Nyt kun virkiä nousee Mestikseen ja saman tien liigaan pitää valtuuston ruveta heti miettimään uutta suurempaa jäähallia. Katsomo tilat pitää olla vähintään 10000 hengelle. Jos rahat on tiukilla lakkautetaan vaikka muutama sivukylän koulu mitäs asuvat mettissä. Kyllä jäähalli pitää olla sellainen ettei tartte hävetä.
Lapualle uusi jäähalli HETI
8
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos rahat ei riitä lopetetaan vanhusten hoitolaitokset, mitäs elävät niin vanhaksi.
Tosiasiassa jääkiekko ja muu urheilu on aivan turhaa. Kaikki sais lopettaa. Kunto urheiluun pitää panostaa, se luo terveyttä. - Anonyymi
Kylpylä-jäähalli-koripalloareena. Potkupallosta ei niin väliä.
- Anonyymi
Hiihtoputki ou jee ! Ja mitalisade alkaa.
- Anonyymi
onneksi suomessa saa vapaasti asua missä vain,niin saavat muut maksaa lapuan velat
- Anonyymi
Hiihto on oikiaa urheelua, ja puusukset ne olla pitää. Muuta ei tartteta. Jojes voi uira kesällä. Voimaa saa kun hakkaa halakoja. Kaurapuurua, piimää, mämmiä ja ruisleipää, muuta ei tartteta. Yhyreksältä maata ja aamuviireltä ylähä hakemaha postilaatikosta sanomalehti, sitten huussihin rymähyttämähän haskat. Näin se päivä etenöö ja muuta ei tartteta muu on turhaa ja se mitä Lapualta ei saa ei tartteta. Ha!
- Anonyymi
Natotukikohta lapualle pitää saara
- Anonyymi
sitä mieltä minäkin oon,että saaraan tänne tähärättyä oikein kunnon pommi,kun paskan voi vain tulella puhristaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713