Tiäks, tuli stanallinen rusahdus pärssilmästä. Metaanikaasua tuli kolmen hiehon viikkotuotannon verran, ja liejua pari desiä hyvoneihin. Palokunta säntäsi paikalle, purki puoli taloa, mummot pihalle josta sydänamppulanssilla TYKSiin ja letkuihin, virkeimmät lepositeisiin.
Voinko hakea amikseen pelastustaidon linjalle? Pääsemkö armeijjaam? Kuka punputtaa Joponi remkaat? Omko rotannaamainen oman kansan tapattaja Tselentski kaappihono?
Pieris, pelasta miut.
Terapiantarvis-Salis
Pieris, auta miestä
7
165
Vastaukset
Sun tarvis nyt saada ummetus aikaan, niin ei karkaa tuolla tavoin. Tai pistä pihkatappi tai tulppa perseeseen. Meillä paskataiteilijoilla aina sillointällöin käy noita tapaturmia. Kyllä se siitä taas ja voimia perseellesi. Pohjimmiltaan sun sietäisi olla ylpeä tuosta saavutuksestasi. Kannustan sinua jatkamaan, rusahdus sinne ja rusahdus tänne, suunta on oikea. Lämpimät terveiset, mulla on kakka housussa kans.
- Anonyymi
Pieris, kiitos tunnetun pierukansantaiteilijan kollegiaalisesta avusta. Laitoin tulpaksi vanhan talvilenkkarin, se nastapohja pysyy tukevasti tuhkaluukun seinämissä, ja estää pahimmat päästöt.
T: Pierutuusa-Salis
Oikein paskaa työviikkoa taas kaikille. Pieris oli lenkillä (Varissuon pubiin ja takaisin) ja perse soi joka askeleella. Lumi narskui romanttisesti ja perse huusi rutkutkutkut rutkutkutkut. Jätin pubiin pienen leijan pyörimään ja lähdin kotiin. Aamulla krapulassa töihin pajalle. Siellä saa sentään paskoa työajalla. Palkallinen paskajööti on parasta mitä ihminen voi tuottaa.
Haisevaa ja synkkää maanantaita Saliksellekin.- Anonyymi
Pieris, ny ALKO viikko huonosti. Mun nastalenkkariviritys ruparesorissa petti, ja sittes liejut Bonnellin pinnassa. Tuli kallis peräilma kakkelmyrskyn kaa. Meni lenkkari (toinen on vielä), petauspatja vuodevaatteineen, ja vieteri-Bonnell liejun peitossa. Ja suoli tyhjänä. Televisio ja seinätapetit säästyivät.
Mitä nyt teen?
T: Paskatuusa-Salis
Oletko muuten Salis koskaan kokeillut työntekoa? Itse olen kokeillut viime aikoina ja se on ihan perseestä. Ainoa positiivinen asia on, että saa haista paskalle palkallisesti. Tällä viikolla päästin eräässä toimistohuoneessa niin hirveän kaasun, että lähdin karkuun itsekin. Se on jo paljon. Ajattele, wanhan liiton kakkataiteilija pelästyykin omaa pieruaan. Olenkohan mätänemässä lopullisesti?
Lopuksi sana viikonvaihteeksi:
RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOTLOTL FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT FÄPÄPÄPÄ FÄPÄPÄPÄ MOUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
HAISTAKAA PERÄREIKÄ TE KAIKKI PERSSYYLÄT!! Paitsi Salis ei oo perssyylä.- Anonyymi
Pieris, olet elämäni kiintopiste ja valomajakka pierunkatkuisessa maailmassamme. Ilman sinua ja kaasunaamaria elämäni olisi toivotonta sakeassa kakkelberg-sumussa vaeltamista.
Taas tulee kakellus...
T: Romanssi-Salis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708