Viinamies täällä taas hei

Anonyymi-ap

Muistakaa että viinaa juomalla mies ja nainen tapaavat baarissa.. Viinaa ei tarvii juoda litrakaupalla vaan muutaman drinkin jotta tutustuminen sujuu mutta viinaa pitää juoda koska mies ja nainen ovat niin ujoja kuitenkin etteivät uskalla muuten tutustua.

T: viinamies

42

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ollut nyt kaksi viikkoa ilman viinaa. Näin hetki sitten unta että olisin juonut viinaa. Tällä hetkellä jääkaapissani on lähinnä viinaa ja kaljaa, eikä niinkään ruokaa. Tänään täytyy käydä kaupassa. Viinaa voi olla varastossa, joten tuo kaappien pursuaminen voi olla ihan hyväkin merkki. Kun viinaa on kaapissa niin se tarkoittaa että sitä ei ole mennyt kurkusta alas. Sillä on myös väliä kuinka usein täydentää muonitustaan. Alkossa käymisestä on kulunut taasen monta viikkoa. Sinkku yhä olen, koska en juo tarpeeksi viinaa.

    • Emmääkään muutes juo ku yhen rinkin, mut sit mää oon ihan toinen mies, ja se toinen mies on aivan mahoton ryyppäämään. 🌹👀

    • Anonyymi

      tsa tsa saa ota ina colada

    • Anonyymi

      suuresi on mahtavan suuret suut kuin nekereillä, jotta hammaslääkäriten ei brmuyy'''--

    • Anonyymi

      jos on pieni suu niin hammaslääkäreiden pitää venytää huulia jota pääsee työskentelemään.

    • Saman kaltaiset viinaan menevät varmaan tuolleen toisensa kohtaavatkin. Mutta esim. munlaiset.. ei kapakoissa pyöri ja alkoholin voimin muutenkaan missään kupeksi, niin en kyllä välittäisi kumppanistakaan joka on vastakohtani.

      Pari kertaa oon aikoinani alkoholin kanssa läträävään mieheen tutustunut ja täytyy todeta, että on ärsyttänyt ja tullut tunne, että kuka täysipäinen tätä touhua jaksaa katsella. Rahaa palaa juomiin ja hillumiseen tolkuttomasti. Ei helvetti älytöntä.

      Enkä ole jaksanut. Ero on täytyny tehdä.

      • Mä kun koen alkoholin käytön ihan täysin turhuudeksi, niin mitäpä veikkaat jaksanko ihmistä jolle se on normia rentouttavaa toimintaa?

        Kestän jotkut pikkujoulut tai kesäfestarit kerran pari vuodessa. Muutoin en kyllä hyvällä katsele. Juu, olen tiukkapipo.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä kun koen alkoholin käytön ihan täysin turhuudeksi, niin mitäpä veikkaat jaksanko ihmistä jolle se on normia rentouttavaa toimintaa?

        Kestän jotkut pikkujoulut tai kesäfestarit kerran pari vuodessa. Muutoin en kyllä hyvällä katsele. Juu, olen tiukkapipo.

        Eikö viinamies saa sulta pil*ua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö viinamies saa sulta pil*ua?

        Ei saa eikä saisi, muutkaan miehet eipä sen puoleen. Miehiltä pääsy evätty.

        Puoliso (mies) nyt ehkä vielä joskus, jos mua sattuu hotsittaa vielä joku päivä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei saa eikä saisi, muutkaan miehet eipä sen puoleen. Miehiltä pääsy evätty.

        Puoliso (mies) nyt ehkä vielä joskus, jos mua sattuu hotsittaa vielä joku päivä.

        Täällä oltais "latingissa" sitä lähimmäisenrakkautta varten 😎.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oltais "latingissa" sitä lähimmäisenrakkautta varten 😎.

        Nyt kylille ettimään sen iloinen ja antava lähimmäinen. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei saa eikä saisi, muutkaan miehet eipä sen puoleen. Miehiltä pääsy evätty.

        Puoliso (mies) nyt ehkä vielä joskus, jos mua sattuu hotsittaa vielä joku päivä.

        Eli pidät miestä itsekkäästi puutteessa? Toivottavasti hän sitten saa ja hakee sitä muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oltais "latingissa" sitä lähimmäisenrakkautta varten 😎.

        Kyllä Jasulta irtoo kun lämmität palstalla hyvin ensin 💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli pidät miestä itsekkäästi puutteessa? Toivottavasti hän sitten saa ja hakee sitä muualta.

        Ei tuo ole ilmaissut millään mahdollista puutettaan eli asia lienee kunnossa. 😄👍

        Toisaalta ei kaikki miehetkään seksiä kaipaa. Tämä on taas se tabu, josta ei puhuta mutta syyllistetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jasulta irtoo kun lämmität palstalla hyvin ensin 💋

        Heh, ei irtoo. Veikkaan, että saat heteromiehetkin täällä käännytettyä helpommin seksiin, kun minut. 😌


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, ei irtoo. Veikkaan, että saat heteromiehetkin täällä käännytettyä helpommin seksiin, kun minut. 😌

        Siis keskenään. 🤪


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei tuo ole ilmaissut millään mahdollista puutettaan eli asia lienee kunnossa. 😄👍

        Toisaalta ei kaikki miehetkään seksiä kaipaa. Tämä on taas se tabu, josta ei puhuta mutta syyllistetään.

        Madaltaako sipilätukkaisuus libidoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Madaltaako sipilätukkaisuus libidoa?

        Hänellä peliaddiktius ja minulla vaihdevuodet ja tylsä parisuhde. Siinä vastaus.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Hänellä peliaddiktius ja minulla vaihdevuodet ja tylsä parisuhde. Siinä vastaus.

        Monella taitaa olla tylsä parisuhde. Onko siitä mitään mahkua palata vilkkaampaan parisuhteeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monella taitaa olla tylsä parisuhde. Onko siitä mitään mahkua palata vilkkaampaan parisuhteeseen?

        Mitä tarkoitat palata? Ei tämä tästä muuksi muutu. Puoliso pysyy ennallaan, koska ei kaipaa itse mitään muutosta mihinkään.

        Se on hänen kanta. Minä taas odotan kesää, että voin "asua" ulkona omissa puuhissani.

        Me elämme pitkälti kämppismäisesti yhdessä. Enkä usko, että suuria muutoksia on tiedossa, jollei jompi kumpi saa aivotäräystä. Tai jotain hormooniruisketta mikä villitsisi. 😃


      • Anonyymi

        Naisilla menee meikkeihin satoja euroja. Enemmän kuin miehellä menee viinaan rahaa. Meikit on niin turhaa rahankulutusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla menee meikkeihin satoja euroja. Enemmän kuin miehellä menee viinaan rahaa. Meikit on niin turhaa rahankulutusta.

        Ei mulla mee, kun en omista yhtään meikkituotetta edes. En meikkaa ollenkaan, en vuosiin ole meikannut.

        Jos tuosta kuvasta päättelit mun meikkaavan, niin olen tuossa 33v. Käytin silloin meikkiä toisinaan. Harvoin. Ja filtteri johon kuva on ympätty koristaa meikkejä. Joku parantelu filtteri.

        Nyt olen kohta jo 47v.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei mulla mee, kun en omista yhtään meikkituotetta edes. En meikkaa ollenkaan, en vuosiin ole meikannut.

        Jos tuosta kuvasta päättelit mun meikkaavan, niin olen tuossa 33v. Käytin silloin meikkiä toisinaan. Harvoin. Ja filtteri johon kuva on ympätty koristaa meikkejä. Joku parantelu filtteri.

        Nyt olen kohta jo 47v.

        *korostaa...


      • G-LoveR kirjoitti:

        *korostaa...

        Mä käytän itseeni rahaa vain, kun ostan uutta vaatetta, lääkkeeni, saippuan ja shampoosaippuan, maksan henkilökohtaisia laskujani puhelimesta ja autosta. Käy joskus parturissa 3 kertaa vuodessa 47 euroa kerta.

        Ja ruokaan ei mee paljoa, syön vähän ja halvasti. Muita maksavia harrasteita ei ole. Käytännössä siis en kuluta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mä käytän itseeni rahaa vain, kun ostan uutta vaatetta, lääkkeeni, saippuan ja shampoosaippuan, maksan henkilökohtaisia laskujani puhelimesta ja autosta. Käy joskus parturissa 3 kertaa vuodessa 47 euroa kerta.

        Ja ruokaan ei mee paljoa, syön vähän ja halvasti. Muita maksavia harrasteita ei ole. Käytännössä siis en kuluta.

        Ja vaatteitakaan en osta joka vuosi itselleni ollenkaan. Eli tuun aika halvaksi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mitä tarkoitat palata? Ei tämä tästä muuksi muutu. Puoliso pysyy ennallaan, koska ei kaipaa itse mitään muutosta mihinkään.

        Se on hänen kanta. Minä taas odotan kesää, että voin "asua" ulkona omissa puuhissani.

        Me elämme pitkälti kämppismäisesti yhdessä. Enkä usko, että suuria muutoksia on tiedossa, jollei jompi kumpi saa aivotäräystä. Tai jotain hormooniruisketta mikä villitsisi. 😃

        Tuo oli ihan hyvä kysymys itse asiassa. Voisiko joku ”hormooniruiske” (ei kirjaimellisesti) pelastaa kämppissuhteeksi muuttuneen suhteen? Ei varmaan jos nykytila tyydyttää. Mutta jos jotain motivaatiota alkaisikin ilmetä, ehkä silloin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja vaatteitakaan en osta joka vuosi itselleni ollenkaan. Eli tuun aika halvaksi.

        En silti kiellä. Moni nainen kuluttaa paljon rahaa meikkeihin, kosmetiikkaan, vaatteisiin, ulkonäköönsä ylipäänsä moni tavoin.


        Mä olen heidän vastakohta taas.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Tuo oli ihan hyvä kysymys itse asiassa. Voisiko joku ”hormooniruiske” (ei kirjaimellisesti) pelastaa kämppissuhteeksi muuttuneen suhteen? Ei varmaan jos nykytila tyydyttää. Mutta jos jotain motivaatiota alkaisikin ilmetä, ehkä silloin.

        Ehkä mä tarttisin testoja löytääkseni haluja. Toisaalta tarttisin myös läsnäolevemman kumppaninkin, jotta kokisin edes tarpeelliseksi tehdä mitään asian eteen.

        Niin kauan kun häntä kiinnostaa pelit enemmän, kun minä ei muakaan kiinnosta hänen munat. Joten. 🤷🏼‍♂️😄👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä mä tarttisin testoja löytääkseni haluja. Toisaalta tarttisin myös läsnäolevemman kumppaninkin, jotta kokisin edes tarpeelliseksi tehdä mitään asian eteen.

        Niin kauan kun häntä kiinnostaa pelit enemmän, kun minä ei muakaan kiinnosta hänen munat. Joten. 🤷🏼‍♂️😄👍

        Fair enough 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä mä tarttisin testoja löytääkseni haluja. Toisaalta tarttisin myös läsnäolevemman kumppaninkin, jotta kokisin edes tarpeelliseksi tehdä mitään asian eteen.

        Niin kauan kun häntä kiinnostaa pelit enemmän, kun minä ei muakaan kiinnosta hänen munat. Joten. 🤷🏼‍♂️😄👍

        Siis nykyään jo käsitetään, ettei ne akkahormoonit vaan ne ukkohormoonit.

        https://rosie.fi/raskaus-hedelmallisyys/naisellakin-voi-olla-puutetta-testosteronista-kytkos-myos-lapsettomuuteen/


      • G-LoveR kirjoitti:

        Siis nykyään jo käsitetään, ettei ne akkahormoonit vaan ne ukkohormoonit.

        https://rosie.fi/raskaus-hedelmallisyys/naisellakin-voi-olla-puutetta-testosteronista-kytkos-myos-lapsettomuuteen/

        "Voiko naisella olla testosteronin vajetta, lapsettomuuslääkäri Annika Tulenheimo-Silfast?
        Kyllä vain. Yleisintä vaje on vaihdevuosi-ikäisellä ja vaihdevuodet jo ohittaneella naisella. Mieshormonit ovat tärkeitä naisten seksuaalisuuden säätelyssä. Alentuneiden testosteronitasojen tiedetään liittyvän ikääntyvillä naisilla alentuneeseen seksuaaliseen halukkuuteen, väsymykseen ja heikentyneeksi koettuun terveyteen.

        Miten testosteronivaje vaikuttaa naiseen?
        Naisella tavallisimpia testosteronivajeen oireita on seksuaalinen haluttomuus. Tiedetään myös, että testosteronilla on naishormoni estrogeenin tavoin osuutta emättimen limakalvojen kunnon ylläpitämisessä. Jos testosteronista on puutetta, naisen sukuelinten limakalvot voivat kuivua."


      • G-LoveR kirjoitti:

        "Voiko naisella olla testosteronin vajetta, lapsettomuuslääkäri Annika Tulenheimo-Silfast?
        Kyllä vain. Yleisintä vaje on vaihdevuosi-ikäisellä ja vaihdevuodet jo ohittaneella naisella. Mieshormonit ovat tärkeitä naisten seksuaalisuuden säätelyssä. Alentuneiden testosteronitasojen tiedetään liittyvän ikääntyvillä naisilla alentuneeseen seksuaaliseen halukkuuteen, väsymykseen ja heikentyneeksi koettuun terveyteen.

        Miten testosteronivaje vaikuttaa naiseen?
        Naisella tavallisimpia testosteronivajeen oireita on seksuaalinen haluttomuus. Tiedetään myös, että testosteronilla on naishormoni estrogeenin tavoin osuutta emättimen limakalvojen kunnon ylläpitämisessä. Jos testosteronista on puutetta, naisen sukuelinten limakalvot voivat kuivua."

        Mulla ei ainakaan estrogeenit auta mihinkään. Taidanpa kysyä gynellä seuraavaksi testokokeita. Olen nimittäin täysin haluton.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Fair enough 😆

        Niin minustakin, sitä saa mitä tilaa. Tiesi yölintukin laulaa. 😄


    • Anonyymi

      Viinamiehelle muikkari!
      Baaritapaamiset ovat aika huono ja ontuva tapaamismesta, kun toisella ei ole vähäisinkään tarve tulla hörppäämään jaloja juomia, edes yhtäkään.
      Osannut saada aina sanottavani sanottua huuberin ja coffeen voimalla. En koe tarvetta naukkailla drinksuja, jotta saisin suuni auki normikeskustelulle.
      Ei rima tutustumiselle voi eikä saa olla baarikeskeinen.

    • Voi sen rakkaansa kohdata vaikka työpaikalla... Ilman viinaa. Tiedän kyllä että baarissa moni sen löytää. Yleensä ne on lyhyitä suhteita.
      Molemmat eksät on löytynyt baarista. Taikka he löysivät minut... En ketään iskemässä silloinkaan ollut.

    • Anonyymi

      Viinamies saa pillua naisillta. Siksi naiset baareissa käyvät että naiset kyllä haluaa viinamiehiä. Muutaman kerran olen baarissa käynyt tänä vuonna ja naisia oli paljon. Miksi muuten sinne baariin menisivät jos ei miestä etsimään. Voihan miehen etsiä vaikka kaupasta.

      • Anonyymi

        Viinamies toivoo saavansa naisen mukaansa, sitähän tarkoitat. Harvemmin kuitenkin onnistaa. Naisilla on yhtä lailla juomisen tarve kuin miehilläkin. Kuka milläkin syyllä missäkin käy.


    • Anonyymi

      Teillä on kehittämisen varaa.

    • Anonyymi

      oike3ein kunnollinen alkoholisti kuin viinamies suunnittelee viinin juomisensa jo vuosiakin ennen...

      Joku juttu mikä jännittää itseäi eli siis jotain 4000 vuotta ennen jeesuksen syntymää jutut, babylonialaiset, että mitähän :D

      babylonian babt

    • Anonyymi

      Baarilöytämiset ovat ihan ok. Ja vielä jos eivät jää kertaliukkaille, niin sehän on enemmän kuin suotavaa. Kohtaaminen on näin ollen saavutettu.

    • Anonyymi

      Viinimies saa naisia. Jos tuntee viinit niin tekee naisiin vaikutuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe