Ilmiöön kiinnittänyt huomiota lukuisia autoilijoita hiihtolomien aikana.
Syy tähän mitä todennäköisemmin se että sähkönkulutus kasvaa suuresti nopeuden mukaan ja toimintamatka-ahdistus iskee. Vielä pakkanen alentamassa toimintamatkaa. Seuraavalle laturille voi olla matkaa ja aina pieni epäilys onko vapaana tai toimiiko edes. Tietysti itse latauskin viivästyttää perille pääsyä aika paljon, siksi yritetään säästää sähköä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/2d8c90b1-e7f4-4af0-b88e-3b3dccb5a0ec
Iltalehti: "Tuliko Tesloista teiden tukkeita?"
12
101
Vastaukset
- Anonyymi
Toimittajat kertoi toiselle toimittajalle omia mutuilujaan ja siitä tehdään sähköautoja haukkuva artikkeli.
- Anonyymi
Käyn noin 3-4 kertaa vuodessa Lapissa ja kyllä itsekin olen paljon alinopeutta ajavia sähköautoja ohitellut. Saksassakin tämä on jo ollut suuri keskustelun aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn noin 3-4 kertaa vuodessa Lapissa ja kyllä itsekin olen paljon alinopeutta ajavia sähköautoja ohitellut. Saksassakin tämä on jo ollut suuri keskustelun aihe.
Oletko laskenut alinopeutta ajavat polttomoottoriset toyotat ja nissanit?
Ajan noin 50 000km vuodessa ja harvoin on oikeasti sähköauto tukkeena vaan edellä mainitut merkit
Sitten toimittaja valitti motarilla 80 ajavista tesloista?? Niistähän pääsee vasenta kaistaa ohi kuten rekoistakin...
Teslasta nyt täytyy vaan lehdistön keksimällä keksiä negatiivisia asioita kun mainosrahoja ei tule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pakko olla totta kun randomi netissä "vahvistaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pakko olla totta kun randomi netissä "vahvistaa".
Näkkeehän tuon nyt jokainen pitempää matkaa ajava
- Anonyymi
käyttö rajattava helsinkiin?
- Anonyymi
100 km rajoitusalueella hitaasti köröttävien sähköautojen tulee päästää nopeat poltikset ohi väistämällä tien sivuun
- Anonyymi
Siitähän pitäisi sakottaa.... Liikenteen vaarantaminen tahallaan..
- Anonyymi
Kylläkait näihin körööttelijöihin ennen poliisi puuttui...
- Anonyymi
Bauhahhahha haha, piippolan vaarilla oli tesla..... Hi
- Anonyymi
Ainakin omalla teslalla on vaan pakko ajella maksimissaan 80kmh näin talvikeleillä kun ei muuten akussa virta riitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723