on järkevämpää kuin moni uskookaan.
Maahanmuuttovastaisuus
11
99
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tulevat suomea tuhoonnn
- Anonyymi
Persut juo vaan kiljuu ja unelmoi Aatu diktatuurist !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut juo vaan kiljuu ja unelmoi Aatu diktatuurist !!
Heikko moktarirassukan ulina on.
- Anonyymi
Yhtään maahanmuuttohyväksyjää ei olisi, jos joutuisi sen elättämään omilla rahoillaan. Suvakit on kela-elättejä!
- Anonyymi
Aatulla oli uuni lämmin .
- Anonyymi
Paljon tyhmempää se on kuin uusnatsipuoluiden aivopestyt lampaat uskovat. Maahanmuutto vastaisuus on suljettujen rajojen perää haikailevaa neokonservatiivista höttöä. Siihen kuuluu ehdottomat periaatteet ja joukko umpityperiä hatusta vedettyjä salaliittoteorioita. Suomen näivettyminen on väistämätön seuraus, mutta mitä emme tekisi puhtaan arjalaisen rodun säilymisen puolesta? Möisimme vaikka maamme venäläisille, sillä ovathan slaavitkin sentään valkoisia!
- Anonyymi
uli uli vassari uli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uli uli vassari uli
Tuollaista se populistioikeisto on. Ei mitään päteviä argumentteja. Pelkkää tyhjänpäiväistä ulinaa ja syytöksiä, jotka eivät nekään pidä paikkaansa.
Ulise vaan itse. Sehän on aivan hyödytöntä ja antaa vain paskan kuvan sinusta itsestäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista se populistioikeisto on. Ei mitään päteviä argumentteja. Pelkkää tyhjänpäiväistä ulinaa ja syytöksiä, jotka eivät nekään pidä paikkaansa.
Ulise vaan itse. Sehän on aivan hyödytöntä ja antaa vain paskan kuvan sinusta itsestäsi.Liima lopussa vassarilla.
Pif.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723