Mikon alkoholin käyttö

Anonyymi-ap

On ilmeisesti reilasssa.

22

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lintilä olisi ollut parempi hoitamaan puolustusministerin hommia, kuin Panda-mikko.

      • Anonyymi

        Upseeri ja herrasmies.
        “Kyllä hän tehtävänsä hoiti ihan mallikkaasti, eikä minulla ole tiedossa, että häneltä olisi varsinaisesti jäänyt jotain hoitamatta alkoholin takia. Tuli vaikutelma, että hän on kokenut käyttäjä tai tuntee rajansa”


    • Anonyymi

      Saarikko esitti Lintilää puolustusministerin sijaiseksi Kaikkosen isyysloman ajaksi. Olisiko esittänyt jos Lintilällä on alkoholiongelma? Eipä tietenkään. Siis ei ole.

      Mikko änkesi itsensä hommaan ja huomasi, että kyynärpäitä käyttämällä pääsee eteenpäin. Jatketaanpa samaan malliin, nostetaan esille Lintilän alkoholinkäyttö, sopivasti ennen vaaleja niin että asioita ei ehditä selvittää ja epäilys jää.

      Jutun takana on Mikon "kasvattajaseura", Mikko itse on liian nisupoika pystyäkseen näin likaiseen peliin.

      • Anonyymi

        Kuppi maistuu


      • Anonyymi

        Saarikko ymmärtää, että sodan aikaan, Mikkelin päämaja pyöri viinan voimalla. Joten perinteitä noudattaen, olisi vain etua jos puolustusministeri olisi jatkuvasti pöhnässä.
        Nisupoika on ollut jatkuvasti pullakaffella. Se ei ole tosimiesten touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikko ymmärtää, että sodan aikaan, Mikkelin päämaja pyöri viinan voimalla. Joten perinteitä noudattaen, olisi vain etua jos puolustusministeri olisi jatkuvasti pöhnässä.
        Nisupoika on ollut jatkuvasti pullakaffella. Se ei ole tosimiesten touhua.

        Olen mummun kanssa samaa mieltä. Jos viinankäyttö ei haittaa työntekoa, niin mitä sitten.
        Lintilä on kaatokännissäkin parempi ministeri kuin Panda-Mikko.


    • Anonyymi

      Mutta kuka on kepun syväkurkku?
      Kuka hyötyy jos Lintilä putoaa eduskunnasta??

    • Anonyymi

      Ei putoa Lintilä.

    • Anonyymi

      Mikko ainakin tippuu.

    • Anonyymi

      En usko Keskipohjanmaan körttien antavan ääntä enää Lintilälle..

      • Anonyymi

        Eikö Keskipohjanmaalla ole enemmän lestoja? Nehän antavat joka ilta toisilleen kaikki synnit anteeksi. Kyllä kortitkin antavat.


    • Anonyymi

      Mikko tippuu ja varmasti.

      • Anonyymi

        Mikko saa tuntuvasti enempi ääniä kuin Antti . Keskustapuolue ei ole vasemmistopuolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko saa tuntuvasti enempi ääniä kuin Antti . Keskustapuolue ei ole vasemmistopuolue.

        Mikolle näyttää kalja maistuvan siihen malliin, että paikka eduskunnassa jää haaveeksi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikolle näyttää kalja maistuvan siihen malliin, että paikka eduskunnassa jää haaveeksi.....

        Vai maistuu Mikolle kalja ja pulla. Se selittää paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikolle näyttää kalja maistuvan siihen malliin, että paikka eduskunnassa jää haaveeksi.....

        Missä olet nähnyt mikon juovan kaljaa?
        Itse uskon että mikko on juonut olutta montakin kertaa joko saunaolueksi tai seuran vuoksi,edustustilaisuuksissa tarjotaan alkoholia (aivan hullua). Tietääkseni mikko ei ole julkisesti örveltänyt päissään.Tuskin mikko absolutisti on, ymmärtää vain alkoholin rajat koska sitä on tarjolla liikaakin ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Selkäänpuukottaminen näyttää olevan kepussa tuiki tavallista . Mikko on kepun ehdokkaista ehdotonta eliittiä .

      • Anonyymi

        Siinähän sen valtavan tason sitten näkee...


    • Anonyymi

      Puhutaan myös Mikon viinan käytöstä yhtä lailla kuin Lintilän. Se olisi reilu peli.

      • Anonyymi

        Selkäänpuukottajat romahduttavat puolueen kannatuksen . Vain Mikko on varma kansanedustaja vaalien jälkeen .


      • Anonyymi

        Mikko ottaa vain terveydeksi .


    • Anonyymi

      Kepulaiset on venäläisten ystäviä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe