Rumat ovat tilastollisesti ehdottomasti suurin ryhmä alkoholisteja ja elämässä epäonnistuneita. Hallituksessa uskotaan tilastoja ja tämä takia kaikki toivo heitetään roskikseen näiden ihmisten osalta. Seuraavien vuosien aikana sosiaaliturvaa leikataan minimiin ja palvelut lopetetaan. Toivo on menetetty ulkonäön takia.
Rumista tulee kaikki laitapuolen kuljioita
Anonyymi-ap
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkonäöllisesti vähäosaisia on turhaa auttaa. Rahat ja resurssit menevät hukkaan.
- Anonyymi
Tämä on tiedetty jo vuosikymmeniä ja jotkut puolueet ratsastavat eduskunnassa näiden ihmisten kannatuksella.
- Anonyymi
Ulkonäköä et saa muutettua vaikka kuinka hallituksessa yritetään valheellisesti tukea vähäosaisia paremman elämän toivossa.
- Anonyymi
1980 luvulla ei vielä ihmiset syrjäytyneet ruman näköisinä.
- Anonyymi
Ihmisten kohtaloa ei pidä pitkittää vaalivoiton takia ja veronmaksajien rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091679- 1701630
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä691446Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60772Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142714Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43662- 129628
- 109602