on järkevämpää kuin moni uskookaan.
Maahanmuuttovastaisuus
11
181
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tulevat suomea tuhoonnn
- Anonyymi
Persut juo vaan kiljuu ja unelmoi Aatu diktatuurist !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut juo vaan kiljuu ja unelmoi Aatu diktatuurist !!
Heikko moktarirassukan ulina on.
- Anonyymi
Yhtään maahanmuuttohyväksyjää ei olisi, jos joutuisi sen elättämään omilla rahoillaan. Suvakit on kela-elättejä!
- Anonyymi
Aatulla oli uuni lämmin .
- Anonyymi
Paljon tyhmempää se on kuin uusnatsipuoluiden aivopestyt lampaat uskovat. Maahanmuutto vastaisuus on suljettujen rajojen perää haikailevaa neokonservatiivista höttöä. Siihen kuuluu ehdottomat periaatteet ja joukko umpityperiä hatusta vedettyjä salaliittoteorioita. Suomen näivettyminen on väistämätön seuraus, mutta mitä emme tekisi puhtaan arjalaisen rodun säilymisen puolesta? Möisimme vaikka maamme venäläisille, sillä ovathan slaavitkin sentään valkoisia!
- Anonyymi
uli uli vassari uli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uli uli vassari uli
Tuollaista se populistioikeisto on. Ei mitään päteviä argumentteja. Pelkkää tyhjänpäiväistä ulinaa ja syytöksiä, jotka eivät nekään pidä paikkaansa.
Ulise vaan itse. Sehän on aivan hyödytöntä ja antaa vain paskan kuvan sinusta itsestäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista se populistioikeisto on. Ei mitään päteviä argumentteja. Pelkkää tyhjänpäiväistä ulinaa ja syytöksiä, jotka eivät nekään pidä paikkaansa.
Ulise vaan itse. Sehän on aivan hyödytöntä ja antaa vain paskan kuvan sinusta itsestäsi.Liima lopussa vassarilla.
Pif.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701