Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaste vedestä ja Hengestä on Jumalan luomisteko

Anonyymi-ap

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.

Liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, ellei Jumala kasteessa luo ihmistä uudeksi.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."

2. Piet. 3:5

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ohoo nyt oli veivattu pari kierrosta, ja toden totta, hiukan enemmän oli vastausjakeita!

    • Anonyymi

      Jes. 12:3

      "Te saatte riemuiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."

      Ilm. 3:11

      Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

      Kristukseen kastettu on Kristuksen kanssaperillinen "kuninkaallinen papisto", jota Jumala ei kaada maahan selälleen.

      Lapsena saatua kristillistä pyhää kastetta ja lahjauskoa eli esikoisoikeutta ei pidä vaihtaa hurmoslahkojen tarjoamiin höyryäviin hernesvelleihin, eikä mennä heidän uudestikasteilleen sidottavaksi lahkon orjuuteen hurmoskokemuksien perässä juoksemaan.

      Raamattu varoittaa ns. "vapaista suunnista" niihin liittymästä.

      2. Piet. 2:19 "He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on."

      • Anonyymi

        Oh hoh: "Kaste vedestä ja Hengestä on Jumalan luomisteko"????

        Raamattu kertoo selvästi, että Jumalan luomistyö tuli valmiiksi ja Jumala lepäsi seitsemännen päivän.
        Siksi siihen ei saa lisätä mitään kirkkojen keksimää seremoniaa. Nyt tuo pelle tekee kruunustakin jo vettä:
        ""Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi."

        Onkohan tuo vesikruunu muovipussissa vai jäätyneenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh hoh: "Kaste vedestä ja Hengestä on Jumalan luomisteko"????

        Raamattu kertoo selvästi, että Jumalan luomistyö tuli valmiiksi ja Jumala lepäsi seitsemännen päivän.
        Siksi siihen ei saa lisätä mitään kirkkojen keksimää seremoniaa. Nyt tuo pelle tekee kruunustakin jo vettä:
        ""Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi."

        Onkohan tuo vesikruunu muovipussissa vai jäätyneenä?

        Jumala luo koko ajan uutta, sillä uudestisyntymä vedestä ja Hengesä on Jumalan työ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala luo koko ajan uutta, sillä uudestisyntymä vedestä ja Hengesä on Jumalan työ

        Onko tuo vesikruunukin Jumalan luomistyötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo vesikruunukin Jumalan luomistyötä?

        Etkö usko Jumalan luomistyöhön?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe