Olin uimahallissa ja hups kompastuin saunassa ja pääni meni vieraanmiehen haarojen väliin ja se meni suuhun. Onko muille sattunut samaa
Hupsista keikkaa
9
717
Vastaukset
- Anonyymi
90-luvulla Kauhajoella uimahallissa tuli kova kakkahätä kesken uimisen, miestenpuolen wc-kopit oli varattuja joten jouduin sitten päästämään pökäleen pisuaariin. Tarina on tosi ja naurattaa vieläkin.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17764862q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muistan 80 luvulla uimahallissa rupesi kakattamaan ja olisi pitänyt mennä piha vessaan. Nokkelana poikana kakkasin käteen ja söin köntsän.
- Anonyymi
Niin ne Kauhajokilaaset on vaan nokkelia tyyppejä..
- Anonyymi
Koprofiili-mafia voisi hakeutua muille alustoille - tai hoitoon!
- Anonyymi
Tämä palsta on pökälemestarien hallussa. Myllis johtaa meitä.
- Anonyymi
Vai että pää meni suuhun ...erikoista.
- Anonyymi
Koko leka meni herran suuhun. Istuin samassa saunassa ja nauroin makoisasti. Ukolla rupesi kaiken lisäksi seisomaan
- Anonyymi
Kaaduin ja koiran pökäle meni suuhun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708