Mistä voisi ostaa Erdoganin kuvan?

Anonyymi-ap

Olisi tarvetta luonnollisen kokoiselle pahvimallille Erdoganista. Mistä saisi ostettua?

20

136

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, että saisit sitten mennä polttamaan sen jonnekin torille vai? :D Sinä se Pahvimalli olet.

• Anonyymi

Lopeta tuo turha vouhkaaminen ja ala ajatteleen aivoilla jos niitä on.

• Anonyymi

Oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle vai minulle, siis vastaajalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle vai minulle, siis vastaajalle?

Aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle.

OK . :) Ei aloittajalla ole aivoja. Tai sitten ne on Made in Turkki

• Anonyymi

Turkin suurlähetystöstä myyvät niitä, mene ajoissa sinne.

• Anonyymi

Riippuu vähän kuvan käyttötarkoituksesta. Tehdastekoisia, siistejä Pahvi-Saulin mallisia kuvia yleensä käytetään vaalimainonnassa, ja niitä saa ostamalla.

Mutta vähän krouvimpaan käyttöön Pahvi-Erdoganin tekee itsekin. Tulostaa joko A3-kokoisella mustesuihkareilla noin 5...6 kpl Erdoganin osia paperille, ja liimaa tuotokset pahvisen taustan päälle.

Pienemmällä A4-tulostimellakin pärjää, mutta saumakohtia kuvaan tulee enemmän.

• Anonyymi

Pahviin voi suoraan imeyttåää grillinestettä, niin silloin palaa suurlähetystön edustalla paremmin.

• Anonyymi

Äkkiähän tuon tussilla tuhraat pahville,piirrä pirunsarvet samalla sen päähän.

• Anonyymi

orpo kuulemma myy ,halvalla.

• Anonyymi

En ole Ydinfyysikko mutta päättelen silti, että aloittaja on Nato-vastainen ;)

• Anonyymi

Väärin luet merkkejä. Vaadimme Turkkia EU-jäseneksi. Mielenosoitus tulossa tästä aiheesta pikapuoliin.

• Anonyymi

Näin kyllä. Tarvitsemme aidosti Islamilaisen maan Eurooppaan, ikään kuin konsultiksi ja sillanpääasemaksi, silmällä pitäen väestönvaihtoa ja Islamisointia.

• Anonyymi

Miksi et tee itse?

• Anonyymi

Pilailukapasta löytyy naamareita myös tähän lähtöön.

• Anonyymi

Aloittaja voisi hankkia protestiksi pari litraa bensiiniä ja valella sen päälleen.

Sitten vaan laittaa liekit lepattamaan.

• Anonyymi

Vieläkin naurattaa se hensinkiläiskomisarion lausunto, että Turkin puolidiktaattorin kuvan polttamisesta seuraisi KUNNIANLOUKKAUS-syyte.!!

...huutonaurua voi päästää tuollaisen puheen päälle. Alkaa olla jo orwellilaisia piirteitä yhteiskunnassa....:/ :(

• Anonyymi

Olen Sananvapauden kiivaasti maltillinen kannatattaja :) ja minusta on aivan mainiota, että Erdoganin ruman pärstän kuva poltetaan tai vaikka sen nukke hirtettäisiin täälläkin, mutta koska olen myös Naton kannattaja niin älkää nyt jumalauta tehkö sitä vielä senkin tampiot!

Odotellaan nyt ensin se hetki, että päästään sinne Natoon. Malttia on valttia. (Vaikka eri mieltä olisi Balttia) :D

• Anonyymi

Viisaasti sanottu, jäitä hattuun toistaiseksi ainakin.

• Anonyymi

Ota tyypin kokoinen pahvi ja paskassa sille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä
      Maailman menoa
      612
      1713
    2. Flavio rakastaa Martinaa

Flavio ❤️ Martina
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1653
    3. Poistin sun numeron

Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä
      Ikävä
      71
      1477
    4. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin

Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä
      Perussuomalaiset
      235
      833
    5. Nainen, tänään on taas parempi olo

Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l
      Ikävä
      60
      780
    6. Millainen on täydellinen vartaloinen nainen

Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen
      Sinkut
      142
      725
    7. Anteeksi kun

Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui
      Ikävä
      43
      671
    8. Ryökäle! Jos kerran näit, miksi

Et tullut puhumaan, vaan piilottelit jopa itseäsi?
      Ikävä
      129
      633
    9. Lakukepit juoksuttaa evästä

Uusavuttomille. Eipä näy Suomikansaa noissa töissä??
      Rovaniemi
      109
      614
    Aihe