Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Iltalehti: "Tuliko Tesloista teiden tukkeita?"

Anonyymi-ap

Ilmiöön kiinnittänyt huomiota lukuisia autoilijoita hiihtolomien aikana.

Syy tähän mitä todennäköisemmin se että sähkönkulutus kasvaa suuresti nopeuden mukaan ja toimintamatka-ahdistus iskee. Vielä pakkanen alentamassa toimintamatkaa. Seuraavalle laturille voi olla matkaa ja aina pieni epäilys onko vapaana tai toimiiko edes. Tietysti itse latauskin viivästyttää perille pääsyä aika paljon, siksi yritetään säästää sähköä.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2d8c90b1-e7f4-4af0-b88e-3b3dccb5a0ec

12

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimittajat kertoi toiselle toimittajalle omia mutuilujaan ja siitä tehdään sähköautoja haukkuva artikkeli.

      • Anonyymi

        Käyn noin 3-4 kertaa vuodessa Lapissa ja kyllä itsekin olen paljon alinopeutta ajavia sähköautoja ohitellut. Saksassakin tämä on jo ollut suuri keskustelun aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn noin 3-4 kertaa vuodessa Lapissa ja kyllä itsekin olen paljon alinopeutta ajavia sähköautoja ohitellut. Saksassakin tämä on jo ollut suuri keskustelun aihe.

        Oletko laskenut alinopeutta ajavat polttomoottoriset toyotat ja nissanit?
        Ajan noin 50 000km vuodessa ja harvoin on oikeasti sähköauto tukkeena vaan edellä mainitut merkit
        Sitten toimittaja valitti motarilla 80 ajavista tesloista?? Niistähän pääsee vasenta kaistaa ohi kuten rekoistakin...
        Teslasta nyt täytyy vaan lehdistön keksimällä keksiä negatiivisia asioita kun mainosrahoja ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn noin 3-4 kertaa vuodessa Lapissa ja kyllä itsekin olen paljon alinopeutta ajavia sähköautoja ohitellut. Saksassakin tämä on jo ollut suuri keskustelun aihe.

        Joo pakko olla totta kun randomi netissä "vahvistaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pakko olla totta kun randomi netissä "vahvistaa".

        Näkkeehän tuon nyt jokainen pitempää matkaa ajava


    • Anonyymi

      käyttö rajattava helsinkiin?

    • Anonyymi

      100 km rajoitusalueella hitaasti köröttävien sähköautojen tulee päästää nopeat poltikset ohi väistämällä tien sivuun

    • Anonyymi

      Siitähän pitäisi sakottaa.... Liikenteen vaarantaminen tahallaan..

      • Anonyymi

        Kylläkait näihin körööttelijöihin ennen poliisi puuttui...


    • Anonyymi

      Bauhahhahha haha, piippolan vaarilla oli tesla..... Hi

    • Anonyymi

      Ainakin omalla teslalla on vaan pakko ajella maksimissaan 80kmh näin talvikeleillä kun ei muuten akussa virta riitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe