1. Joh. 4:2
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.
Hepr. 2:14
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.
Liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, ellei Jumala kasteessa luo ihmistä uudeksi.
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."
2. Piet. 3:5
Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.
Kaste vedestä ja Hengestä on Jumalan luomisteko
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
ohoo nyt oli veivattu pari kierrosta, ja toden totta, hiukan enemmän oli vastausjakeita!
- Anonyymi
Jes. 12:3
"Te saatte riemuiten ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."
Ilm. 3:11
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
Kristukseen kastettu on Kristuksen kanssaperillinen "kuninkaallinen papisto", jota Jumala ei kaada maahan selälleen.
Lapsena saatua kristillistä pyhää kastetta ja lahjauskoa eli esikoisoikeutta ei pidä vaihtaa hurmoslahkojen tarjoamiin höyryäviin hernesvelleihin, eikä mennä heidän uudestikasteilleen sidottavaksi lahkon orjuuteen hurmoskokemuksien perässä juoksemaan.
Raamattu varoittaa ns. "vapaista suunnista" niihin liittymästä.
2. Piet. 2:19 "He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on."- Anonyymi
Oh hoh: "Kaste vedestä ja Hengestä on Jumalan luomisteko"????
Raamattu kertoo selvästi, että Jumalan luomistyö tuli valmiiksi ja Jumala lepäsi seitsemännen päivän.
Siksi siihen ei saa lisätä mitään kirkkojen keksimää seremoniaa. Nyt tuo pelle tekee kruunustakin jo vettä:
""Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi."
Onkohan tuo vesikruunu muovipussissa vai jäätyneenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh hoh: "Kaste vedestä ja Hengestä on Jumalan luomisteko"????
Raamattu kertoo selvästi, että Jumalan luomistyö tuli valmiiksi ja Jumala lepäsi seitsemännen päivän.
Siksi siihen ei saa lisätä mitään kirkkojen keksimää seremoniaa. Nyt tuo pelle tekee kruunustakin jo vettä:
""Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi."
Onkohan tuo vesikruunu muovipussissa vai jäätyneenä?Jumala luo koko ajan uutta, sillä uudestisyntymä vedestä ja Hengesä on Jumalan työ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala luo koko ajan uutta, sillä uudestisyntymä vedestä ja Hengesä on Jumalan työ
Onko tuo vesikruunukin Jumalan luomistyötä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo vesikruunukin Jumalan luomistyötä?
Etkö usko Jumalan luomistyöhön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399