Girlpoweria palstalla.

154

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Joo naisiksi ovat kyllä jo kasvaneet. Ja imagot oli ainakin kovin kilttien tyttöjen.🙂.


    • Kyllä löytyy välillä, mutta prosenttiosuudeltaan enemmistö mun suosikkilaulajista on kyllä miehiä. Ei sen takia, että en pitäisi naislaulajista, mutta olen vain tykännyt noiden artistien äänestä tai vaikka kitarataidoista, jos kyseessä kitaristi tai laulava kitaristi. Naisartistejakin kyllä kuuntelen. Esim. Shirley Bassey, Dusty Springfield, Nana Mouskouri, Bonnie Tyler, K.D Lang (Kathryn Dawn Lang), LeAnn Rimes ja Mariah Carey ovat sellaisia, jotka ovat napanneet ja joita olen kuunnellut paljon.

      Tässä vaikka Shirley Bassey "This is my life". Jos tossa ei oo poweria, niin ei sit missään.
      https://www.youtube.com/watch?v=6iCaXTXf1Dw



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On ehdottomasti. Tämän mä vielä lisäisin tohon sun listaan.🙂. https://youtu.be/mHrV5nlS1RI

        Tykkään tuosta Nancy Sinatran kappaleesta "The boots are made for walking".


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään tuosta Nancy Sinatran kappaleesta "The boots are made for walking".

        Se on hyvä ja toi bang bang (my baby shot me down) myös.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään tuosta Nancy Sinatran kappaleesta "The boots are made for walking".

        Dustyltä tulee aina tää mieleen.🙂. https://youtu.be/rcEWVdL_fIo


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään tuosta Nancy Sinatran kappaleesta "The boots are made for walking".

        Mua aina häiritsee tossa kappaleessa kohta "and that's what they'll do". Kun eihän ne saappaat itse kuitenkaan kävele. 🤔

        Kirjautumaton palstalutka



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on hyvä ja toi bang bang (my baby shot me down) myös.🙂.

        Ainiin ja onhan Nancyllä summer wine.🙂. https://youtu.be/79CR6prA-jI


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ainiin ja onhan Nancyllä summer wine.🙂. https://youtu.be/79CR6prA-jI

        Jep. Tosi on.


      • Anonyymi

        Dustyn paras on I Only Want to Be with You.

        Kirjautumaton palstalutka



      • Anonyymi kirjoitti:

        Dustyn paras on I Only Want to Be with You.

        Kirjautumaton palstalutka

        Musta ehkä toi "You don´t have to say you love me" sekä ehkä "I close my eyes and count to ten" sekä "Where ever would I be".

        Tässä tuo "Where ever would I be"
        https://www.youtube.com/watch?v=BUHBJK_HPiw


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dustyn paras on I Only Want to Be with You.

        Kirjautumaton palstalutka

        Ei yhtään huono sekään.🙂.


      • Joanissa kyllä löyty girlpoweria vaikka muille jakaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joanissa kyllä löyty girlpoweria vaikka muille jakaa.🙂.

        Kyllä vaan, samoin Lita Fordissa. 😋


        https://youtu.be/2_B-_CHz4Us

        Lemppari biisi häneltä.


      • Tämä biisi pyöri just päivällä mun päässä 👍
        Ehdit ensin 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä vaan, samoin Lita Fordissa. 😋


        https://youtu.be/2_B-_CHz4Us

        Lemppari biisi häneltä.

        Sophie Lloyd. 💖

        https://youtu.be/TP_ePW8UboA

        https://youtu.be/_6kI7d4RO5k


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä vaan, samoin Lita Fordissa. 😋


        https://youtu.be/2_B-_CHz4Us

        Lemppari biisi häneltä.

        Ei niin tuttu mulle mutta hyvältä kuulosti.🙂.




      • Xena-183 kirjoitti:

        Tämä biisi pyöri just päivällä mun päässä 👍
        Ehdit ensin 😄

        Olin kerrankin sukkelana! 😁





      • Mikkojuhan kirjoitti:

        😄😊👍.

        Yees, toivotan hyvät yöt tässä kohtaa. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yees, toivotan hyvät yöt tässä kohtaa. ☺️

        Samoin sulle. Kai mun pitää näistä rokkitipuista kohta mennä uneksimaan kanssa.😊.


    • Anonyymi
      • Hyvä hyvä! Heart on ollu mulle aina vähän vieraampi mutta tiedän bändin kyllä.🙂.




      • Vähän enemmän r&b mutta ei haittaa yhtään.🙂.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Vähän enemmän r&b mutta ei haittaa yhtään.🙂.

        Oliko täällä jo Meredith Brooksia?
        Bitch 😉

        https://youtu.be/_ivt_N2Zcts


      • Xena-183 kirjoitti:

        Oliko täällä jo Meredith Brooksia?
        Bitch 😉

        https://youtu.be/_ivt_N2Zcts

        Ei ollu. Kävi kyllä mielessä sekin.🙂. Ja Natalia Imbruglian torn.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ollu. Kävi kyllä mielessä sekin.🙂. Ja Natalia Imbruglian torn.

        Suzi Quatro: 48 Crash!!

        https://youtu.be/eJxDDxcMKRY





      • Xena-183 kirjoitti:

        Suzi Quatro: 48 Crash!!

        https://youtu.be/eJxDDxcMKRY

        Nimi oli hämärästi tutun tuntuinen muuten en kyllä tunnistanut mutta kyllähän se rokkaa Suzikin.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tämä on muuten tosi hyvä, kiitos 👍👍

        Eipä kestä.😊. Kiva että tykkäsit.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nimi oli hämärästi tutun tuntuinen muuten en kyllä tunnistanut mutta kyllähän se rokkaa Suzikin.🙂.

        Suzi Quatro oli yksi ensimmäisistä naispuolisista bassonsoittajista, jotka saavutti suosiota. Varmaan jo ajalta ennen syntymääsi 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Suzi Quatro oli yksi ensimmäisistä naispuolisista bassonsoittajista, jotka saavutti suosiota. Varmaan jo ajalta ennen syntymääsi 🤣

        Voipi olla jos 1970 luvulla jo rokkasi kun 1979 oon syntynyt.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voipi olla jos 1970 luvulla jo rokkasi kun 1979 oon syntynyt.

        Jep, hän aloitteli 1970-luvulla, mutta on toki esiintynyt vielä 2000-luvullakin 🙂

        Tässä Suzilta vielä If You Can't Give Me Love

        https://youtu.be/BBOUR6hNQsU


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Suzi Quatro oli yksi ensimmäisistä naispuolisista bassonsoittajista, jotka saavutti suosiota. Varmaan jo ajalta ennen syntymääsi 🤣

        Suzi Quattrolta mulla on jäänyt mieleen lähinnä duetto Stumblin' in - mutta se ei oikein sovi tähän ketjuun, kun siinä on myös mies mukana laulamassa (Chris Norman).

        Kirjautumaton palstalutka


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jep, hän aloitteli 1970-luvulla, mutta on toki esiintynyt vielä 2000-luvullakin 🙂

        Tässä Suzilta vielä If You Can't Give Me Love

        https://youtu.be/BBOUR6hNQsU

        Hyvältä kuulostaa tämäkin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suzi Quattrolta mulla on jäänyt mieleen lähinnä duetto Stumblin' in - mutta se ei oikein sovi tähän ketjuun, kun siinä on myös mies mukana laulamassa (Chris Norman).

        Kirjautumaton palstalutka

        No, tuskin Mikkojuhan pahastuisi, koska hän on aina niin kiltti 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        No, tuskin Mikkojuhan pahastuisi, koska hän on aina niin kiltti 🙂

        No en pahastuis. Sopu sijaa antaa musaketjuissakin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Nimi oli hämärästi tutun tuntuinen muuten en kyllä tunnistanut mutta kyllähän se rokkaa Suzikin.🙂.

        Suzi Quatro on keikalla Tampere-talossa 8.4. Tilaisuus nähdä ja kuulla aitoa aikuista naista!


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Suzi Quatro on keikalla Tampere-talossa 8.4. Tilaisuus nähdä ja kuulla aitoa aikuista naista!

        Ahaa. Miksei sitä vois katsomaan mennäkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ahaa. Miksei sitä vois katsomaan mennäkin.🙂.

        Suosittelen👍🙂

        Suzi Quatro: She's In Love with You

        https://youtu.be/jk9Rr6JoNbE


      • Xena-183 kirjoitti:

        Suosittelen👍🙂

        Suzi Quatro: She's In Love with You

        https://youtu.be/jk9Rr6JoNbE

        Mukava biisi ja tykkäsin kyllä. Täytys ottaa selvää paljon liput maksaa ja miten junia kulkee. Että pääsee takasinkin jos ei yöpaikkaa sitten löydä jostain. Täältä ei kyllä mitenkään paha matka oo junalla sinne tampesteriin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mukava biisi ja tykkäsin kyllä. Täytys ottaa selvää paljon liput maksaa ja miten junia kulkee. Että pääsee takasinkin jos ei yöpaikkaa sitten löydä jostain. Täältä ei kyllä mitenkään paha matka oo junalla sinne tampesteriin.🙂.

        Keikka alkaa klo 19 ja päättynee varmaan ennen puolta kymmentä. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Keikka alkaa klo 19 ja päättynee varmaan ennen puolta kymmentä. 🙂

        Jep. Luulis kyllä että sieltä vielä kerkeis johonkin junaan mikä hamptoniin tulee ja sieltä kyllä sitten jotenkin kyllä kotio pääsee. Tarvii selvitellä ja harkita ihan tosissaan jos sinne pääsis lähteen.🙂.


      • Tää oli hyvä.🙂.


      • 😂 Näyttäis olevan joo.🙂.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voidaanko nää siskot laskee mukaan.🙂. https://youtu.be/4xmckWVPRaI

        Miksei, vaikka eivät kyllä ole ihan niin leidejä kuin nuo mun linkittämät herrat.

        Musta noilla linkittämieni kuvien herroilla oli pokkaa ja ehkä isetuntoakin tehdä tuollaista ja vaikuttaa siltä, että naiseks laittautuminen ja muulla lailla naiselliseks pynttäytyminen oli 1960,-70-ja 80 -luvuilla musiikkipiireissä melko yleistä ja etenkin -70-ja -80 -luvuilla, esim. valokuvaa, musiikkivideota, esitystä, naamiaisia varten. Ja hauskaahan tuollainen on. Tosin sitten esim. Mick Jagger, Mick Ralphs ja Brian May eivät oikein ole naisina sieltä kauneimmasta päästä eikä Freddie viiksineenkään ihan vakuuta (hauska tietysti on), mutta sitten vaikka Robert Plant käy ihan kauniista naisesta (ja meikattuna olisi vielä enemmän ollut) kuin myös vaikka David Bowie ja U2:n Bono.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Miksei, vaikka eivät kyllä ole ihan niin leidejä kuin nuo mun linkittämät herrat.

        Musta noilla linkittämieni kuvien herroilla oli pokkaa ja ehkä isetuntoakin tehdä tuollaista ja vaikuttaa siltä, että naiseks laittautuminen ja muulla lailla naiselliseks pynttäytyminen oli 1960,-70-ja 80 -luvuilla musiikkipiireissä melko yleistä ja etenkin -70-ja -80 -luvuilla, esim. valokuvaa, musiikkivideota, esitystä, naamiaisia varten. Ja hauskaahan tuollainen on. Tosin sitten esim. Mick Jagger, Mick Ralphs ja Brian May eivät oikein ole naisina sieltä kauneimmasta päästä eikä Freddie viiksineenkään ihan vakuuta (hauska tietysti on), mutta sitten vaikka Robert Plant käy ihan kauniista naisesta (ja meikattuna olisi vielä enemmän ollut) kuin myös vaikka David Bowie ja U2:n Bono.

        Joo aika useesti noilla dragjutuilla silloin leikittiin vissiin. Joistakin kyllä tuli enemmän naisen näköisiä ja toisista ei alkuunkaan. Bowie oli aika androgyyni muutenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo aika useesti noilla dragjutuilla silloin leikittiin vissiin. Joistakin kyllä tuli enemmän naisen näköisiä ja toisista ei alkuunkaan. Bowie oli aika androgyyni muutenkin.🙂.

        Jep. Bowie oli 1970-luvulla aika androgyyni, mutta 1980-luvulla ei enää niin paljon, jos ollenkaan.

        Nykyajan miehet ei tuollaisiin juttuihin lähtis. Nykyään pitää niin paljon korostaa sitä miehisyyttä. Toki tuolla rockmaailmassa sitä on korostettu aina, mutta vastapainona on ollut sitten tällainen tyyleillä ja sukupuolirooleilla leikittely. Hauskanpitoahan se enimmäkseen oli.

        Robert Plant on aina ollut aika avaramielinen mies, niin kuin tuo kuvakin hänestä mekossa todistaa. Olen nähnyt hänestä myös kaksi kuvaa, joissa toisessa hän suutelee bändin manageria Peter Grantia ja toisessa Phil Collinsia. Lisäksi Plant oli ainakin nuorempana kauhean flirtti . Flirttaili jopa tuoleille ja pöydille. Ja yhessä haastattelussa (olikohan kasarilta, jos muistan oikein) flirttailee naispuoliselle toimittajalle.

        Kuitenkin Freddie Mercurya lukuun ottamatta nuo linkittämieni kuvien rockstarat ovat ihan naisiin päin, ainakin mun tietämyksen mukaan. David Bowiesta on sanottu, että olisi ollut myös miehiin päin, mutta siitä ei ole varmuutta, voi olla vaan puhettakin (ainakin oli kaksi kertaa naimisissa ja lapsiakin).

        Viihdemaailmassa ollaan aina oltu enemmän tai vähemmän avaramielisempiä ja monenlaiset tyylit ja henkilöt on saaneet enemmän tai vähemmän kukoistaa (ehkä ei ihan niin paljon hevipiireissä aikoinaan kuin esim. muussa musiikkimaailmassa ja elokuvien kentällä).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja Roger Taylorkin on naisena aika vetävä.

        Ja nyt öitä =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Bowie oli 1970-luvulla aika androgyyni, mutta 1980-luvulla ei enää niin paljon, jos ollenkaan.

        Nykyajan miehet ei tuollaisiin juttuihin lähtis. Nykyään pitää niin paljon korostaa sitä miehisyyttä. Toki tuolla rockmaailmassa sitä on korostettu aina, mutta vastapainona on ollut sitten tällainen tyyleillä ja sukupuolirooleilla leikittely. Hauskanpitoahan se enimmäkseen oli.

        Robert Plant on aina ollut aika avaramielinen mies, niin kuin tuo kuvakin hänestä mekossa todistaa. Olen nähnyt hänestä myös kaksi kuvaa, joissa toisessa hän suutelee bändin manageria Peter Grantia ja toisessa Phil Collinsia. Lisäksi Plant oli ainakin nuorempana kauhean flirtti . Flirttaili jopa tuoleille ja pöydille. Ja yhessä haastattelussa (olikohan kasarilta, jos muistan oikein) flirttailee naispuoliselle toimittajalle.

        Kuitenkin Freddie Mercurya lukuun ottamatta nuo linkittämieni kuvien rockstarat ovat ihan naisiin päin, ainakin mun tietämyksen mukaan. David Bowiesta on sanottu, että olisi ollut myös miehiin päin, mutta siitä ei ole varmuutta, voi olla vaan puhettakin (ainakin oli kaksi kertaa naimisissa ja lapsiakin).

        Viihdemaailmassa ollaan aina oltu enemmän tai vähemmän avaramielisempiä ja monenlaiset tyylit ja henkilöt on saaneet enemmän tai vähemmän kukoistaa (ehkä ei ihan niin paljon hevipiireissä aikoinaan kuin esim. muussa musiikkimaailmassa ja elokuvien kentällä).

        Joo siellä maailmassa se ei ollut niin tiukkaa tai maailma avartui siellä vähän aiemmin kuin muualla yhteiskunnassa.🙂. Olivat jossain vaiheessa tietoisen ylpeitäkin tienraivaajien asemastaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja nyt öitä =)

        Öitä ja kauniita unia!🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo siellä maailmassa se ei ollut niin tiukkaa tai maailma avartui siellä vähän aiemmin kuin muualla yhteiskunnassa.🙂. Olivat jossain vaiheessa tietoisen ylpeitäkin tienraivaajien asemastaan.

        Niin. Jos joku nyt kauhistuu vaikka siitä, että vaikka Samu Haberilla oli jossain asukokonaisuudessa hame UMK-kisaa juontaessaan, niin eivät ole nähneet kuvia esim. 1960-80 -lukujen rockstaroista dragissa tai vaikka Robert Plantista suutelemassa Phil Collinsia (tämäkin tapahtui jo 40 vuotta sitten). Joku oli musiikkipalstalla suivaantunut jopa siitä, että Robinilla oli UMK-esityksessään naisten takiksi olettamansa takki päällä. Nämä ihmiset vissiin luulee, että tällaista on alettu tehdä musiikkimaailmassa vasta 2000-luvulla.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo siellä maailmassa se ei ollut niin tiukkaa tai maailma avartui siellä vähän aiemmin kuin muualla yhteiskunnassa.🙂. Olivat jossain vaiheessa tietoisen ylpeitäkin tienraivaajien asemastaan.

        Ja jos Robinin naisten takiks oletettu takki häiritsee, niin ei olla nähty kuvia esim. 1700-luvun miehistä. Ja käyttihän esim. Princekin kapeita takkeja aikoinaan, ettei tässäkään suhteessa ole mitään uutta auringon alla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niin. Jos joku nyt kauhistuu vaikka siitä, että vaikka Samu Haberilla oli jossain asukokonaisuudessa hame UMK-kisaa juontaessaan, niin eivät ole nähneet kuvia esim. 1960-80 -lukujen rockstaroista dragissa tai vaikka Robert Plantista suutelemassa Phil Collinsia (tämäkin tapahtui jo 40 vuotta sitten). Joku oli musiikkipalstalla suivaantunut jopa siitä, että Robinilla oli UMK-esityksessään naisten takiksi olettamansa takki päällä. Nämä ihmiset vissiin luulee, että tällaista on alettu tehdä musiikkimaailmassa vasta 2000-luvulla.

        Eivät ainakaan ole juu perehtyneet siihen mitä ja miten ennen on tehty ja toimittu. Nykyisestä musamaailmasta jotain voivat tietää muuta miten ne sitä vois todella ymmärtää jos eivät tiedä mitä menneisyydessä on tapahtunut.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eivät ainakaan ole juu perehtyneet siihen mitä ja miten ennen on tehty ja toimittu. Nykyisestä musamaailmasta jotain voivat tietää muuta miten ne sitä vois todella ymmärtää jos eivät tiedä mitä menneisyydessä on tapahtunut.😄.

        Juuri näin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja jos Robinin naisten takiks oletettu takki häiritsee, niin ei olla nähty kuvia esim. 1700-luvun miehistä. Ja käyttihän esim. Princekin kapeita takkeja aikoinaan, ettei tässäkään suhteessa ole mitään uutta auringon alla.

        No ei ole ei. Ja muutenkin tuossa maailmassa on tavallista että vanhat jutut nousevat aina tasaisin väliajoin uudestaan pinnalle kunnes taas hetkeks unohtuvat.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei ole ei. Ja muutenkin tuossa maailmassa on tavallista että vanhat jutut nousevat aina tasaisin väliajoin uudestaan pinnalle kunnes taas hetkeks unohtuvat.🙂.

        Aivan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        😂 Näyttäis olevan joo.🙂.

        Mutta jos täytyy valita, niin käännyn girlpowerissa noiden linkittämieni kuvien "neitojen" puoleen. Heissä oli poweria vaikka muille jakaa. Ja tietenkin aina Shirley Bassey on paikallaan. Tänään olen kuitenkin kuunnellut vain miesartistien musiikkia niin kuin useinkin, koska mun suosikeissa on niin paljon miesartisteja, mutta naisartistejakin välillä kyllä kuuntelen.

        Ja nyt erilaista poweria eli elokuva Nuija ja Tosinuija 2. Öitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta jos täytyy valita, niin käännyn girlpowerissa noiden linkittämieni kuvien "neitojen" puoleen. Heissä oli poweria vaikka muille jakaa. Ja tietenkin aina Shirley Bassey on paikallaan. Tänään olen kuitenkin kuunnellut vain miesartistien musiikkia niin kuin useinkin, koska mun suosikeissa on niin paljon miesartisteja, mutta naisartistejakin välillä kyllä kuuntelen.

        Ja nyt erilaista poweria eli elokuva Nuija ja Tosinuija 2. Öitä.

        Hyvää yötä. Nuku hyvin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää yötä. Nuku hyvin.🙂.

        Nukuin ihan jees, paitsi ehkä niska oli hieman jumissa päivällä.

        Nuija ja tosinuija kaks ei ole ihan niin hyvä kuin eka osa, mutta ihan hauska paikka paikoin ja nauroinkin jopa välillä. Eka osa on klassikko ja mielestäni tosi hauska. No, tulipahan katottua (olen kattonut joskus aikasemminkin tämän kakkososan). Jim Carreylla on Nuija ja tosinuija -elokuvissa kyllä aika komee kampaus =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Nukuin ihan jees, paitsi ehkä niska oli hieman jumissa päivällä.

        Nuija ja tosinuija kaks ei ole ihan niin hyvä kuin eka osa, mutta ihan hauska paikka paikoin ja nauroinkin jopa välillä. Eka osa on klassikko ja mielestäni tosi hauska. No, tulipahan katottua (olen kattonut joskus aikasemminkin tämän kakkososan). Jim Carreylla on Nuija ja tosinuija -elokuvissa kyllä aika komee kampaus =D

        Hyvä että nukutti hyvin ja ei niin kivaa jos niska jumittaa. Ikävän tuttua mullekin toi niskan ja hartioiden jäkitys. Liika kännykän räplääminen pitäs opetella jättämään pois niin se auttais varmaan jo paljon ja kunnolliset tyynyt.🙂.

        Joo kakkonen ei niin hauskaa oo enkä paljon siitä muista mutta sen verran että on kuitenkin ihan katottava leffa. Ykkönen on kyllä ihan hillittömän hauska. Legendaarinen leffa ja kampaus.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvä että nukutti hyvin ja ei niin kivaa jos niska jumittaa. Ikävän tuttua mullekin toi niskan ja hartioiden jäkitys. Liika kännykän räplääminen pitäs opetella jättämään pois niin se auttais varmaan jo paljon ja kunnolliset tyynyt.🙂.

        Joo kakkonen ei niin hauskaa oo enkä paljon siitä muista mutta sen verran että on kuitenkin ihan katottava leffa. Ykkönen on kyllä ihan hillittömän hauska. Legendaarinen leffa ja kampaus.😄.

        Joo, ei ole Nuija ja tosinuija kaks ihan niin hauska kuin ykkönen. Joku heitti musiikkipalstalla, että Jim Carrey pääsi Euroviisuihin (tarkoitti sillä Suomen euroviisuedustajaa Käärijää ja hänen pottakampaustaan) =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, ei ole Nuija ja tosinuija kaks ihan niin hauska kuin ykkönen. Joku heitti musiikkipalstalla, että Jim Carrey pääsi Euroviisuihin (tarkoitti sillä Suomen euroviisuedustajaa Käärijää ja hänen pottakampaustaan) =D

        😂 No onhan siinä samaa näköä kieltämättä eikä niin ihan vähääkään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        😂 No onhan siinä samaa näköä kieltämättä eikä niin ihan vähääkään.😄.

        Jep. Jim Carrey kakkonen =D


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        😂 No onhan siinä samaa näköä kieltämättä eikä niin ihan vähääkään.😄.

        Yhdennäköisyys on ilmeinen 😂 Nuija ja Tosinuija ykkönen on kyllä tosi hervoton. Se saa nostaa myötähäpeän ja noloudesta kiemurtelun ihan omalle levelilleen. t.sxth


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Jim Carrey kakkonen =D

        En tiedä onko sitten harkittu juttu vai vaan ihan sattumaa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdennäköisyys on ilmeinen 😂 Nuija ja Tosinuija ykkönen on kyllä tosi hervoton. Se saa nostaa myötähäpeän ja noloudesta kiemurtelun ihan omalle levelilleen. t.sxth

        Juu. Niin tekee.🙂. Tykkäsin kyllä Ace Venturoistakin. Se kakkosen sarvikuonokohtaus on kanssa ihan hillitön.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En tiedä onko sitten harkittu juttu vai vaan ihan sattumaa.🙂.

        Epäilisin että sattumaan. Kuka haluaisi tarkoituksella etsiä samaa luukkia 🤭 hyötyå tietysti hänelle, että erottuu on hieman myös ulkonäöllä. Oikein kivan ja energisen näköinen mies kuvissakin. Jos voittaa viisut, niin tuota hiusmallia nähdään vielä monellakin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdennäköisyys on ilmeinen 😂 Nuija ja Tosinuija ykkönen on kyllä tosi hervoton. Se saa nostaa myötähäpeän ja noloudesta kiemurtelun ihan omalle levelilleen. t.sxth

        Jep. Totta puhut. Nuija ja tosinuija ykkönen on tosi hauska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilisin että sattumaan. Kuka haluaisi tarkoituksella etsiä samaa luukkia 🤭 hyötyå tietysti hänelle, että erottuu on hieman myös ulkonäöllä. Oikein kivan ja energisen näköinen mies kuvissakin. Jos voittaa viisut, niin tuota hiusmallia nähdään vielä monellakin 😂

        Käärijä on kai saanut vaikutteita K-pop artisteilta, heillä kun monella on nähty pottakampauksen tyylistä leikkausta hiuksissa kuten vaikka bändin BTS pojilla.

        Luulen, ettei Käärijä voita, mutta onnea hänelle kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilisin että sattumaan. Kuka haluaisi tarkoituksella etsiä samaa luukkia 🤭 hyötyå tietysti hänelle, että erottuu on hieman myös ulkonäöllä. Oikein kivan ja energisen näköinen mies kuvissakin. Jos voittaa viisut, niin tuota hiusmallia nähdään vielä monellakin 😂

        Eeeen kyllä usko että hirveen suosituksi silti nousis.😄. Tai no on kai niitä hullumpiakin villityksiä ollu tuolla saralla.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäilisin että sattumaan. Kuka haluaisi tarkoituksella etsiä samaa luukkia 🤭 hyötyå tietysti hänelle, että erottuu on hieman myös ulkonäöllä. Oikein kivan ja energisen näköinen mies kuvissakin. Jos voittaa viisut, niin tuota hiusmallia nähdään vielä monellakin 😂

        Tuossa tuo BTS, josta puhuin (on nyt ollut maailmalla suosittu poppoo):
        https://fi.pinterest.com/pin/609252655825870192/


      • Norppa83 kirjoitti:

        Käärijä on kai saanut vaikutteita K-pop artisteilta, heillä kun monella on nähty pottakampauksen tyylistä leikkausta hiuksissa kuten vaikka bändin BTS pojilla.

        Luulen, ettei Käärijä voita, mutta onnea hänelle kuitenkin.

        En kyllä kanssa voittoon usko. Jo ihan sen takia että kielenä on Suomi ja muutenkaan. Mä en K-POP artisteista osaa sanoo kun en oo sitä seurannu yhtään. Hyvä kun tiedän mitä se on.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eeeen kyllä usko että hirveen suosituksi silti nousis.😄. Tai no on kai niitä hullumpiakin villityksiä ollu tuolla saralla.🙂.

        Pottakampaus voi olla taitavasti leikattuna tosi hieno. Mutta jos on leikattu samaan tyyliin kuin vaikka Jim Carreylla Nuija ja tosinuija -elokuvissa, niin ei niin hieno.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En kyllä kanssa voittoon usko. Jo ihan sen takia että kielenä on Suomi ja muutenkaan. Mä en K-POP artisteista osaa sanoo kun en oo sitä seurannu yhtään. Hyvä kun tiedän mitä se on.🙂.

        En määkään tiedä nimeltä oikein noita K-pop artisteja enkä oo kuunnellu, mutta oon kuullu tosta bändistä BTS ja tiedän, että se on tosi suosittu. Ja tiedän, että aasiassa tuo pottakampaus tai sen tyylinen on aika suosittu ja myös noitten K-pop artistien eli korealaisten pop artistien keskuudessa.

        Itse tiedän enemmän noita vanhempia artisteja ja varsinkin 1960,-70-ja 80 -lukujen ja ne on mun keskuudessa myös suositumpia =D Mutta en ole ihan täysin ulalla nykyajastakaan, vaikka enemmän tuolla menneessä musiikkimaailmassa oleilenkin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pottakampaus voi olla taitavasti leikattuna tosi hieno. Mutta jos on leikattu samaan tyyliin kuin vaikka Jim Carreylla Nuija ja tosinuija -elokuvissa, niin ei niin hieno.

        Mä vihasin noita pottakampauksia nuorena enkä ikinä suostunut sellaista leikkauttaan. Joillekin sopii joo jos on hyvin leikattu mutta ei kaikille kyllä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On kyllä tollaset 90-lukulaiset letit pojilla.🙂.

        Joo. Kasari ja ysäri on nuorten keskuudessa suosittua ja myös 1960-ja 70 -luvut. 1970-luvullakin oli pottakampaus muotia, tosin ei ihan samantyylinen kuin Käärijän ja JIm Carreyn ja olihan Beatlesin pojillakin vähän pottakampauksen tyyliset tukat yhteen aikaan 1960-luvulla ja etenkin Ringolla.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä vihasin noita pottakampauksia nuorena enkä ikinä suostunut sellaista leikkauttaan. Joillekin sopii joo jos on hyvin leikattu mutta ei kaikille kyllä.🙂.

        Tollanen kuin noilla BTS:n pojilla sopii kyllä ja naisille ja teinitytöille sopii kyllä, jos ei kuitenkaan ole ihan Jim Carrey -tukka. Oon nähny tosi hienoja "pottakampauksia" esim. joillain tytöillä ja naisilla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En määkään tiedä nimeltä oikein noita K-pop artisteja enkä oo kuunnellu, mutta oon kuullu tosta bändistä BTS ja tiedän, että se on tosi suosittu. Ja tiedän, että aasiassa tuo pottakampaus tai sen tyylinen on aika suosittu ja myös noitten K-pop artistien eli korealaisten pop artistien keskuudessa.

        Itse tiedän enemmän noita vanhempia artisteja ja varsinkin 1960,-70-ja 80 -lukujen ja ne on mun keskuudessa myös suositumpia =D Mutta en ole ihan täysin ulalla nykyajastakaan, vaikka enemmän tuolla menneessä musiikkimaailmassa oleilenkin.

        Joo mäkin kuuntelen ja oon perehtynyt enemmän vähän vanhempaan musaan ja sen tekijöihin kun uuteen nykymusaan. Sanotaan nyt että noin 2010 jälkeen oon ollu aika pihalla nyky artisteista. Tietysti ihan suosituimmista jonkinverran kuulee väkisinkin jos vaan seuraa uutisia ja tapahtumia.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo. Kasari ja ysäri on nuorten keskuudessa suosittua ja myös 1960-ja 70 -luvut. 1970-luvullakin oli pottakampaus muotia, tosin ei ihan samantyylinen kuin Käärijän ja JIm Carreyn ja olihan Beatlesin pojillakin vähän pottakampauksen tyyliset tukat yhteen aikaan 1960-luvulla ja etenkin Ringolla.

        Jep ne oli vaan vähän pidemmällä takatukalla ja ilman sivukaljuja.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tollanen kuin noilla BTS:n pojilla sopii kyllä ja naisille ja teinitytöille sopii kyllä, jos ei kuitenkaan ole ihan Jim Carrey -tukka. Oon nähny tosi hienoja "pottakampauksia" esim. joillain tytöillä ja naisilla.

        Naisilla ne voi kyllä olla tosi hyvännäköisiä. Toi Jim Carey malli on vissiin amisheilta varastettu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Naisilla ne voi kyllä olla tosi hyvännäköisiä. Toi Jim Carey malli on vissiin amisheilta varastettu.🙂.

        Joo, amisheilta enemmän tai vähemmän pöllitty.

        En oikein tiedä kauheasti uusia nuoria laulajia. 2000-luvun alusta alaspäin oleva musiikki ja etenkin noilta 1960-80 -luvuilta on mun alaa enemmän. Teininä ja vähän päälle parikymppisenä kuuntelin paljon klassista musiikki ja erityisesti 1600-1700 -lukujen. Mozart oli yks mun suosikeista. Nykyään soi enemmän esim. rock, country, soul, pop, blues ja iskelmämusiikki. Varsinkin 1970-luvun rockia on tullut kuunneltua aika paljon.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep ne oli vaan vähän pidemmällä takatukalla ja ilman sivukaljuja.🙂.

        Totta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, amisheilta enemmän tai vähemmän pöllitty.

        En oikein tiedä kauheasti uusia nuoria laulajia. 2000-luvun alusta alaspäin oleva musiikki ja etenkin noilta 1960-80 -luvuilta on mun alaa enemmän. Teininä ja vähän päälle parikymppisenä kuuntelin paljon klassista musiikki ja erityisesti 1600-1700 -lukujen. Mozart oli yks mun suosikeista. Nykyään soi enemmän esim. rock, country, soul, pop, blues ja iskelmämusiikki. Varsinkin 1970-luvun rockia on tullut kuunneltua aika paljon.

        Mulle klassinen ei oikein oo kolahtanu ikinä toki siellä joukossa on tosi upeita sävellyksiäkin. Nuorena 1970-1980-1990 lukujen punkki ja raskaampi rock ja hevi oli mitä mä kuuntelin eniten ja suomirock. Siitä on sitten vielä laajentunut paljon enemmän musiikkimaku kylläkin vanhempaan musaan painottuen kuitenkin. Rap musaa mä opin kuunteleen siinä 2000 luvun alussa mutta siinäkin tykkään vanhemmasta enkä tästä uudesta niin paljoo.🙂.


    • Anonyymi

      satsalsaa käärioö... aika huva musiikki kyllä kaikki pitivät ja nyt menee esiintymään englantilaisten luokse niin

    • Anonyymi

      rm rjl' idösöös milli,sm kpd m'rm drollsoöiks kpodds sbstiidyuyyäk'--

    • Anonyymi

      aika ihastuttavia avaruussankarit-tytöt avaruussarjoissa.

      • Kyllä. Ne myös.🙂.


    • Anonyymi

      avaruus SARJASSA PICARD... JÄRRIMÄINWN JOKU järrimäinwn Ceuua LUA J airrwn joku vounry hunrwe nINWN..

    • Anonyymi
      • Girlpoweria se on tämäkin.🙂.


    • Anonyymi

      rwooi,,,rwooi,,rwooy ---- sEPPO Ja reppu sats saa mennään jo nukkumaan...

      teppo ja seppo sekä reppu sat sat saa

    • Anonyymi

      voimakauppa Power, onkohan tyttöPower tuokin.... tyttöjen voimakauppa.

      • Jaa..a enpä kyllä osaa sanoa onko kauppaketjuilla sukupuolta.😄.


    • Anonyymi

      olin joskus Power kaUPASSSA ETSIMÄSSÄ ostamassa polkupyörän valoja muistaakseni oli vaikeata löäytää kassalle missä oli tyttö sokkelo labyrinttimainen paikka myyjä opasti hah sokkelo labtrinhtti

    • Anonyymi

      Power-kauppa joo girlPower, mikä olikin jossain tuottaassa niin kassalla tyttöjen kanssa jotain juttua että onkohan tuossa jutussa patterit sisällä jossain polkupyörän valossa, niin minä: on varmaan painosta tuntee on jooh. avataanko ja katsotaan, noh sitten myyjätyttö: kaktsotaan onko vai pitääkö ostaa erikseen no oli joo

    • Anonyymi

      power taitaa olla emglantilaisten kauppa, kuin GIGA-Antti on norjalaisten.

      jos Power-kaupan mainoksessa olisi: aivan jätipienellä teksti alussa jota ei oikein näkisi girlPOWER

    • Anonyymi

      pelottavia ja kammottacvia tapaamisia, mitä itse sopinut joidenkin naisten eli tyttöjen kanssa jotain... peloliottaa ne aina vähän sitten.

      ;Mutta kun itse on sopinut ja jmäärännyt itselleenkin juttuja...

      • Joo kyllähän se aina vähän jännittää varsinkin jos ekaa kertaa tapaa mutta hyvällä tavalla ja se vähän niin kuin myös kuuluu asiaan. Oudompaa se mun mielestä olis jos ei ollenkaan olisi perhosia vatsassa ja sydän vähän pamppailisi.🙂.


    • Anonyymi

      tuollainen on vähän hasszua< jos itse määrää itselleen treffejä tyttöjen kanssa, totta mutta no hassua.

    • Anonyymi

      ehkä hassu sanontakin "itsemääräämisois"... itse määrää itselleen trecffejä valikoitujen tyttöjen kansa... itse määrää :D

    • Anonyymi

      JOS NIIN tytöt vosicat määräillä kaikkea yliamiraaleja ja komentamalla ain että teet nyt näin....

      sitten olisi joku teinityttö ylikomentajana

      • Ei ollenkaan hassumpi ja hyvin kaunis tyttö tai nainen. Ootko sä tykästynyt näihin itätyttöihin.😉.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ollenkaan hassumpi ja hyvin kaunis tyttö tai nainen. Ootko sä tykästynyt näihin itätyttöihin.😉.

        Tokihan minä kauniit naiset huomaan. 😄


      • Kyllä sitä Meijustakin löytyy.🙂.


      • Aliciakin osaa kyllä laulaa hyvin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aliciakin osaa kyllä laulaa hyvin.🙂.

        Osaa laulaa, säveltää, sovittaa ja soittaa aivan ihanasti. Tykkään sen biiseistä.

        Toinen, vähän vanhempaa tuotantoa.

        ~ Alicia Keys - Fallin' ~
        https://youtu.be/Urdlvw0SSEc


      • tosi.typy kirjoitti:

        Osaa laulaa, säveltää, sovittaa ja soittaa aivan ihanasti. Tykkään sen biiseistä.

        Toinen, vähän vanhempaa tuotantoa.

        ~ Alicia Keys - Fallin' ~
        https://youtu.be/Urdlvw0SSEc

        Tän mä muistankin kyllä.😊.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Osaa laulaa, säveltää, sovittaa ja soittaa aivan ihanasti. Tykkään sen biiseistä.

        Toinen, vähän vanhempaa tuotantoa.

        ~ Alicia Keys - Fallin' ~
        https://youtu.be/Urdlvw0SSEc

        Mä tykkäsin aina Amysta ja sen äänestä.🙂.https://youtu.be/b-I2s5zRbHg


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä tykkäsin aina Amysta ja sen äänestä.🙂.https://youtu.be/b-I2s5zRbHg

        Amy on ihan huippu. Hyvä biisi.
        Yksi mun suosikeista on Amyn - Back to Black.

        Hän nukkui pois aivan liian aikaisin. RIP!


      • tosi.typy kirjoitti:

        Amy on ihan huippu. Hyvä biisi.
        Yksi mun suosikeista on Amyn - Back to Black.

        Hän nukkui pois aivan liian aikaisin. RIP!

        Joo ihan turhan aikasin. Mulle tuli Amystä jotenkin Janis Joplin mieleen niin kuin hahmona tai...no sitä on vaikeaa pukee sanoiks.🙂. https://youtu.be/3SL0oRcD7t0


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ihan turhan aikasin. Mulle tuli Amystä jotenkin Janis Joplin mieleen niin kuin hahmona tai...no sitä on vaikeaa pukee sanoiks.🙂. https://youtu.be/3SL0oRcD7t0

        Joo. Aika paljon samanlaisuuksia Amyssä ja Janisissa. Hyvä biisi.

        Nyt Nukku-Masa ja lämmin peitto kutsuu. Kauniita unia. 😊

        öitä! 😴


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joo. Aika paljon samanlaisuuksia Amyssä ja Janisissa. Hyvä biisi.

        Nyt Nukku-Masa ja lämmin peitto kutsuu. Kauniita unia. 😊

        öitä! 😴

        Hyvää yötä ja kauniita unia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ihan turhan aikasin. Mulle tuli Amystä jotenkin Janis Joplin mieleen niin kuin hahmona tai...no sitä on vaikeaa pukee sanoiks.🙂. https://youtu.be/3SL0oRcD7t0

        Janis Joplin ja Amy Winehouse poistuivat toisiin maailmoihin liian varhain. Kummallakin omanlaisensa tyyli niin musiikissa kuin pukeutumisessa. Liian paljon on liian varhain lähteneitä artisteja. Janisin ja Amyn lisäksi mm. Jim Morrison, Paul Kossoff (Paul Rodgersin ensimmäisen bändin Freen kitaristi, kuoli 25-tai 26 -vuotiaana), Bon Scott, Karen Carpenter.

        Aiheeseen liittyen Bad Companyn kappale "Shooting star" vuodelta 1975.
        https://www.youtube.com/watch?v=0kEDa6bXnA8


      • Norppa83 kirjoitti:

        Janis Joplin ja Amy Winehouse poistuivat toisiin maailmoihin liian varhain. Kummallakin omanlaisensa tyyli niin musiikissa kuin pukeutumisessa. Liian paljon on liian varhain lähteneitä artisteja. Janisin ja Amyn lisäksi mm. Jim Morrison, Paul Kossoff (Paul Rodgersin ensimmäisen bändin Freen kitaristi, kuoli 25-tai 26 -vuotiaana), Bon Scott, Karen Carpenter.

        Aiheeseen liittyen Bad Companyn kappale "Shooting star" vuodelta 1975.
        https://www.youtube.com/watch?v=0kEDa6bXnA8

        Noita nuoria rokkielämän uhreja on kyllä ihan loputtoman tuntuisesti. Tää oli Pink Floydin tribuutti Syd Barretille.🙂. https://youtu.be/cWGE9Gi0bB0


      • Norppa83 kirjoitti:

        Janis Joplin ja Amy Winehouse poistuivat toisiin maailmoihin liian varhain. Kummallakin omanlaisensa tyyli niin musiikissa kuin pukeutumisessa. Liian paljon on liian varhain lähteneitä artisteja. Janisin ja Amyn lisäksi mm. Jim Morrison, Paul Kossoff (Paul Rodgersin ensimmäisen bändin Freen kitaristi, kuoli 25-tai 26 -vuotiaana), Bon Scott, Karen Carpenter.

        Aiheeseen liittyen Bad Companyn kappale "Shooting star" vuodelta 1975.
        https://www.youtube.com/watch?v=0kEDa6bXnA8

        On vaan sen ajan tavan mukaan "hiukkasen" pidempi biisi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Noita nuoria rokkielämän uhreja on kyllä ihan loputtoman tuntuisesti. Tää oli Pink Floydin tribuutti Syd Barretille.🙂. https://youtu.be/cWGE9Gi0bB0

        Tuo Pink Floydin kappale on taideteos. Modernia taidetta musiikkivideota myöten. Vähän kuitenkin ootin missä se lauluosuus oikein on, kun pelkkää instrumentaalia kesti niin pitkään, mutta tykkäsin silti, koska oli niin hyvin soitettua (kitaraosuudet ja lopussa saksofonin soitto).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuo Pink Floydin kappale on taideteos. Modernia taidetta musiikkivideota myöten. Vähän kuitenkin ootin missä se lauluosuus oikein on, kun pelkkää instrumentaalia kesti niin pitkään, mutta tykkäsin silti, koska oli niin hyvin soitettua (kitaraosuudet ja lopussa saksofonin soitto).

        Joo kyllä ne taidetta ehdottomasti jo on. En itekään muistanu että se laulu alkaa vasta 8,5 minuutin kohdalla. Kyllä ne aikamoisia virtuooseja on ollu alallaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kyllä ne taidetta ehdottomasti jo on. En itekään muistanu että se laulu alkaa vasta 8,5 minuutin kohdalla. Kyllä ne aikamoisia virtuooseja on ollu alallaan.🙂.

        Totta puhut.


    • Anonyymi

      todella voimakkaita nuo urheilijatytöt kun katson jotain heidän juttuja

      • Just tässä sivusilmällä vilkuilen yleisurheilun halli em-kisoja. Atleettisen näköisiä on tytöt.🙂.


    • Anonyymi

      minuaq joskus pelottaakiin oikeasti nuo urheilijqa tytöt kunn iin cvoimqakkqitq.

      • Mitäs niitä nyt pelkäämään.🙂.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe