Rehellistä uutisointia

Anonyymi-ap

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/e00c22be-6667-4fa5-91be-5e91b416383e?ref=ampparit:a9b8

Oleellista on se mitä jätetään kertomatta. Tuo kohta:

"Lehden mukaan Brjanskin alueen kuvernööri on kertonut ammuskelun kohdistuneen ainakin liikkuvan autoon. Kuvernöörin mukaan yksi ihminen kuoli. Myös uutistoimisto TASS kertoo kuolonuhreista."

Brjanskin alueen kuvernöörihän on kertonut kyseessä olleen koulukyyti. Ukrainan partisaanisankarit osin onnistui iskussaan lasten koulukyyditykseen kun kuljettaja kuoli mutta siellä itsekin selkään haavoitttunut 10-vuotias poika oli onnistunut pelastamaan kyydissä olleet pikkutytöt viemällä heidät metsään piiloon ja turvaan. Ei varmaan ollut oleellinen tieto rehellisen länsilehdistön mielestä.

-harmiseikirj-

35

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäläiset partisaanit ovat venäläisiä. Se on Venäjän sisäinen ongelma mitä heidän omat kansalaisensa alkavat siellä omassa maassaan touhuamaan. Ukrainan ei kuulu ottaa tuohon mitenkään kantaa.

      • Anonyymi

        Hyvin sä aivopestynä vedät..

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sä aivopestynä vedät..

        >simiti<

        Esitä todisteet jostain muusta. Ja siis tosiaan todisteet, väittäähän voi ihan mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sä aivopestynä vedät..

        >simiti<

        Eiköhän nuo videoilla esiintyvät tyypit pian identifioida ja sitten se selviää ovatko ukrainalaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo videoilla esiintyvät tyypit pian identifioida ja sitten se selviää ovatko ukrainalaisia.

        Niin vielä ei ole mitään syytä olettaa että ovat ukrainalaisia.😄. Ja tuskin ovat.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin vielä ei ole mitään syytä olettaa että ovat ukrainalaisia.😄. Ja tuskin ovat.

        Sen verran avoimesti näyttivät naamansa, että en ihan heti uskoisi olevan ukrainalaisia. Se kun on tosiaan ihan selvä, että heidän identiteettinsä varsin nopsasti selvitetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran avoimesti näyttivät naamansa, että en ihan heti uskoisi olevan ukrainalaisia. Se kun on tosiaan ihan selvä, että heidän identiteettinsä varsin nopsasti selvitetään.

        Luulen kanssa että jos olisivat ukrainalaisia olis ollu kommandopipot tiukasti naamalla. Todennäköisin vaihtoehto mun mielestä on että on venäjän itse järjestämä juttu mistä voidaan syyttää ukrainalaisia ja yrittää vaikuttaa lännen antamaan apuun sillä tavalla. Tai sitten ne tosiaan on venäläisiä jotka maansa johtajien perseilyyn on kyllästynyt.


    • Venäjän itse järjestämiä juttuja mistä sitten voidaan ukrainalaisia syyttää ton ne on osanneet jo mainilan laukauksista lähtien. Ja vaikka olisikin ukrainalaisia mitä en usko ei nää harvat jutut poista venakoiden järkyttävän paljon laajempia, julmempia ja raaempia tekoja. Venakoiden taktiikkana on ihan tunnetustikin ryöstämällä, kiduttamalla, raiskaamalla ja tappamalla terrorisoida kohde maan väestöä moraalin ja taistelutahdon romahduttamiseksi. Onhan ne todistetusti ainakin vangittujen ja/tai antautuneiden venäläissotilaiden mukaan jakaneet viagraa tai muita potenssi lääkkeitä sotilailleen että pystyvät mummosta muksuun uhreja raiskaamaan.

      • Anonyymi

        Aika hyvin olet kyllä aivopesty kun annat tukesi koululaislasten kimppuun käyville murhaajille.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin olet kyllä aivopesty kun annat tukesi koululaislasten kimppuun käyville murhaajille.

        -harmiseikirj-

        Enhän mä ketään tukenut älä laita sanoja mun suuhun. En mä missään sanonut että hyväksyisin tuollaisia tekoja. Ja siitä aivopesusta me ollaan edelleenkin eri mieltä koska se todellinen tosi pahasti aivopesty mun mielestä olet sinä.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Enhän mä ketään tukenut älä laita sanoja mun suuhun. En mä missään sanonut että hyväksyisin tuollaisia tekoja. Ja siitä aivopesusta me ollaan edelleenkin eri mieltä koska se todellinen tosi pahasti aivopesty mun mielestä olet sinä.

        Ihan samalla tavalla oikaisin kuin sinäkin :) Minä tein avauksen ukrainan partisaani-iskusta ja sinä aloitkin höpöttämään Venäjän touhuista. Et pysynyt asiassa vaan aloit väistelemään niin oletin sinun sitten tukevan Ukrainan touhuja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla oikaisin kuin sinäkin :) Minä tein avauksen ukrainan partisaani-iskusta ja sinä aloitkin höpöttämään Venäjän touhuista. Et pysynyt asiassa vaan aloit väistelemään niin oletin sinun sitten tukevan Ukrainan touhuja.

        -harmiseikirj-

        Mutta mikäänhän ei todista että se olisi ukrainan isku vaan kuten sanoin on todennäköisemmin venakoiden huijaus tarkoituksena syyttää ukrainaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mutta mikäänhän ei todista että se olisi ukrainan isku vaan kuten sanoin on todennäköisemmin venakoiden huijaus tarkoituksena syyttää ukrainaa.🙂.

        Siellä on tekijöitä jo tiedossa, ihan turhaan selittelet.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on tekijöitä jo tiedossa, ihan turhaan selittelet.

        -harmiseikirj-

        No annahan tulla niitä todisteita. Ja siis nimenomaan TODISTEITA, ei propagandaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on tekijöitä jo tiedossa, ihan turhaan selittelet.

        -harmiseikirj-

        Mä mitään selittele.😄. Faktoja yritän sulle epäuskoselle vääntää rautalangasta ja purkaa sitä aivopesua.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No annahan tulla niitä todisteita. Ja siis nimenomaan TODISTEITA, ei propagandaa.

        Ei se voi kun ei ole muuta kuin propagandaa.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No annahan tulla niitä todisteita. Ja siis nimenomaan TODISTEITA, ei propagandaa.

        Ei sinua kuitenkaan mikään minun laittama vakuuta ja botti poistanere linkit. Tuossa käännöstä yhdestä uutisesta:

        "Torstaina oli 3. ja 1. luokkien vuoro. 63-vuotias Leonid Gxxxx, paikallinen päiväkodin pitäjä, ystävällinen ja sympaattinen henkilö, suostui ajamaan kolme lasta Brakhlovin kylästä Novy Ropskiin. Zlata ja Lena ovat ensimmäisellä luokalla, Fedor kolmannella. He nousivat autoon ja lähtivät liikkeelle.

        Tässä on mitä pieni Zlata sanoi:

        "Olin siellä, tuossa autossa. Näin ihmisiä valkoisissa univormuissa (tällaisissa talvinaamiohaalareissa terroristit olivat pukeutuneet. - "MK" ) ja yhden vihreässä (videolla sabotoijien joukossa on sellaisia ​​ihmisiä. - "MK" ). Fedya näytti meille minne mennä, ja juoksimme yhdessä.

        Tyttö ei ymmärtänyt, kuinka kuljettaja Leonid Gxxxxx tapettiin hänen läsnäollessaan. Fedya sanoi pienille: "Menkää metsään." Sitten hän itse juoksi ulos metsään ja lopetti kyydin. Kuljettaja vei kaverit Novy Ropskiin, missä poika oli jo saanut tarvittavaa apua."

        Tuossa toisesta:

        "Brjanskin alueen siviileihin hyökänneeseen Ukrainan DRG:hen kuului "Russian Volunteer Corps" -järjestön militantteja (kielletty Venäjällä). He julkaisivat resursseistaan ​​videokehyksiä, joilla he seisovat Lyubechanin kylän ensihoitajaaseman lähellä. MASH-kanava kirjoittaa tästä. He ottivat vastuun kylään tehdystä hyökkäyksestä."

        googlella löytyy nimiäkin, en viitsi tähän laittaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No annahan tulla niitä todisteita. Ja siis nimenomaan TODISTEITA, ei propagandaa.

        Et ikinä opi itse etsimään oikeaa tietoa jos sulle kaikki valmiiksi annetaan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kuitenkaan mikään minun laittama vakuuta ja botti poistanere linkit. Tuossa käännöstä yhdestä uutisesta:

        "Torstaina oli 3. ja 1. luokkien vuoro. 63-vuotias Leonid Gxxxx, paikallinen päiväkodin pitäjä, ystävällinen ja sympaattinen henkilö, suostui ajamaan kolme lasta Brakhlovin kylästä Novy Ropskiin. Zlata ja Lena ovat ensimmäisellä luokalla, Fedor kolmannella. He nousivat autoon ja lähtivät liikkeelle.

        Tässä on mitä pieni Zlata sanoi:

        "Olin siellä, tuossa autossa. Näin ihmisiä valkoisissa univormuissa (tällaisissa talvinaamiohaalareissa terroristit olivat pukeutuneet. - "MK" ) ja yhden vihreässä (videolla sabotoijien joukossa on sellaisia ​​ihmisiä. - "MK" ). Fedya näytti meille minne mennä, ja juoksimme yhdessä.

        Tyttö ei ymmärtänyt, kuinka kuljettaja Leonid Gxxxxx tapettiin hänen läsnäollessaan. Fedya sanoi pienille: "Menkää metsään." Sitten hän itse juoksi ulos metsään ja lopetti kyydin. Kuljettaja vei kaverit Novy Ropskiin, missä poika oli jo saanut tarvittavaa apua."

        Tuossa toisesta:

        "Brjanskin alueen siviileihin hyökänneeseen Ukrainan DRG:hen kuului "Russian Volunteer Corps" -järjestön militantteja (kielletty Venäjällä). He julkaisivat resursseistaan ​​videokehyksiä, joilla he seisovat Lyubechanin kylän ensihoitajaaseman lähellä. MASH-kanava kirjoittaa tästä. He ottivat vastuun kylään tehdystä hyökkäyksestä."

        googlella löytyy nimiäkin, en viitsi tähän laittaa.

        -harmiseikirj-

        Kukaan ei kai liene kiistänyt, etteikö siellä ole käyty tekemässä pahojaan? Nyt puhuttiin siitä KUKA siellä on ollut. Ne ovat kuitenkin olleet Venäläisiä tekijöitä. Sehän on Venäjän sisäinen ongelma. Jos tekijät ovat paenneet Ukrainan puolelle, niin Venäjä varmaan pistää perään virallisia luovutuspyyntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä opi itse etsimään oikeaa tietoa jos sulle kaikki valmiiksi annetaan :)

        -harmiseikirj-

        Etpä sä mitään tietoa antanut. Piti olla ukrainalaisia tekijöitä. No ei näkynyt olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä opi itse etsimään oikeaa tietoa jos sulle kaikki valmiiksi annetaan :)

        -harmiseikirj-

        Ei tuo ole oikeaa tietoa vaan juuri sitä propagandaa.😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kai liene kiistänyt, etteikö siellä ole käyty tekemässä pahojaan? Nyt puhuttiin siitä KUKA siellä on ollut. Ne ovat kuitenkin olleet Venäläisiä tekijöitä. Sehän on Venäjän sisäinen ongelma. Jos tekijät ovat paenneet Ukrainan puolelle, niin Venäjä varmaan pistää perään virallisia luovutuspyyntöjä.

        Se voi tosin olla, että Ukrainalaisilla on tällä hetkellä tähdellisempääkin tekemistä, kuin metsästää jotain Venäjän puolella pahanteossa käyneitä Venäläisiä. Ikävää, mutta sellaista se sota-aikana voi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä opi itse etsimään oikeaa tietoa jos sulle kaikki valmiiksi annetaan :)

        -harmiseikirj-

        Ja venäläisistähän tuossakin puhuttiin.🙂. Tosin venäläisistä jotka hallintoaan vastustavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kuitenkaan mikään minun laittama vakuuta ja botti poistanere linkit. Tuossa käännöstä yhdestä uutisesta:

        "Torstaina oli 3. ja 1. luokkien vuoro. 63-vuotias Leonid Gxxxx, paikallinen päiväkodin pitäjä, ystävällinen ja sympaattinen henkilö, suostui ajamaan kolme lasta Brakhlovin kylästä Novy Ropskiin. Zlata ja Lena ovat ensimmäisellä luokalla, Fedor kolmannella. He nousivat autoon ja lähtivät liikkeelle.

        Tässä on mitä pieni Zlata sanoi:

        "Olin siellä, tuossa autossa. Näin ihmisiä valkoisissa univormuissa (tällaisissa talvinaamiohaalareissa terroristit olivat pukeutuneet. - "MK" ) ja yhden vihreässä (videolla sabotoijien joukossa on sellaisia ​​ihmisiä. - "MK" ). Fedya näytti meille minne mennä, ja juoksimme yhdessä.

        Tyttö ei ymmärtänyt, kuinka kuljettaja Leonid Gxxxxx tapettiin hänen läsnäollessaan. Fedya sanoi pienille: "Menkää metsään." Sitten hän itse juoksi ulos metsään ja lopetti kyydin. Kuljettaja vei kaverit Novy Ropskiin, missä poika oli jo saanut tarvittavaa apua."

        Tuossa toisesta:

        "Brjanskin alueen siviileihin hyökänneeseen Ukrainan DRG:hen kuului "Russian Volunteer Corps" -järjestön militantteja (kielletty Venäjällä). He julkaisivat resursseistaan ​​videokehyksiä, joilla he seisovat Lyubechanin kylän ensihoitajaaseman lähellä. MASH-kanava kirjoittaa tästä. He ottivat vastuun kylään tehdystä hyökkäyksestä."

        googlella löytyy nimiäkin, en viitsi tähän laittaa.

        -harmiseikirj-

        Ahaa ... eli se, kun tekijät on tunnistettu venäläisiksi todistaa, että teon takana olivat ukrainalaiset. On taas pettämätöntä ryssän logiikkaa.


    • Olivatko venäläiset "partisaanit" ostettu takaisin Venäjän puolelle vai tekivätkö "partisaanit" julkisuustempun näyttäytymällä Brjanskin alueella, mistä sitten FSB sai tilaisuuden syyttää Ukrainaa siviilien lahtaamisesta ammuttuaan itse pari siviiliä "todisteeksi"?

      • Anonyymi

        Ei taida ainakaan niillä parilla tunnistetulla tyypillä ikinä olla enää mitään asiaa Venäjän puolelle, on aika lyhyt elinaikaennuste jos menevät.

        -harmiseikirj-


      • Tuo on klassinen venäläinen tapa, jonka palstaputinistit ilolla nielaisevat koukkuineen päivineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ainakaan niillä parilla tunnistetulla tyypillä ikinä olla enää mitään asiaa Venäjän puolelle, on aika lyhyt elinaikaennuste jos menevät.

        -harmiseikirj-

        Mitalisadettahan heille on luvassa jos FSB:n nimissä pienen kakkakepposensa tekivät. Itse likaisen työn luultavasti tekivät FSB:n omat agentit, kuten esimerkiksi mm. Moskovan kerrostaloräjäytyksissä, joiden tekijät hekin on tunnistettu FSB:n miehiksi.


    • Anonyymi

      Heh. Kummasti on niistä kaasuputkien räjäyttämisestäkin vaiettu. Olikohan totuus "vääränlainen?"

      >simiti<

      • Anonyymi

        Mistä tässä nyt sitten pitäisi puhua. Eipä ole näkynyt itänaapurin taholta mitään todisteita siitä "totuudesta". Sitä odotellessa.


    • Anonyymi

      Liikkuva henkilöauto kohdisti sotilaallisen uhan joten se pitää tuhota välittömästi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe