Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pieris, auta miestä

Anonyymi-ap

Tiäks, tuli stanallinen rusahdus pärssilmästä. Metaanikaasua tuli kolmen hiehon viikkotuotannon verran, ja liejua pari desiä hyvoneihin. Palokunta säntäsi paikalle, purki puoli taloa, mummot pihalle josta sydänamppulanssilla TYKSiin ja letkuihin, virkeimmät lepositeisiin.

Voinko hakea amikseen pelastustaidon linjalle? Pääsemkö armeijjaam? Kuka punputtaa Joponi remkaat? Omko rotannaamainen oman kansan tapattaja Tselentski kaappihono?

Pieris, pelasta miut.

Terapiantarvis-Salis

7

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun tarvis nyt saada ummetus aikaan, niin ei karkaa tuolla tavoin. Tai pistä pihkatappi tai tulppa perseeseen. Meillä paskataiteilijoilla aina sillointällöin käy noita tapaturmia. Kyllä se siitä taas ja voimia perseellesi. Pohjimmiltaan sun sietäisi olla ylpeä tuosta saavutuksestasi. Kannustan sinua jatkamaan, rusahdus sinne ja rusahdus tänne, suunta on oikea. Lämpimät terveiset, mulla on kakka housussa kans.

      • Anonyymi

        Pieris, kiitos tunnetun pierukansantaiteilijan kollegiaalisesta avusta. Laitoin tulpaksi vanhan talvilenkkarin, se nastapohja pysyy tukevasti tuhkaluukun seinämissä, ja estää pahimmat päästöt.

        T: Pierutuusa-Salis


    • Oikein paskaa työviikkoa taas kaikille. Pieris oli lenkillä (Varissuon pubiin ja takaisin) ja perse soi joka askeleella. Lumi narskui romanttisesti ja perse huusi rutkutkutkut rutkutkutkut. Jätin pubiin pienen leijan pyörimään ja lähdin kotiin. Aamulla krapulassa töihin pajalle. Siellä saa sentään paskoa työajalla. Palkallinen paskajööti on parasta mitä ihminen voi tuottaa.

      Haisevaa ja synkkää maanantaita Saliksellekin.

      • Anonyymi

        Pieris, ny ALKO viikko huonosti. Mun nastalenkkariviritys ruparesorissa petti, ja sittes liejut Bonnellin pinnassa. Tuli kallis peräilma kakkelmyrskyn kaa. Meni lenkkari (toinen on vielä), petauspatja vuodevaatteineen, ja vieteri-Bonnell liejun peitossa. Ja suoli tyhjänä. Televisio ja seinätapetit säästyivät.

        Mitä nyt teen?

        T: Paskatuusa-Salis


    • Oletko muuten Salis koskaan kokeillut työntekoa? Itse olen kokeillut viime aikoina ja se on ihan perseestä. Ainoa positiivinen asia on, että saa haista paskalle palkallisesti. Tällä viikolla päästin eräässä toimistohuoneessa niin hirveän kaasun, että lähdin karkuun itsekin. Se on jo paljon. Ajattele, wanhan liiton kakkataiteilija pelästyykin omaa pieruaan. Olenkohan mätänemässä lopullisesti?

      Lopuksi sana viikonvaihteeksi:

      RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOTLOTL FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT FÄPÄPÄPÄ FÄPÄPÄPÄ MOUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

      HAISTAKAA PERÄREIKÄ TE KAIKKI PERSSYYLÄT!! Paitsi Salis ei oo perssyylä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Pieris, olet elämäni kiintopiste ja valomajakka pierunkatkuisessa maailmassamme. Ilman sinua ja kaasunaamaria elämäni olisi toivotonta sakeassa kakkelberg-sumussa vaeltamista.
        Taas tulee kakellus...

        T: Romanssi-Salis


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe