Myidäänkö Seinäjoella konditorioissa tai kaupuissa papinleuka leivoksia. Tosi hyvänmakuisia ovat.
Papinleukoja Seinäjoelta?
43
669
Vastaukset
- Anonyymi
Pualangal myydä, Juakokylil ja kirkollaki
- Anonyymi
Keski-Pohjanmaalla ne ovat olleet suosittuja.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17767692h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Koskaan kuullutkaan. Seinäjoella myydään joka paikassa vain pakasteista sulatetuja joko Fazerin tai sitten saksalaisten firmojen pullia. Ihan samoja joka paikassa.
Ei Seinäjoella kukaan osaa leipoa eikä missään mitään herkkuja myydä. Vain pakastepullia joka paikassa.- Anonyymi
papinleuat on sellaasia hillotaytteisiä ja sokerilla ja voilla kuorrutettuja kaksikerron käännettyjä pullia
- Anonyymi
Voisin maistaa, mutta sateenkaarikaakkua en maistais.
- Anonyymi
Täälläpäin työnnetään pulla kerralla suuhun ja kaffia perään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläpäin työnnetään pulla kerralla suuhun ja kaffia perään
Hyvä pulla on aina hintansa väärti.
- Anonyymi
Sunnuntaisin kun käy kirkossa ja siellä tarjotaan kirkkokahvit, niin papinleuka kahvin kanssa varmaan maistuisi.
- Anonyymi
Kohtuudella niitäkin, niin kuin kaikkea. Raamatullinen totuus.
- Anonyymi
Torilla saattais olla Ruustinnanposkileivoksia. Hyviä on nekin.
- Anonyymi
Hyvä juttu
- Anonyymi
En söisi uskovaisten leipomia leivonnaisia tai pullia.
- Anonyymi
Sitten sinussa on jotain vikaa.
- Anonyymi
" En söisi uskovaisten leipomia leivonnaisia tai pullia. "
En minäkään söisi.
- Anonyymi
Minä taasen söisin!
- Anonyymi
Ni mäki.
- Anonyymi
Kyllä ne pitää leipoa itse.
- Anonyymi
on teillä kans huolet
- Anonyymi
Oon maistanut. Parempia kuin korvapuustit.
- Anonyymi
Pakastepullia vaa oli viimeksi
- Anonyymi
Töysälääset korput on hyvii.
- Anonyymi
"Täälläpäin työnnetään pulla kerralla suuhun ja kaffia perään"
Oot varmaan lapualainen jos kahvia perään työnnät. - Anonyymi
Kokkolassa olen syönyt kahvilassa leukoja kahvin kanssa monta vuotta sitten.
- Anonyymi
Tulee vesi kielelle.
- Anonyymi
Papinleukoista tulee vanhat ajat mieleen. Pannukahvia ja papinleukoja. Sunnuintain kirkkokaffit.
- Anonyymi
Taidat olla pohjoisesta? Papinleukoja ei tunneta kuin Keski-Pohjanmaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pohjoisesta? Papinleukoja ei tunneta kuin Keski-Pohjanmaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla.
Keskipohjalainen "herkku". Niitä voi tehdä itse. Pullataikinasta kaulitaan n. 15 cm halkasijaltaan oleva ympyrä. Keskelle ruokalusikallinen tai kaksi hilloa. Käännetään melkein puoliympyräksi. Jätetään kuitenkin alapuoli vähän pitkälle. Nostatetaan hiukan. Voidellaan voisulalla. Päälle hienoa sokeria. Ja sitten paistetaan.
- Anonyymi
Taitaa olla papinleuka sellainen kristillinen pulla samoin kuin rovastinpiparkakku.
- Anonyymi
Hiihtoloman kunniaksi voisi herkutella papinleukakaffeilla.
- Anonyymi
Jännä makeansuolainen maku niissä.
- Anonyymi
Keski-Pohjanmaan suunnalla nuita on etenkin leivottu, mutta varmaan ne ovat levinneet tännekin päin. Perinteiset suomalaiset vehnäset ovat muuten maultaan parhaimpia. Ankkastukit ja pikkupullat, korvapuustit, nisusiat ja mikseipä nuo papinleuatkin
- Anonyymi
Muistaakseni olen nähnyt noita Pikku-Pausissa.
Olivat muuten hyviä! - Anonyymi
Päivölän Minimanista joskus ostin
- Anonyymi
Niistä tulee varmaan kansallispulliamme, kun Suomi muuttuu kristilliseksi kansallisvaltioksi. Olen niitä tainnut pari kertaa maistaa. Mutta sämpylät ja viinerit ovat yhä suosikkejani.
- Anonyymi
Ovat nyt nähtävissä torilla.
- Anonyymi
Myydäänkö Seinäjoen torilla papinleukoja. Jos myydään, niin lähtisin heti ostamaan.
- Anonyymi
Aamukahvin kans maistuis.
- Anonyymi
Niin myydäänkö tänään huomenna?
- Anonyymi
Konditorioissa vois olla myynnis.
- Anonyymi
Olisiko näillä kova kysyntä Seinäjoella, jos alan valmistamaan näitä?
- Anonyymi
Ostaisin heti paljon.
- Anonyymi
isot korvapuustit parempia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346