On vaaleja. Pitäisikö niissä olevien ehdokkaiden ilmoittaa teistiset kytkentänsä? Miten tärkeänä ateistisissa piireissä pidetään, että ehdokas jota äänestetään on ateismin kannattaja?
Huutavan ääni erämaassa
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
🗣️Jeesus PERKELE
- Anonyymi
Asioiden asiallisen hoitamisen kannalta on tärkeää, että tehtävään valitaan henkilöt, jotka eivät pidä satumaailmaa faktana. Sellaiset poliitikot saattavat joutua jopa oikeuteen, jos he alkavat tuomita ihmisiä sepitetyn teoksen perusteella.
- Anonyymi
Kirkkoon kuuluminen ei ole minulle este ehdokkaan äänestämiseksi mutta seurakuntaneuvostoon tai kirkkovaltuustoon kuuluvaa ehdokasta en kyllä äänestä. Johonkin sen rajan joutuu vetämään.
- Anonyymi
👍Oikein epäilemättä 😬🤭
- Anonyymi
Raamatun mukaan Jeesuskaan ei äänestänyt ketään kirkkoon kuuluvaa.
- Anonyymi
Jumala ei käskenyt?
- Anonyymi
oletko lukenut tämän kirjan https://www.youtube.com/watch?v=9IH0sCfGmeo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628