"Jumala puhui minulle" uskovat

Anonyymi-ap

Henkien näkeminen ja äänien kuuleminen päästään.
Silloin pitää mennä kiireesti lääkäriin ja kertoa mitä on nähnyt ja kuullut.

Lääketieteellisessä julkaisussa oli kirjoitus eräästä miehestä, joka sairasti epilepsiaa ja mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta siinä uskonlahkossa, johon kuului.

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pastori voi menettää tyystin todellisuudentajunsa uskoen ehdottomasti harha-aistimustensa todellisuuteen.
      Joissain uskonnoissa tavoitellaan sielullisia kokemuksia "voitelussa" tai "hengessä täyttymisessä."

      • Anonyymi

        Onko aloittajalla kaikki muumit kotona?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan."

      Ns. nimipuhujat tuottavat paljon tuloja.
      Monesti he profetoivat ja heidän perässään juostaan.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat luopuneet terveestä kristillisestä uskosta ja vaihtaneet sen villitsevien epäpyhien hurmoshenkien orjuuteen, mikä saa heidät riippuvuussuhteeseen ja hankkimaan aina vaan lisää ja voimakkaampia hurmoskokemuksia.

      Helluntailaisille kelpaa mikä tahansa henki ja energia kun vaan uskonnollinen hurmostila saavutetaan. Monilla on addiktiotausta entuudestaan, mikä saa vaan lisää vauhtia lahkoissa pyrivään lahkoralliin.

      1. Tim. 4:1

      Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

      2. Piet. 2:19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

      • Anonyymi

        Vauvakastetutko ovat terveellisessä ristinuskossa?
        Miksi Suomi on Sodoma?
        97% suomalaisista on jumalattomia.
        Vauvakaste on vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastetutko ovat terveellisessä ristinuskossa?
        Miksi Suomi on Sodoma?
        97% suomalaisista on jumalattomia.
        Vauvakaste on vitsi.

        Parhami ja Olseni vietiin vankilaan Sodomiasta.


    • Anonyymi

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe