Olin uimahallissa ja hups kompastuin saunassa ja pääni meni vieraanmiehen haarojen väliin ja se meni suuhun. Onko muille sattunut samaa
Hupsista keikkaa
9
723
Vastaukset
- Anonyymi
90-luvulla Kauhajoella uimahallissa tuli kova kakkahätä kesken uimisen, miestenpuolen wc-kopit oli varattuja joten jouduin sitten päästämään pökäleen pisuaariin. Tarina on tosi ja naurattaa vieläkin.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17764862q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muistan 80 luvulla uimahallissa rupesi kakattamaan ja olisi pitänyt mennä piha vessaan. Nokkelana poikana kakkasin käteen ja söin köntsän.
- Anonyymi
Niin ne Kauhajokilaaset on vaan nokkelia tyyppejä..
- Anonyymi
Koprofiili-mafia voisi hakeutua muille alustoille - tai hoitoon!
- Anonyymi
Tämä palsta on pökälemestarien hallussa. Myllis johtaa meitä.
- Anonyymi
Vai että pää meni suuhun ...erikoista.
- Anonyymi
Koko leka meni herran suuhun. Istuin samassa saunassa ja nauroin makoisasti. Ukolla rupesi kaiken lisäksi seisomaan
- Anonyymi
Kaaduin ja koiran pökäle meni suuhun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628