Kun jostain syystä ikh palvelu on mennyt vastemieliseksi, myyjillä naama norsunvitulla keskenään juttelevat mutta asiakkaista ei niin väliä.
Puuilo saatava kauhajoelle
11
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppaliike on jo sillänsä vanhahtava.. tavara on huonosti löydettävissä hyllyltä ja nykyajan rautakauppoihin nähden valikoimakin yllättäen suppea..
Asiakaspalvelu ja myyjät on jonotus numeron takana...melko tympeä kauppa huomaa että on jostain 80 luvulta. - Anonyymi
Ei taida kannattaa uusia kauppoja laittaa. Kauhajokelaisilla kun ei ole rahaa käytettäväksi...
- Anonyymi
Kummaa sakkia mä olen työtön mutta mulla on aina rahaa ja tilillä 5 Tonttua myykää persettä jos muuten rahat riittävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa sakkia mä olen työtön mutta mulla on aina rahaa ja tilillä 5 Tonttua myykää persettä jos muuten rahat riittävät
Se 5. Tonttua ei kyllä pitkälle riitä..jos sitä reserviä ja rahoitusvaraa omasta takaa tarvii niin vähintään kymmenkertaisesti tulee olla nostettavissa että on edes jotain .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Viis tuhatta tilillä ja sillä "elvistelee".
- Anonyymi
Aloitukseen, Puuilo kilpailisi kauhajoella lähinnä k-raudan kanssa, ikh on lähinnä varaosaliike, itse olen aina saanut vuoroni kun ottaa vuoronumeron, ennen tuota vuorosysteemiä palvelua sai se jolla terävimmät kyynärpäät.
- Anonyymi
Tokmanni on kans edullinen paikka rakentajalle. Mulla on IKH:lla tili, mutta se on kalliimpi kuin Tokmanni vaikka saan IKH:lla alennusta.
- Anonyymi
Ikh alkaa olemaan harrastelijan lompakon ulottumattomissa. Sen verran kallis liike nykyään. K- rautakin halvempi.
- Anonyymi
Eilen aamupäivällä Citymarketin parkissa kymmeniä autoja, K-Raudan pihassa yksi. Kyllä meidän kaikkien etu on jos käydään siellä ostoksilla.
- Anonyymi
Puuilo on puolta halvempi kuin IKH.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279