassa, ja niitä saa ostamalla.
Mutta vähän krouvimpaan käyttöön Pahvi-Erdoganin tekee itsekin. Tulostaa joko A3-kokoisella mustesuihkareilla noin 5...6 kpl Erdoganin osia paperille, ja liimaa tuotokset pahvisen taustan päälle.
Pienemmällä A4-tulostimellakin pärjää, mutta saumakohtia kuvaan tulee enemmän.- Anonyymi
Pahviin voi suoraan imeyttåää grillinestettä, niin silloin palaa suurlähetystön edustalla paremmin.
- Anonyymi
Äkkiähän tuon tussilla tuhraat pahville,piirrä pirunsarvet samalla sen päähän.
- Anonyymi
orpo kuulemma myy ,halvalla.
- Anonyymi
En ole Ydinfyysikko mutta päättelen silti, että aloittaja on Nato-vastainen ;)
- Anonyymi
Väärin luet merkkejä. Vaadimme Turkkia EU-jäseneksi. Mielenosoitus tulossa tästä aiheesta pikapuoliin.
- Anonyymi
Näin kyllä. Tarvitsemme aidosti Islamilaisen maan Eurooppaan, ikään kuin konsultiksi ja sillanpääasemaksi, silmällä pitäen väestönvaihtoa ja Islamisointia.
- Anonyymi
Miksi et tee itse?
- Anonyymi
Pilailukapasta löytyy naamareita myös tähän lähtöön.
- Anonyymi
Aloittaja voisi hankkia protestiksi pari litraa bensiiniä ja valella sen päälleen.
Sitten vaan laittaa liekit lepattamaan. - Anonyymi
Vieläkin naurattaa se hensinkiläiskomisarion lausunto, että Turkin puolidiktaattorin kuvan polttamisesta seuraisi KUNNIANLOUKKAUS-syyte.!!
...huutonaurua voi päästää tuollaisen puheen päälle. Alkaa olla jo orwellilaisia piirteitä yhteiskunnassa....:/ :( - Anonyymi
Olen Sananvapauden kiivaasti maltillinen kannatattaja :) ja minusta on aivan mainiota, että Erdoganin ruman pärstän kuva poltetaan tai vaikka sen nukke hirtettäisiin täälläkin, mutta koska olen myös Naton kannattaja niin älkää nyt jumalauta tehkö sitä vielä senkin tampiot!
Odotellaan nyt ensin se hetki, että päästään sinne Natoon. Malttia on valttia. (Vaikka eri mieltä olisi Balttia) :D- Anonyymi
Viisaasti sanottu, jäitä hattuun toistaiseksi ainakin.
- Anonyymi
Ota tyypin kokoinen pahvi ja paskassa sille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703