Pieris, auta miestä

Anonyymi-ap

Tiäks, tuli stanallinen rusahdus pärssilmästä. Metaanikaasua tuli kolmen hiehon viikkotuotannon verran, ja liejua pari desiä hyvoneihin. Palokunta säntäsi paikalle, purki puoli taloa, mummot pihalle josta sydänamppulanssilla TYKSiin ja letkuihin, virkeimmät lepositeisiin.

Voinko hakea amikseen pelastustaidon linjalle? Pääsemkö armeijjaam? Kuka punputtaa Joponi remkaat? Omko rotannaamainen oman kansan tapattaja Tselentski kaappihono?

Pieris, pelasta miut.

Terapiantarvis-Salis

7

303

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun tarvis nyt saada ummetus aikaan, niin ei karkaa tuolla tavoin. Tai pistä pihkatappi tai tulppa perseeseen. Meillä paskataiteilijoilla aina sillointällöin käy noita tapaturmia. Kyllä se siitä taas ja voimia perseellesi. Pohjimmiltaan sun sietäisi olla ylpeä tuosta saavutuksestasi. Kannustan sinua jatkamaan, rusahdus sinne ja rusahdus tänne, suunta on oikea. Lämpimät terveiset, mulla on kakka housussa kans.

• Anonyymi

Pieris, kiitos tunnetun pierukansantaiteilijan kollegiaalisesta avusta. Laitoin tulpaksi vanhan talvilenkkarin, se nastapohja pysyy tukevasti tuhkaluukun seinämissä, ja estää pahimmat päästöt.

T: Pierutuusa-Salis

• Oikein paskaa työviikkoa taas kaikille. Pieris oli lenkillä (Varissuon pubiin ja takaisin) ja perse soi joka askeleella. Lumi narskui romanttisesti ja perse huusi rutkutkutkut rutkutkutkut. Jätin pubiin pienen leijan pyörimään ja lähdin kotiin. Aamulla krapulassa töihin pajalle. Siellä saa sentään paskoa työajalla. Palkallinen paskajööti on parasta mitä ihminen voi tuottaa.

Haisevaa ja synkkää maanantaita Saliksellekin.

• Anonyymi

Pieris, ny ALKO viikko huonosti. Mun nastalenkkariviritys ruparesorissa petti, ja sittes liejut Bonnellin pinnassa. Tuli kallis peräilma kakkelmyrskyn kaa. Meni lenkkari (toinen on vielä), petauspatja vuodevaatteineen, ja vieteri-Bonnell liejun peitossa. Ja suoli tyhjänä. Televisio ja seinätapetit säästyivät.

Mitä nyt teen?

T: Paskatuusa-Salis

• Oletko muuten Salis koskaan kokeillut työntekoa? Itse olen kokeillut viime aikoina ja se on ihan perseestä. Ainoa positiivinen asia on, että saa haista paskalle palkallisesti. Tällä viikolla päästin eräässä toimistohuoneessa niin hirveän kaasun, että lähdin karkuun itsekin. Se on jo paljon. Ajattele, wanhan liiton kakkataiteilija pelästyykin omaa pieruaan. Olenkohan mätänemässä lopullisesti?

Lopuksi sana viikonvaihteeksi:

RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOTLOTL FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT FÄPÄPÄPÄ FÄPÄPÄPÄ MOUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

HAISTAKAA PERÄREIKÄ TE KAIKKI PERSSYYLÄT!! Paitsi Salis ei oo perssyylä.

• Anonyymi

Pieris, olet elämäni kiintopiste ja valomajakka pierunkatkuisessa maailmassamme. Ilman sinua ja kaasunaamaria elämäni olisi toivotonta sakeassa kakkelberg-sumussa vaeltamista.
        Taas tulee kakellus...

T: Romanssi-Salis

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      387
      1497
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      981
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      935
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      923
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      74
      913
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      115
      612
    Aihe